Pagina 1 van 1

datalimiet en mijn telefoonopties weg

Geplaatst: 13 maa 2006, 15:03
door dietervanb
Die zijn nu al een week verdwenen uit "mijn Versatel".
Dacht eerst dat ze eindelijk mij kwijt wilden, maar heb voor de rest nog niets gehoord.
Heb zaterdag nog een mailtje gestuurd om meer uitleg te vragen maar zoals gewoonlijk "de pot op klant".

Zijn er nog die die gegevens niet meer hebben ????

Geplaatst: 13 maa 2006, 16:45
door Sinvraal
Heb je ze al eens gebeld? Ze kunnen dan toch moeilijk ontkennen?

Geplaatst: 13 maa 2006, 16:58
door dietervanb
Heb al lang opgegeven hen nog ooit te bellen.
Het is telkens 20 minuten op een wachtlijn zitten. Ben dat beu.
En ik vertrouw hen niet, dus ik wil alles geschreven.

Geplaatst: 13 maa 2006, 17:20
door kaween
dietervanb schreef:Heb al lang opgegeven hen nog ooit te bellen.
Het is telkens 20 minuten op een wachtlijn zitten. Ben dat beu.
En ik vertrouw hen niet, dus ik wil alles geschreven.


.... snap dat wel. De laatste keren dat ik gebeld heb, had ik na iets meer als 5 minuten iemand aan de lijn. Hele rare ervaring eigenlijk om hun wachtmuziekje maar 1 maal volledig te horen. :twisted:

Maar ik denk effectief dat je een van deze dagen een opzegbevestiging krijgt. Er zijn hier nog mensen geweest met eenzelfde verhaal, en die kregen met vertraging ofwel een telefoontje ofwel een email.

Geplaatst: 13 maa 2006, 19:24
door fred_be9300
ikke heb die ook al 2 maand of zo niet niet.
Is volgens mij teken dat ze abo op een soort van "suspend" hebben gezet. Ik heb trouwens nooit een t2box gehad (install geweigerd).

Onlangs zei een helpdesker mij dat ik momenteel gratis en onbeperkt kan surfen, tot ze die t2box wel kunnen installeren (user configurable). Mijn telefoon is nog van bgc. Van T2 nog geen factuur gezien