Pagina 1 van 1
speedtouch 716
Geplaatst: 21 feb 2006, 11:16
door tafa
hoi wie kan mij verder helpen ik heb mijn speedtouch 716 gereset zonder een kopie te maken van mijn modem instellingen na de reset kon ik niks meer niet internetten ook niet bellen , dus paniek in huis internet gaat nou weer gelukkig maar bellen lukt nog steeds niet alvast bedankt voor alle hulp
Geplaatst: 21 feb 2006, 12:30
door Blue-Sky
Voor je
speedtouch 716 kan je best de helpdesk van je provider bellen.
Bij een reset moet je
normaal steeds opnieuw kunnen inloggen.
Zelf kan je een en ander verknoeien, dus ... helpdesk.
Greetz
speedtouch 716
Geplaatst: 21 feb 2006, 13:19
door tafa
ik heb gebeld en kreeg een vriendelijke vrouw aan de lijn ik had mijn probleem uitgelegd en ze zei dat de techniekers mij zo snel mogelijk daarmee zouden gaan helpen dus nou maar afwachten
speedtouch 716
Geplaatst: 21 feb 2006, 20:35
door tafa
nog steeds geen telefoon verbinding en ook nog niks gehoord van tele2 techniekers leuk is dat
Geplaatst: 21 feb 2006, 21:42
door Koyan
Tafa, eerst en vooral, reken niet op hulp van Tele2.
Maar geen nood, je kunt makkelijk zelf je probleem oplossen. Ik neem aan dat je je modem nu kunt configureren, aangezien je al weer op internet kan? (Indien niet, surf dan naar
https://192.168.1.254/, gebruiker 'Administrator', paswoord 'Sudnilet!')
Vul dan deze instellingen in (met dank aan deepBlue voor de screenshots):
In SIP URI en username vul je je eigen telefoonnummer in, zonder de eerste 0. Het paswoord is gewoon hetzelfde paswoord van je adsl-account.
Hoop dat dit je verderhelpt.
speedtouch 716
Geplaatst: 26 feb 2006, 01:21
door tafa
nou gelijk heb je wel kan echt niet op hun rekenen , nou bedankt voor jou goeie uitleg ga het meteen morgen proberen groetjes