Pagina 1 van 1

FullAdsl connectie valt uit

Geplaatst: 20 feb 2006, 19:29
door Gryx
Ik heb al enkele maanden fulladsl maar men internet valt geregeld uit. Hoe komt dit? Alle instellinge zijn juist...

Is wel ambetant als ge online games speelt, ik speel een mmorpg en hierdoor ben ik al veel dood gegaan. Ook als ge op msn zit logde ineens uit omda internet uitvalt ^^

Geplaatst: 20 feb 2006, 20:25
door Wright
Bij mij komt het niet zo veel voor dat men internet uitvalt.
Ik heb vooral last van hoge pings tussen 17:00 & 22:00 wat ik helemaal niet leuk is als je wil online gamen.
Fulladsl is zeker geen aanrader voor gamers!

Speedtest:
Your current download speed:
125kbit/s
or
16kbyte/s
Your current upload speed:
68kbit/s
or
9kbyte/s

Echt slecht tijdens de avond

Fulladsl zegt:
We zijn er volop mee bezig dit probleem op te lossen.
Vanaf begin van deze
week wordt er aan datamonotiring gedaan en begin maart zal er nieuw
netwerkapparatuur geplaats worden zodat de capaciteiten van de lijnen sterk naar boven zullen gaan.

Geplaatst: 20 feb 2006, 21:25
door Kokki
Van disconnects heb ik ook geen last.
Lage snelheid zoals Wright heb ik ook :-(
Op smalband gegooid hebben ze me nog steeds niet (16 GB al deze maand) hopen dat dat nog even blijft duren :D Dat is tenminste toch een positief punt voor hun

Geplaatst: 02 maa 2006, 16:13
door hiscore
ja, fulladsl ontleent bandwijdte van de eigenaar van de telefoonlijnen en dat is volgens mij nog altijd Belgacom. Als je via www.ispmonitor.be eens kijkt naar de stabiele up- en download grafiekjes van Belgacom zelf en dan die van hun 'onderaannemers', bv. Fulladsl, dan zie je wel dat we met zware pieken maar vooral dalen zitten op beide streams.

Ik ben een Xbox Live gamer en onlangs nu ook op Xbox 360 bezig en het valt me op dat ik al bijna meer dan een maand problemen heb met bepaalde games. De ping-waarden zijn inderdaad zeer belangrijk en ook de uploads.

Ik neem binnenkort contact op met Fulladsl want zo kan het niet verder. 't Is niet omdat het goedkoop is dat het niet moet functioneren zoals men belooft. Hoe meer mensen hen contacteren, des te groter de druk.

Ben eens benieuwd of ze effectief iets gaan veranderen in maart.

Groeten,
hiscore

Geplaatst: 02 maa 2006, 16:59
door netdata
hiscore schreef:ja, fulladsl ontleent bandwijdte van de eigenaar van de telefoonlijnen en dat is volgens mij nog altijd Belgacom. Als je via www.ispmonitor.be eens kijkt naar de stabiele up- en download grafiekjes van Belgacom zelf en dan die van hun 'onderaannemers', bv. Fulladsl, dan zie je wel dat we met zware pieken maar vooral dalen zitten op beide streams.

Ik ben een Xbox Live gamer en onlangs nu ook op Xbox 360 bezig en het valt me op dat ik al bijna meer dan een maand problemen heb met bepaalde games. De ping-waarden zijn inderdaad zeer belangrijk en ook de uploads.

Ik neem binnenkort contact op met Fulladsl want zo kan het niet verder. 't Is niet omdat het goedkoop is dat het niet moet functioneren zoals men belooft. Hoe meer mensen hen contacteren, des te groter de druk.

Ben eens benieuwd of ze effectief iets gaan veranderen in maart.

Groeten,
hiscore


Fout,

FullADSL gebruikt de DSL diensten van belgacom maar als backend RealROOT

Geplaatst: 08 maa 2006, 19:46
door Gryx
Ik heb er steeds meer last van, spijtig dat het contract nog lang niet verlopen is.

Geplaatst: 11 maa 2006, 17:43
door ro0tz
Ik heb ook elke avond last van:
* erg hoge ping (200ms tot en met 500ms)
* erg lage snelheid (40kbyte/sec)
* disconnects

Zo snel als mijn contract om is, ben ik weg bij FullADSL.
Allemaal dankzij de amateurs bij RealROOT.

Geplaatst: 11 maa 2006, 17:46
door ubremoved_983
ro0tz schreef:Zo snel als mijn contract om is, ben ik weg bij FullADSL.
Allemaal dankzij de amateurs bij RealROOT.


Hihi