Pagina 25 van 26
Geplaatst: 01 jun 2004, 14:05
door Prince
Ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt, ik bedoelde dat ik ook al lang bij A2F was, en dat ik dus de hele geschiedenis heb meegemaakt.
En dat ofdat ik al lang lid ben bij het forum daar dus niet veel mee te zien heeft.
allee
Geplaatst: 01 jun 2004, 15:04
door Chupacabras
Het blijft moeilijk bij A2F...
De ene is het beu en vertrekt
De andere is het beu en wacht af (groot geduld blijkbaar)
Nog ene heeft geen problemen (persoonlijke kennis van mij)
Weer een andere merkt recent verbeteringen en verwacht binnen dit en een maand of zo dat alles OK is...
Julie maken het mij heel moelijk (waarvoor dank want ik begrijp dat indien ik een beslissing neem ik ook voor langere tijd vastzit bij die provider...)
Hun website wordt hopelijk op tijd bijgewerkt en hopelijk vermelden ze daar dan ook eindelijk waar ze staan en waar ze naartoe gaan.
Enfin, ik ga ook nog effe naar de concurrentie kijken, surfadsl.be belooft zijn nieuwe abo's tegen het eind v/d week online te hebben op hun website, effe kijken of ook zij een 40 Gig gaan hebben (momenteel is hun 20 Gig 33.33 incl BTW)... en poorten open laten om serverke te kunnen spelen.
De komende weken zijn belangrijk voor mij, ik ga een nieuwe provider kiezen en A2F is nog niet van de lijst geschrapt... (en degene die vertrokken is, bij wie zit je nu en waarom?)
groetjes,
Chupa
Geplaatst: 02 jun 2004, 13:46
door goos
Heeft er trouwens iemand een idee hoeveel de A2F opzegvergoeding bedraagt?
Heb dit nog nergens tegengekomen
gegroet,
goos
Geplaatst: 02 jun 2004, 14:14
door Sensei Zeon
het bedrag van de loop van het abo
maw als je in jan bent aangesloten en in sep opzegt:
kosten: november+december
Geplaatst: 02 jun 2004, 19:54
door Prince
Ik heb een crazy gedacht... kan zijn dat ik er totaal naast zit hoor (gebeurt wel vaker, ga mijn berichten maar es na
) maar als ik me niet vergis, is de snelheid tot aan A2F goed, en dat bij iedereen.
Volgens A2F is er geen snelheidsprobleem, of toch voor de meeste niet, maar dan zou het nog steeds de fout zijn van scarlet, niet?
Kunnen ze dan gene proxy opzetten?
Dan hebben ze een mooi overzicht over de snelheden, en heeft iedereen die erop zit een goeie snelheid.
Welja, tenminste als A2F hem onderhoudt.
Dat zou toch een mooie tijdeljike oplossing zijn.
Maar moest dat teveel werk zijn of te dure hardware, kent er iemand een gratis proxy in belgie?
(aangezien de meesten in belgie toch mooie speeds halen)
Geplaatst: 02 jun 2004, 19:59
door Sub Zero
Yep, ik ken een hele goeie proxy : proxy.telenet.be/proxy.skynet.be, maar daar kan je helaas met a2f niks gaan doen
En op de oudaan zelf hebben ze maar 34Mbit, dat is te weinig om iedereen daar over te trekken. Het idee van de proxy is eerder al eens aan bod gekomen hoor. Je moet maar eens zoeken.
Cheers
Geplaatst: 02 jun 2004, 20:03
door Prince
Sub Zero schreef:Yep, ik ken een hele goeie proxy : proxy.telenet.be/proxy.skynet.be, maar daar kan je helaas met a2f niks gaan doen
En op de oudaan zelf hebben ze maar 34Mbit, dat is te weinig om iedereen daar over te trekken. Het idee van de proxy is eerder al eens aan bod gekomen hoor. Je moet maar eens zoeken.
Cheers
Dju, nu dacht ik iet goed te hebben gevonden
Geplaatst: 02 jun 2004, 20:46
door Sasuke
Prince,
Ik je al eens voorgesteld om de a2f berichten op mijn naam te lezen hé. Als ik u was zou ik dat echt eens doen ... je zal wel zien waarom
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 07 jun 2004, 12:22
door sgt
zo zijn we alweer bijna 2weken verder en nog steeds geen snelheidsverbetering merkbaar op buitenlandse sites en de timeouts elke minuut zijn ook al niet meer bij te houden.
een poging om een isp te krijgen met *112 is ook mislukt want ze kunnne geen bepaald ip nr aan iemand daar dit willekeurig gebeurd.
pffff gelukkig is het mooi weer dan zullen we ons maar buiten bezig houden.
Geplaatst: 08 jun 2004, 17:34
door Shag
Ze zijn me aant klote verdoemme toch
.
Eerst zat ik op range *112. Die tamelijk goed, laat me zeggen voldoende om te surfen en te leechen.
Daarna zat ik op range *99. Surfen ging niet meer zo goed, leechen wel, maar met mindere snelheid dan op *112.
Nu zit ik opeens, zonder iet te zeggen, op range *119. Ze hebbe me gewoon gedisconnect for no reason. Surfen gaat minder goed als op *99, leechen gaat nie meer.
Dus kom ik tot de conclusie, als ze zien da ge veel download, dan gaan ze der iet aan doen. Zo denk ik er toch over. en lijn resette doen ze toch nie, ook al vraagt ge der naar. Kheb het twee weken terug gevraagd, ze zeggen ja tis in orde, ma kzat wel nog altijd op het zelfde ip adres en range.
Kga morge terug bellen en ne keer zien wa ze te vertellen hebben.
Geplaatst: 08 jun 2004, 17:50
door Gast
Weet er hier eigenlijk wel iemand wat een lijnreset juist inhoudt?
Want dit heeft NIETS te maken met snelheid what so ever
Geplaatst: 08 jun 2004, 17:53
door spacekiek
Shag schreef:Kga morge terug bellen en ne keer zien wa ze te vertellen hebben.
- "Ja meneer, we zijn ermee bezig"
- "We hebben het doorgegeven aan de bevoegde voor dit probleem"
- "Ik zal een linereset proberen, maar ik kan niets beloven"
- "Het is mogelijk dat er lokaal probleem is"
- "Alles draait perfect"
- "tuuuuuuuut" -> opgehangen!!
Geplaatst: 08 jun 2004, 19:04
door Shag
Spacekiek schreef:Shag schreef:Kga morge terug bellen en ne keer zien wa ze te vertellen hebben.
- "Ja meneer, we zijn ermee bezig"
- "We hebben het doorgegeven aan de bevoegde voor dit probleem"
- "Ik zal een linereset proberen, maar ik kan niets beloven"
- "Het is mogelijk dat er lokaal probleem is"
- "Alles draait perfect"
- "tuuuuuuuut" -> opgehangen!!
lol, maja we zulle wel zien wa ze zeggen
Btw, kzit opeens weer op een andere range
Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Weet iemand al iets van die nieuwe producten af van adsl2fit
Geplaatst: 15 jun 2004, 13:46
door guest
Weet iemand al iets van die nieuwe producten af van adsl2fit ?
Want die website blijft al een ganse tijd onveranderd. Ik had iets gehoord van 40 gb traffic en de zekerheid dat je nog servers mag draaien?
Weet iemand hier iets meer van?
Of welke formule ze in de toekomst gaan hanteren?
Greetz!
Geplaatst: 15 jun 2004, 14:20
door Sasuke
Shag schreef:Btw, kzit opeens weer op een andere range
Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Wa kan da nu kwaad? Bij Tiscali, Skynet e.a. zit je bijna elke dag op een andere range !
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 15 jun 2004, 15:27
door Visi0n4ir
Sasuke schreef:Shag schreef:Btw, kzit opeens weer op een andere range
Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Wa kan da nu kwaad? Bij Tiscali, Skynet e.a. zit je bijna elke dag op een andere range !
Grtz,
Sasuke
Hier wil ik ff op inpikken, sinds een jaar heeft skynet een hoop ip-ranges meer, en inderdaad die switchen als zot.
Moet zeggen dat a2f wel redelijk stabiel is bij mij qua ipranges
Geplaatst: 15 jun 2004, 15:42
door Shag
Sasuke schreef:Shag schreef:Btw, kzit opeens weer op een andere range
Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Wa kan da nu kwaad? Bij Tiscali, Skynet e.a. zit je bijna elke dag op een andere range !
Grtz,
Sasuke
Jah, ik dacht toen nog dat er "goede" en "slechte" ranges waren. Nu zijn ze allemaal even slecht.
Enfin, heeft iemand al meer nieuws wanneer de probs zullen opgelost worden? Kzit bijna heel de maand op deze crappy snelheden.
Greetz
Shaggie
edit: ff nog een vraagje. Als je het contract tekent met de 40Gb limiet, krijg je dan wel degelijke snelheden?
Geplaatst: 15 jun 2004, 15:48
door Visi0n4ir
Denk niet dat het tekenen van het contract (40 gig) enige verandering brengt, ze limiteren gewoon je acount dat je nu hebt.
Geplaatst: 15 jun 2004, 16:14
door Snakehit
ik heb limiet, ik zit nog maar aan 15GB, en we zijn vandaag de 15de
reken en tel, das nog maar een min van 1 GB per dag, in 24 uur
conclusie, limiet geeft nog niet er zijn maar 30 of 31 dagen in de maand dus ik zit veilig voor de moment
Geplaatst: 15 jun 2004, 16:21
door NuKeM
Ik vind dat de mensen van A2F maar eens een webcam moeten zetten die kan bekeken worden vanop de status page ofzo.
Zo kunnen de gebruikers zien dat ze hard werken + kunnen ze zien of er iemand is en weten ze dus of ze kunnen bellen of niet
Misschien dus wel een erg goede hint voor webvisie, privacy komt niet echt in gevaar als de camera wat ver staat (+ dat geeft een mooi overzicht) en er is geen sound bij.
Ik vind dat ze dat maar eens moeten doen, lijkt mij een leuk idee al was het maar om aan de users te laten zien "Kijk wij zijn daar en we werken!"
Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig
Geplaatst: 15 jun 2004, 17:18
door Styno
NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig
Zoals een telefoon?
- sorry, kon het niet laten.. open doel...
Styno
Geplaatst: 15 jun 2004, 18:08
door metal
Styno schreef:NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig
Zoals een telefoon?
- sorry, kon het niet laten.. open doel...
Styno
LOL, die steekt. mja ik bel nooit daarhene want da kost megaveel dus ik zou het nie weten
Geplaatst: 16 jun 2004, 08:51
door cuteftp
4mb lijn zou het moeten zijn! haal nog niet eens 100kb/s!!!!! wat een schande is het omdat het brussel is!! neen toch met belgacom haalde ik 350kb/s het zijn toch dezelfde lijnen!!!
kan er iemand een goeie site geven voor uw download snelheid te testen
thx
Geplaatst: 16 jun 2004, 09:04
door Sasuke
cuteftpke,
Ge moet nu ook niet dubbele posts beginnen te maken hé. En voor ge moord en brand roept, bekijk eens eerst ALLE andere topics. 100kb/sec is VEEL vergeleken met de echte problemen. Wees blij dat je nog 100kb/sec haalt.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 16 jun 2004, 18:42
door C-Phest
Sasuke: inderdaad ...
Ik heb er gisteren meer dan 2 uur over gedaan om een ET map van 18MB te downloaden ... druppelde binnen aan 2kbyte/s
My kingdom for 100kbyte/s
Geplaatst: 16 jun 2004, 18:45
door C-Phest
cuteftp schreef:4mb lijn zou het moeten zijn! haal nog niet eens 100kb/s!!!!! wat een schande is het omdat het brussel is!! neen toch met belgacom haalde ik 350kb/s het zijn toch dezelfde lijnen!!!
kan er iemand een goeie site geven voor uw download snelheid te testen
thx
1° Ik begrijp het verband niet tussen Brussel en snelheid ... omdat ge in Brussel woont zou het rapper moeten gaan, is da wat ge bedoelt?
2° Vroeger had ge Belgacom (Turboline) en nu hebt ge Scarlet (BROBA2) ... helemaal niet dezelfde infrastructuur dus (of 'lijnen' zoals gij het simplistisch voorstelt)
3° Ik heb een 8Mbit lijn en ik haal 2 kbyte/s ... klaagt nu nog is ...
Right in the ear!
Geplaatst: 18 aug 2004, 11:06
door War
De sukkelaars van ADSL2fit kunnen nu éénmaal geen formule blijven hanteren "zonder limieten" en deftige snelheden blijven houden.
Logisch eigenlijk maar aan zoiets moet je denken vooraleer je je produkt aan de man brengt.
Mij hebben ze in april een maand en half in de kou laten staan na een verhuis, en weigeren mij voor die periode te compenseren. Ze werden ondertussen in gebreke gesteld.
F~ck ADSL2fit, f~ck them right in the ear!
Geplaatst: 03 sep 2004, 12:40
door byter
ff een vraag
ik kan nog op de statuspagina inloggen ...troubleticket & hoofdpagina kan ik nog zien
maar als ik op facturatie duw wordt ik uitgelogd
nog mensen met dit probleem ¿
want als ik moet wachten op factuur via post
Geplaatst: 03 sep 2004, 13:22
door kikker46
Beste,
Iedereen zit met dit probleem.
Straks ga ik eens bellen.
Mvg,
Kikker
Geplaatst: 03 sep 2004, 13:23
door Styno
byter schreef:want als ik moet wachten op factuur via post
OOOhhhh wat jammer
Styno
Geplaatst: 03 sep 2004, 13:35
door Sensei Zeon
hier ook byter, gisteren is het aan a2f gemeld geweest toen hij terug even op de chat kwam
Cappen?
Geplaatst: 06 sep 2004, 14:22
door Somatik
Ik heb vorige week nogal veel gedownload, en sinds dit weekend haal ik maximaal 6k uit mijn verbinding, als antwoord op mijn troubleticket krijg ik het volgende:
Beste,
Ik zie niet in hoe uw lijn gelimiteerd kan en zou zijn.
Op 2 dagen heeft u reeds een verbruik van 36 GB.
Ik kan dan ook maar enkel besluiten dat uw lijn naar behoren werkt.
Mvg,
A2F
Wat heeft dat nu te maken met mijn lijn die momenteel 6k max geeft. Ik kan dus ook maar enkel vaststellen dat ze mij cappen en het niet willen zeggen. We zijn ondertussen 4 dagen verder, ik krijg geen antwoord meer op het trouble ticket. Na een half jaar zonder problemen zijn we weer zo ver, en hoe lang gaat dat duren...
Het staat mij gewoon niet aan dat ze de waarheid niet zeggen.
Soma
Geplaatst: 06 sep 2004, 14:39
door Sasuke
Tja,
Welkom op userbase én join the club zou ik zo zeggen
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 06 sep 2004, 19:37
door goos
tzijn in ieder geval gekken dat nu nog hun contract verlengen
Zelfs al zou de service & de lijn goed zijn, en de voorwaarden zijn ook ok, dan nog uit principe moet zo een isp doodgestoken worden, dit zijn zaken die enkel in het belgenland of in een dictatuur kunnen
grtz
Geplaatst: 06 sep 2004, 21:33
door kikker46
Dat liedje heb ik ook al veel gehoord. (U hebt al 32 GB op 4 dagen) Wat heeft een aantal giga's nu te maken met de status van uw lijn nu. En dat iemand anders het gat dicht trekt komen ze ook mee af. Mocht dat laatste het geval zijn, moeten ze maar maken dat dit niet het geval kan zijn. Waarvoor betalen wij anders ?
Mvg,
Kikker46
Geplaatst: 07 sep 2004, 23:32
door seppie
Wat kan je eraan doen?
Ik ben er (gelukkig) vanaf sinds 1 september, ik heb jammer genoeg nog 1 neef en 1 kameraad die A2F heeft, de rest heb ik de wijze raad gegeven om ze links te laten liggen.
Ik kan je wel zeggen dat ik een 3 tal maand geleden dagin - daguit via TT en email (2x zelfde berichten dus) tegelijkertijd heb gestuurd. Ik denk dat er ongeveer 32 mails (en berichten) over het weer zijn gegaan totdat ze eindelijk toegaven dat zij iets moesten ondernemen.
Ik heb toen op het einde gezegd dat ik met 100KBps tevreden zou zijn en niet meer zou komen zagen. Vreemd genoeg enkele uren later had ik terug 100KBps ipv 2 à 3KBps en dit heeft zo geduurd (bijna 2 volle maanden) totdat ik mijn abbo heb opgezegd, de laatste week hadden ze mij terug "normaal" gezet en had ik soms snelheden van 260KBps, dit tot en met 1september 12:00:00 toen abbo gestopt werd en ik eindelijk met een gerust hart terug kon slapen, A2F was eindelijk uit mijn leven, gedaan met de nachtmerrie
.
Dus enige raad die ik kan geven: probeer te onderhandelen over 100KBps constante snelheid als je veel wil downloaden om zo toch aangenaam je abbo uit te zitten. Dit is voor sommige misschien niet veel maar dan heb je wel nietmeer dat je na enkele dagen 350KBps op de onmogelijk werkbare smallband terecht gaat komen.
Let op ik heb wel momenten gemerkt dat zij zelfs geen 100KBps constant konden leveren, 's nachts wel maar overdag soms zelfs geen 45KBps maar ik had toen mijn 2de abbo versatel al en ging dus voor de laatste weken niet extra moeilijk doen.
Tot nu toe versatel nog niet kunnen betrappen dat ze onder de 50KBps gaan, heb wel al ingeschreven voor verhoging naar 1Mbit, zal ook wel in orde zijn.
Geplaatst: 08 sep 2004, 12:00
door goos
Aangetekend schrijven sturen, 30 dagen wachten, en facturen niet meer betalen...
Laat ze dat maar is hard maken voor een rechtbank
Geplaatst: 08 sep 2004, 12:06
door AnD
Ik heb dat ook al gemerkt, als je veel download en upload dan heb je na een paar dagen een veel tragere snelheid. Dus ik denk ook dat ze je cappen, alhoewel ze zeggen van niet, maar wat moet je nog geloven van zo een provider.
Geplaatst: 08 sep 2004, 23:22
door Somatik
Hehe, tvalt echt niet op, we zijn 5 dagen verder (aan 6k), plots haalt mijn lijn 100k, hieronder wat ik kreeg als reply op mijn trouble ticket
We zien niet echt een probleem met deze account.
We hebben voor alle zekerheid een lijnreset gedaan.
Maar er is bijna 40 gigabyte traffiek over deze lijn gegaan op 6 dagen..
On-Line (maand) 06 d 16 u 14 m 16 s
Traffiek (maand) 38543,11 MBytes
Kom zeg, stop met de mensen hun voeten te spelen, wie kan nu nog vertrouwen hebben in dat bedrijf...
Geplaatst: 11 sep 2004, 21:22
door whacker
ik snap niet dat ze zagen over uw traffiek, dan moeten ze het maar niet limietloos maken eh, djeezes