"For the tech-savvy residential customers and the small and medium-sized enterprises segment."

bron: https://www.proximus.com/nl/investors/r ... sults.html#
Hey, je gaf misschien al intussen via een privé-bericht je klantnr of factuurnr door aan Joachim, maar die is nu even niet in de mogelijkheid om het verder op te volgen vandaag, zou je daarom nog even een nieuw bericht willen sturen. Dan doe wij dat.robokat schreef: 28 apr 2023, 09:50 Aan de mensen van EDPnet:
Op de facturen staat er steeds een link waarmee je de factuur online kan betalen. Als ik nu op de link klik van de huidige factuur, krijg ik een foutmelding van Wordline dat er een fout is opgetreden.
Misschien toch best eens nazien waarom dit fout loopt.
Dat zou betekenen dat een wilde weldoener mijn factuur betaald zou hebbenJoskeVermeulen schreef: 28 apr 2023, 13:22 Die melding verscheen bij mij ook als ik de link nogmaals opende nadat er al betaald werd (toen domiciliëring nog buiten dienst was).