Pagina 23 van 30

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 26 aug 2024, 20:08
door cadsite
Bij mij werken die tellers ook voor geen meter.
Plots zijn de verbruiksperiodes ook identiek voor mij en mijn dochter, ondanks dat er 2 weken verschil tussen activatie zitten.
Het voordeel is wal dat SMS en bellen onbeperkt zijn en 50GB data is voor ons ook onbeperkt x 5, dus we trekken er ons geen hol van aan.
Mijn jongste zit bij Yoin omdat ze geen goede connectie had bij Hey en voor haar heb ik tijdens de vakantiemaanden de bundel van 10 naar 40GB verhoogd, maar voor ons 3 zag ik het verbruik nooit boven de 10GB gaan, ondanks vakantie, camping, citytrip...

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 26 aug 2024, 20:09
door streulma
Wel blijkbaar ben ik dus eerst mijn 30 GB die ik extra heb aan het gebruiken nu en daarna pas de 50GB.
In een of ander bericht staat het wel omgekeerd, dat eerst de 50GB gebruikt word...

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 27 aug 2024, 12:49
door Dixit
Klopt. Je gebruikt in België eerst je 'Extra' en daarna je basisbundel. Ook al wordt er door Hey! vaak anders beweerd.
Gelukkig maar, want de basisbundel wordt ook gebruikt voor je EU-verkeer.

Een gemakkelijk voorbeeld kan je bij de 10+10 GB aanbieding zien. Stel, dat de 'basis/EU-pot' als eerste wordt gebruikt. Je hebt dan - bijvoorbeeld - alles bij elkaar 13 GB verbruikt en op dag 27 van je cyclus ga je in Nederland op vakantie. Mooi, mooi... nog 4 dagen om er 7 GB doorheen te jassen.
Helaas, pindakaas... als Hey! gelijk zou hebben, is je 'basispot + EU" al opgebruikt en ondanks dat je nog 7 GB in je 'Extra' pot hebt, moet je voor je Nederlandse data ineens bijbetalen.
Zo werkt het (blijkbaar) niet. Hoewel er zich al eentje heeft gemeld, dat hij én data over heeft én voor data heeft moeten bijbetalen.

Mijn '10GB Extra' meter is nog steeds verdwenen. Goe bezig, mannen...

Ander onderwerp: je hebt dus de 50+30 GB aanbieding. Ben je een nieuwe Hey! abonnee ?

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 27 aug 2024, 12:50
door boonpwnz
cadsite schreef: 26 aug 2024, 20:08 Bij mij werken die tellers ook voor geen meter.
Plots zijn de verbruiksperiodes ook identiek voor mij en mijn dochter, ondanks dat er 2 weken verschil tussen activatie zitten.
Het voordeel is wal dat SMS en bellen onbeperkt zijn en 50GB data is voor ons ook onbeperkt x 5, dus we trekken er ons geen hol van aan.
Daarom dat ik ook de 14 euro optie koos en niet de summer promo. Met 20 GB zou ik moeten rekenen, dat is niet het geval met 50 GB

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 27 aug 2024, 12:54
door bollegijs
cadsite schreef: 26 aug 2024, 20:08 Bij mij werken die tellers ook voor geen meter.
Die werkten al bij Orange prepaid kaart voor geen meter. Maar plots kon je de optie niet meer gebruiken dat wanneer je data op was je data ook stopte (zodat je krediet niet aangeraakt werd) en werd er automatisch van je kredietsaldo afgetrokken bij bijkomend verbruik. Maar je kon niet zien wanneer je over je limiet was (zelf de sms kreeg je pas 12 uren later). Dus plots zat je daar minder krediet :-o

Slim gezien van Orange, maar wel een zéér smerige move.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 27 aug 2024, 16:29
door Dixit
Afgekeken van BASE. Ik heb al een paar keer gehad, dat de ganse boel stopte, omdat het gehele krediet verschwunden was.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 08:33
door Dixit
Inmiddels is de "10 GB Extra" meter weer terug, alleen bij de details, alleen op de website. Nog steeds niets in de app.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 08:48
door Ptoeneigh
Er gaat nog een update van de app komen om dit beter weer te geven. Vreemd eigenlijk want het lijkt me eerder een soort web app.

Wat mij opvalt (aan de bundel info op de website) is dat de bundel info niet correct is: ik zie bij mijn nummer het roaming gebruik van m’n dochter.

Via #5580# komt het wel overeen met de tellers van m’n iPhone, die volg ik nu dan ook. In principe hebben we ook genoeg volume dus is dagelijkse opvolging ook niet nodig.

Maar het blijft vreemd dat het zo moeilijk lijkt voor ze om juiste info te communiceren, dit roept onnodige verwarring op, komt onbetrouwbaar over en belast de helpdesk onnodig. Alsof ze het bewust doen om zich te profileren als budget provider..

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 09:55
door splinterbyte
Ja waarom hergebruiken ze niet gewoon de Orange app met Hey logo op, die werkt tenminste min of meer...

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 11:00
door ghostboy1993
splinterbyte schreef: 29 aug 2024, 09:55 Ja waarom hergebruiken ze niet gewoon de Orange app met Hey logo op, die werkt tenminste min of meer...
Hooo kameraad daar moet ik je ff late stoppen !
De orange app werkt perfect ! :beerchug:
Ik heb de hey app getest en kan je daarin ook vinden maar zeggen dat de orange app niet naar behoren werkt is niet juis ! :nono:
Waarheid mag ook eens gezegd worden :angel:

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 11:32
door Ptoeneigh
Ik denk dat @splinterbyte wil zeggen dat de Orange app al bij al wel goed werkt (alleszins beter dan de Hey app) en dat het slimmer zou zijn om gewoon 1 app te onderhouden met inderdaad een verschillende ‘branding’.
Dat zou op alle vlakken eenvoudiger zijn er vanuitgaande dat de systemen ook dezelfde zijn.

Goede suggestie voor de Hey community?

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 11:50
door ghostboy1993
Ptoeneigh schreef: 29 aug 2024, 11:32 Ik denk dat @splinterbyte wil zeggen dat de Orange app al bij al wel goed werkt (alleszins beter dan de Hey app) en dat het slimmer zou zijn om gewoon 1 app te onderhouden met inderdaad een verschillende ‘branding’.
Dat zou op alle vlakken eenvoudiger zijn er vanuitgaande dat de systemen ook dezelfde zijn.

Goede suggestie voor de Hey community?
Als je het zo bekijkt is het wel een feit.
En idd een heel goede voorsel voor de hey community !
Want een ander app maken met een ander naam onder dezelfde hoofdparaplu is gewoon niet logisch. Uiteindelijk met hey zie je wel dat het van Orange is of ze moeten zoals bij amerika een naam beginnen geven zoals Metro By T-mobile maar dan Hey By orange :banana:

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 22:24
door Dixit
Ik kreeg afgelopen zaterdag deze Texto:

"Orange-info: om ons mobiele netwerk te optimaliseren voeren we werken uit op 26/08/2024. Je ondervindt mogelijk tijdelijk problemen om te surfen en te bellen. Onze excuses voor het ongemak. Het noodnummer 112 blijft altijd bereikbaar."

Heel erg veel moeite doen ze niet om te verbergen Hey! = Orange.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 29 aug 2024, 22:42
door ghostboy1993
@Dixit Waarschijnlijk zijn ze eindelijk 5G Masten aan het plaatsen in je regio !
Proficiat by the way !

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 30 aug 2024, 05:44
door payphoneuser
Ik heb zo'n bericht al een drietal keer ontvangen de afgelopen maanden, kan echter niet testen wegens geen 5G-toestel.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 10:47
door streulma
Opgemerkt en geprobeerd:
Aangezien Hey een dochtermerk van Orange is kan je met je Hey telefoon ook het nummer 5000 bellen voor de helpdesk.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 18:03
door boonpwnz
Is het ook zo als je enkel mobiel hebt dat je niet kan registreren met je gsm nummer?

Ik kan enkel via itsme op mijn klantenzone komen.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 18:37
door streulma
Ik heb geregistreerd via sms.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 20:45
door streulma
Ik heb een Hey! mobile L abonnement dus heb 50GB + 30GB extra.
Nu staat dat verbruik van die 30GB extra niet in de tellers.
Nog iemand dit voor? Ik en een andere vriend hebben beiden dit probleem.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 20:54
door Flippi
Mijn zoon heeft de Medium (10 GB + 10 GB extra). Daar staat de extra 10 GB ook niet bij in het overzicht, maar als hij doorklikt naar "Zie mijn gebruiksgegevens", dan ziet hij wel die 10 GB extra staan.
Hij heeft wel contact moeten opnemen met hey! toen hij de upgrade had gedaan van Small naar Medium, want de 10 GB extra was er niet bijgekomen. Ze hebben dan manueel 10 GB extra aan zijn voordelen toegevoegd.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 20:56
door Kun
streulma schreef: 02 sep 2024, 20:45 Ik heb een Hey! mobile L abonnement dus heb 50GB + 30GB extra.
Nu staat dat verbruik van die 30GB extra niet in de tellers.
Nog iemand dit voor? Ik en een andere vriend hebben beiden dit probleem.
Klanten service contacteren, 1 uur wachten en dan zullen ze dat fixen.

Hey Telecom

Geplaatst: 02 sep 2024, 23:07
door buthead
Hier idem de tellers werken totaal niet zal ze ook eens contacteren ervoor

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 03 sep 2024, 05:14
door boonpwnz
Bij mij werken die tellers ook continu niet.

Wat ook bizar is in de app kan ik mijn verbruik letterlijk niet zien of ik moet bijna kijken van een paar centimeter omdat de darkmode heel de verbruiksdata zo donker maken dat je het niet kan zien.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 03 sep 2024, 11:08
door Kun
boonpwnz schreef: 03 sep 2024, 05:14 Bij mij werken die tellers ook continu niet.

Wat ook bizar is in de app kan ik mijn verbruik letterlijk niet zien of ik moet bijna kijken van een paar centimeter omdat de darkmode heel de verbruiksdata zo donker maken dat je het niet kan zien.
Kijk naar de comments in de App Store, ze krijgen constant 1 sterren vanwege dat. Dat is al maanden zo.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 11:04
door kippewit
Zucht. Abonnement veranderd naar mobile M. Het abonnement heet nu in mijn klantenzone Mobile M 10 GB en er staat ook maar 10 GB. Klantendienst gecontacteerd met screenshot erbij dat er bij mijn veranderen wel degelijk stond: jouw nieuwe plan: Mobile M met 20 GB. Zegt de klantendienst doodleuk "nee klopt niet hoor, is alleen voor nieuwe klanten".

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 11:07
door devilkin
De dark mode problemen in hun apps (ik kan enkel spreken voor Android) zijn opgelost, nu nog de rest van die app es deftig maken...

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 11:09
door Kun
devilkin schreef: 06 sep 2024, 11:07 De dark mode problemen in hun apps (ik kan enkel spreken voor Android) zijn opgelost, nu nog de rest van die app es deftig maken...
Voor iOS werd dat ook gefixt en het verbruik is weer zichtbaar.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 12:19
door Avenger 2.0
kippewit schreef: 06 sep 2024, 11:04 Zucht. Abonnement veranderd naar mobile M. Het abonnement heet nu in mijn klantenzone Mobile M 10 GB en er staat ook maar 10 GB. Klantendienst gecontacteerd met screenshot erbij dat er bij mijn veranderen wel degelijk stond: jouw nieuwe plan: Mobile M met 20 GB. Zegt de klantendienst doodleuk "nee klopt niet hoor, is alleen voor nieuwe klanten".
Dat heet hier ook "Mobile M 10 GB", maar bij "mijn voordelen" staat normaal ergens "10 GB extra". Dan is het in orde en heb je 20GB. Geen idee hoe je echter verbruik correct kunt meten gezien op teller zelf 10GB blijft staan. Het is allemaal wat chaotisch geregeld, maar wat verwacht je voor deze prijs :lol: Bij MV betaalde ik €15 voor veel minder en hier maar €4 voor meer. Dat is maar 1/4 van de prijs, dus ergens moet er serieus bespaard geweest zijn :P Indien niet erin staat, probeer eens opnieuw via chat module contact op te nemen en vraag de "10 GB extra optie".

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 13:03
door cadsite
kippewit schreef: 06 sep 2024, 11:04 Zucht. Abonnement veranderd naar mobile M. Het abonnement heet nu in mijn klantenzone Mobile M 10 GB en er staat ook maar 10 GB. Klantendienst gecontacteerd met screenshot erbij dat er bij mijn veranderen wel degelijk stond: jouw nieuwe plan: Mobile M met 20 GB. Zegt de klantendienst doodleuk "nee klopt niet hoor, is alleen voor nieuwe klanten".
Niet leuk, maar je kan even naar bijvoorbeeld youfone gaan met een 'vriendendiest-link' en na enkele maanden terugkeren als nieuwe klant als er weer een nieuwe promo is. Die volgen elkaar toch op.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 13:19
door Ptoeneigh
Best eens controleren via #5580# daar verschijnt de extra bundel wel.

Bij mij in de app + klantenzone zie ik ze ook niet maar in de praktijk is ze er dus wel en staat ook de +10 GB bij voordelen wel vermeld.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 13:42
door 7zp
Ptoeneigh schreef: 06 sep 2024, 13:19 Best eens controleren via #5580# daar verschijnt de extra bundel wel.

Bij mij in de app + klantenzone zie ik ze ook niet maar in de praktijk is ze er dus wel en staat ook de +10 GB bij voordelen wel vermeld.
Bij mij staat er ook maar 10GB in de klantenzone, maar #5580# zegt 2 x 10240MB (na 'meer meer meer'). Bedankt voor de tip.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 13:52
door Ptoeneigh
@7zp goed te horen!
Staat er ook echt de vermelding 10 GB extra? Die zou er wel moeten staan.

Zelf heb ik 2 nummers op 1 account en is alles ook dubbel te zien via #5580#

Plus je hebt natuurlijk altijd nog de klantenzone waar onder “voordelen” ook die 10GB extra moeten staan.

Idem voor de 30GB extra die in dit topic besproken werd.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 13:58
door kippewit
Bij mijn voordelen staat nergens 10GB extra en met #5580# heb ik ook maar 1 keer 10 GB.

Ik heb het idee dat heel hun systeem met haken en ogen aan elkaar hangt. Als ik nu bvb via de klantenzone een NIEUW abonnement zou willen toevoegen, kan ik kiezen uit S, L50, L80, XL. Nergens een M te zien 🤷🏼‍♂️

Toegevoegd na 3 minuten 52 seconden:
Ook echt bizar hoe het gewoon van de persoon op de helpdesk afhangt. Toen m’n vrouw van L naar M ging had ze ook eerst maar 10 GB. Berichtje op Messenger en na 2 uur kreeg ik “we hebben het aangepast!” (Ze heeft nu per vergissing ook 40GB bij M). Nu stel ik mijn zelfde vraag nog eens via Messenger, exact dezelfde situatie. En ik krijg een hele discussie dat het enkel voor nieuwe klanten is en als reactie op mijn screenshot dat er “in de voorwaarden 10 GB staat”.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 14:07
door 7zp
@Ptoeneigh Hmmm
01.png
2.png
3.png
voordeel.png
voordeel.png (6.55 KiB) 1276 keer bekeken
product.png
product.png (7.96 KiB) 1276 keer bekeken
Tot paar maand terug had ik wel 2 nummers bij Hey (2x 40+40), maar dan 1 nummer gaan 'parkeren' bij MV, en dan verleden maand van L (40+40) naar M gegaan, toch wel hopend op 10+10.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 14:17
door Ptoeneigh
Die 10 GB extra staat er niet bij zie ik.
Je kunt best even aan Hey vragen of ze die manueel nog kunnen toevoegen, dat hebben ze bij meerdere mensen al gedaan.

Zo zou het er uit moeten zien (ik heb 2 nummers onder 1 account)
IMG_3540.png
IMG_3539.png

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 15:10
door streulma
Om mijn verbruik na te kijken:
Bij mij stond mijn 30GB extra op L er niet bij. Wel via #5580#.
In de app nog altijd niet.
Maar online met de pc inloggen staat het er wel in in het gedetailleerd overzicht.
Ik heb daar wel een ticket voor moeten aanmaken.
Dat vandaag opgelost was.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 15:19
door streulma
Dit is de correcte weergave voor L :
30GB extra
50 GB normaal verbruik
20GB te gebruiken in de EU
Schermafdruk op 2024-09-06 15-18-29.png

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 16:28
door splinterbyte
kippewit schreef: 06 sep 2024, 14:02 En ik krijg een hele discussie dat het enkel voor nieuwe klanten is
Dan zou ik de chat dichtdoen, slechte score/review geven als dat gaat, opnieuw opendoen en dan krijg je misschien iemand anders die je wel helpt.
Beetje zoals de lijn verbreken en opnieuw bellen naar een helldesk.

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 06 sep 2024, 19:18
door Nexus1980
splinterbyte schreef: 06 sep 2024, 16:28
kippewit schreef: 06 sep 2024, 14:02 En ik krijg een hele discussie dat het enkel voor nieuwe klanten is
Dan zou ik de chat dichtdoen, slechte score/review geven als dat gaat, opnieuw opendoen en dan krijg je misschien iemand anders die je wel helpt.
Beetje zoals de lijn verbreken en opnieuw bellen naar een helldesk.
Vreemd genoeg is dit zeer goed advies. :lol:

Re: Hey Telecom

Geplaatst: 07 sep 2024, 18:29
door kippewit
Advies opgevolgd en meteen zonder gezeur 10 GB extra gekregen.