Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gent32m schreef:Hoi,

Weet iemand van jullie dit ?

Bij het invullen van je registratie voor HomeConnect, kun je opgegeven of je met of zonder dommiciliering gaat werken.

Ik zou zonder dommiciliering willen starten
(we hebben namelijk nog geen gemeenschapelijke rekening voor ons beide, moeten we eerst voor verhuisd zijn bij Argenta).

Na +- 3 maanden zou ik willen overschakelen op dommiciliering.
(eens die gemeenschappelijke rekening bij Argenta aangemaakt is dus)

Kan dat ? Of ga ik hier problemen mee ondervinden...

in princiepe geen prob
maar met dommel geen idee eigenlijk. Heeft iemand het al geprobeerd?
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Ik betaalde mijn netconnect in het begin met overschrijvingen, maar na 2 of 3 maanden heb ik de betalingen via domiciliëring laten lopen.
Dus het zou geen probleem mogen geven.
Rejected666
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2008, 08:28

Je kan een technieker aanvragen, maar hoe doe je dit dan? Wordt dit gevraagd wanneer je je registreert met de cd?
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
vladi
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2008, 12:46

Ik ga vanaf september een appartement huren, en zou graag vanaf dan dus Dommel Homeconnect hebben. Het is een nieuwbouw appartement en ben de eerste huurder.
Als ik nu al een homeconnect starterspakket koop, kan ik er dan voor zorgen dat ik pas vanaf september internet heb? (en dus niet al facturen krijg :-) )
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

vladi schreef:Ik ga vanaf september een appartement huren, en zou graag vanaf dan dus Dommel Homeconnect hebben. Het is een nieuwbouw appartement en ben de eerste huurder.
Als ik nu al een homeconnect starterspakket koop, kan ik er dan voor zorgen dat ik pas vanaf september internet heb? (en dus niet al facturen krijg :-) )

Ja gewoon de bijgeleverde software nog niet uitvoeren en ook nog geen ondertekend contract opsturen.
Ik zou wel één à twee weken voor je internet wil hebben beginnen met software te installeren en contract op te sturen, zodat je niet ongewenst zonder internet zit.
...
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

Rejected666 schreef:Je kan een technieker aanvragen, maar hoe doe je dit dan? Wordt dit gevraagd wanneer je je registreert met de cd?

dit wordt inderdaad tijdens de wizard (die je installeert via de cd) gevraagd.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”