heist_175 schreef: 29 mei 2024, 08:02
Ze staan op 25-30%. Dan gaat er heel veel moeten gebeuren om "plots" op 50,01% te staan.
Als haaien bloed ruiken, kan er veel hé.
Ofwel sluiten ze een deal met de
extremistische kant van de NVA, genre Theo Francken.[/QUOTE]
Wow, nu zitten er al nazi's bij de N-VA ook.
Dit heeft echt een hoog zattemansklap gehalte...
Ofwel lappen ze, net zoals de NSDAP deed, gewoon de regels aan de laars (
pun intended). Er zijn in België al eerder acties geweest die grondwettelijk eigenlijk niet konden.
Ja, natuurlijk, en zoals bij de nazi's marcheren hier regelmatig de bruinhemden door het straat, nietwaar?
Het is echt te gek voor woorden wat je hier schrijft.
Als jij dat gelooft, ben ik blij voor u. Ik ben wit/hetero, maar ik zou me als LGBTQ'er niet zo veilig voelen met die verklaring.
Ja, iemand die spreekt van "de extremistische kant van de N-VA" en overal nazi's ziet, die moet je ernstig nemen.
heist_175 schreef:
boulder schreef:Het ging over de "reductio ad hitlerium". Voortdurend zeggen dat VB Hitler, de nazi's, fascisten zijn werkt niet.
Nu is het nog de schuld van de critici dat VB (en een deel van NVA) argumenten van de nazi's, gestapo en NSDAP recupereert.
In plaats van te schieten op de boodschapper, schiet liever op zij die de haatdragende boodschap verspreiden: taliban, VB en andere extremisten.
Proficiat dat je nog maar eens de zaken verdraait.
Zoek het eens op als je niet weet wat reductio ad hitlerium is in plaats van daar een compleet andere betekenis aan te geven.
Het gaat over mensen zoals jij die overal nazi's zien. Die strategie werkt niet, dat is al overvloedig bewezen. Sommigen leren niet van hun fouten.
heist_175 schreef: 28 mei 2024, 20:01
Dat deel van de bevolking trekt zich blijkbaar niets aan van cijfers. Dat mag. Dat is een keuze. Maar niet mijn keuze.
Dat is het grootste deel van de bevolking, migratie staat nummer 1 qua prioriteiten van de kiezer, dat blijkt uit peilingen.
En als migratie zo goed onder controle is, waarom sliepen er onder deze regering dan zoveel asielzoekers op straat?
Ik denk niet dat Dizzy lachtte met zij die aan koopkracht ingeboet hebben.
Als je heel de tijd herhaalt dat het toch maar een minderheid is, heb je er in elk geval weinig respect voor.
En als je dan op een ander moment herhaalt dat jijzelf het goed hebt, wordt dat plaatje bevestigd.
De argumentatie rond de labiliteit van die koopkrachtstudie zijn hier al meermaals gepasseerd. Het staat u vrij om hardnekkig te geloven in een heel smalle interpretatie.
In het debat tussen Magnette en De Wever werd door de presentatoren de lezing van de 40% die het slechter heeft onder Vivaldi nog eens herhaald.
Het is niet dat de woorden van een paar ontkenners op dit forum zwaarder wegen.
Pijnlijk, niet?
Iemand met een Arabisch uiterlijk is meteen moslim?
Faut-le-faire.
De kans is in elk geval groter, dat valt niet te ontkennen.
En ja, islam en moslims komen ook voor in die studie.
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20 ... um=organic
De gay imam ziet zijn seksualiteit als een zegen
„Ik heb tientallen islamitische trouwerijen uitgevoerd tussen koppels van hetzelfde geslacht”, zegt de openlijk homoseksuele imam Muhsin Hendricks.
Oeps. Toch moslims die homo zijn en zichzelf daar niet voor stenigen.
Misschien eens uit de VB-fuik stappen

?
Moslims die ingaan tegen de mainstream mening moeten we inderdaad steunen, want
het zijn er maar heel weinig, en vaak is hun leven in gevaar....
Wat jij doet is een heel uitzonderlijke mening (de eerste openlijk homoseksuele imam) als mainstream presenteren.
Het is helemaal niet normaal in islam om homoseksualiteit te aanvaarden.
Over die imam lees ik het volgende:
Wikipedia schreef:He states that, in his interpretation (and in opposition to mainstream Islam), there is nothing in the Quran that condemns homosexuality. He interprets the story of Sodom and Gomorrah as condemning rape, rather than homosexuality. This is in opposition to mainstream Muslim views, which use the story to condemn same-sex behaviour. The Muslim Judicial Council condemned Hendricks in 2007, later issuing a fatwa against gay people. This position, which is backed up by most of South Africa's mainstream Muslim organisations, has been criticised for not recognising gender and sexual diversity in pre-colonial Muslim societies. In addition to this, in the African context there has often been pushback to LGBT rights from conservative groups of all faiths, who view homosexuality as un-African.
Hij werd ontslagen als imam vanwege zijn positie over homoseksualiteit.
Zijn lezing van de Koran wordt als heel uitzonderlijk gezien, hij is dan ook de allereerste openlijk homoseksuele imam...
De overgrote meerderheid veroordeelt wel degelijk homoseksualiteit, hij werd na zijn uitspraken veroordeeld door de Moslimraad, en er werd zelfs een fatwa uitgesproken tegen homoseksuelen.
De man woont in Zuid-Afrika, dus het is zelfs geen voorbeeld van Nederland of België.
Toegevoegd na 1 minuut 37 seconden:
Toegevoegd na 13 minuten 57 seconden:
Dizzy schreef: 29 mei 2024, 10:38
na edit: Deze resultaten geven toch een ander beeld van bepaalde zaken die ook in kiescampagne terug komen.
Als men specifiek vragen over energiebeleid stelt, is het logisch dat men daarover antwoorden terug krijgt.
Dat betekent niet dat dat punt hoog op de agenda van de kiezer staat.
Je kunt ook vragen specifiek over vuilnisophaling stellen, en dan zeggen dat dat punt voor de kiezer heel belangrijk is.
Dat zijn redeneringen die alweer geen hout snijden.