Netflix komt naar België

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Nog nieuws... 14 procent Data News-lezers heeft Netflix

Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/14- ... 15587.html
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ja, en 50% van Userbase... http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=23&t=42472

Ik wil maar zeggen: wat is de waarde van dat cijfer. Demografisch is de waarde nihil, en we weten zelfs niet eens hoeveel Data News lezers er zijn.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

wied schreef:Dit vind ik zeer tegenvallend van netflix...

heeft niks met netflix maar alles met "rechten" te maken!
Toch is het teleurstellend dan als ze de rechten wel hebben op de eerste 3 seizoenen met nederlandse ondertitels en dd5.1 in het engels maar op het 4de seizoen maar enkel rechten hebben met franse ondertitels en dd5.1 in het frans ???

Ge zou toch denken als ze de rechten hebben om het hier uit te zenden dat ze het dan ook compleet zouden doen inc de nederlandstalige subs of niet soms ??

Ik denk dat dit dus niets met rechten te maken heeft maar soit we gaan het nooit weten peins ik.....maar ik begin nu wel te twijfelen om men abbo te verlengen.

Heb reeds 1 keer betaald maar kan 15 december dus wel eens de laatste keer geworden zijn.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik heb paar weken terug toch Netflix eens gecontacteerd hierover en de uitleg was toch wel degelijk dat het een rechtenkwestie was. Anders zou het ook maar belachelijk zijn dat ze het niet fixen. Dat was overigens naar aanleiding van de vaststelling dat ze alleen niet-NL content wegfilteren als je je profiel ingesteld hebt op NL, maar bvb niet als je profiel in het Spaans staat (een spanjaard krijgt hier dus gewoon zowel de Vlaamse als Waalse content).
Heb overigens ook al paar andere dingen doorgegeven, dus moet nog afwachten hoe rap ze dingen fixen. Sommige issues doen me wel vragen stellen over hoe een en ander designed is. Had bvb gisteren met mijn dochter naar een 6+ film gekeken. Vandaag wil ze zelf ook kijken, film is ook gewoon te vinden met haar profiel, maar als je probeert af te spelen krijg je ineens de melding dat het niet mag volgens haar leeftijd, terwijl haar profiel een -12 profiel is. 6 is bij mijn weten kleiner dan 12, dus blijkbaar zijn er toch nog ergens niet-zichtbare parameters waarop ze de content filteren.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”