Niet alleen andere hardware, ook andere Firmware ...flupke19 schreef:ben dan wel eens benieuwd hoe de bbox3 van Technicolor zich op dat vlak vergelijkt tegen de bbox3 van Sagem (want dit is uiteraard een andere hardware)
BBOX3 komt eraan!
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Zijn het effectief 2 verschillende modems, of is het 1 modem (design) dat door 2 fabrikanten wordt gemaakt om meer productiecapaciteit te hebben?
En als het toch 2 verschilende modems zijn, is het dan dat één model door de ene gemaakt wordt en een ander model door de andere. Of worden alle modellen door alle fabrikanten gemaakt?
En als het toch 2 verschilende modems zijn, is het dan dat één model door de ene gemaakt wordt en een ander model door de andere. Of worden alle modellen door alle fabrikanten gemaakt?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Moderator
zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 71#p507371
- Technicolor: alle modellen b-box3 & o-box3 residential, b-box3 & o-box3 professional (VoIP), a-mod3 (access modem).
- Sagemcom: alléén b-box3 residential.
Wat bedoel je met "het gedeelte dat de attainable bitrate bepaalt"?flupke19 schreef:uiteraard, maar niet voor het gedeelte dat de attainable bitrate bepaalt: dat zal voor beide vendors wel hetzelfde zijn. Dus daar gaat HW-kwaliteit het verschil geven.philippe_d schreef:... ook andere Firmware
- - Indien de 2 merken een verschillende chipset gaan gebruiken (Broadcom & Ikanos), zullen ze toch verschillende VDSL2 drivers aan boord hebben hebben?
- Indien beide merken dezelfde chipset gebruiken (en dezelfde VDSL2 driver in hun Firmware), dan gaat er toch geen verschil zijn in HW-kwaliteit (want de snelheid wordt toch bepaald door de chipset/driver?)
Het voorbije jaar hebben Belgacom en Alcatel-Lucent samengewerkt met belangrijke industriële partners zoals Sagemcom en Technicolor, fabrikanten van home gateways, en met Broadcom en Ikanos, ontwikkelaars van chipsets, om een “gebruiksklare” end-to-end oplossing voor te bereiden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 97 keer
beide vendors gebruiken dezelfde chipset (Broadcom) en dezelfde VDSL-drivers (kan je terugvinden onder My modem, general info, datapump version = A2pv6F038k1.d24h)
Maar een aantal andere zaken kan toch nog invloed hebben op de kwaliteit: VDSL-transfo, common-mode chokes, layout van de analoge front-end (AFE) op de print, instraling van andere componenten op de AFE, rimpel op de voeding, ...
Als je ziet hoe het VDSL signaal is samengesteld heb je er alle belang bij om het analoge signaal zo zuiver mogelijk aan de AFE aan te bieden, en daar zouden verschillen kunnen zitten tussen beide fabrikanten. Hoeft niet, maar kan.
Maar een aantal andere zaken kan toch nog invloed hebben op de kwaliteit: VDSL-transfo, common-mode chokes, layout van de analoge front-end (AFE) op de print, instraling van andere componenten op de AFE, rimpel op de voeding, ...
Als je ziet hoe het VDSL signaal is samengesteld heb je er alle belang bij om het analoge signaal zo zuiver mogelijk aan de AFE aan te bieden, en daar zouden verschillen kunnen zitten tussen beide fabrikanten. Hoeft niet, maar kan.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Een test zal uitwijzen of er verschillen inzitten.
Om de verschillen minimaal te houden gebeurt dit best op een en dezelfde adres.
Iemand gaat straks met de twee vendor versies eens aan de slag moeten gaan vrees ik
Om de verschillen minimaal te houden gebeurt dit best op een en dezelfde adres.
Iemand gaat straks met de twee vendor versies eens aan de slag moeten gaan vrees ik
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Premium Member
tja, probleem is wel dat de VDSL2 Modem Tool het niet meer doet op bbox3 (tenzij qless die ondertussen toch aan de praat gekregen heeft?)
En als je dan de 2e bbox3 aankoppelt gaat de DLM weer opnieuw van start
En als je dan de 2e bbox3 aankoppelt gaat de DLM weer opnieuw van start
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Als je het maar weet, ik zit hier ook tewachten tot de DLM passeert ,
gewoon door eens een BBOX3 van een vriend aan te sluiten op mijn lijn,
daarna mijn bbox2 terug aangesloten.
En wie weet wanneer komt de DLM mij nog eens goeiedag zeggen
gewoon door eens een BBOX3 van een vriend aan te sluiten op mijn lijn,
daarna mijn bbox2 terug aangesloten.
En wie weet wanneer komt de DLM mij nog eens goeiedag zeggen
-
- Elite Poster
Als ik afga op de uitleg van verschillende personen is dit totaal niet zeker
en in principe alleen nieuwe klanten krijgen een bbox3 ,
maar zelf daar zijn er weer die er ene krijgen en de anderen weer niet, met de uitleg dat het afhangt van de voorraad !!?
en in principe alleen nieuwe klanten krijgen een bbox3 ,
maar zelf daar zijn er weer die er ene krijgen en de anderen weer niet, met de uitleg dat het afhangt van de voorraad !!?
-
- Moderator
In principe krijgen nieuwe VDSL2/Belgacom TV klanten een BBox3.
Maar zoals jackho schreef: als de technieker er geen mee heeft, zal het een bbox2 worden ...
Maar zoals jackho schreef: als de technieker er geen mee heeft, zal het een bbox2 worden ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Het is een loterij, soms krijgt men een BBox3 en soms krijgt men een BBox2. Soms krijgt men 1 en soms krijgt men 70 als snelheid. Maar van één iets ben je wel zeker, je zal altijd de volle pot betalen.jan37 schreef:Krijgen bestaande Belgacom klanten met een ADSL verbinding (4 Mbps) (oude modem vóór de BBOX2) een nieuwe BBOX3 als je vandaag kiest voor VDSL2/digitale tv?
Spannend afwachten dus wat de technieker uit zijn hoed tovert. Er staan verschillende verhalen hier op het forum. Van mensen die geluk hadden en mensen die pech hadden. Laat het ons weten wat er u te beurt is gevallen.
- lacer
- Elite Poster
Als je een doe het zelf pakket kiest, zelfs bij een upgrade van 4 Mbit/s Adsl naar Vdsl, krijg je volgens mij wel een b-box3 hoor.
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je DIY neemt en VDSL2 is beschikbaar, dan krijg je de B-box 3. Als het met install van een tech is, dan is het afwachten of de technieker wel b-box3 in stock heeft. Wanneer je natuurlijk I-Talk hebt of ISDN, dan krijg je de B-box 2 (dat trouwens niets in DIY mogelijk is) en dit wegens technische beperkingen.jan37 schreef:Krijgen bestaande Belgacom klanten met een ADSL verbinding (4 Mbps) (oude modem vóór de BBOX2) een nieuwe BBOX3 als je vandaag kiest voor VDSL2/digitale tv?
-
- Erelid
Inderdaad.
Nieuwe internet(+tv) klanten met ADSL in DIY of Tech => b-box2
Nieuwe internet(+tv) klanten met VDSL2 in DIY => b-box 3, met Tech => hangt af wat de tech bijheeft
bestaande klanten met Internet op ADSL naar VDSL2 => b-box 3
bestaande klanten met internet op VDSL2 => B-box 2 of b-box 3 met aankoop aan 99 euro
Heb je ISDN met internet op ADSL en je wil VDSL2 => b-box 2 icm router voor isdn-verkeer
Heb je ISDN met internet op VDSL2 en je wil bvb tv, dan behoud je de b-box 2
Heb je Internet met I-Talk met een b-box 2, dan moet je die behouden, want I-Talk is niet compatibel met B-box 3.
Nieuwe internet(+tv) klanten met ADSL in DIY of Tech => b-box2
Nieuwe internet(+tv) klanten met VDSL2 in DIY => b-box 3, met Tech => hangt af wat de tech bijheeft
bestaande klanten met Internet op ADSL naar VDSL2 => b-box 3
bestaande klanten met internet op VDSL2 => B-box 2 of b-box 3 met aankoop aan 99 euro
Heb je ISDN met internet op ADSL en je wil VDSL2 => b-box 2 icm router voor isdn-verkeer
Heb je ISDN met internet op VDSL2 en je wil bvb tv, dan behoud je de b-box 2
Heb je Internet met I-Talk met een b-box 2, dan moet je die behouden, want I-Talk is niet compatibel met B-box 3.
- lacer
- Elite Poster
Vandaag ben ik de DIY doos gaan afhalen, erin vond ik een b-box3 van Technicolor
Het is hier nog gezegd geweest, hij valt nogal groot uit, maar goed, da's waarschijnlijk beter voor de koeling
Het is hier nog gezegd geweest, hij valt nogal groot uit, maar goed, da's waarschijnlijk beter voor de koeling
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Premium Member
nee, maar wel met de b-box 3v, de Belgacom versie van deze die door de OLO's gebruikt wordt. Alleen wil Belgacom van die i-talk af, dus zullen ze die b-box3-oplossing zeker niet promoten.Lord Utopia schreef: Heb je Internet met I-Talk met een b-box 2, dan moet je die behouden, want I-Talk is niet compatibel met B-box 3.
-
- Erelid
En die wordt niet aangeboden...
- lacer
- Elite Poster
Gisteren BBox3 geïnstalleerd, Vdsl was reeds actief dus eens een speedtest gedaan vandaag
Niet mis met een provision profiel en Internet Start.
Daar de Vdsl2 tool niet bij een BBox3 gaat werken, hoe kan ik dan mijn lijnwaarden toch te weten komen gelijk : modem sync, afstand tot aan de Rop, lijnverzwakking en training margin ??
Niet mis met een provision profiel en Internet Start.
Daar de Vdsl2 tool niet bij een BBox3 gaat werken, hoe kan ik dan mijn lijnwaarden toch te weten komen gelijk : modem sync, afstand tot aan de Rop, lijnverzwakking en training margin ??
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Premium Member
niet...
tenzij je een service technieker kan laten langskomen die het Expert paswoord meebrengt (voor eenmalig gebruik; als je nadien opnieuw als expert wil inloggen heb je een nieuw paswoord nodig)
tenzij je een service technieker kan laten langskomen die het Expert paswoord meebrengt (voor eenmalig gebruik; als je nadien opnieuw als expert wil inloggen heb je een nieuw paswoord nodig)
BBox3 passworden.
User=kijk op het etiket
Expert=enkel voor de leverancier en bevoegden
Admin=enkel via BGC applicatie zo als S**; Z** of S**** T***
Er zijn namelijk 3 soorten b-box3
1: b-box 3 zonder FXS poorten
2: b-box 3 met FXS poorten
3: b-box 3 met FXS poorten en andere firmware. Gebruiker zijn het dan Pro Market user zo als Office & Go Pro en later voor Explorer(dit kom op de markt in 2014 officieel).
Alle b-box3 zijn IPv6 capabel (dual stack) en 2 band 2.4MHz en 5MHz.
Op het HW zijn er maar 2 fabrikanten, Siemens is uitgevallen voor het Pro Market modem.
Het verschiel tussen Sagem en Technicolor (optisch) zijn, het Eth poorten. Bij Sagem de Eth poorten zijn gesplits per 2 en bij Technicolor de Eth alle vier zijn naast elkaar.
User=kijk op het etiket
Expert=enkel voor de leverancier en bevoegden
Admin=enkel via BGC applicatie zo als S**; Z** of S**** T***
Er zijn namelijk 3 soorten b-box3
1: b-box 3 zonder FXS poorten
2: b-box 3 met FXS poorten
3: b-box 3 met FXS poorten en andere firmware. Gebruiker zijn het dan Pro Market user zo als Office & Go Pro en later voor Explorer(dit kom op de markt in 2014 officieel).
Alle b-box3 zijn IPv6 capabel (dual stack) en 2 band 2.4MHz en 5MHz.
Op het HW zijn er maar 2 fabrikanten, Siemens is uitgevallen voor het Pro Market modem.
Het verschiel tussen Sagem en Technicolor (optisch) zijn, het Eth poorten. Bij Sagem de Eth poorten zijn gesplits per 2 en bij Technicolor de Eth alle vier zijn naast elkaar.
VoIP: FreeVoipDeal; VoipCheap; Asterix
Provider: EdpNet
Modem/Router: Fritz!Box 7390, Linksys EA6500, Cisco 860VAE; FW Juniper, VDSL2 Annex B, sync 50/6. IPv4 en IPv6 dual stack.
Provider: EdpNet
Modem/Router: Fritz!Box 7390, Linksys EA6500, Cisco 860VAE; FW Juniper, VDSL2 Annex B, sync 50/6. IPv4 en IPv6 dual stack.
-
- Moderator
- lacer
- Elite Poster
Zonder de voet mag je rekenen op 5cm hoogte . Zopas eens gemeten
Met voet 6cm.
Met voet 6cm.
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
ik heb het hier op het forum nergens kunnen vinden, dus ik ga mijn vraag hier stellen omdat het over de B-Box3 gaat.
Op mijn B-Box3 heb ik de volgende toestellen aangesloten:
Decoder (living)
TV (het scherm voor de smart TV funktie's)
home cinema versterker (voor bvb muziek af te spelen vanaf de computer over de home cinema)
WD Live mediabox (om films vanaf de PC af te spelen)
Op 1 van de 2 USB aansluitingen heb ik een externe harde schijf aangesloten. Die wilde ik eigenlijk gaan gebruiken als centrale harde schijf in huis om bvb fotos makkelijk toegankelijk te hebben vanop al mijn toestellen (smartfoon van mij en de vrouw, op de tablet, op de TV en op de computers)
Nu weet ik dat het mogelijk is om die zo aan te sluiten, maar ik geraak er niet op via mijn computer (en andere toestellen)
de methode die ik gebruik is:
ga naar de modem met 192.168.1.1
dan geef ik mijn wachtwoord in.
ik kom zo in mijn modem menu. Als ik dan op modem klik dan komen al mijn aangesloten apparaten in beeld, zowel op wifi als bekabeld
ook staat daar het aangesloten apparaat op de USB aansluiting bij vermeld.
Als ik dan klik op het vlak van de harde schijf dan kom ik in een menu terecht waar er rechts een code staat waarmee ik normaal in de schijf zou kunnen komen.
Het probleem is dat ik daar dus niet in kan geraken. Een collega zei me dat k die code (\\192.168.1.1\Disk_a1) moest copieëren naar de adres balk in de browser en dan kom ik op die schijf terrecht.
Bij mij niet dus
En graag had ik da toch aan het werk gekregen.
Dat het kan weet ik want ik heb het gisteren zien werken.
Kent iemand de juiste oplossing?
groeten,
Tom
Op mijn B-Box3 heb ik de volgende toestellen aangesloten:
Decoder (living)
TV (het scherm voor de smart TV funktie's)
home cinema versterker (voor bvb muziek af te spelen vanaf de computer over de home cinema)
WD Live mediabox (om films vanaf de PC af te spelen)
Op 1 van de 2 USB aansluitingen heb ik een externe harde schijf aangesloten. Die wilde ik eigenlijk gaan gebruiken als centrale harde schijf in huis om bvb fotos makkelijk toegankelijk te hebben vanop al mijn toestellen (smartfoon van mij en de vrouw, op de tablet, op de TV en op de computers)
Nu weet ik dat het mogelijk is om die zo aan te sluiten, maar ik geraak er niet op via mijn computer (en andere toestellen)
de methode die ik gebruik is:
ga naar de modem met 192.168.1.1
dan geef ik mijn wachtwoord in.
ik kom zo in mijn modem menu. Als ik dan op modem klik dan komen al mijn aangesloten apparaten in beeld, zowel op wifi als bekabeld
ook staat daar het aangesloten apparaat op de USB aansluiting bij vermeld.
Als ik dan klik op het vlak van de harde schijf dan kom ik in een menu terecht waar er rechts een code staat waarmee ik normaal in de schijf zou kunnen komen.
Het probleem is dat ik daar dus niet in kan geraken. Een collega zei me dat k die code (\\192.168.1.1\Disk_a1) moest copieëren naar de adres balk in de browser en dan kom ik op die schijf terrecht.
Bij mij niet dus
En graag had ik da toch aan het werk gekregen.
Dat het kan weet ik want ik heb het gisteren zien werken.
Kent iemand de juiste oplossing?
groeten,
Tom
Via de verkenner geraak ik er niet op. Eerst moet ik die harde schijf zijn ip adres (\\192.168.1.1\Disk_a1) aan een schijfstation (bvb Z) koppelen. Dan gaat het via verkenner.
Als ik dat al doe geraak ik er niet op
Als ik dat al doe geraak ik er niet op
- lacer
- Elite Poster
Bij mij werkt het wel, maar zit in Linux te werken
Bij Windows is er in je verkenner toch ook een onderdeel "Netwerk apparaten" of zoiets in die trend ?
Bij Windows is er in je verkenner toch ook een onderdeel "Netwerk apparaten" of zoiets in die trend ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
onder verkenner zit idd een deeltje "netwerk"
Daarin staan de volgende submenu'tjes met apparaten:
Andere Apparaten: Viera GT30 series (TV)
Computer : B-Box3 - PC - WDTVLive
Multimedia Apparaten: PC - TX-NR609 (versterker) - Viera GT30 Series - WDTVLive
Netwerk Infrastructuur: Media Acces TG5890..... (???)
de harde schijf staat er nergens tussen.
Daarin staan de volgende submenu'tjes met apparaten:
Andere Apparaten: Viera GT30 series (TV)
Computer : B-Box3 - PC - WDTVLive
Multimedia Apparaten: PC - TX-NR609 (versterker) - Viera GT30 Series - WDTVLive
Netwerk Infrastructuur: Media Acces TG5890..... (???)
de harde schijf staat er nergens tussen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
Bijkomende info !
In Windows 7 via verkenner in Netwerk zie ik:
Computer:
Technicolor ---> als ik daar op klik zit ik in mijn USB stick (b-box 3)
Multimedia-apparaten:
b-box3 ---> als ik daar op klik start Windows Media Player
Netwerkinfrastructuur:
MediaAccess TG589Bvn 5GHz Xtream (1313SAHUC) ---> als ik daar op klik kom ik op pagina van Login/paswoord van b-box3
Naam model = MediaAccess TG
Naam modelnummer = 589Bvn 5GHz Xtream
Sagem Internet Gateway Device ---> als ik daar op klik kom ik op pagina van Login/paswoord van b-box 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In Windows 8.1 via verkenner in Netwerk zie ik:
Computer:
Multimedia-apparaten:
Netwerkinfrastructuur:
Media Access TG....... zie ik niet in windows 8.1
Sagem Internet Gateway Device ---> als ik daar op klik kom ik op pagina van Login/paswoord van b-box 2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: b-box 3 is achter de b-box2 gekoppeld en gebruik enkel de Wi-Fi hiervan, de Wi-Fi van de b-box2 staat uit ....
In Windows 7 via verkenner in Netwerk zie ik:
Computer:
Multimedia-apparaten:
Netwerkinfrastructuur:
MediaAccess TG589Bvn 5GHz Xtream (1313SAHUC) ---> als ik daar op klik kom ik op pagina van Login/paswoord van b-box3
Naam model = MediaAccess TG
Naam modelnummer = 589Bvn 5GHz Xtream
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In Windows 8.1 via verkenner in Netwerk zie ik:
Computer:
Multimedia-apparaten:
Netwerkinfrastructuur:
Media Access TG....... zie ik niet in windows 8.1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: b-box 3 is achter de b-box2 gekoppeld en gebruik enkel de Wi-Fi hiervan, de Wi-Fi van de b-box2 staat uit ....
BSSoft, zoals jij het omschrijft is het nu bij mij ook.
ik heb Windows 8 Pro op de PC staan, als ik daarbij op de B-Box klik bij computer krijg ik alleen de volgende mededeling:
Geen toegang tot \\B-BOX 3
Controleer de spelling van de naam. Er is anders mogelijk een probleem met het netwerk. Klik op Problemen vaststellen als u de netwerkproblemen wilt vaststellen en wilt oplossen.
foutcode 0X80070035
Kan het netwerkpad niet vinden.
ik heb Windows 8 Pro op de PC staan, als ik daarbij op de B-Box klik bij computer krijg ik alleen de volgende mededeling:
Geen toegang tot \\B-BOX 3
Controleer de spelling van de naam. Er is anders mogelijk een probleem met het netwerk. Klik op Problemen vaststellen als u de netwerkproblemen wilt vaststellen en wilt oplossen.
foutcode 0X80070035
Kan het netwerkpad niet vinden.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
of je moet de bbox2 gehuurd hebben, dan kan je 'm toch inwisselen tegen het laatste nieuwe. Ik dacht dat dat een voordeel was van huren, toch? hmmjan37 schreef:In de winkel zeiden ze een BBOX2, 3 is enkel voor échte nieuwe klanten...
ik geloof dat bij huren de BBox2 nog steeds vervangen word door de 2.
Dit tot ze echt door de voorraad zitten.
Ik had graag de nieuwste decoder gehad (k heb nu de V3) maar k zou ook alleen maar een V3 terug meekrijgen.
Dit tot ze echt door de voorraad zitten.
Ik had graag de nieuwste decoder gehad (k heb nu de V3) maar k zou ook alleen maar een V3 terug meekrijgen.
-
- Elite Poster
Dat gebeurt niet altijd en als je geluk hebt en een vriendelijk medewerker in een BGC center voor je neus hebt staan, dan zou het wel eens kunen lukken.
Maar er zijn er veel die terug met een BBOX2 naar buiten gekomen zijn ook !
alhoewel ik denk dat ze er de laatste tijd wat soepelder mee zijn !?
Zal ook wel van hun stock afhangen zeker !
Alleen maar een V3 terug krijgen zeg je,
dit is niet zeker en weer het zelfde verhaal als voor de BBOX3 het kan zijn dat je met een omruilnummer van de Technische dienst
om je defecte decoder te ruilen, je toch een V5 krijgt ,maar het kan ook een V3 zijn, met een beetje aandringen zou het toch kunnen lukken !!
Maar er zijn er veel die terug met een BBOX2 naar buiten gekomen zijn ook !
alhoewel ik denk dat ze er de laatste tijd wat soepelder mee zijn !?
Zal ook wel van hun stock afhangen zeker !
Alleen maar een V3 terug krijgen zeg je,
dit is niet zeker en weer het zelfde verhaal als voor de BBOX3 het kan zijn dat je met een omruilnummer van de Technische dienst
om je defecte decoder te ruilen, je toch een V5 krijgt ,maar het kan ook een V3 zijn, met een beetje aandringen zou het toch kunnen lukken !!