Streamz: Vlaamse Netflix
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Das durven bij de Nederlandse Netflix. Moet zijn dat hun klantenbestand hen genoeg vertrouwen heeft om dit door te voerenStreamingdienst Videoland verhoogt vanaf 18 januari 2022 de prijzen van zijn Plus- en Premium-abonnementen naar 9 en 11 euro per maand. Dat is een verhoging van 1 euro. De prijs van het Basis-abonnement blijft met 5 euro per maand ongewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Buiten de EU kan je geen Streamz kijken blijkbaar. En een VPN wordt gedetecteerd. Vind ik toch maar raar, je betaalt toch voor dit product dus waarom maakt het uit waar je je bevindt om naar een serie te kijken...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 9 keer
Nog niet geprobeerd met Streamz, maar Amazon Prime deed dat ook voor het gebruik van VPN. Je kan dat omzeilen (bij Prime toch!) als je bij NordVPN obfuscated servers gebruikt lukt het wel.jollito schreef:Buiten de EU kan je geen Streamz kijken blijkbaar. En een VPN wordt gedetecteerd. Vind ik toch maar raar, je betaalt toch voor dit product dus waarom maakt het uit waar je je bevindt om naar een serie te kijken...
(reden van blokkering is rechtenkwestie: men koopt rechten aan voor series voor bepaalde landen of continent -> idem bij VRT.NU. Mogen ook niet elke serie buiten België of buiten EU tonen).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Heb ik gedaan, dan werkt het wel, maar m'n verbinding is wat traag.heist_175 schreef:Waarom leg je geen VPN verbinding naar u thuis?
Hoe gaan ze dat detecteren?
Dus eerst een aflevering opstarten met eigen VPN, dan VPN weer afzetten en verder kijken.
Is me allemaal wat te omslachtig.
EDIT: heb ook bij ExpressVPN eens gevraagd ivm "obfuscated servers" maar hun antwoord was dat al hun servers reeds obfuscated zijn...
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Klagen bij uw ISP of overstappen .jollito schreef:Heb ik gedaan, dan werkt het wel, maar m'n verbinding is wat traag.heist_175 schreef:Waarom leg je geen VPN verbinding naar u thuis?
Hoe gaan ze dat detecteren?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Zonet een mailtje ontvangen met een promocode voor Streamz.
BINGESTREAMZ2
1 maand aan 1 euro
Activeren, betalen, opzeggen, en dan kijken
Abo blijft lopen voor 1 maand, ook al is het opgezegd.
BINGESTREAMZ2
1 maand aan 1 euro
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Ach, 1€ voor een maand kon me zelfs niet in de verleiding brengen! Het lijkt mij een moeilijk verkoopbare formule...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Hier nog een bon gekregen via Luminus, geldig tot 31 maart volgend jaar voor één maand.
Misschien voor die tijd activeren, want na Netflix, Disney+ en Prime lijkt er me weinig boeiends te zien verder op Streamz.
Het lijkt me dat ze er wel mee gooien, duidelijk tekort aan betalende abonnee's zeker?
Misschien voor die tijd activeren, want na Netflix, Disney+ en Prime lijkt er me weinig boeiends te zien verder op Streamz.
Het lijkt me dat ze er wel mee gooien, duidelijk tekort aan betalende abonnee's zeker?
Aan zee schijnt de zon altijd...
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
aha, enkel voor nieuwe klanten of ook voor bestaande?ygeffens schreef:Zonet een mailtje ontvangen met een promocode voor Streamz.
BINGESTREAMZ2
1 maand aan 1 euro
€1 vind ik anders wel een schappelijke prijs.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Durf ik niet te zeggen. Je zou kunnen afleiden dat het enkel voor gewezen klanten is, maar als je ooit x-dagen gratis hebt gehad dan ben je dat ook. Ik heb nog nooit voor Streamz betaald.cadsite schreef:aha, enkel voor nieuwe klanten of ook voor bestaande?ygeffens schreef:Zonet een mailtje ontvangen met een promocode voor Streamz.
BINGESTREAMZ2
1 maand aan 1 euro
Opgelet:
Ik heb na activering direct geannuleerd.
Mijn collega deed dat ook, maar had een gratis maand geactiveerd via zijn Telenet account.
Bij mij blijft de maand aan 1 euro doorlopen.
Zijn gratis maand is hij onmiddellijk kwijt na annulatie.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2021-12-25 om 13.15.19.jpg (32.94 KiB) 1802 keer bekeken
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 57 keer
Heb het ook juist gezien
Momenteel loopt er een actie bij KBC waar je €5 cashback krijgt bij abonnement vanaf €0
Als je de code bingestreamz2 opgeeft bij het activeren of heractiveren van je abonnement betaal je €1
Je krijgt dus netto €4 om streamz te gebruiken
Wel op tijd opzeggen
Momenteel loopt er een actie bij KBC waar je €5 cashback krijgt bij abonnement vanaf €0
Als je de code bingestreamz2 opgeeft bij het activeren of heractiveren van je abonnement betaal je €1
Je krijgt dus netto €4 om streamz te gebruiken
Wel op tijd opzeggen
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Waar vind je die KBC actie terug? Ik vind deze nergens als klant
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb geen KBC, maar wel Cake.
Daar krijg je €2 als je minstens €1 uitgeeft aan streamz.
Misschien daarom dat ik met de actiecode bingestreamz2 maar €0,50 moest betalen voor een maand.
Daar krijg je €2 als je minstens €1 uitgeeft aan streamz.
Misschien daarom dat ik met de actiecode bingestreamz2 maar €0,50 moest betalen voor een maand.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 9 keer
Deze was al ruim een jaar te zien op Netflix, behalve in eigen land!dragonflo schreef:De Bende van Jan de Lichte is nu ook beschikbaar op Netflix. dpg neemt streamz toch ook niet te serieus.
Netflix had de wereldwijde streamingrechten aangekocht, alleen in België lagen de rechten elders.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb hier ook weer zo'n gratis maandje...
Dit weekend Succession seizoen 3 uitgekeken, vandaag net klaar met De kraak. Allebei toch wel toppers. De komende dagen nog even rondneuzen of er nog wat ander lekkers tussen zit en dan ben ik weer klaar voor een maand of twee-drie, tot er weer een gratis actie komt. Zo kun je op een goedkope manier (want gratis) toch het beste van dit pakketje meepakken
Dit weekend Succession seizoen 3 uitgekeken, vandaag net klaar met De kraak. Allebei toch wel toppers. De komende dagen nog even rondneuzen of er nog wat ander lekkers tussen zit en dan ben ik weer klaar voor een maand of twee-drie, tot er weer een gratis actie komt. Zo kun je op een goedkope manier (want gratis) toch het beste van dit pakketje meepakken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Het is zelfs ook beschikbaar op VTM Go uiteraard met de reclame erbij.dragonflo schreef:De Bende van Jan de Lichte is nu ook beschikbaar op Netflix. dpg neemt streamz toch ook niet te serieus.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik zei een tijdje geleden al dat we het nog zouden meemaken dat ze ons betalen om Streamz te willen bekijken en zie
Dit betekent enkel dat men hopeloos is om klanten te lokken maar ook dat men amper geld binnen krijgt. Zonder inkomsten lijkt het me moeilijk dat Streamz 2023 haalt in deze formule.
Dit betekent enkel dat men hopeloos is om klanten te lokken maar ook dat men amper geld binnen krijgt. Zonder inkomsten lijkt het me moeilijk dat Streamz 2023 haalt in deze formule.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
De serie was ook al korte tijd legaal te bekijken op netflix.be maar werd er al snel terug afgehaald (allicht om het toen pas nieuwe Streamz niet te veel wind uit de zeilen te nemen)SPR schreef:Deze was al ruim een jaar te zien op Netflix, behalve in eigen land!dragonflo schreef:De Bende van Jan de Lichte is nu ook beschikbaar op Netflix. dpg neemt streamz toch ook niet te serieus.
Netflix had de wereldwijde streamingrechten aangekocht, alleen in België lagen de rechten elders.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Blijft veel te duur voor wat het is. Disney is 6,99 EUR, Prime 2,99 EUR en Netflix vanaf 8,99 EUR/maand. Die prijszetting van Streamz aan 11,95 EUR is gewoon totaal verkeerd voor de heel beperkte content die ze aanbieden. De meeste vlaamse content is gewoon gratis te bekijken via VRTNU of VTM Go.Dizzy schreef: Dit betekent enkel dat men hopeloos is om klanten te lokken maar ook dat men amper geld binnen krijgt. Zonder inkomsten lijkt het me moeilijk dat Streamz 2023 haalt in deze formule.
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
Even een kleine zijsprong.
Mijn jaartje disney+ loopt af op 22/02.
Ik ga dit verder nemen, maar ben nog niet zeker of ik dit naadloos ga laten doorlopen.
Heeft iemand een idee of er bij disney+ een "kom aub terug, hier is xx% korting" systeem is?
Anders ga ik een paar dagen/weken geen klant zijn.
Mijn jaartje disney+ loopt af op 22/02.
Ik ga dit verder nemen, maar ben nog niet zeker of ik dit naadloos ga laten doorlopen.
Heeft iemand een idee of er bij disney+ een "kom aub terug, hier is xx% korting" systeem is?
Anders ga ik een paar dagen/weken geen klant zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik heb de mijne enkele weken geleden opgezegd omdat we hier te weinig keken, met het idee van dan terug een maandje te nemen (dat ik telkens met Google Play betaal) als de kinderen weer eens een Disney of Marvel film willen zien. Echter nog niets van terugkom-lokkertjes gekregen, zelfs helemaal niets gekregen precies of ze er niet om malen dat ik vertrok.cadsite schreef:Heeft iemand een idee of er bij disney+ een "kom aub terug, hier is xx% korting" systeem is?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Als ik dit hier zo lees is elke euro te veel om een dienst te nemen .
Toch logisch dat er dan maar ene ooit weer gaat overblijven bv( Netflix) en dan ook nog pokke duur omdat er geen concurentie is
Één mens is een raar wezen en werkt het allemaal zelf in de hand.
Toch logisch dat er dan maar ene ooit weer gaat overblijven bv( Netflix) en dan ook nog pokke duur omdat er geen concurentie is
Één mens is een raar wezen en werkt het allemaal zelf in de hand.
- cadsite
- Elite Poster
- Contacteer:
@Tomby, bedankt voor je info, dat is wat ik wilde weten.
Ga je nu compassie hebben met mastodonten als netflix, disney, amazon,... ? Ik ben daarnet met mijn kinderen naar de plaatselijke bioscoop geweest om een Cinéart film te bekijken. Daar betaal ik gewoon de prijs voor omdat het correct is.
Ik wil gerust betalen voor goede zaken, maar ik zal ook mijn uiterste best doen om er voor te zorgen dat ik er het minimum voor betaal aan de multinationals die geld op overschot hebben.
Wa voor ne zever is dat nu...Chukky2 schreef:Als ik dit hier zo lees is elke euro te veel om een dienst te nemen .
Ga je nu compassie hebben met mastodonten als netflix, disney, amazon,... ? Ik ben daarnet met mijn kinderen naar de plaatselijke bioscoop geweest om een Cinéart film te bekijken. Daar betaal ik gewoon de prijs voor omdat het correct is.
Ik wil gerust betalen voor goede zaken, maar ik zal ook mijn uiterste best doen om er voor te zorgen dat ik er het minimum voor betaal aan de multinationals die geld op overschot hebben.
- jutuiz
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Streamz boeit me zo niet. Is ook duur voor wat het is.
Ik heb een Nordvpn abo voor 3 jaar lopen, en ik zie dat HBO Max met alle opties 150 dollar per jaar kost (zelfs de Warner Bros cinema releases krijg je de dag dat ze verschijnen in de cinema beschikbaar via streaming in 4K). Matrix Resurrections krijg je ook al mee bvb. Dat lijkt me dan wel een koopje...
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb een Nordvpn abo voor 3 jaar lopen, en ik zie dat HBO Max met alle opties 150 dollar per jaar kost (zelfs de Warner Bros cinema releases krijg je de dag dat ze verschijnen in de cinema beschikbaar via streaming in 4K). Matrix Resurrections krijg je ook al mee bvb. Dat lijkt me dan wel een koopje...
Heeft iemand daar ervaring mee?