Ben vandaag begonnen aan het wijzigen van het adres en dit lukte goed in de nieuwe espace client, maar nog ook in de oude manager. Tot daar ging alles vlot.
Nadien het ik een nieuwe groep aangemaakt, met het gedacht dat, als je een nieuw nummer toevoegt (betalend aan 1 € + BTW), deze kan omzetten in een lijnnummer.
Mis dus, allee, een nummer kan wel naar een lijnnummer omgezet worden, maar alleen als numéro enterprise à 4,99 €. Dat had de persoon voor wie ik de wijzigingen doorvoer niet nodig.
Nadien in dezelfde groep een nieuwe SIP-lijn toegevoegd gekoppeld aan de bestaande account met uiteraard een nieuw nummer en bijhorend SIP paswoord.
Na betaling zag ik dat er terug een nieuwe groep werd gemaakt hiervoor, maar dat is geen probleem.
Nu voor het koppelen van de bestaande Plug en Phone Cisco SPA112 nog verbonden op de "oude" lijn ging dat niet want via de nieuwe lijnnummer werd geen geschikt toestel gevonden...raar, het toestel zou compatibel moeten zijn volgens OVH.
De gids die ik hiervoor gebruikte :
http://guides.ovh.com/TelFaqPlugAndPhone
Ik ging nadien de oude groep met bijhorend SIP login en lijnnummer opzeggen, maar dat kan ik nu nog niet doen omdat de ATA daar nog mee verbonden is.
Wat nu ? Heb alvast een ticket geopend verleden week, maar had al een antwoord van hen gemist daar ik er geen bericht van kreeg. In de ticket lijst vind je deze dan wel terug.
Nu zal ik waarschijnlijk moeten inloggen in de ATA om de gegevens aan te passen. Heb alleen geen login en paswoord.