Het grote Homeconnect topic - deel 1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

nee bij mij staat er gwoonweg geen accounts...
Dunno yet naar wie ik zou bellen om 9u. 011 of 0800. ik neig naar de 011 omdat ik daar effectief al mensen aan de lijn gehad heb;p
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

net nog even gebeld.

Probleem zou zijn dat de VOIP accounts bij dommel niet automatisch toegekend worden. Sinds gisteren werken ze eraan (zeggen ze toch).

Blijkbaar geen alleenstaand geval. enige wat we als klant kunnen doen is wachten (maar wel factuur betalen hé en op tijd. ah ja .. want dommel zelf wacht niet)
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ik ook juist gedaan. Kheb mijn gsm nr gegeven en ze gingen me bellen wanneeer ze iets meer wisten. Persoon was wel vriendelijk, maar hij zei dat het ook via de systemadmin moest gaan.. Dusja, weer zelfde punt... Ik ben benieuwd of ze me gaan bellen...
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Net met helldesk gebeld ivm feit dat telenet & belgacom nummers mij nog altijd niet konden bereiken (iets meer dan een maand dommel). Zou blijkbaar fout zitten bij mijn nummer, en ging doorgegeven worden. We zullen zien...


Ik had overigens na 7min30sec iemand aan de lijn...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ze beginnen op zen minst al wat meer behulpzaam en informatief te zijn.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Mss is er iemand bij gekomen op de helpdesk.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

broli schreef:Ze beginnen op zen minst al wat meer behulpzaam en informatief te zijn.


zijn ze altijd geweest..

maar je kunt moeilijk informatie geven die je niet hebt.

en je kunt moeilijk met5 man 1000 oproepen aan ;)
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

De voorbereiding trok op niks en daar dragen ze nu nog de gevolgen van.
Moesten de specs niet zo goed zijn hadden ze er geen verkocht maar door het succes konden ze de vraag niet aan in het begin en de paar probleem gevallen stapelde zich op.
Nu is de berg zo groot geworden en hebben ze denk ik der iemand opgezet die ze één voor één aan het bekijken is (sysadmin)
Of dit de juiste handelswijze is weet ik niet maar met wat meer communicatie via de site en mail konden ze al meer dan de helft nutteloze oproepen wegwerken.
En userbase zou van dommel eens een serieuze bijdrage mogen krijgen.
De info die hier staat is gewoon schitterend, en zou eigenlijk op hun site moeten te vinden zijn.

PS ik ga nu zelf nog is bellen want de sysadmin is me blijkbaar 'vergeten' gisteren, hij ging men VOIP activeren na een modemwissel...

----------------
Listening to: Plain White T's - Let Me Take You There (Live)
via FoxyTunes
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

thamar schreef:Net met helldesk gebeld ivm feit dat telenet & belgacom nummers mij nog altijd niet konden bereiken (iets meer dan een maand dommel). Zou blijkbaar fout zitten bij mijn nummer, en ging doorgegeven worden. We zullen zien...


Ik had overigens na 7min30sec iemand aan de lijn...


Na 3 minuten iemand aan de lijn. Nog nooit langer moeten wachten dan 10 minuten. Heb ik dan altijd geluk of zo?

Heb de vraag ook gesteld waarom Belgacom en Telenet ons niet konden bellen, maar wel zelf die nummers kan bellen. Heb enkele telefoonnummers opgegeven die ons niet konden bereiken, en ze gaan het onderzoeken. Als ik iets verneem, dan laat ik het hier weten!
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Gelukzakken, ik bel al van 10u deze morgen zowel op 0800 als 011.
Na 1u30 in de voormiddag ben ik daarnet om 13u30 terug beginnen bellen nu enkel het 0800 nr. Heb al enkele malen naar hun moeten bellen zonder resultaat maar telkens het 070 of 011 nr. Dus das betalen.
Ben dat daar grondig beu! :evil: Telkens ik bel ja meneer geen enkel probleem morgen is dat in orde. Geef me enkel wat gegevens en tis ok.
NIET dus.
Tijd voor weer een nieuwe ISP die weer veel beloofd voor weinig geld en allen daarheen! Ik niet meer. Dan maar f*** datalimieten maar dan werkt het tenminste of binnen redelijke termijn ok :evil:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat meen je niet malinwa ;)

ge kunt altijd naar Belgacom gaan he ^^
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Lord Utopia schreef:Dat meen je niet malinwa ;)

ge kunt altijd naar Belgacom gaan he ^^


Amai ben binnen.
De Oplossing => Resetten van de modem en alle gegevens nog maar eens manueel ingeven.
En als dat niet lukt bel je nog maar eens terug.

Daar moet ik dus voor betalen!!

Ik stap binnen 11maand over op ofwel BGC of Telenet zeker weten!
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

welk probleem heb je eigenlijk?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik versta eigenlijk niet waarom iemand homeconnect neemt?
Je bent verplicht hun modem te nemen.
KPN had ook veel problemen met een gelijkaardig toestel sx551, nu zijn ze al langere tijd overgeschakeld naar een speedtouch 780.
Iedereen weet dat er veel problemen zijn met homeconnect.

VOIP via een andere provider+classic line is toch veel interessanter, je bent altijd bereikbaar en je kan nog bellen (ook als internet eruit ligt).VOIP bvb via voip betamax: voor 10€ 4maanden gratis bellen(naar +33landen), daarna kun je dat bedrag opdoen aan 1c/min (zowel nationaal als internationaal 1cent), gsm's zijn ook goedkoper.
En je kan ook meerdere voip providers combineren, dan kan je al voor 7.7c naar gsm's bellen.

35€+10€+voip(2€/maand) vs 50€(homeconnect).
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

HANs schreef:welk probleem heb je eigenlijk?

Na een modemwissel en nog een modemwissel werkt mijn VOIP niet meer.
Met de eerste werkte alles na 30min perfect.
Heb al mijn MACadres van de modem doorgegeven en sta in hun lijst om de updates te krijgen.
Zit al van 16/7 ongeveer zonder tel.
Maar je kan wel betalen. Gratis maand? 12Mbits? domeinnaam? ...
Ben een ex-netconnecter. Had beter nog enkele maanden gewacht.
Betaal nu 4€ meer voor hetzelfde + heb 3 weken van men netconnect te veel betaald maar daar mag ik allemaal niks van zeggen...

Dommel heeft bij mij serieus afgedaan en zal iets HééL speciaal mogen doen voor ik van mening verander.

----------------
Listening to: Venae - Change it
via FoxyTunes
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

malinwa001 schreef:
HANs schreef:welk probleem heb je eigenlijk?

Na een modemwissel en nog een modemwissel werkt mijn VOIP niet meer.
Met de eerste werkte alles na 30min perfect.
Heb al mijn MACadres van de modem doorgegeven en sta in hun lijst om de updates te krijgen.
Zit al van 16/7 ongeveer zonder tel.
Maar je kan wel betalen. Gratis maand? 12Mbits? domeinnaam? ...
Ben een ex-netconnecter. Had beter nog enkele maanden gewacht.
Betaal nu 4€ meer voor hetzelfde + heb 3 weken van men netconnect te veel betaald maar daar mag ik allemaal niks van zeggen...

Dommel heeft bij mij serieus afgedaan en zal iets HééL speciaal mogen doen voor ik van mening verander.

----------------
Listening to: Venae - Change it
via FoxyTunes


Die gratis maand, zo hebben ze tegen mij verteld moet je doorbellen en dan schuiven ze die periode op. Morgen komen ze langs voor mijn homeconnect installatie (Raw Copper) en dan bel ik die dag meteen om mijn betaling 1 maand uit te stellen want normaal moest ik ook al op 8 augustus betalen maar ik heb hun gezegd dat ik niets betaal voor alles actief staat en ik zeker weet dat ik 1 maand gratis krijg :p Dus ook op hoop van zegen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

just weer gebeld. Ze hebben het doorgegeven aan sysadmin en moeten zelf wachten. Tkan nog een week duren alleszins :s . Ze zeiden ook dat webhosting en domein ed volgende week uitkomt in een update.
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Ik heb zonet eindelijk alles kunnen aansluiten van draden. Heb wat moeten solderen om de lijn van Belgacom op z'n plaats te krijgen. Dommel homeconnect.

Nu staat er op de gigaset status pagina bij voip accounts geen account. Gewoon niks, is dat normaal?
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

WELKOM in het club van mensen die niet kunnen bellen dankzij een modem wissel
ik heb dus nog nooit !!! 1 minuut kunnen bellen via dommel maar daar liggen ze niet wakker van natuurlijk bij dommel

Alle klanten waarbij het nu wel goed gaat moeten maar hopen dat hun modem het een paar jaar kan vol houden anders hebben ze ook aan hun been
malinwa001 schreef:
HANs schreef:welk probleem heb je eigenlijk?

Na een modemwissel en nog een modemwissel werkt mijn VOIP niet meer.
Met de eerste werkte alles na 30min perfect.
Heb al mijn MACadres van de modem doorgegeven en sta in hun lijst om de updates te krijgen.
Zit al van 16/7 ongeveer zonder tel.
Maar je kan wel betalen. Gratis maand? 12Mbits? domeinnaam? ...
Ben een ex-netconnecter. Had beter nog enkele maanden gewacht.
Betaal nu 4€ meer voor hetzelfde + heb 3 weken van men netconnect te veel betaald maar daar mag ik allemaal niks van zeggen...

Dommel heeft bij mij serieus afgedaan en zal iets HééL speciaal mogen doen voor ik van mening verander.

----------------
Listening to: Venae - Change it
via FoxyTunes
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

Is het normaal dat je, nog niet in de homelink software kan, als je nummer nog niet is overgedragen?

Dus de stappen die ik nu overlopen heb zijn de volgende

Homelink software installatie
Homelink update
activatie code het pakket cd ingegeven (met telenet internet)
Documenten opgestuurd
brief ontvagen + cd
update installeren van cd
in homelink software de activatie code ingegeven dat meekwam met je brief (ook nog aangesloten met telenet internet)
Daarna zoals hij zei modem erin endergelijke dingen, daarna had ik internet, maar kan nog niet in homelink sooftware

Dus moet ik 4 werkuren wachten (om nummer over te zetten), eer ik in homelink software kan?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

silencer schreef:Ik versta eigenlijk niet waarom iemand homeconnect neemt?
Je bent verplicht hun modem te nemen.
KPN had ook veel problemen met een gelijkaardig toestel sx551, nu zijn ze al langere tijd overgeschakeld naar een speedtouch 780.
Iedereen weet dat er veel problemen zijn met homeconnect.

VOIP via een andere provider+classic line is toch veel interessanter, je bent altijd bereikbaar en je kan nog bellen (ook als internet eruit ligt).VOIP bvb via voip betamax: voor 10€ 4maanden gratis bellen(naar +33landen), daarna kun je dat bedrag opdoen aan 1c/min (zowel nationaal als internationaal 1cent), gsm's zijn ook goedkoper.
En je kan ook meerdere voip providers combineren, dan kan je al voor 7.7c naar gsm's bellen.

35€+10€+voip(2€/maand) vs 50€(homeconnect).


Homeconnect zou in een alternatieve tijdlijn 24Mbps zijn zonder limiet. Daarom dus. In plaats daarvan is het een stuk rommel nu en dat hadden mensen niet voorspeld (tenzij je dit sectie regelmatig bezoekt, dan zou je hebben geweten dat dommel op een vrijdag 13de was gesticht :twisted:).

Ik ben nog steeds op dat bericht aan het wachten van dommel waar ze hun excuses aanbieden en de totale blunder uitleggen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

mja dat je problemen heb met voip enzo met modem wissel kan ik nog verstaan. Maar van mij is't men 1e modem en tgaat ook aan geen kanten he :( . En ik weet niet waarom. En die sysadmin kan nog zeker 1 week duren tegen hij er naar zal kijken :s . Kan je die sysadmin eigenlijk wel bereiken? Aan telefoon geven ze er een draai aan dat ze enkel via mail kunnen.. Ma zitten ze niet allemaal in het zelfde gebouw?
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

bij de homeconnect box zit 1 maand gratis internet + telefoon.

Ik heb nu toch al vaak gehoord dat de eerste factuur voor de 1e maand geldt, en de gratis maand "overgeslagen" wordt.

Is dit nog steeds een probleem of niet?

-> geen domiciliëring en niet betalen van de 1e factuur is wsl geen aansluiting
-> wel domiciliëring en wel betalen 1e factuur is waarschijnlijk nooit een creditnota zien?

Wanneer ik bij "domiciliëring" -> ja, invul dan worden de vakjes van m'n rekeningnummer rood... hoewel het juist is :p
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

chaoske schreef:bij de homeconnect box zit 1 maand gratis internet + telefoon.

Ik heb nu toch al vaak gehoord dat de eerste factuur voor de 1e maand geldt, en de gratis maand "overgeslagen" wordt.

Is dit nog steeds een probleem of niet?

-> geen domiciliëring en niet betalen van de 1e factuur is wsl geen aansluiting
-> wel domiciliëring en wel betalen 1e factuur is waarschijnlijk nooit een creditnota zien?

Wanneer ik bij "domiciliëring" -> ja, invul dan worden de vakjes van m'n rekeningnummer rood... hoewel het juist is :p

ik heb domilciliering, en mijn eerste pro forma begon maar een maand later. Dus ik moet maar tegen eind augustus een eerste keer betalen.
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Allez, ik zit momenteel bij probleem 1: u kan momenteel niet inloggen aangezien de configuratie van uw modem en/of; de activatie of overname van uw telefoonnummer nog niet is afgerond


Geen probleem voor mij, het is enkel hopen dat de telefoon werkt als ik dat morgen opnieuw probeer.
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Momenteel staat er bij de status van mij voip account: mislukt(not found). Wil dat zeggen dat ze mijn telefoon niet vinden? Het is nog een toestel van Telenet, maar wel analoog. Kan het daaraan liggen?



En momenteel krijg ik dit als ik de gigaset probeer in te stellen. Het stemt toch al zeer licht optimistisch over het feit dat ze er bij mijn provider moeten voor zorgen. Al is het optimisme zeer minimaal.

Die foutmelding is als ik op volgende klik.
Bijlagen
naamloos.JPG
(46.58 KiB) 14 keer gedownload
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

klooooon schreef:WELKOM in het club van mensen die niet kunnen bellen dankzij een modem wissel
ik heb dus nog nooit !!! 1 minuut kunnen bellen via dommel maar daar liggen ze niet wakker van natuurlijk bij dommel

Alle klanten waarbij het nu wel goed gaat moeten maar hopen dat hun modem het een paar jaar kan vol houden anders hebben ze ook aan hun been
malinwa001 schreef:
HANs schreef:welk probleem heb je eigenlijk?

Na een modemwissel en nog een modemwissel werkt mijn VOIP niet meer.
Met de eerste werkte alles na 30min perfect.
Heb al mijn MACadres van de modem doorgegeven en sta in hun lijst om de updates te krijgen.
Zit al van 16/7 ongeveer zonder tel.
Maar je kan wel betalen. Gratis maand? 12Mbits? domeinnaam? ...
Ben een ex-netconnecter. Had beter nog enkele maanden gewacht.
Betaal nu 4€ meer voor hetzelfde + heb 3 weken van men netconnect te veel betaald maar daar mag ik allemaal niks van zeggen...

Dommel heeft bij mij serieus afgedaan en zal iets HééL speciaal mogen doen voor ik van mening verander.

----------------
Listening to: Venae - Change it
via FoxyTunes



Hier hetzelfde probleem. 4 weken geleden een modem swap gedaan. Een paar weken later nog steeds een tijdelijke account, en geen voip! Na mijn reis ( vorige week ) belleke gedaan naar dommel waar ze me leuk vertelden dat ik de activatiecode van die modem en mac-adres moest doorgeven. Stommen loveno had niets meegegven natuurlijk. Dezelfde dag nog doorgebeld, de volgende dag ging het in orde zijn ( dat was dus vorige week dinsdag ). Wat raad je, maandag nog steeds niets. Weer naar dommel gebeld, ze gingen het nog eens doorgeven, en gingen er spoed achter zetten. Nu weer 2 dagen later nog altijd hetzelfde.

Zelfde met hun facturatiedienst. Ik ben het ook stilaan beu aan het worden. Zijn me dat een bende amateurs.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

ik heb enkel men MAC adres door moeten geven.
Om 9u begin ik weer te bellen pfff
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

Eventjes nog een vraag

We kunnen niet meer bellen of gebeld worden met telenet + voip lichtje brandt nog niet. Wat betekent dit dan?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Zuttasoxx schreef:Eventjes nog een vraag

We kunnen niet meer bellen of gebeld worden met telenet + voip lichtje brandt nog niet. Wat betekent dit dan?



euh sorry maar deze informatie is inconsistent...
kun je dus WEL gebeld worden door belgacom?

thans dat begrijp ik toch van uw bericht...

als voip lampje nog niet brand kun je niemand bellen en ook niet gebeld worden. Dan moet je is naar Dommel bellen en vragen wanneer ze dit kunnen doen. hoelang is eht algeleden? minder als 16 uur? wacht dan nog ff.. en verander uw wachtwoord niet
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

icekiller2k6 schreef:
Zuttasoxx schreef:Eventjes nog een vraag

We kunnen niet meer bellen of gebeld worden met telenet + voip lichtje brandt nog niet. Wat betekent dit dan?



euh sorry maar deze informatie is inconsistent...
kun je dus WEL gebeld worden door belgacom?

thans dat begrijp ik toch van uw bericht...

als voip lampje nog niet brand kun je niemand bellen en ook niet gebeld worden. Dan moet je is naar Dommel bellen en vragen wanneer ze dit kunnen doen. hoelang is eht algeleden? minder als 16 uur? wacht dan nog ff.. en verander uw wachtwoord niet

16 uur?
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22



euh sorry maar deze informatie is inconsistent...
kun je dus WEL gebeld worden door belgacom?

thans dat begrijp ik toch van uw bericht...

als voip lampje nog niet brand kun je niemand bellen en ook niet gebeld worden. Dan moet je is naar Dommel bellen en vragen wanneer ze dit kunnen doen. hoelang is eht algeleden? minder als 16 uur? wacht dan nog ff.. en verander uw wachtwoord niet


Gewoon wij hebben telenet telefonie en we schakelen om naar homeconnect en momenteel kan niemand ons bereiken. Constant een bezettoon.

Maar het probleem is wel dat we een restaurant hebben en de inkomende telefoons van zeer groot belang zijn.

Iemand een idee hoe ik desnoods met omleiding toch de inkomende telefoons kan ontvangen?.. Zo lang dat kan, kunnen we wel wachten
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ligt dit aan mij of vind ik dat de helpdesk erop vooruitgaat qua snelheid? Kbel zojuist naar de 0800 en er werd direct opgenomen. Khad al gereed de speaker aangezet om te horen wanneer hij opnam:p
Jeanke
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 aug 2008, 13:12

Ik heb na lange tijd sukkelen eindelijk dommel homeconnect, internet werkt nu uiteindelijk (had de verkeerde draden van adsl lijn aangesloten (stond geen spanning op)) Alleen het bellen werkt nog niet
Viop lampje brandt niet... ik heb een mail naar dommel gestuurd in verband met dit ik laat wel weten als ik iets trug heb gekregen....
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

bel maar naar die 0800 op de brief. T'is het moment om te bellen, ze nemen op:p
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Zuttasoxx schreef:


euh sorry maar deze informatie is inconsistent...
kun je dus WEL gebeld worden door belgacom?

thans dat begrijp ik toch van uw bericht...

als voip lampje nog niet brand kun je niemand bellen en ook niet gebeld worden. Dan moet je is naar Dommel bellen en vragen wanneer ze dit kunnen doen. hoelang is eht algeleden? minder als 16 uur? wacht dan nog ff.. en verander uw wachtwoord niet


Gewoon wij hebben telenet telefonie en we schakelen om naar homeconnect en momenteel kan niemand ons bereiken. Constant een bezettoon.

Maar het probleem is wel dat we een restaurant hebben en de inkomende telefoons van zeer groot belang zijn.

Iemand een idee hoe ik desnoods met omleiding toch de inkomende telefoons kan ontvangen?.. Zo lang dat kan, kunnen we wel wachten


Niet dat ik er veel van ken, maar zou het niet mogelijk zijn om bv dat bepaalde nummer te laten doorschakelen naar een ander tijdelijk nummer? of eventueel een GSM-nummer?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.

En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.
ccke500
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2008, 13:49
Locatie: Hasselt

dat is me nu wel het toppunt van ......
na al 2 maanden overgeschakeld te zijn van netconnect naar homeconnect, na talloze telefoontjes en bla bla, vandaag nog maar eens gebeld te hebben ( was voorheen nog betaald bellen ook, koste me meer dan ... ) waarom ze me de netconnect blijven verder factureren, weet er een leukerd me te vertellen dat ik nog een aangetekende brief moet sturen om die netconnect op te zeggen .......... maak dat mee, terwijl dat al lang vermeld was in de briefwisseling, dat al lang voor alle duidelijkheid me telefonisch verzekerd was dat dat allemaal in orde was .... besluit, zorg ervoor dat je niets teveel betaald want dan komen ze met een smoes om het toch maar niet hoeven terug te betalen .....
trouwens, heeft al iemand die beloofde snelheidsverhoging op homeconnect ?
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

broli schreef:Zuttasoxx, als je weet dat je telefoon belangrijk is dan ga je toch niet overschakelen naar iets waar weinig mensen succes mee hebben dat is gewoon vragen voor problemen.

En je hebt de vraag van icekiller2k6 niet beantwoord. Brandt het voip lampje of niet, kan je bellen en/of gebelt worden naar/door bgc of niet. Heb je een temp adsl account of niet. Wanner heb je je geactiveerd. Wees graag volledig met je informatie om geholpen te worden.


Wat voor zever is dat nu?? Niet iedereen zit 24/24 op het internet om te kijken of het product dat hij koopt wel OK is. Normaal als je iets koopt of aanschaft ga je er vanuit dat het ook daadwerkelijk deftig werkt. Wat in het geval van Homeconnect duidelijk niet blijkt te zijn.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ccke500 schreef:dat is me nu wel het toppunt van ......
na al 2 maanden overgeschakeld te zijn van netconnect naar homeconnect, na talloze telefoontjes en bla bla, vandaag nog maar eens gebeld te hebben ( was voorheen nog betaald bellen ook, koste me meer dan ... ) waarom ze me de netconnect blijven verder factureren, weet er een leukerd me te vertellen dat ik nog een aangetekende brief moet sturen om die netconnect op te zeggen .......... maak dat mee, terwijl dat al lang vermeld was in de briefwisseling, dat al lang voor alle duidelijkheid me telefonisch verzekerd was dat dat allemaal in orde was .... besluit, zorg ervoor dat je niets teveel betaald want dan komen ze met een smoes om het toch maar niet hoeven terug te betalen .....
trouwens, heeft al iemand die beloofde snelheidsverhoging op homeconnect ?

huh wtf. Bij mij is de opzeg door hen gebeurd alleszins hoor. T'is meerdere keren gecontroleerd geweest. En die domilciliering van netconn heb ik gwon geannuleerd.
Gesloten

Terug naar “Dommel”