Geplaatst: 10 jan 2008, 19:29
je kan altijd overschakelen naar een andere formule, je moet wel altijd de activatie betalen en de datum van overschakeling zal telen als de nieuwe begindatum voor het nieuwe contract van bvb een jar.
Zegt wie, staat waar? De helpdesk heeft al veel blabla verkocht. Ik heb er echt genoeg van, niet normaal...davygky542 schreef:je kan altijd overschakelen naar een andere formule, je moet wel altijd de activatie betalen en de datum van overschakeling zal telen als de nieuwe begindatum voor het nieuwe contract van bvb een jar.
Ja waarom niet,bmantra schreef:Zegt wie, staat waar? De helpdesk heeft al veel blabla verkocht. Ik heb er echt genoeg van, niet normaal...davygky542 schreef:je kan altijd overschakelen naar een andere formule, je moet wel altijd de activatie betalen en de datum van overschakeling zal telen als de nieuwe begindatum voor het nieuwe contract van bvb een jar.
Soit weer een dag zonder enig nieuws
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat je OOK al in het eerste jaar kon overstappen en niet moest wachten tot het jaarcontract was afgelopen.Arqentus schreef:Dat zou vrij dom zijn, als het enkel in het eerste jaar kan. Want na het eerste jaar heb je bijna altijd een 1 maand opgezegd bij de meeste ISP's. Aka, kan je even goed je account opzeggen, en een cityconnect bestellen. Zelfde effect.tw2007 schreef:Ik heb hier nochtans op UB ook gelezen dat Dommel telefonisch gezegd heeft dat men van netconnect naar cityconnect kan veranderen gedurende het eerste jaar, maar dat de activatiekost opnieuw moet betaald worden. Misschien sloeg dit echter op contracten waarvan het eerste jaar al verstreken was...
Lijkt me grondige miscommunicatie hoor.
zo is het hier destijds wel gezegd.... de toekomst zal wel duidelijkheid brengen zeker... laat ze eerst cityconnect maar eens opleverentw2007 schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat je OOK al in het eerste jaar kon overstappen en niet moest wachten tot het jaarcontract was afgelopen.
Voor velen onder ons is het vandaag D DAY , de meeste mensen zouden hun modem toegestuurd krijgen , sommigen zouden eindelijk een activatiedatum in hun crm te zien krijgen,ben benieuwd of ze hun beloftes voor 1 keer gaan toepassen,ik duim in ieder geval mee voor jullie .xenne schreef:zo is het hier destijds wel gezegd.... de toekomst zal wel duidelijkheid brengen zeker... laat ze eerst cityconnect maar eens opleverentw2007 schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat je OOK al in het eerste jaar kon overstappen en niet moest wachten tot het jaarcontract was afgelopen.
Ja want ik heb hun dat telefonisch ook gevraagd als tijdelijke oplossing maar daar kwam teveel bij kijken.tw2007 schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat je OOK al in het eerste jaar kon overstappen en niet moest wachten tot het jaarcontract was afgelopen.Arqentus schreef:Dat zou vrij dom zijn, als het enkel in het eerste jaar kan. Want na het eerste jaar heb je bijna altijd een 1 maand opgezegd bij de meeste ISP's. Aka, kan je even goed je account opzeggen, en een cityconnect bestellen. Zelfde effect.tw2007 schreef:Ik heb hier nochtans op UB ook gelezen dat Dommel telefonisch gezegd heeft dat men van netconnect naar cityconnect kan veranderen gedurende het eerste jaar, maar dat de activatiekost opnieuw moet betaald worden. Misschien sloeg dit echter op contracten waarvan het eerste jaar al verstreken was...
Lijkt me grondige miscommunicatie hoor.
Voor mij was 15 december D DAY, dat was de datum die ze me via de helpdesk hebben doorgegeven (omdat de 10 dagen al ruim overschreden waren naar mijn mening). Daarna hebben ze mij niks meer laten weten...fieldoxide schreef:Voor velen onder ons is het vandaag D DAY , de meeste mensen zouden hun modem toegestuurd krijgen , sommigen zouden eindelijk een activatiedatum in hun crm te zien krijgen,ben benieuwd of ze hun beloftes voor 1 keer gaan toepassen,ik duim in ieder geval mee voor jullie .
Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen. We horen het wel via deze weg of er al meer nieuws is .ditCh schreef:Heb net gebeld ... en mij kon men geen opleverdatum geven, zelfs niet 15 januari dus. Het enigste wat hem ( de helpdesker ) gezegd werd, is dat men vanaf half januari ging opleveren, maar zeker kon hij het ook niet zeggen.
Hij ging alvast doorgeven dat er echt een slechte communicatie is van Dommel uit ivm de oplevering ...
Ondertussen wacht ik af ...
Wat een grappig bedrijfditCh schreef:Heb net gebeld ... en mij kon men geen opleverdatum geven, zelfs niet 15 januari dus. Het enigste wat hem ( de helpdesker ) gezegd werd, is dat men vanaf half januari ging opleveren, maar zeker kon hij het ook niet zeggen.
Hij ging alvast doorgeven dat er echt een slechte communicatie is van Dommel uit ivm de oplevering ...
Ondertussen wacht ik af ...
Eerder samenleggen en een dikke advokaat inhurensmokem schreef:Wat een grappig bedrijf
Collectief terug opzeggen en edpnet oid nemen
Zelfs beterbmantra schreef:Eerder samenleggen en een dikke advokaat inhurensmokem schreef:Wat een grappig bedrijf
Collectief terug opzeggen en edpnet oid nemen
Dat heeft ook een andere benaming : klanten moedwillig aan het lijntje houden .Of nog platter gezegd met de mensen hun ****** spelen, en het begint mij serieus te irriteren zoals bij vele mensen denk ik .smokem schreef:Zelfs beterbmantra schreef:Eerder samenleggen en een dikke advokaat inhurensmokem schreef:Wat een grappig bedrijf
Collectief terug opzeggen en edpnet oid nemen
Kan toch niet geloven dat ze niet weten wanneer ze precies gaan kunnen leveren. Het is eigenlijk nog erger als ze het écht niet weten![]()
Wat hoop je te bereiken? Ik hoop geen schadevergoeding? Dan ga je nl. bot vangen. Je contract kostenloos opzeggen? Is dat wel wat je wil?bmantra schreef:ik ben zwaar aan het overwegen om naar een advocaat te stappen. Heeft er iemand ervaring met dit soort dingen?
heb je daar soms een emailadres van de ombudsman telecom?Je mag mij dat altijd doorgeven of eventueel een link naar de website .bmantra schreef:Hoelang gaan jullie dat nog blijven nemen? Ik heb in elk geval de ombudsman telecom op de hoogte gebracht van de situatie, maar ik ben zwaar aan het overwegen om naar een advocaat te stappen. Heeft er iemand ervaring met dit soort dingen?
In de eerste plaats zou ik wat duidelijkheid willen. Dit is echt niet normaal als dit zomaar legaal is... Ik vind anders dat ik wel serieus schade heb geleden. Ik kan niet meer bellen via mijn VOIP bij 3stars, mensen kunnen mij ook al 2 maand niet meer op die nummer bereiken. Ik moet in de bank gaan aanschuiven voor een simpele overschrijving... Noem maar op, er is meer dat je niet meer kan zonder internet dan je denkt.cloink schreef:Wat hoop je te bereiken? Ik hoop geen schadevergoeding? Dan ga je nl. bot vangen. Je contract kostenloos opzeggen? Is dat wel wat je wil?
Ik heb ondertussen al een mail gestuurd naar http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDC-41-.htmlr2504 schreef:http://www.mediateurtelecom.be/xml/index_nl.html al ben ik het volledig eens met cloink.
Wat moeten ze volgens jou dan doen wat betreft verplichtingen? Opleveren gaat niet, daar het technisch nog niet in orde is. Iedereen tijdelijk netconnect geven en de teveel betaalde jaarkosten (Turboline) maar uit eigen zak betalen? Wat stel je voor?fieldoxide schreef:dat ze hun verplichtingen als internetprovider serieus nemen.
Normaal gezien kan je met elke ADSL2+ modem op dommel cityconnect. Ze implementeren het zo dat het backwards compatible is. Dus een foute modem heb je niet echt gekocht.bmantra schreef:Om nog maar te zwijgen van het verkeerde type modem dat ik gekocht heb omdat er geen duidelijk informatie op hun site stond.
Je bent zeker werknemercloink schreef:Wat moeten ze volgens jou dan doen wat betreft verplichtingen? Opleveren gaat niet, daar het technisch nog niet in orde is. Iedereen tijdelijk netconnect geven en de teveel betaalde jaarkosten (Turboline) maar uit eigen zak betalen? Wat stel je voor?fieldoxide schreef:dat ze hun verplichtingen als internetprovider serieus nemen.
Ik wil gewoon duidelijkheid,een vaste opleveringsdatum bijvoorbeeld meneer we geven u absolute zekerheid dat we op 15 januari opleveren,en dan ben ik al zeer tevreden omdat ik dan eindelijk zekerheid heb ,nu is het telkens uitstellen en uitstellen,dat is echt niet eerlijk,je belt elke week en telkens is het weer een week uitgesteld,en dat ze dan ook maar eens eerlijk tegen ons allemaal zeggen wat nu juist de oorzaak is waardoor het zo lang duurt,technische problemen zijn zeer ruim te nemen in de zin van het woord,en misschien een aankondiging op hun site zou ook wel tof zijn.cloink schreef:Wat moeten ze volgens jou dan doen wat betreft verplichtingen? Opleveren gaat niet, daar het technisch nog niet in orde is. Iedereen tijdelijk netconnect geven en de teveel betaalde jaarkosten (Turboline) maar uit eigen zak betalen? Wat stel je voor?fieldoxide schreef:dat ze hun verplichtingen als internetprovider serieus nemen.
En jij bent zeker blind? Ik zeg net: ik vind het allesbehalve netjes wat Dommel doet. Alleen stel ik vast dat je als toekomstige cityconnect-klant weinig (valabele) opties hebt.smokem schreef:Je bent zeker werknemer![]()
We weten het ondertussen. Neen, het is niet goed te praten. Maar als we dan gewoon even cru mogen zijn: neem dan een andere provider. Ik ben er zeker van dat geen rechter je ongelijk zou geven indien je momenteel je contract eenzijdig opzegt. Probleem opgelost! Right?smokem schreef:Zoals je zelf aangeeft kunnen ze technisch gezien nog niemand aansluiten. Waarom dan wel bestellingen in november aannemen met de melding dat het 10 dagen gaat duren?
Mijn enige relatie met Dommel is het feit dat ik - sinds kort - netconnect-klant ben. Meer moet je er niet achter zoeken, er is nl .niets meer.smokem schreef:Duidelijk werknemer/familie van Dommel
Eigenlijk klinkt dat niet slecht, dat is het minste dat ze kunnen doen na nieuwe klanten zo te behandelen.cloink schreef:Iedereen tijdelijk netconnect geven en de teveel betaalde jaarkosten (Turboline) maar uit eigen zak betalen? Wat stel je voor?
Ja + alle extra volumpacks die je nodig hebt.broli schreef:Eigenlijk klinkt dat niet slecht, dat is het minste dat ze kunnen doen na nieuwe klanten zo te behandelen.cloink schreef:Iedereen tijdelijk netconnect geven en de teveel betaalde jaarkosten (Turboline) maar uit eigen zak betalen? Wat stel je voor?
Je kan Dommel in dit 2 dingen verwijten:fieldoxide schreef:Ik wil gewoon duidelijkheid,een vaste opleveringsdatum bijvoorbeeld meneer we geven u absolute zekerheid dat we op 15 januari opleveren
Ik zou zeggen: stel het voor.broli schreef:Eigenlijk klinkt dat niet slecht, dat is het minste dat ze kunnen doen na nieuwe klanten zo te behandelen.
Neem jij jezelf serieus? Want ik lach U eigenlijk vierkant uit... Vooral dat stuk over 'u bent zeker werknemer', is hilarisch. Als je dan nog even de kostprijs van een jaarabonnement op netconnect gelijkstelt met de intrest op de reeds gemaakte betalingen op een cityconnect, dan wordt het echter zielig... Je gelooft dat toch zelf niet van die intrest? :) Je zou best eens nadenken over wat cloink zei:Je bent zeker werknemer Question Mark
Anyway Dommel verkoopt een product en verklaart dat ze dit binnen 10 dagen activeren, niemand zal vies kijken als er sommige bijzitten waar het iets langer duurt.
Zoals je zelf aangeeft kunnen ze technisch gezien nog niemand aansluiten. Waarom dan wel bestellingen in november aannemen met de melding dat het 10 dagen gaat duren?
En ze mogen die turboline desnoods uit hun eigen zak betalen. Wat doen ze anders met de intrest van de aansluitings kosten die we allen reeds betaalt hebben?
Duidelijk werknemer/familie van Dommel
zeker aangezien dit zowat het meest nuchtere is wat je kunt bedenken. s wachten leuk? Neen. Is die onzekerheid leuk? Neen. Betaal je voor iets dat je niet zult krijgen? Neen. Betaal je té veel? Neen. Had het reeds in orde moeten zijn? Ja, misschien wel. Zal het in orde komen? Dat zal wel, al kan het goed zijn dat dat nog enkele weken duurt, dat weet niemand met precisie. Kdenk niet dat het voor iemand leuk is, en ben er zeker van dat ook Dommel dat snapt, maar het is nu zo, en iedereen zal ook wel snappen dat als het niet opgeleverd geraakt op 123, dat impliceert dat Dommel ook niet veel andere keuzers had. want zeg nu zelf, welk bedrijf biedt een product aan, en gaat dan bewust de oplevering uitstellen? :)Wat hoop je te bereiken? Ik hoop geen schadevergoeding? Dan ga je nl. bot vangen. Je contract kostenloos opzeggen? Is dat wel wat je wil?
Ik heb het hier al eens geschreven: wat Dommel doet is verre van netjes, maar veel alternatief heb je eigenlijk niet. Dus ofwel stap je principieel op (dat kan simpel met een ingebrekestelling me dunkt), ofwel wacht je geduldig af.
Nog zo'n bedrijf met de beste support ter wereld. Die hun DSLAM's zaten toch vol had ik ergens gelezen?Lord Utopia schreef:Als je niet tevreden bent, zeg je abonnement op en ga bij E-Leven, zo simpel. Wacht dan nog een jaartje op je ongelimiteerde abo
Eh bmantra, nog iets mss? Dus omdat een bepaald product enkele maanden te laat wordt opgeleverd, moet daar een jaar gratis abonnement tout court tegenover staan? Jij vindt dat redelijk of zo? :Pbroli schreef:
cloink schreef:
Iedereen tijdelijk netconnect geven en de teveel betaalde jaarkosten (Turboline) maar uit eigen zak betalen? Wat stel je voor?
Eigenlijk klinkt dat niet slecht, dat is het minste dat ze kunnen doen na nieuwe klanten zo te behandelen.
Ja + alle extra volumpacks die je nodig hebt.
ben ik in grote lijnen mee eens. enkel aanvullen dat er mensen zijn die wel degelijk schade zullen geleden hebben door de opleveringen die uitblijven, met name zij die al een tijd zonder internet zitten, zij zouden evt. een schadevergoeding kunnen eisen - of ze iets gaan krijgen is weer iets anders.cloink schreef: Wat hoop je te bereiken? Ik hoop geen schadevergoeding? Dan ga je nl. bot vangen. Je contract kostenloos opzeggen? Is dat wel wat je wil?
Ik heb het hier al eens geschreven: wat Dommel doet is verre van netjes, maar veel alternatief heb je eigenlijk niet. Dus ofwel stap je principieel op (dat kan simpel met een ingebrekestelling me dunkt), ofwel wacht je geduldig af.
Ik wil het nu niet zo extreem stellen maar in de meeste gevallen noemen ze dat oplichting :) Nu de eigenlijke intentie tot oplichting is er niet dus dat valt wel mee... alhoewel. Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?cloink schreef:...
2) het verkopen van een produkt dat er nog niet was
...