Versatel: nieuw abo, geen Belgacom-factuur meer

Nieuws omtrent telecom
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Anonymous schreef:vraag me wel af; zoude me da spul ook me u gewoon tel's belle via internet telefon abbo? (bv voipbuster)


Je kan eventueel een andere sip account invullen (er kan wel maar 1 sip server opgegeven worden op de Speedtouch, beide fxs poorten gebruiken diezelfde server)
Fax hangt af van de audio codec die ze kiezen (kan naar het schijnt bvb wel over G.711)

Ik heb die modem al eens geinstalleerd bij Skynet gebruiker. Die is niet slecht maar startte daar wel traag op: traag syncen, trage pppoe authenticatie, traag inloggen op sip proxy...
Gast

all-in nu ook beschikbaar via de gewone site http://www.tele2.be; onder 'tarieven' staat gratis na 5€, onder 'technische details' staat het nog altijd dubbelzinnig maar kdenk dat ze woord houden...
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Anonymous schreef:de laatste weken is telefonisch en vandaag ook op de website bevestigd dat het 4Mbit is en onbeperkt na een opleg van 5€; dus moeten ze ook woord houden he... als dit wegvalt is er aan het abonnement niks aan...


4MBIT onbeperkt door "telefonische geruchten" moet je altijd met een korreltje zout nemen, hetgene dat telt is wat bij de specificaties van het abonnement staat op de site van produkt.

Natuurlijk hoop ik nog altijd dat ze zullen waarmaken wat ze telefonisch "sommigen" gezegd hadden, maar ik vrees er een beetje voor :cry: Denk dat ze de toestroom van klanten niet zouden kunnen verwerken.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Tele2 wil dit al lang. Nu hebben ze versatel als partner.
Versatel Always more was ook al unlimited, enkel op 1mbit.

Waarom zou dit dan niet onbeperkt zijn.
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Teebee schreef:Tele2 wil dit al lang. Nu hebben ze versatel als partner.
Versatel Always more was ook al unlimited, enkel op 1mbit.

Waarom zou dit dan niet onbeperkt zijn.


Afwachten maar... we zullen het wel zien in de komende maand... Indien dit zo is, hoop ik maar dat een bestaande Versatel adsl more klant kan overschakelen zonder opzeg en 1 jaarcontract bij Versatel, aangezien het nu één is (versatel-tele2) !
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Als ze nog geen duidelijk overzicht kunnen maken van hun produkten laat dan maar zeker zijn dat het internet zelf ook in het 100 zal lopen .
Ik heb vandaag naar de 0800 nr gebeld en er kwam een dame aan de lijn en ze moest steeds zeggen , ff wachten dit moet ik even aan mijn colega gaan vragen .Dus en dat is dan de info en helpdesk van versatel.Dat zegt toch genoeg over versatel hoeveel kennis ze hebben.NIKS , 0.0 , ZERO

Ze moesten ze verd.....e hun licentie afnemen een dikke boete erbovenop opleggen want blijkbaar kan iedereen hier in dit apenland zomaar als provider beginnen en de mensen afpresen met hun torenhoge abbo's.

Nu ga ik is even offtoppic maar de regering is hier 1 van de grote boosdoeners en ik zal je zeggen waarom.
Op gebiet van het loon op je werk mag de wergever je niet betalen wat hij wil omdat je loon niet hoger mag liggen als in de buurlanden omdat je dan niet meer kan concureren met andere bedrijven daar.Dat ze dit dan ook in toepassen op bvb internet enz en dat ze dan ook is vergelijken met NL dan zal er vlug verandereing in komen,maar zoals ik al meer gezegd heb .
Belgie staat jammer genoeg met alles 20 jaar achter

mvg ketter
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

ketter schreef:Als ze nog geen duidelijk overzicht kunnen maken van hun produkten laat dan maar zeker zijn dat het internet zelf ook in het 100 zal lopen .
Ik heb vandaag naar de 0800 nr gebeld en er kwam een dame aan de lijn en ze moest steeds zeggen , ff wachten dit moet ik even aan mijn colega gaan vragen .Dus en dat is dan de info en helpdesk van versatel.Dat zegt toch genoeg over versatel hoeveel kennis ze hebben.NIKS , 0.0 , ZERO

Ze moesten ze verd.....e hun licentie afnemen een dikke boete erbovenop opleggen want blijkbaar kan iedereen hier in dit apenland zomaar als provider beginnen en de mensen afpresen met hun torenhoge abbo's.

dan mogen ze beginnen met belgacom&telenet

Nu ga ik is even offtoppic maar de regering is hier 1 van de grote boosdoeners en ik zal je zeggen waarom.
Op gebiet van het loon op je werk mag de wergever je niet betalen wat hij wil omdat je loon niet hoger mag liggen als in de buurlanden omdat je dan niet meer kan concureren met andere bedrijven daar.Dat ze dit dan ook in toepassen op bvb internet enz en dat ze dan ook is vergelijken met NL dan zal er vlug verandereing in komen,maar zoals ik al meer gezegd heb .
Belgie staat jammer genoeg met alles 20 jaar achter

mvg ketter
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

ketter schreef:Als ze nog geen duidelijk overzicht kunnen maken van hun produkten laat dan maar zeker zijn dat het internet zelf ook in het 100 zal lopen .
Ik heb vandaag naar de 0800 nr gebeld en er kwam een dame aan de lijn en ze moest steeds zeggen , ff wachten dit moet ik even aan mijn colega gaan vragen .Dus en dat is dan de info en helpdesk van versatel.Dat zegt toch genoeg over versatel hoeveel kennis ze hebben.NIKS , 0.0 , ZERO

Ze moesten ze verd.....e hun licentie afnemen een dikke boete erbovenop opleggen want blijkbaar kan iedereen hier in dit apenland zomaar als provider beginnen en de mensen afpresen met hun torenhoge abbo's.

Nu ga ik is even offtoppic maar de regering is hier 1 van de grote boosdoeners en ik zal je zeggen waarom.
Op gebiet van het loon op je werk mag de wergever je niet betalen wat hij wil omdat je loon niet hoger mag liggen als in de buurlanden omdat je dan niet meer kan concureren met andere bedrijven daar.Dat ze dit dan ook in toepassen op bvb internet enz en dat ze dan ook is vergelijken met NL dan zal er vlug verandereing in komen,maar zoals ik al meer gezegd heb .
Belgie staat jammer genoeg met alles 20 jaar achter

mvg ketter


WAUW, mooi onderbouwde kritiek. Jij baseert uw mening van een bedrijf (en niet zomaar het beste bedrijf, maar één van de groten in belgië) op één telefonisch gesprek met één van hun honderden werknemers ?

Moet zeggen dat je goed bezig bent. En wat de rest betreft, als dit erdoor komt is de prijs van dit abbo WEL concurrend met vergelijkbare abbo's in de buurlanden (toch ongeveer). Ook moet je leren appelen met appelen vergelijken (en niet met peren). Wat heeft het loonregelement nu te maken met de abbo prijs van een internetverbinding ? Of denk jij dat je in Polen of Indië dan breedband voor 5€ / maand hebt ?

Grtz,

X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
wype
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mei 2005, 17:51
Locatie: Grimbergen

ketter schreef:Nu ga ik is even offtoppic maar de regering is hier 1 van de grote boosdoeners en ik zal je zeggen waarom.
Op gebiet van het loon op je werk mag de wergever je niet betalen wat hij wil omdat je loon niet hoger mag liggen als in de buurlanden omdat je dan niet meer kan concureren met andere bedrijven daar.Dat ze dit dan ook in toepassen op bvb internet enz en dat ze dan ook is vergelijken met NL dan zal er vlug verandereing in komen,maar zoals ik al meer gezegd heb .
Belgie staat jammer genoeg met alles 20 jaar achter


Ik ga nu ook even off-topic. Jouw tekst is vergezeld van de nodige schrijffouten, is de regering hier ook de grote boosdoener !!!!!
Gast

tele2.be vermeldt ineens niks meer én tele2be.interact.lu geeft netwerk timeout... :-( is het dan toch allemaal een maat voor niks geweest?
of... :-) we zullen wel zien tegen 10u zeker...
Gast

op http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all-in/index.html is het bij tarieven ondertussen een max opleg van 10€ ipv 5€ geworden... (daarna gratis) is wel iets aangepast, maar als het zo blijft is het een superaanbieding van tele2...
Gast

Anonymous schreef:op http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all-in/index.html is het bij tarieven ondertussen een max opleg van 10€ ipv 5€ geworden... (daarna gratis) is wel iets aangepast, maar als het zo blijft is het een superaanbieding van tele2...


vergissing... staat bij de optie :wink:
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

FST schreef:Er is nog wat verwarring met het nieuwe abonnement, zo kun je zien op de ene link dat er iets van het geliefde "5euro, nadien gratis" staat en op de andere link weer niet, zoals hier duidelijk gemaakt in deze pic:Afbeelding
De links:
http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all ... arifs.html
http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all ... tails.html

Maar ze zijn er nog redelijk aan bezig zie ik; asge op "bestellen" klikt:
Deze pagina is beschikbaar vanaf 16 november 2005
om 10.00 uur
Dus het is hopen op het goeie... ik ga morgen zeker om dat uur nekeer kijken :?


Ik snap niet helemaal waar de ophef zo over is. De manier waarop ik het interpeteer:

Technische Details:
Volume 10 GB inbegrepen = ge moogt 10 GB downloaden omdat dit onder je abonnement valt.
daarna betalend = Alles wat boven de 10 GB uitkomt.

Tarieven:
Vervolgens ga je kijken bij Tarieven om te kijken wat "daarna betalend" betekend: 1 euro per gig met een max van 5 euro, nadien gratis.

Simpel gezegd:
- Eerste 10 GB kosten (een gedeelte van) 39,90
- de 5 GB die daarna komen kosten 1 euro per GB.
- Alles wat boven de 5 GB komt kost niks meer (nadien gratis).
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Snelheid (€39,90)
----------
Ontvangen : 4 Mbps
Volume: 10 GB inbegrepen, daarna betalend

Versturen : 256 Kbps
Volume: onbeperkt

Snelheidsbeperking bij overschrijden volume: Geen
Extra volume (boven 10 GB): €1 per GB tot maximum €5, nadien gratis


Optie (€29,90)
-------
Ontvangen: 512 Kbps
Volume: 250 MB inbegrepen, daarna betalend

versturen: 256 Kbps
Volume: onbeperkt

Extra volume (boven 250 MB): €0,05 per MB tot maximum €10, nadien gratis

Dit alles komt van de Tele2 site, echt onduidelijk is het niet.
Gast

Teebee schreef:Snelheid (€39,90)
----------
Ontvangen : 4 Mbps
Volume: 10 GB inbegrepen, daarna betalend

Versturen : 256 Kbps
Volume: onbeperkt

Snelheidsbeperking bij overschrijden volume: Geen
Extra volume (boven 10 GB): €1 per GB tot maximum €5, nadien gratis


Optie (€29,90)
-------
Ontvangen: 512 Kbps
Volume: 250 MB inbegrepen, daarna betalend

versturen: 256 Kbps
Volume: onbeperkt

Extra volume (boven 250 MB): €0,05 per MB tot maximum €10, nadien gratis

Dit alles komt van de Tele2 site, echt onduidelijk is het niet.


MANNEKES!!

alvorens te replyen:

de HELE draad lezen AUB

DANK U
Gast

mr_willes schreef:
FST schreef:Er is nog wat verwarring met het nieuwe abonnement, zo kun je zien op de ene link dat er iets van het geliefde "5euro, nadien gratis" staat en op de andere link weer niet, zoals hier duidelijk gemaakt in deze pic:Afbeelding
De links:
http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all ... arifs.html
http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all ... tails.html

Maar ze zijn er nog redelijk aan bezig zie ik; asge op "bestellen" klikt:
Deze pagina is beschikbaar vanaf 16 november 2005
om 10.00 uur
Dus het is hopen op het goeie... ik ga morgen zeker om dat uur nekeer kijken :?


Ik snap niet helemaal waar de ophef zo over is. De manier waarop ik het interpeteer:

Technische Details:
Volume 10 GB inbegrepen = ge moogt 10 GB downloaden omdat dit onder je abonnement valt.
daarna betalend = Alles wat boven de 10 GB uitkomt.

Tarieven:
Vervolgens ga je kijken bij Tarieven om te kijken wat "daarna betalend" betekend: 1 euro per gig met een max van 5 euro, nadien gratis.

Simpel gezegd:
- Eerste 10 GB kosten (een gedeelte van) 39,90
- de 5 GB die daarna komen kosten 1 euro per GB.
- Alles wat boven de 5 GB komt kost niks meer (nadien gratis).


'betalend / onbeperkt' is gewoon wat dubbelzinnig (op basis van tarieven is het idd volgens jouw redenering, maar had beter iets in de zin van '10GB inbegrepen, +1-5GB (1€/GB), daarna gratis onbeperkt' geweest
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

We weten het nu wel zeker dat het unlimited is, gaan we hier dan nog 1000 posts aan verspillen om dit te herhalen?
He tis nu algemeen bekend dat sinds Tele2 en Versatel gisteren samen zijn in de praktijk, en dat het er een stormloop is geweest, en men de aanvragen niet kan bijhouden... Ook de kennis van sommige operatoren laat de wensen over. Maar het is en blijft een van de betere aanbiedingen (zoniet het beste) in België tot nu toe.
Weet er iemand iets over wat soort onbeperkt internet het gaat? FUP? Of gewoon 'zoveel als je kan'? :wink:
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bij extra volume staat geen beperking (geen harde limiet) en word niet gesproken over een FUP. Wat dus zou betekenen dat er ongelimiteerd gedownload mag worden. Ik verwacht dat dit nog wel gaat veranderen. Maar zelfs als dit veranderd word van ongelimiteerd in FUP dan nog is het een hele goede aanbieding.
Gast

argh, waarom het niet gewoon simpel maken en een FUP aanbieden
nu lijkt het wel dat je echt unlimited kan gaan, pakweg 600GB op een maand kan binnentrekken.... :roll:
dat zou dus zomaar kunnen?
ff afwachten hoelang ze dat gaan volhouden... (rdsl, iemand?)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

ALS ze iets zouden veranderen blijft het inderdaad ook nog een aanbieding die pal boven alle andere uitsteekt. Met FUP zou ik al dolgelukkig zijn. En het is pakken goedkoper dan RealDSL. En over het Versatel netwerk heb ik nooit moeten klagen, altijd de snelheden die ze me beloofden.
Gast

Net gebeld met de tele2 en daar vertellen ze me toch een heel ander verhaal.
Zij beweren dat het een foutje op de site is en dadelijkz al aangepast worden.
Er moet werkelijk voor elke GB 1 euro worden bijbetaald =/

Jammer =/

Greetz
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Met dit soort abo. krijg je nu wél de mogelijkheid om onbeperkt te surfen, indien je bereid bent die €5 bij te betalen. En nu kunnen degene die niet toekomen met 10-15-20-30gb wel surfen naar hun goesting, dus voor degene die 50 of 70-80gb nodig hebben, is dit een welgekomen actie.

Nu kunnen de kinderen eindelijk de godsganse dag online muziek beluisteren, met hun webcammende vriendjes, ondertussen ook nog eens die onnozel grote demos en HDTV trailers bekijken, en af en toe een film/muziek downloaden via legale wegen, en ja, die zijn er. (De ISP's bieden ze zelf aan).

Er zijn er ook die niks legaals doen, en die kunnen nu naar hartelust downloaden zoveel ze maar willen, totdat ze vriendelijk verzocht worden om op te krassen.

Ik persoonlijk vind 60gb per maand een acceptabele grens, vooral als je thuis met 4 mensen internet wilt gebruiken.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Anonymous schreef:Net gebeld met de tele2 en daar vertellen ze me toch een heel ander verhaal.
Zij beweren dat het een foutje op de site is en dadelijkz al aangepast worden.
Er moet werkelijk voor elke GB 1 euro worden bijbetaald =/
Jammer =/
Greetz

Maar wacht nu toch eens om daar weer conclusies uit te trekken!
Gisteren wist de helft van het personeel ook van toeters of blazen, maar uiteindelijk kwam het er altijd op neer dat het unlimited ging zijn voor 44,9€per maand.

Ik bel direct zelf nog eens (naar Tele2 EN Versatel)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Oke... :evil:
Wat een klucht daar bij Versatel-Tele2! Ons 1 dag even lekker maken met een nieuwe formule, en de dag erna gewoon eventjes de voorwaarden veranderen!! Arrrhhgg!! Wat heb ik een geluk dat ik nog niet ben ingeschreven.
HET IS DUS WEL GELIMITEERD!! 1€ per extra GB... :evil:
Versatel, je stelt me teleur! :cry:
Wat nu voor al diegene die gisteren ook dachten dat het ongelofelijke waargemaakt was, en zich inschreven? Gedupeerde?
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

GRRR :evil:

die moeten een screenshot als bewijs hebben, dan kunnen ze wel voort hoop ik.

aghr ik ga proberen doen wat ik van plan was iets voor het nieuwe abbo in aankondeging was: versatel always more bestellen.. maar dan moet ik er een BGC dink bijpakke, rah.. ik weet het dus nogniet goed...

ik wil unlimited dammit :!:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb au fond ook niet te klagen, ik heb ook geen limiet (Versatel Always ADSL), tis enkel die snelheid die me stoort.

Ik heb screenshots, mail me all, gedupeerde sukkeltjes!! :wink:
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

ik was ook zo fel aan het wachten op deze 'mooie' aanbieding die nu blijkbaar heel wat minder mooi lijkt.
op de site openen de tarieven enzo zelfs niet wat volgens mij niet positief kan zijn.
kan je nu eigelijk nog versatel always more kiezen of niet want de formule staat niet meer op de site enkel bij tarieven.
die was tenminste wel echt gratis na 5€.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Svekke schreef: En het is pakken goedkoper dan RealDSL.


Realdsl bied dan ook wel iets meer:
- Upload 512Kbps ipv 256Kbps
- Vast IP Adres, hoe dat bij tele2 zit weet ik niet (ben ik wel nieuwsgierig naar, dus als je nog gaat bellen...)
- Geen verplichting tot een "Box" zodat ik me eigen router kan gebruiken.

Svekke schreef: HET IS DUS WEL GELIMITEERD!! 1€ per extra GB...
Versatel, je stelt me teleur!
Wat nu voor al diegene die gisteren ook dachten dat het ongelofelijke waargemaakt was, en zich inschreven? Gedupeerde?


Voor evt. gedupeerde, ik heb nog screenshots liggen van de aanbieding (zoals die door jullie ook geaccepteerd is) mocht er behoefte aan zijn.

Tja en met dat bellen weet ik het ook zo allemaal nog niet. De een zegt wel de ander niet. Ik wacht gewoon even af tot er duidelijkheid komt op de site (die nu weer bereikbaar is via www.versatel.be, maar het javascript achter tarieven en technische details functioneerd (nog) niet).

EDIT: De javascriptjes op de site van versatel werken weer en nog steeds staat er "€ 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis"
Laatst gewijzigd door mr_willes 16 nov 2005, 11:47, in totaal 1 gewijzigd.
Gast

wat een gore flikkers TELE2 KUST ZE !!!!
1euro per GB, ze zijn gvd al even slecht als die afrippers telenet en belgacom

internet in belgie is om te huilen
ARGGHHHH!!!!!
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

maar het javascript achter tarieven en technische details functioneerd (nog) niet).
ma jawel, bij mij toch.

ik heb de 2 links posted ergens in mijn vorige posts, waark die screenshot erbij zette.

alleen "bestellen online" ga ni
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

€ 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis

lezen

http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/frame/tarifs.html
Laatst gewijzigd door grox 16 nov 2005, 11:55, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

FST schreef:
maar het javascript achter tarieven en technische details functioneerd (nog) niet).
ma jawel, bij mij toch.

ik heb de 2 links posted ergens in mijn vorige posts, waark die screenshot erbij zette.

alleen "bestellen online" ga ni


Ge hebt gelijk (zie mijn edit van de post), echter toen ik ze enkele minuten geleden bekeek functioneerde ze nog niet :wink:
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Laatst gewijzigd door FST 16 nov 2005, 11:52, in totaal 2 gewijzigd.
Gast

Svekke schreef:]het javascript achter tarieven en technische details functioneerd (nog) niet).


In explorer wel, in mozilla niet,

Er staat nog altijd (nu om 11:46) bij tarieven:
Maandelijks abonnement Inbegrepen
Extra volume (boven 10 GB) € 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

grox schreef:€ 0,05 per MB tot maximum € 10, nadien gratis
http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/frame/tarifs.html

ze hebben het met 5€ vermeerdert

tis dus nu 49,90€ voor 4 mbit ongelimiteerd

ik heb liever voor 35€ een 2mb verbinding zonder limieten :idea:


Je kijkt waarschijnlijk bij opties, als je daarboven kijkt onder "internet" staat tot max van 5 euro. Dus ge komt dan in totaal op 44,90 uit.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Svekke schreef:
het javascript achter tarieven en technische details functioneerd (nog) niet).


Ik heb dat niet geschreven, maar goed :?
En sorry hoor, maar ik zie geen verschil tussen in die pagina in IE en in FF :?
Gast

IMHO is het gewoon wachten op de eerste ervaringen van mensen die dit ALL-IN pakket zoiezo nemen
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

grox schreef:€ 0,05 per MB tot maximum € 10, nadien gratis
http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/frame/tarifs.html

ze hebben het met 5€ vermeerdert

tis dus nu 49,90€ voor 4 mbit ongelimiteerd

ik heb liever voor 35€ een 2mb verbinding zonder limieten :idea:



Lezen is toch echt een kunst. Nooit begrijpend lezen op school gehad ?

Maandelijks abonnement Inbegrepen
Extra volume (boven 10 GB) : €1 per GB tot maximum €5, nadien gratis


Indien je nu de optie neemt:
Snelheid ontvangen 512 Kbps met download 250 MB kost het abo. €29,90, doch indien je nu over de 250mb gaat betaal je:
Extra volume (boven 250 MB) : €0,05 per MB tot maximum € 10, nadien gratis
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Anonymous schreef:IMHO is het gewoon wachten op de eerste ervaringen van mensen die dit ALL-IN pakket zoiezo nemen


jamaar dan moeten we nog zo lang wachten :-( :-( :-( ....


:wink:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

mr_willes schreef:
Anonymous schreef:IMHO is het gewoon wachten op de eerste ervaringen van mensen die dit ALL-IN pakket zoiezo nemen


jamaar dan moeten we nog zo lang wachten :-( :-( :-( ....


:wink:


Inderdaad, ik heb ook ingschreven en moet nog zeker 5 weken wachten op de aansluiting...'t is zo druk zeiden ze...
en ik was er om 11.30 gisteren als één vd eerste bij

van iemand op't werk hoor ik hier dat ze de komende weken nog testen gaan doen bij een hoop mensen..dus dat verklaart wel die vele weken wachttijd :|

In alle geval:

GEEN unlimited = GEEN geweldige aanbieding zoals ze daar al weeeken aankondigen = ikke GEEN klant hanee

tijd zal raad brengen hoop ik...
Gesloten

Terug naar “Telecom nieuws”