Anonymous schreef:
moest iedereen hun limiet ten volle gebruiken dan zat zowat elke isp in de shit noodles
Ze verkopen dus lucht... 10Gb die geen 10Gb is.
Siglo schreef:Anonymous schreef:
moest iedereen hun limiet ten volle gebruiken dan zat zowat elke isp in de shit noodles
Anonymous schreef:en gij denkt dat iedereen die 10gb dedicated krijgt ?? er wordt gebruik gemaakt van overlapping voor degenen die hun limiet niet ten volle gebruiken ...
vb: als er 100 abos van 10 gb zijn, staan die niet op een 1000gb capaciteit maar eerder op een van 500gb
Anonymous schreef:moest iedereen hun limiet ten volle gebruiken dan zat zowat elke isp in de shit noodles
Ofloo schreef:pff en jullie geloven dat er mensen zijn die geen 10 gig gebruiken ??? lmfao
r2504 schreef:Ofloo schreef:pff en jullie geloven dat er mensen zijn die geen 10 gig gebruiken ??? lmfao
Ik ken nochtans genoeg mensen (70% is trouwens zo) die niet boven de 3 GB uitkomen, en zelf kom ik ook zelden aan 5GB (met uitzonderingen wanneer er eens een nieuwe versie komt van de software die ik gebruik).
Moest ik morgen unlimited hebben... ik denk niet dat er iets zou veranderen. (nee, ik krijg dan heus geen zin om iedere dag een andere Linux distro te downloaden).
r2504 schreef:
Buiten gamers, webcam en streaming audio denk ik niet dat er veel manieren zijn om je limiet op een zinnige manier op te vullen, maar da's ieder zijn volste recht (al moet je dan niet denken dat de wereld om jou draait).
poohbeer schreef:Ga dan eens paar uurkes telenet's PCTV ofzo bekijken (discovery channel wanneer ge maar wilt.. woohoo!!)..
poohbeer schreef:Jij zet streaming video al gelijk buiten de vergelijking? WAAROM?!
pckrimson schreef:Waarom moet ik om van adsl te genieten twee abonnementen hebben
1 voor de telefoon aansluiting
1 maal voor ADSL
indien ik geen telefoon wens moet ik toch een telefoon abonnement hebben of heb ik dit verkeerd voor.
Mijn telefoon rekening is de laatste jaren steeds om en bij de 120 Euro dwz zeggen 5.5 euro communicatie en de REST ABONNEMENT.
nu heb ik reeds diverse dreig telefoons en brieven bekomen met de beschuldiging dat ik zou overgeschakeld zijn.
Very nice belgacom.
r2504 schreef:poohbeer schreef:Ga dan eens paar uurkes telenet's PCTV ofzo bekijken (discovery channel wanneer ge maar wilt.. woohoo!!)..
Correct, maar je vergist je in de gemiddelde internet gebruiker... de overgrote meerderheid doet dit absoluut niet, kent dit trouwens zelfs niet. Je spiegelt je eigen (en die van je naaste vrienden) interesse op die van de massa.poohbeer schreef:Jij zet streaming video al gelijk buiten de vergelijking? WAAROM?!
Niet echt... vandaar webcam. Om echt over pure streaming video te spreken denk ik net zoals jij aan PCTV, maar welke "freak" wil nu 3 of 4 euro betalen om tegen dergelijke belabberde kwaliteit op z'n PCeetje naar een video te kijken.
Van het enorm kleine percentage dat wel problemen heeft met z'n limiet komt dit bij de meerderheid (dus niet allemaal) trouwens niet door de hierboven opgenoemde legale dingen... maar wel door de illegale.
KweNi schreef:pckrimson schreef:Waarom moet ik om van adsl te genieten twee abonnementen hebben
1 maal voor ADSL
indien ik geen telefoon wens moet ik toch een telefoon abonnement hebben of heb ik dit verkeerd voor.
Mijn telefoon rekening is de laatste jaren steeds om en bij de 120 Euro dwz zeggen 5.5 euro communicatie en de REST ABONNEMENT.
nu heb ik reeds diverse dreig telefoons en brieven bekomen met de beschuldiging dat ik zou overgeschakeld zijn.
Very nice belgacom.
idd dat klopt niet, dat is koppelverkoop
bij Telenet moet je ook geen tv-abonnement hebben om internet te nemen
Sub Zero schreef:Toch wel hoor. Ze steken er dan zo een filter tussen als je niets aan de kabelmaatschappij betaalt. Je kan internetten enzo, maar je kan niets bekijken op de TV (buiten TV1 dan dacht ik).
Sub Zero schreef:Toch wel hoor. Ze steken er dan zo een filter tussen als je niets aan de kabelmaatschappij betaalt. Je kan internetten enzo, maar je kan niets bekijken op de TV (buiten TV1 dan dacht ik).
r2504 schreef:Sub Zero schreef:Toch wel hoor. Ze steken er dan zo een filter tussen als je niets aan de kabelmaatschappij betaalt. Je kan internetten enzo, maar je kan niets bekijken op de TV (buiten TV1 dan dacht ik).
Nope, niets... zelfs geen TV1... al kan er afhankelijk van de signaalsterkte en de kwaliteit van de filter wel iets doorsijpelen. Soms kan je dus nog wel iets zien.
pckrimson schreef:Waarom moet ik om van adsl te genieten twee abonnementen hebben
1 maal voor ADSL
Very nice belgacom.
Deej_1977 schreef:qless schreef:Misschien dat het tijd wordt voor een door de overheid gedwongen stap om bijvoorbeeld te eisen dat:
-Breedband lijn van meer dan 30 euro per maand een snelheid heeft van ten minste 4 mbps down, 512 kbps up met een volume van 40 GiB.
Omdat dit in België niet wordt "gegereld" via concurrentie wordt het dan maar tijd voor opgelegde produkt eisen!
Erm ja, tuurlijk, dat gaat werken. Ruikt naar communisme.
[The Cleaner] schreef:znoppels schreef:eigenlijk zou belgacom geen frank mogen vragen voor een aansluiting, alles is al een keer betaalt geweest door de belastingbetaler, van het kleinste kabeltje tot de werkuren
en onderhoud kost natuurlijk niets
wem schreef:Siglo schreef:Anonymous schreef:
jij betaalt dus liever een pak extra geld voor niet extra te krijgen?
(als een ISP niet meer aan overboeking zou doen, zou de kostprijs stijgen, wat ze dus doorrekenen aan jou, maar je blijft op die 10GB limiet steken...)
trouwens: de kans dat iedereen tegelijk effectief z'n 10 GB opgebruikt en een provider dus in de problemen kan komen, hoe groot is die kans???
znoppels schreef:eigenlijk zou belgacom geen frank mogen vragen voor een aansluiting, alles is al een keer betaalt geweest door de belastingbetaler, van het kleinste kabeltje tot de werkuren