Hey vast internet €30.6 - Korting via Izify

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

geelmk schreef: 2 maanden geleden Ik ga eens contact met Hey opnemen om te zien of ze mij die 10% korting kunnen geven. Je kunt het maar proberen haha. Of heeft iemand dit al geprobeerd?
Had je juist geschakeld in de zomer, had je 10 GB extra, en bij nieuwe formules 4 € voor 35 GB!!!

29 EUR/maand, en nog niet tevreden zijn..... :eek:

Als ze veel zo'n 'vrekken' aan de lijn krijgen, gaan ze gewoon zeggen....teveel gezaag hierover, alles cancellen. Ik weet hun antwoord al.
"Als je het onderste uit de kan wilt, krijg je deksel op je neus."

Soit, ik ben geen betrokken partij, want volg die actie niet.

Modbreak:
Persoonlijke steek verwijderd
Tja 18 berichten in kleine 3 jaar. :roll:
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

of ze zetten die 10% erop maar wel het abbo terug naar de normale prijs, dan betaal je meer :p
maar idd, 29 is een scherpe prijs en daar ga je wss niet onder raken (al staat het vrij te proberen, ofcourse)

en als het toch zou lukken zit je aan een 26tal euro, oftewel eigenlijk een maand per jaar gratis vs je huidige prijs.
het is "in the grand scheme of things" de moeite misschien niet, maar kan op zich toch wel tellen - er valt dus wel wat te zeggen om het wel te proberen,
maar er valt eveneens wat te zeggen voor het "je moet niet alles willen" concept.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

Tuurlijk. Je krijgt installatie gratis, hardware gratis, setup gratis (vergelijk eens met Edpnet) Je krijgt 9 eur korting (23%) op de standaardprijs. toch een 15 € goedkoper dan Orange zelf en 33 € goedkoper dan Telenet met een iets hogere download.
@geelmk

De vraag is: zou je hetzelfde doen bij een kleine zelfstandige? Tot de stoom uit zijn oren komt. En eens uw rug gedraaid, zeggen dat het een k*tklant was. En dat hij de service na verkoop mag vergeten.

Waarom zijn er geen kortingen op S en L denk je?

En terwijl je bezig bent, vraag mss. als je kan overschakelen naar L voor 12.60 € - 5 €= 7,6 €/maand voor 80 GB :lol:

"Wie niet waagt, niet wint hé"

Doet me denken aan "The Champion of the World" uit de collectie "Roald Dahl's Tales of the Unexpected."

In dit verhaal probeert een man een kast te kopen voor de laagst mogelijke prijs. Hij blijft aandringen om de kast zo goedkoop mogelijk te krijgen, tot het punt waarop de verkoper, die duidelijk geïrriteerd raakt, besluit hem een les te leren. Als gevolg hiervan kapt de verkoper de kast in stukken, waardoor deze volkomen nutteloos wordt en bewijst dat de waarde van de kast (en de situatie) niet verder verlaagd kan worden.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

Zojuist eerste volledige Hey factuur ontvangen , en correct van eerste keer internet 30,10 Euro , en 5 euro Small Mobile = 35,10 euro , dus de 10 % buz door Hey niet vergeten , met dank aan de push van Diggi :angel:
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Denk dat iedereen met alle goede bedoelingen doelt op maak geen slapende honden wakker.

29euro internet is een van goedkoopste ooit voor onbeperkt.

Als meerdere mensen zo reageren en elke euro in 2 bijten dan stoppen de promo’s ze zijn daar zeker altijd heel snel mee bij Hey of andere operatoren.

Op die 29euro maken ze amper netto winst.

Het gaat erom om zo veel mogelijk mensen een kans te geven hiervan te genieten.

Uiteraard mag en kan je zeker proberen dat is iedereen zijn goed recht maar zoals de reacties aangeven niet heel mooi naar de medemens toe.

Terug on topic nu:

Promo loopt voorlopig verder tot einde april lijkt het momenteel in alle stilte verlengd telkens hopelijk blijft deze nog lang erop staan
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer

Modbreak:
Tijdelijk afkoelslotje terug verwijderd
MOD:
Na een nachtje afkoelen, en wat opkuiswerk, ga ik dit slotje terug verwijderen, op voorwaarde dat er on topic gebleven wordt.
Dat kinderachtige gedoe hier *moet* gedaan zijn, of ik neem het speelgoed terug af.
Comprende?
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”