Pagina 3 van 5

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 12:24
door Avenger 2.0
Stroper schreef: 5 maanden geleden Ook bieden de budgetmerken zaken die Digi (nog) niet heeft.
Het teleurstellende aanbod van MV nu en het aankomende aanbod van Hey! maakt toch dat de kans zeer groot is dat ik men volledige Viking Clan naar daar verhuis. Zie niet direct een voordeel om bij MV te blijven. Het netwerk van Orange is zeker zo goed en de online support van Hey adequaat genoeg. DIGI heeft pech dat Hey! dezelfde voorwaarden heeft, anders was ik waarschijnlijk naar hun gegaan. Dus zou er toch niet op durven wedden dat (prijsbewuste) mensen en studenten 3x zoveel bij MV blijven betalen voor hetzelfde.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 12:38
door metoyou
joriz schreef: 12 dec 2024, 21:12 Ik wil overstappen maar het lukt niet via hun website.
Momenteel SIM via Yoin dus kies ik "Other" als provider omdat deze er niet tussenstaat. Vervolgens om de aanvraag te verwerken krijg ik foutmelding: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).

Error zowel op smartphone als laptop.
Dan proberen contact met hun op te nemen. Volgens hun website zijn de openingsuren van Ma t.e.m Zo van 8u tot 22u. Wat mij al heel ruim lijkt. Ik belde om 21:05 en kreeg dat de kantoren gesloten waren.

Ik heb net een mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud, en de website vroeg enkel en alleen het klantnummer van mijn huidige provider.
In mijn geval is dat Yoin, en de aanvraag is volledig voltooid.

Daar ik nog betaald heb voor de volledige maand december bij Yoin, ga ik de simkaart van Digi pas in mijn gsm steken rond de periode van 27 december, uiterlijk 30 december.
Ik ga ervan uit dat het abonnement zal starten bij Digi, de dag dat mijn simkaart geactiveerd is ...

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 12:52
door boulder
Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden ...en de online support van Hey adequaat genoeg.
Zo lang je ze niet echt nodig hebt, werkt het heel goed.
Ik heb ze eens nodig gehad voor een facturatieprobleem, en dat duurde heel lang (weken) om het probleem op te lossen.
Een tweede keer had ik ze opnieuw nodig, en ze hebben mij weinig kunnen helpen, dat was een technisch probleem, en ik heb het zelf gevonden.
Toen was ik in Frankrijk en kon ik niet surfen.
Dan heb je er natuurlijk weinig aan dat ze enkel online te bereiken zijn, en als je maar voor korte periode de grens overgaat, kun je ook niet eventjes 6 uur wachten tot er een antwoord komt.
Maar als je ze enkel nodig hebt voor de activatie van je SIM, dan is dat natuurlijk geen probleem.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 13:18
door master-magic
GSM nr ook al overgezet, heb ook gezien dat hun TV app te downloaden is al, heb die op de smartphone gezet, van zodra de prijzen bekend zijn en het aanbod eens bekijken of ze onder de 22 euro komen en de kwaliteit goed is van het beeld (heb een vermoeden dat ze met Tv Vlaanderen gaan samen werken, maar kan ook via Proximus gaan bv).
de Fiber komt er ook nog in m'n buurt, dus ben benieuwd.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 14:07
door Dizzy
Dat gaat niet op voor MV, ze hebben geen TV, ze drijven op de fibre aansluitingen. Je kreeg een kleine korting als je een mobiel abo had (3 EUR) maar dat maakt het verschil niet goed. rest enkel nog de Vikingpunten en 5G als je 15 EUR abo hebt.

Voor de grotere merken spelen de packs wel een rol, de gsm zit dan in zo'n pack en je verliest dan en stuk van het voordeel van het pack bij overstap. Ik ken al de prijzen niet vanbuiten maar gezien de scherpe prijs van Digi zal dat toch een aantal mensen laten rekenen. Hoeveel, dat is de vraag.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 14:17
door master-magic
@Dizzy Ik ben bij Fastfiber en daar kan ik tv bij nemen via het aanbod van Tv Vlaanderen, dat is dus ook met en zonder sport zoals Digi het op papier aanbied volgens wat we nu al kunnen zien op hun site.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 14:32
door Dizzy
Ik heb als aanvullig op MV (fiber) ook TVV via app. Ik heb het abo zonder sport maar je kan ook hoger abo met sport nemen of je kan DAZN nemen maar dat is wel prijzig.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 16 dec 2024, 14:36
door philippe_d
master-magic schreef: 5 maanden geleden Ik ben bij Fastfiber en daar kan ik tv bij nemen via het aanbod van Tv Vlaanderen, dat is dus ook met en zonder sport zoals Digi het op papier aanbiedt
Tenzij je een serieuze korting krijgt voor het TV aanbod, is er toch geen enkle voordeel om TVV te nemen via jouw Internet provider.
Beter een apart TV abonnement, dan ben je ook veel flexibeler om over te stappen?

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 27 dec 2024, 18:34
door janbuyle
Ik was zeer enthousiast overgestapt, maar wat een ramp:
ik ben vaak in het buitenland, hier een paar ervaringen:
- als ik mijn Belgische contacten wil bellen in het buitenland iukt dat niet, want in plaats van landcode +32 (België) wordt er systematisch +40 (Roemenië) gebruikt.
- mensen uit Frankrijk (en ik vermoed elk buitenland) kunnen mij niet meer bellen op mijn +32-nummer, dat wordt als onbestaaand weergegevn in het buitenland
- Als je dubbele verificatie hebt (door zenden van een sms naar je gsm) dan komt die niet toe als je in het buitenland bent. Met andere woorden, bey bey homebanking en andere websites die 2-staps-verificatie toepassen (zowat alles) als je in het buitenland bent
Als ik dit geweten, dan was ik NOOIT overgestapt, wat een ellende. Ik ben 80% van de tijd in het buitenland, ik heb veel internationale contacten, voor mij is dit een regelrechte ramp.
Ik heb het contact-telefoonnummer uren gebeld, nooit verbinding gekregen.
Ik heb ten einde raad via facebook-chat een bericht gestuurd. Beleefd berichtje terug gekregen dat ze dat eigenlijk nooit lezen.
Kortom, bezint eer je begint!

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 27 dec 2024, 19:33
door Flying
Enkele van de zaken die je opnoemt staan hier al beschreven op het forum. Andere zaken zijn nieuw. Je kunt sowieso in vraag stellen als het zo'n belangrijk abonnement is of het dan wel verstandig was om overstappen naar een volledig nieuwe speler.

Als je vaak in het buitenland bent op zaken dan is het eerder aangewezen om een zakelijk abonnement af te sluiten met snellere support (Citymesh is in dit geval de zakelijke speler volgens mij).

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 27 dec 2024, 19:37
door bralm
In verband met de contacten uit Frankrijk die je niet kunnen bereiken, ben je voor een nieuwe telefoonnummer gegaan of heb je een bestaand nummer overgedragen? Mij lijkt er toch iets serieus mis te zijn met de routering als ik dit lees. Wanneer heeft DIGI je sim kaart geactiveerd?

Zelf ben ik ook 80% van mijn tijd in het buitenland, en je feedback is toch een beetje alarmerend.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 27 dec 2024, 19:40
door Belgissschenaap
Ik ben in Frankrijk continu bereikbaar via digi en alle sms'en komen binnen.
Als ik bel krijgt tegenpartij wel melding anonieme beller.

Data in buitenland heb ik dan weer problemen mee.

Hoe we het draaien of keren, het is een beta eigznlijk

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 30 dec 2024, 17:06
door master-magic
eindelijk is de overdracht sinds 16.30 gelukt van m'n nr, al gebeld met iemand om te checken welke nr er op komt en m'n oude nr komt er op, maar in m'n iPhone staat er bij de smartcard een totaal ander nr, heb de iPhone al eens uitgezet en herstart, het blijft hetzelfde en kan die nr niet aanpassen.
heeft er nog iemand dat voor en hoe heeft hij of zij dit opgelost ????
(ik weet het ben ongeduldig ;) )

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 30 dec 2024, 22:07
door Trojan
telemans schreef: 5 maanden geleden Denk dat er veel mensen de overstap gaan maken voor mobiel toch
MV stuurt e mails rond dat de data gb verdubbelen aan de zelfde prijs, veel mensen hebben dat niet nodig
Proximus en Orange doen niets .
Dat is een strategische keuze. Ze weten goed genoeg hoeveel mensen verbruiken, en waarschijnlijk ook dat een verhoging van de databundel geen rechtstreekse meerkost met zich mee brengt tenzij iedereen plots aan zijn nieuwe limiet zou zitten. Tegenover een prijsverlaging heeft een rechtstreekse invloed op hun omzet.

Ze maken ons dus blij met een dode mus. Enkel die paar grootverbruikers zijn daar mee gediend.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 31 dec 2024, 13:31
door Avenger 2.0
Trojan schreef: 5 maanden geleden Dat is een strategische keuze. Ze weten goed genoeg hoeveel mensen verbruiken, en waarschijnlijk ook dat een verhoging van de databundel geen rechtstreekse meerkost met zich mee brengt tenzij iedereen plots aan zijn nieuwe limiet zou zitten. Tegenover een prijsverlaging heeft een rechtstreekse invloed op hun omzet.

Ze maken ons dus blij met een dode mus. Enkel die paar grootverbruikers zijn daar mee gediend.
Volgens mij zijn ze toch veel klanten kwijt geraakt hierdoor. Hier zelf heel de familie (8 personen) overgezet na 12+ jaar MV geweest te zijn. Iedereen komt met €5 abonnement concurrent toe ipv hun €15 abonnement. Dus is echt een no brainer om gezamenlijk meer dan €1000 per jaar uit te besparen. Kan niet de enigste zijn die er zo over denkt...

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 03 jan 2025, 21:22
door Zorba
In het Mega topic al gepost, maar sinds 13/12 een aanvraag voor een SIM kaart lopende maar ze willen mij niet als klant denk ik. 23/12 gebeld en ze gingen 'urgent' een nieuwe SIM kaart sturen, maar tot nu nog steeds niet ontvangen :(

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 03 jan 2025, 22:31
door openaf
Te druk misschien, probeer nog eens.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 06 jan 2025, 18:34
door Petrikske
Zorba schreef: 5 maanden geleden In het Mega topic al gepost, maar sinds 13/12 een aanvraag voor een SIM kaart lopende maar ze willen mij niet als klant denk ik. 23/12 gebeld en ze gingen 'urgent' een nieuwe SIM kaart sturen, maar tot nu nog steeds niet ontvangen :(
Mijn aanvraag loopt sinds 18/12, heb een keertje telefoon gekregen met de vraag of ik m'n SIM had gekregen, toen dat niet het geval bleek gingen ze die nogmaals opsturen.
Ondertussen ook al hele tijd geleden, word niets meer denk ik en na 2 pogingen ga ik het toch voor bekeken houden.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 06 jan 2025, 19:55
door Matthias_VL
Bestelling gedaan op 13/12 en vandaag sim geleverd. Alles verliep perfect, activatie, bellen, berichtjes sturen, 4 G internet .... :beerchug: :banana: allemaal voor 5 eurootjes :bdaysmile: nog een abo'tje bijbestellen voor mijn oude Orange Flybox - vree blije :wink:

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 07:59
door Dixit
De Morgen vandaag: Nog geen maand na lancering van prijsbreker Digi stromen de klachten binnen: wat is er aan de hand?

Ik blijf lekker bij Hey !

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 08:15
door Bartlorre
Het artikel: niet toegelaten link/yuSme
Modbreak:
Gelieve geen artikels achter een betaalmuur zomaar te copieren!

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 10:47
door lucdec

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 10:49
door TheCeet
Samenvatting van de Vlaming anno 2025:
- Klagen dat telecom duur is.
- Klagen dat er kinderziektes zijn bij nieuwe speler (ookal betaal je pak minder op maand/jaarbasis)

Op alles en nog wat klagen en neuten.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 12:53
door proximusboyke
kinderziektes is volgens mij geen argument, ze zijn al in andere landen actief dus weten goed genoeg hoe het werkt.
Maar natuur wel een punt als je niet wil betalen moet ge nie klagen.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 13:17
door boulder
proximusboyke schreef: 5 maanden geleden kinderziektes is volgens mij geen argument, ze zijn al in andere landen actief dus weten goed genoeg hoe het werkt.
Maar natuur wel een punt als je niet wil betalen moet ge nie klagen.
Ik vind dat geen excuus.
Als je iets belooft, moet je dat kunnen waarmaken.
Het argument dat de prijs laag is, en je dan niet meer moet leveren wat er in de overeenkomst staat, is gewoon niet correct.

Wat ik nu de laatste dagen heb, is dat ik geen beltoon krijg.
Dus, ik bel naar een nummer, ik zie op mijn GSM dat het nummer belt, maar ik hoor niets, tot op het moment dat er opgenomen wordt.
Dat is wel verwarrend.

Ik beoordeel het wel op langere termijn.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 13:18
door on4bam
Er zijn providers die al veel langer actief zijn waar het vierkant loopt.
viewtopic.php?t=63709 12 pagina's lang.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 13:34
door proximusboyke
En die prijzen, daarme kan je onmogelijk overleven in belgie !!
wait en see.
Al genoeg voorbeelden

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 13:45
door on4bam
Wat heeft de zee daar mee te maken?

Of ze daarmee overleven weten ze zelf waarschijnlijk veel beter, ze hebben alle data. Zelfs al maken ze hun abo's in de toekomst duurder dan nog hebben ze nu toch al een schok(je) teweeg gebracht waardoor anderen ook aanpassingen gedaan hebben. Daar kan niemand tegen zijn.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 15:51
door Joop
proximusboyke schreef: 5 maanden geleden En die prijzen, daarme kan je onmogelijk overleven in belgie !!
wait en see.
Al genoeg voorbeelden
Maar met dit verschil dat Digi eigendom is van een Miljardair die al in meerdere landen met veel succes actief is.
Ja natuurlijk moet die masten/netwerk nu huren, maar de lange termijn visie is dat die overal eigen masten neerpoot.
Dat zou tegen 2030 afgerond moeten zijn.

Het rare is dat je ze geen respijt geeft, vergeet niet dat Proximus, Orange en Telenet al 20 jaar hun netwerk bouwen, onder diverse namen/eigenaars, maar nog steeds geen landelijke dekking kunnen garanderen. Waar elke provider zijn eigen masten heeft.

In bv Nederland is de dekking veel beter want providers zijn verplicht elkaars netwerken toe te laten in alle masten, hierdoor kan een nieuwe speler redelijk eenvoudig een netwerk uitbouwen.

Bij ons gaat dat natuurlijk niet want Proximus is een groot politiek bolwerk. Hierdoor is dat de enige speler die nog niet kapot is gegaan.

Mobistar, Base, Orange, etc....allemaal al opgekocht, kapot, overgenomen etc omdat de kosten te hoog zijn.

Digi heeft een sterk en bestaand netwerk/systemen voor telefonie en genoeg resources. En een eigenaar die miljarden heeft.

Kijk wat Elon Musk deed, die heeft een een netwerk in space uit de grond gestampt....daar is België klein bier bij :beerchug: :banana:

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 17:13
door Stroper
Joop schreef: 5 maanden geleden Kijk wat Elon Musk deed, die heeft een een netwerk in space uit de grond gestampt....daar is België klein bier bij :beerchug: :banana:
Kan je niet vergelijken, want zijn satellietnetwerk werd gesubsidieerd door ministerie van defensie. Is dus ook een politiek project.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 17:35
door telemans
Ik kan me niet vinden in wat het laatste nieuws schrijft
Voor een nieuw nummer kwam na 5 dagen de simkaart aan , met zeer duidelijke brief in .Uitgevoerd wat op de brief staat en ik bellen en mobiele netwerk gebruiken .
Had ook nog een ander nummer bij een operator die overdracht werd op 18uur tijd uitgevoerd.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 17:36
door R2D2
Ik vind dat men onevenredig kritisch is op DIGI als een opstarter. Ikzelf was aan het wachten op antwoorden en oplossingen van 3 gevestigde bedrijven waarvan sommige nog niet eens de moeite nemen om een ontvangstbevestiging te mailen.
Ik vertik het om te bellen wegens de lange wachttijden en omdat je dan geen enkel bewijs hebt als de callcenter medewerker je weeral eens iets probeert wijs te maken. Daarom via mail, wat bij sommige bedrijven niet eens mogelijk is.
Met naam:
- Telenet (uiteraard)
- NN-verzekeringen: uiteindelijk toch gebeld. Mijn 3 mails zaten in mijn dossier, maar niemand nam de moeite om te reageren. Dan maar telefonisch contract opgezegd en schriftelijk bewijs gevraagd. (nog niet gekregen...)
- Keytrade bank: Mailen gaat niet, enkel bericht sturen via platform maar daar heb je geen enkel bewijs van.

Uit de berichtgeving blijkt ook dat de klachten die binnenkomen bij Test Aankoop, ombudsman en Witte Gids eerder beperkt in aantal zijn
ombudsman Luc Tuerlinckxin De Morgen
In totaal gaat het wel nog maar over “een twintig- à dertigtal” klachten sinds de lancering in december. “Dit is nog vrij beperkt, dus ik maak me nog geen zorgen.”

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 22:24
door dot1x
Dat het beter en beter begint te lopen bij DIGI merk je ook gewoon aan het aantal afgenomen posts/threads in deze subforum. En ja, ik weet dat niet iedereen de moeite neemt om iets te posten maar toch...

Wanneer kunnen we eigenlijk de eerste financiële resultaten verwachten? Ongeveer wanneer Telenet/Proximus hun cijfers publiceren? Want dan zouden we perfect kunnen zien hoe het loopt. Aantal verloren abonnees (bij Proximus/Orange/Telenet) vergelijken met het aantal abonnees bij DIGI.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 22:43
door TheCeet
Midden mei verwacht ik financiële kwartaalcijfers van 1ste kwartaal van 2025.
Vermoedelijk hier te volgen:
https://www.digi-communications.ro/en/i ... rts-shares

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 07 jan 2025, 23:37
door lithion
Joop schreef: 5 maanden geleden In bv Nederland is de dekking veel beter want providers zijn verplicht elkaars netwerken toe te laten in alle masten, hierdoor kan een nieuwe speler redelijk eenvoudig een netwerk uitbouwen.
In België zijn operatoren ook verplicht hun masten te delen met andere spelers en dat op een redelijke en niet-discriminerende wijze. DIGI kan dus op eenvoudige wijze daarvan gebruik maken en dat doen ze ook.
Mobistar, Base, Orange, etc....allemaal al opgekocht, kapot, overgenomen etc omdat de kosten te hoog zijn.
- Mobistar werd niet opgekocht en is niet kapot, maar is nog steeds grotendeels in handen van het vroegere France Telecom (heet nu Orange omdat FT indertijd het Britse Orange heeft gekocht - merknaamstrategie). In 2023 kwam de brutobedrijfswinst na leasing komt uit op 252,9 miljoen euro!
- Bij (KPN)Orange moest France Telecom hun belang verkopen omdat ze het Britse Orange hadden overgenomen (verplicht door Europa). KPN heeft dan de rest overgenomen en naam moeten wijzigen naar BASE. Omdat KPN geld tekort had in NL hebben ze meer dan 10 jaar later BASE en E-plus (Duitsland) verkocht.
=> Geen enkele operator in BE is dus al overgenomen geweest omdat de kosten te hoog zijn. Moesten de marges heel laag zijn dan had DIGI zich nooit gewaagd om de Belgische markt te betreden. Of de marges groot genoeg zullen blijven om 4 operatoren in leven te houden is wel nog de vraag. In andere landen lijken 3 operatoren toch het maximum te zijn.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 08 jan 2025, 01:53
door satsurfer
TheCeet schreef: 5 maanden geleden Samenvatting van de Vlaming anno 2025:
- Klagen dat telecom duur is.
- Klagen dat er kinderziektes zijn bij nieuwe speler (ookal betaal je pak minder op maand/jaarbasis)

Op alles en nog wat klagen en neuten.
Ik klaag al 2.5 jaar niet bij Hey! En ik betaal nog pak minder bij Hey, dan bij DIGI :-D :-D En ik weet alvast dat ze niet besparen op hun grondinstallaties. Dat interesseert Jan Modaal niet, maar mij wel. En ze zijn A-Tier Telco....0 problemen. ik zal jullie bekijken binnen enkele jaren, als hun eigen 'netwerk' met haken en ogen gebouwd werd.
En nee, ik trol niet. Ik weet het uit eerste hand.

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 08 jan 2025, 08:27
door Flup
In een ander topic een uurtje eerder beweer je te weten dat mwingz masten zet met budget van de aldi. Mwingz is px en orange en dus ook hey. Nu beweer je het tegendeel en zou hey (orange)niet besparen op zijn infrastructuur? je spreekt je zelf toch tegen op die manier.

En nu beweer je ook nog te weten dat het eigen digi-citymesh netwerk met haken en ogen aan elkaar zou hangen?

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 08 jan 2025, 08:36
door telemans
Mensen klagen ook over het mobiele netwerk , dat komt van proximus, maar ik vermoed dat de operator voor wie minder betaald niet het volledige netwerk openzet
Proxiùmus staat mobiel zeer strek , vandaar men vermoeden .

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 08 jan 2025, 08:44
door Avenger 2.0
Als je minder dan een maand bij Digi blijft, rekenen ze dan enkel 1 volledige maand (€5) aan of is er nog een verborgen schade schadevergoeding omdat je minder dan 1 maand gebleven bent? De combinatie van geen VoWifi en voicemail maakt dat ik spijtig genoeg amper bereik heb door de dag waardoor ik belangrijke oproepen gewoon volledig mis (zonder het te weten).

Re: Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Geplaatst: 08 jan 2025, 08:46
door cadsite
lithion schreef: 5 maanden geleden
Joop schreef: 5 maanden geleden In bv Nederland is de dekking veel beter want providers zijn verplicht elkaars netwerken toe te laten in alle masten, hierdoor kan een nieuwe speler redelijk eenvoudig een netwerk uitbouwen.
In België zijn operatoren ook verplicht hun masten te delen met andere spelers en dat op een redelijke en niet-discriminerende wijze. DIGI
Ik lees in het eerste bericht "netwerken" en in het antwoord "masten".
Als beide woorden juist zijn spreken we hier over iets totaal anders.
Een mast is voor mij een stalen piloon waar nog een antenne op moet gezet worden. Een netwerk is iets dat klaar is.