Het is inderdaad mijn grootste vrees dat VRT er vroeg of laat de stekker gaan uittrekken, het is ook wat mij wat tegenhoudt om "grotere" nieuwe features te implementeren (TV guide etc).
Aan de andere kant:
- Mijn app doet niets anders/meer dan de Kodi plugin en die is ookal sinds 2018 (of langer) gedoogd, ik kan mij niet voorstellen dat VRT hiervan niet op de hoogte zou zijn, wordt zelfs gesuggereerd in de reviews op de officiele VRT.NU app in Google Play
- Buiten wat publieke JSON aanspreken en een video afspelen doet de app eigenlijk niet veel, je kan er geen content mee downloaden, alle georestricties, commercials etc blijven allemaal in place en worden niet omzeild
- Er circuleren ook plugins voor bv Streamz en Yelo, 'k zou toch echt een leger Telenet advocaten verwachten, maar zelfs dat lijkt (nog) niet te gebeuren. Zij gebruiken zelfde argumentatie als vorige puntje.
Het gaat hier uiteindelijk ook maar om... 10? 100? 1000? gebruikers op een totaal van 500.000 downloads van de echte app, mss interesseert het hun echt niet / wordt het (voorlopig) gedoogd.
Long story short, enjoy while it lasts