Nieuwe PC aanschaffen ? Wat voor één ?

Nieuws omtrent telecom

Bij aanschaf van een nieuwe pc, ga je voor ...:

1) Een A-merk PC (HP, Dell, IBM, ...)
10
7%
2) Een B-merk PC (Door de PC-boer zelf samengesteld)
11
8%
3) Een supermarkt-pc (Aldi, Lidl, Kruitvat, ...)
15
11%
4) Losse onderdelen en bouw zelf
98
73%
 
Totaal aantal stemmen: 134
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

The_Borg schreef:Een Medion comp is zeker goed inéén te steken voor de prijs dewelke gevraagd wordt. Moest jij een computer inéén steken in zo een oplage, met de budgetcomponenten die je krijgt, it'd be a piece of cake ;).

Dat klopt. Er wordt zeker nog een mooie winst gemaakt op die toestellen. Per keer gaan er naar schatting zo'n 400.000 tot 500.000 stuks over de toonbank. Dan heb je als computerbouwer wel wat ruimte om goede condities bij de leveranciers van componenten af te dwingen.
Gebruikersavatar
KroL
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 okt 2004, 16:37
Locatie: Merret

ff reageren;
omdat je een pc in de Aldi koopt ben je per definitie niet altijd een "leek".

Werk sinds 2 jaar redelijk intensief met de medion en heb nog steeds geen probleem ondervonden.
Na deze medion komt er ook wel geen supermarkt pc meer in huis, maar om eventjes terug te komen op "verborgen gebreken" heb ik alleen vastgesteld dat de voeding wat platjes was en deze preventief vervangen door een 400watt exemplaar.
Ik had misschien wel beter gewacht om nu een dvd writer aan te schaffen als je de prijzen die heden gehandhaaft worden bekijkt.
Maar swat.
if it ain't broke, don't fix the damn thing.
Ri44
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 apr 2004, 17:51

Kzal maar best zwijgen zekers dat ik voor Medion werk :wink:

Zelf ben ik laptoptechnieker voor die medion laptops, en heb de twee laatste versies thuis staan. Vorige week nog de nieuwe laptop uitvoerig getest die nu woensdag te koop wordt aangeboden (Pcentrino 1.7), en ik moet zeggen... nice machientje... Maw, ik ben een heel tevreden medion gebruiker.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”