cadsite schreef:Dat het duur is, dat is zeker.
Vraag is alleen waardoor dat komt.
duopolie en eht feit dat ze de hardware controleren en dus concurrentie kunnen buitenhouden, pesten, moeilijk maken, ...
Feit is dat het product bij ons goed is, duur, maar goed.
het product in z'n geheel? als ik het lef heb om daar de dienstverlening richting klant bij te nemen dan komen we er, zeker proximus, extreem bekaaid af.
ook hier zie je de neveneffecten vh duopolie, zoals een catastrofale administratieve dienst.
Willen we 10% van de bevolking snel internet ontzeggen voor ons goedkoop abonnement? Vrees dat dat de kost is.
het internet van gisteren is voor 90% vd bevolking meer als snel genoeg, alles vanaf 50. het probleem zit 'm in del limieten.
ik heb 2 à 300 gigabyte nodig,.
In teveel Vlaamse gebieden heb je enkel vddl en soms zelfs ind e grootsteden, mijn ouders draaiden tot nieuwjaar nauwelijks op een snelheid van 10mb.
nu is het al wat beter maar zeker niet de beloofde 100/200/gigabits/...
gisteren had ik bij hen 30 in de woonkamer op hun fiber
Je gaat me toch niet vertellen dat de NL aanbieders allen oprechte communisten zijn die niks graaien?
dat heet concurrentie
vraag en aanbod houden zich normaal gezien in evenwicht maar in vlaanderen is er geen evenwicht
in Vlaanderen is er geen aanbieder, op 2 na en enkele doorverkopers, maar een heel grote vraag