satsurfer schreef:zolang dat de groothandelstarieven niet zakken met 10 €, gaat er niet veel gebeuren qua 'Love'.
mmm 2 bedenkingen :
- 1. mei 2016 was er geen sprake van love
- 2. ze moeten dan geen ballonekes oplaten.
satsurfer schreef:zolang dat de groothandelstarieven niet zakken met 10 €, gaat er niet veel gebeuren qua 'Love'.
Toont eigenlijk de zwakte van Orange. Ze staan duidelijk met hun rug tegen de muur met het vertrek van miljoenen mobiele Telenet klanten naar Base / Telenet.proximusboyke schreef: Dus wat mij vermoeden nog meer gaat bevestigen love uitspelen tot het niet meer werkt en dan nieuwe tarieven.
Begrijp ik het dan goed dat de zoveelste "deadline" van aankondiging nieuwe tarieven niet werd gehaald door Orange?proximusboyke schreef:Er is gewoon niks gewijzigd, dit moet nog gebeuren.
misschien wel maar dan zullen het tarieven zijn in de trend van telenet.kaarsenbril schreef:@Luc
Luc, blijkbaar weet jij veel omtrent Orange, vandaar mijn vraag : Mogen we ooit hopen op internet only bij Orange?
Dit is conform de EU regels:Vaganzza schreef:Is hun prijs per MB buiten bundel in EU van hun arend nu niet verlaagd? Staat nu op de website aan 0,0054 per MB, was dat niet 0,0072 per MB?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... nten/arend
Code: Selecteer alles
Het maximumtarief voor data zal de komende jaren steeds op 1 januari als volgt worden verlaagd: 4,50 euro, 3,50 euro, 3 euro tot 2,50 euro in 2022. Na 2019 kan het maximum worden herzien na de evaluatie van de groothandelsmarkt voor roaming, die dat jaar zal plaatsvinden.
Over lullen gesproken.proximusboyke schreef:Heb de indruk veel lullen weinig doen