Beste online bank?

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

bartman schreef: 13 mei 2023, 20:20 wat aan Beobank wel wat vervelend is dat het lang duurt vooraleer een (pnline)betaling zichtbaar is in de app of website. Had dat liefst wat sneller gezien zoals bij andere banken. Komt misschien omdat zij ergens op besparen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Klopt. Ik kijk bij de kredietkaart daarom vaak naar het beschikbare bedrag bij kenmerken.

Massaal feedback sturen en vragen of ze “gereserveerde” bedragen ook willen tonen zoals KBC, Fortis en wellicht anderen nog doen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Ptoeneigh schreef: 13 mei 2023, 15:08 Heb je eventueel een referal/ invite die ik kan gebruiken om je te bedanken voor de info?
Bedankt! Ik heb mijn 12 referrals evenwel opgebruikt, maar misschien dat iemand anders hier nog een 5 GBP referral over heeft? :-)
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb de curve app geïnstalleerd, ID check was binnen een minuut al akkoord, Beobank kaart toegevoegd en was meteen bruikbaar.

Nu al 5x gebruikt en £5 welkomstbonus gekregen.

Nice to know: de (virtuele) kaart is een MasterCard *Debit*
Dat maakt het extra handig want op sommige plekken accepteren ze nog altijd geen kredietkaarten.

Bij Colruyt altijd rare time-out, op andere plekken direct geweigerd. Met curve: geen enkel probleem dus kan ik via deze omweg als het goed is nog meer Miles / cashback sparen bij Beobank
Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer

Ben je verplicht een fysieke kaart te ontvangen bij curve of kan je deze direct weigeren na goedkeuring van je aanvraag? Heb geen zin in een extra fysieke kaart en al zeker niet als ik ervoor moet betalen...
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ratface schreef: 18 mei 2023, 22:11 Ben je verplicht een fysieke kaart te ontvangen bij curve of kan je deze direct weigeren na goedkeuring van je aanvraag? Heb geen zin in een extra fysieke kaart en al zeker niet als ik ervoor moet betalen...
Ik heb deze ook niet besteld. Is inderdaad niet nodig en dus ook niet verplicht.

Enige voordeel dat ik zie is als je cash zou willen afhalen buiten de EU.

Ps. Wie wil mag natuurlijk ook via deze link lid worden :beerchug:

https://www.curve.com/join#NQ7QX2WE
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Hmmmm eerste keer dat ik zoiets lees/hoor van Curve.

We hebben hier ook een debet en visa met Keytrade. Het stoort me al langer dat ik niet via Apple Pay kan betalen.

Dus als ik mijn visa/bankkaart van Keytrade toevoeg aan curve, en daarna de curve aan Apple Pay lukt dit wel?

Wat is de drawback? Is er ergens een fee te betalen? Of andere kosten?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Kosten zijn er niet(tenzij je voor de premium/metal variant gaat).
Wel is het zo dat de bevestiging van de betaalterminal ietsje langer duurt dan bij gewone kaarten(zelfs Bonsai Apple Pay is sneller). En alhoewel het geen echte neobank a la revolt, n26 is, is het de vraag of ze investeerders zullen blijven vinden/winst maken.

Persoonlijk heb ik Curve opgezegd en gebruik ik Bonsai om Apple Pay met Keytrade te gebruiken(
Werkt wel enkel met de debetrekening en niet met de cc).
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Dafke schreef: 18 mei 2023, 23:28 Hmmmm eerste keer dat ik zoiets lees/hoor van Curve.

We hebben hier ook een debet en visa met Keytrade. Het stoort me al langer dat ik niet via Apple Pay kan betalen.

Dus als ik mijn visa/bankkaart van Keytrade toevoeg aan curve, en daarna de curve aan Apple Pay lukt dit wel?

Wat is de drawback? Is er ergens een fee te betalen? Of andere kosten?
Ja dat kan inderdaad en precies daarom heb ik het ook gedaan bij Beobank.

Het is gratis omdat Curve een graantje meepikt van de commissie maar daar heb je als klant geen last van.
https://help.curve.com/are-there-any-fe ... -HkkKBu2Lu

Spend up to £/€1000 per rolling month fee-free. There's a 2% fee for any more spend. Withdraw up to £/€200 per rolling month from foreign ATMs. There's a 2% fee or a £/€2 charge (whichever is higher) for any further withdrawals.
Ik vind het wel een groot gemak. In afwachting tot de bank zelf Apple Pay zal aanbieden.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Net even Bonsai geprobeerd..
Als ik keytrade wil koppelen, klik ik op de link, opent de app, geef ik code in.. en kom ik terug in Bonsai waar hij zegt dat er geen consent is.
Ben niet thuis dus kan niet met hardkey proberen, maar zou denk ik wel direct moeten werken.

Curve eens proberen :)
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb me om die reden een hardkey laten sturen.
Via de app beland je inderdaad in een loop.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

Bij bonsai kan je toch niet onderliggend creditcard zetten zoals bij Curve?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Provider

mgo72 schreef: 20 mei 2023, 09:11 Bij bonsai kan je toch niet onderliggend creditcard zetten zoals bij Curve?
Inderdaad niet, Bonsai werkt met een domiciliëring op je zichtrekening. Voor Apple Pay krijg je dan een virtuele mastercard waarbij het bedrag van je zichtrekening gaat.
Persoonlijk vind ik dat beter voor dagdagelijkse inkopen ipv. van een Credit Card(heb al Bonsai van toen Keytrade nog met Maestro ipv. Visa Debit werkte, ik vermoed dat je Curve nu ook zo kan gebruiken, maar vind Bonsai om diverse redenen beter).
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ik betaalde laatst ergens met Curve en de betaalterminal gaf aan “MasterCard Debit” , vanaf 1 juli geven banken enkel nog MasterCard of Visa debit kaarten uit i.p.v. Maestro dus je kunt er op rekenen dat dit uiteindelijk overal geaccepteerd gaat worden. In tegenstelling tot kredietkaarten zowel online als offline ga je altijd plekken hebben waar dat niet lukt, vanwege de hogere kosten die men niet mag aanrekenen.

Dus op die manier kan Curve wel een handige “hack” zijn om toch met die kredietkaart te kunnen betalen en cashback te verdienen.

Dat van Bonsai en dus achteraf betalen via domi vind ik irritant omdat het niet real time / dus onoverzichtelijk is.
De nobele groene gedachte erachter is wel goed natuurlijk maar i.p.v. dat gedoe zou ik gewoon een zichtrekening gebruiken van een bank als KBC.

Enige reden dat ik m’n kredietkaart van Beobank gebruik is natuurlijk puur voor de cashback waarmee je je kaart en verzekeringen terug kunt verdienen en zelfs ‘winst’ kunt maken i.p.v. kosten aan zo’n kaart. Je zult er niet rijk van worden maar het doet plezier.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

zou je u 5 cent krijgen bij keytrade als je met curve betaald ? Waarschijnljk niet hé.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Is curve niet gratis?

Ik kan geen enkele optie kiezen die niet op 1 of andere manier gratis is:

Afbeelding
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 91 keer
Provider

oei 5 euro verzending :roll:
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Jebmoet die plastic kaart tg niet aanvragen, je kan normaal werken zonder
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Nee er is nergens een optie om geen kaart aan te vragen.

En het gaat me niet om die 5€, maar ik las hier in het topic dus dat die optie er was, maar schijnbaar dus niet.

Ik moet niet nog een kaart erbij..
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

tot 2 weken geleden waren er zeker geen kosten, ik kreeg ook eerst die kaart maar kon dan swipen of zonder de kaart en werkt perfact
Ratface
Premium Member
Premium Member

proximusboyke schreef: 20 mei 2023, 19:18 zou je u 5 cent krijgen bij keytrade als je met curve betaald ? Waarschijnljk niet hé.
Waarom niet? Dat is toch gewoon een transactie op uw rekening?

Toegevoegd na 41 minuten 56 seconden:
Dafke schreef: 21 mei 2023, 10:29 Nee er is nergens een optie om geen kaart aan te vragen.

En het gaat me niet om die 5€, maar ik las hier in het topic dus dat die optie er was, maar schijnbaar dus niet.

Ik moet niet nog een kaart erbij..
Ik heb net hetzelfde 'probleem'. Er werd hier een aantal berichten naar boven bevestigd dat men de fysieke kaart niet moest aanvragen. Echter blijkt dit toch niet te kloppen, de fysieke kaart wordt automatisch verzonden bij de free tier, geen optie om die te weigeren of niet aan te vragen...
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

zoals gezegd paar weken geleden een besteld voor keytrade te kunnen gebruiken in de wallet van apple en de curve werkt perfect en heb geen fysieke kaart !!!!
ik kan wel een aanvragen al ik naar mijn account kijk
curve16.07.20.jpeg
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ik heb eens doorgeklikt en het is nu echt wel verplicht om te betalen...

Afbeelding
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb een week geleden curve genomen en toen was die kaart niet verplicht.

Enige troost is dat je na 5 transacties £5 cadeau krijgt waarmee je die fysieke kaart dus hebt terugverdiend.

Zou er verschil zitten tussen de iPhone & Android app? Bug of feature?
No, I don’t want a physical card
No, I don’t want a physical card
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ik heb het gevraagd aan Curve zelf en kreeg het volgende antwoord:
Hi,
Thanks for getting in touch.

I hope you're well today and in regard to your question, I understand that you only want a digital card however, we’ve introduced a £4.99 delivery fee, for our free tier Curve card, to contribute towards manufacturing and shipment costs.

This change will help us to ensure that we remain financially viable as a business, and continue to innovate in the Fintech space!

Physical cards are also important as you'll need a physical card just in case you'll need to reset your PIN in the future.

If you haven’t received your physical Curve Card while setting up your account, you can order one in the Curve app by tapping the “Account” tab on the bottom part of the screen – you’ll then be able to select the “Order a physical card” option and choose your desired delivery address.

If you're on a paid subscription, your first physical Curve Card is free, but if you're on our standard free subscription, your first Curve card will cost £4.99 for your initial card delivery. This is a one time purchase and just in case you'll need a replacement Curve Card, you may incur a replacement fee, as per our Terms of Service (see here). This depends on the subscription tier and the amount goes towards the cost of replacing and delivering your card.

Gentle reminder that before you order a card, please make sure your details are correct in the app.

I hope this helps and if there's anything else that we can help, kindly get back in touch.

Have a great day!

Best regards,

Toni

Team Curve
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Goed om te weten dit.

Nogmaals, het hoeft geen dealbreker te zijn want je krijgt een bonus van £5 / €6 na 5 transacties dus daarmee verdien je je kaart terug.
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ja, als dit er ondertussen ook al niet uit is...

Ze konden dat wel meegeven in hun reply vind ik.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 79 keer

Met een referral alvast zeker 5 pound. Ik heb Curve Black omdat je er dan meer dan 2 kaarten achter kunt steken. Zeer handig. Ik gebruik ook alleen maar de kaart via Google pay. Zelfs bij tankstations.
Referral https://www.curve.com/join#EYJVB6LE

Oh en met bepaalde Crypto kaarten krijg je maandelijks 10 eur abo van de Curve black terugbetaald. Maar goed. Dat is weer een stap verder.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

Bij tankstations was er bij mij wel iets speciaals in het begin: de Curve kaart werkte nooit. Na contact op te nemen met Curve hebben ze die optie manueel open gezet. Ik heb geen idee of dit nu nog altijd nodig is, of dat het automatisch werkt nu. Het is maar dat je dit zeker de eerste keer moet testen aan een tankstation.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Vaganzza schreef: 23 mei 2023, 08:00 Bij tankstations was er bij mij wel iets speciaals in het begin: de Curve kaart werkte nooit. Na contact op te nemen met Curve hebben ze die optie manueel open gezet. Ik heb geen idee of dit nu nog altijd nodig is, of dat het automatisch werkt nu. Het is maar dat je dit zeker de eerste keer moet testen aan een tankstation.
Mogelijk heeft dat iets te maken met de provisie die een tankstation eerst vastzet?
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ja, inderdaad. Ik denk ook dat dat het probleem was. Zal een aparte procedure zijn en zal iets complexer zijn vermits Curve enkel een doorgeefluik is.

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

https://www.hln.be/geld/maestro-bankkaa ... ~aeeb640b/

Maestro-bankkaarten verdwijnen geleidelijk aan vanaf 1 juli

Vanaf 1 juli zullen zowat tien miljoen Maestro-bankkaarten in België geleidelijk aan uit omloop genomen worden. De gebruikers krijgen een Debit Mastercard in de plaats. Die kaart is beter voor online winkelen, zegt uitgever Mastercard. De overgang zal maximaal vijf jaar duren.
ADN 23-05-23, 13:03 Laatste update: 13:13 Bron: Belga

Het Maestro-merk bestaat sinds 1991. “Het was destijds vrij revolutionair omdat de kaart beveiligde betalingen mogelijk maakte in verschillende Europese landen”, zegt Henri Dewaerheijd, directeur van het Belgisch-Luxemburgse filiaal van Mastercard.

Digitale tijdperk

Maar Maestro werd ontwikkeld voor betalingen in fysieke winkels, en niet voor het digitale tijdperk. Daarom verdwijnt het systeem in Europa en vervangt Mastercard het door de Debit Mastercard. Die kaart lijkt op een kredietkaart, met als verschil dat het geld bij een betaling meteen van de rekening gaat. De kaart wordt volgens Mastercard wereldwijd breder aanvaard dan Maestro en biedt online meer mogelijkheden.

Zelf niets doen

Wie een Maestro-kaart in de portefeuille heeft, moet niets doen. Als de kaart vervalt, zal de bank automatisch de nieuwe debetkaart met een ander en korter kaartnummer toesturen. De kaart blijft gekoppeld aan de zichtrekening en zal op dezelfde manier werken.

VISA

Mastercard is met Maestro een dominante speler op de Belgische markt, al heeft marktleider BNP Paribas Fortis twee jaar geleden wel de overstap gemaakt naar concurrent VISA voor zijn debetkaarten.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ik heb mij ook Curve gepakt (de free, ok €4.99...) via de originele link van Ptoeneigh, ik zie daar echter niet veel van in mijn account van die referral.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Toch even op wijzen dat ik hier op UB sinds maart 2020 een specifiek Curve topic heb aangemaakt: viewtopic.php?p=818616

Misschien beter om alles van Curve daar te groeperen ipv in dit topic.

Wie mijn referral ook wil gebruiken, voel je vrij: https://www.curve.com/join#DXO5VP8D :)

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Ratface schreef: 24 mei 2023, 08:14 Ik heb mij ook Curve gepakt (de free, ok €4.99...) via de originele link van Ptoeneigh, ik zie daar echter niet veel van in mijn account van die referral.
Thx! Ik kan het zelf ook nog nergens zien maar ik kreeg zelf de welkomstbonus na 5 transacties (van meer dan £5) binnen de eerste 10 dagen.
Omdat ik fanatiek aan het testen was had ik die natuurlijk snel binnen.

Ben nu vooral benieuwd naar het afschrift van Beobank om de bevestiging te zien dat ik m’n Miles nog krijg.

:!: En iedereen met het ‘free plan’; zorg dat je onder de €1.000 blijft.

:!: Ik denk sowieso dat het verstandiger is voor bepaalde aankopen zoals reizen of duurdere elektronica die mogelijk verzekerd zijn via je kredietkaart, om die altijd rechtstreeks met die kaart te betalen, gewoon om iedere discussie te voorkomen.

Voor mij is dit nu gewoon handig voor de kleinere makkelijke uitgaven, door op deze manier maximaal mijn Beobank kaart te gebruiken hoop ik ook maximale Miles / cashback te verdienen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Maestro zal vervangen worden door Mastercard Debit tenzij een bepaalde bank liever in zee gaat met Visa, in dat geval wordt Maestro vervangen door Visa Debit, bij BNPPF/Fintro is dat reeds het geval alsook bij Keytrade bank en bij Europabank zal dat ook het geval zijn.
Belfius geeft reeds een aparte Mastercard Debitkaart uit bovenop de huidige Bancontact-Maestro debetkaart, ik vraag me af wat deze bank na 1 juli zal doen: gaat die bank de gewone debetkaart Bancontact-Maestro vervangen door Bancontact-Mastercard Debit en verdwijnt aldus die aparte Mastercard Debit kaart?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Normaal zal belfius bancontact/mastercard aanbieden, tenzij ze duizenden klanten gaan buitengooien.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Provider

apestaart schreef: 24 mei 2023, 10:19 Maestro zal vervangen worden door Mastercard Debit tenzij een bepaalde bank liever in zee gaat met Visa, in dat geval wordt Maestro vervangen door Visa Debit, bij BNPPF/Fintro is dat reeds het geval alsook bij Keytrade bank en bij Europabank zal dat ook het geval zijn.
Belfius geeft reeds een aparte Mastercard Debitkaart uit bovenop de huidige Bancontact-Maestro debetkaart, ik vraag me af wat deze bank na 1 juli zal doen: gaat die bank de gewone debetkaart Bancontact-Maestro vervangen door Bancontact-Mastercard Debit en verdwijnt aldus die aparte Mastercard Debit kaart?
Ik denk niet dat klanten blij zullen zijn als ze een Bancontact-only kaart krijgen en hiermee niet meer in het buitenland(en sommige Belgische winkels die geen Bancontact, maar wel Maestro, Mastercard debit,... aanvaarden) kunnen betalen.

De Mastercard Debit van Belfius heeft wel extra verzekeringen die mogelijk minder/niet aanwezig zullen zijn bij een Bancontact/Mastercard Debit combi.

De keuze tussen Visa Debit & Mastercard Debit lijkt mij in de eerste plaats ingegeven door welke default credit kaart ze aanbieden.
Keytrade/BNP -> Visa
Argenta/KBC -> Mastercard

Ik vermoed dat het financieel voordeliger zal zijn om om je Debit & Credit kaart gelijk te houden, maar das pure speculatie va mezelf.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Stroper schreef: 24 mei 2023, 10:48 De Mastercard Debit van Belfius heeft wel extra verzekeringen die mogelijk minder/niet aanwezig zullen zijn bij een Bancontact/Mastercard Debit combi.
Ze kunnen dat perfect combineren op één kaart. Als ik mij niet vergis hoef je zelfs niet met de mastercard te betalen om gebruik te kunnen maken van de verzekeringen zolang het wordt betaald vanaf een rekening waarop zo'n mastercard actief is, toch bij Belfius (hangt af van het soort verzekering waar je beroep op doet). Welke verzekeringen actief zijn hebben vooral te maken met het type rekening dat je hebt.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Ratface
Premium Member
Premium Member

Ik vraag mij altijd iets af bij het lezen van alle info m.b.t. kaarten en betaalschemas: wat is het bestaansrecht nog van Bancontact?

Laatst stond ik bij action en wou een test doen bij de self-scan (gebruiken verifone terminals waar je precies niet zelf het betaalschema kan kiezen). Draadloze betaling ging automatisch via Bancontact echter ging die met de kaart in de terminal automatisch via Visa debit (keytrade). Hoe wordt dit bepaald? Vroeger moest men specifiek melden met welk betaalschema men wenste te betalen, dit is ook voorbij heb ik de indruk, POS terminal doet dit automatisch denk ik...

Waarom zijn er nooit bancontact-only kaarten geweest dan? Bancontact staat op ALLE debit kaarten uitgegeven in België maar toch zijn er terminals die geprogrammeerd staan om deze niet automatisch te gebruiken, waarom is dit?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Uit ervaring met mensen met schulden weet ik dat belfius geen prepaid kaart wilde geven aan mensen met schulden (nationale bank) of mensen die bugetbegleiding heeft.
Vriendin van mij is invalide en laat zich begeleiden door ocmw (heeft geen schulden !) Dus al die mensen krijgen een belfiuskaart. Heb prepaid al paar keer aangevraagd voor die mensen telkens geweigerd. Nu ze mastercard debit uitgeven, heb ik gisteren nog voor iemand aangevraagd omdat ik dacht dat ze al gecombineerd waren. Maar blijkbaar 2 apparte kaarten en ook geweigerd. Heb gisteren dan een discussie gehad met iemand die nogal in de bovenste rangen werkt bij belfius brussel hoofdkantoor. Heb hem de vraag gesteld wat het verschil zal zijn met kaarten die na 01/07 moet vervangen worden zou het master debit worden of ga je ze allemaal buitensmijten, want anders is de kaart waardeloos. Zeker voor mensen die aan de grens wonen, en die boodschappen doen over de grens. Ik zeg wat is het verschil nu zo een kaart geven of binnen enkele maanden. Want tenslotte ge zet de schaar of mes op de chip en de kaart werkt niet meer en moet je ook een nieuwe kaart geven.Maar gaf daar geen duidelijk antwoord op.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”