raf1 schreef:boulder schreef:Je kunt immers wel makkelijk een 2e digicorder bijzetten
Een digicorder aansluiten op je tablet?
Je kunt wel streamen via DLNA, toch?
En je hebt ook Terugkijk TV via Yelo.
raf1 schreef:De Linux-ontvanger werkt hier met ongewijzigde encryptie sinds de zomer van 2012, "zo rap mogelijk" is dus wel een heel rekbaar begrip.
Really?
Er zijn ondertussen meerdere zenders die niet te bekijken zijn zonder module, en dat zijn heus niet zo'n speciale zenders.
France 2 HD bijv., of Motors TV HD ...
En de met veel poeha aangekondigde Ultra HD zender, daar heb je al de 3e CI(+) module van TV Vlaanderen voor nodig.
Er was de eerste, die jarenlang gebruikt werd, dan die witte, en nu is er de Orca module.
raf1 schreef:Lol, Telenet is juist kampioen klanten pesten: Elk jaar een prijsverhoging.
We hebben hier al aangetoond dat de prijzen bij
TV Vlaanderen véél sneller stijgen dan die bij Telenet.
Kijk anders nog eens naar de titel van dit forum om uw geheugen wat op te frissen.
raf1 schreef:Nieuwe Digicorder onbruikbaar na amper 4 jaar.
Is gewoon niet waar.
Telenet heeft langer MPEG2 ondersteund dan elke andere leverancier.
Ongeveer 10 jaar, daarna zijn ze overgegaan naar H.264.
En dan hebben ze nog een heel deel van de klanten een hele tijd gratis huur van een digicorder gegeven.
Dat doen ze allemaal niet bij TV Vlaanderen.
raf1 schreef:Motors TV geschrapt. Pebble TV geschrapt. BBC Three geschrapt. BBC Four geschrapt.
Moet ik dan een lijstje maken van alle zenders die bij TV Vlaanderen de laatste jaren verdwenen zijn?
Dat is een heel indrukwekkende lijst.
Waar is Syfy?
Waar is SchlagerTV?
Waar is die carrousel met regionale zenders?
Ohja, en BBC Three is ook weg op satelliet.
Dat 'vergeet' je er eventjes bij te zetten.
En je 'vergeet' eventjes te melden dat Telenet er in de plaats wel BBC First gezet heeft.
Een zender die met Nederlandse ondertitels geleverd werd.
Op satelliet ben je BBC Three en BBC Three HD gewoon kwijt, en heb je niets in ruil gekregen, laat staan dat TV Vlaanderen u iets zou gegeven hebben, behalve een prijsverhoging bij tijd en stond dus...
En waar zijn uw Franstalige zenders?
Ja, want jij die op politieke forums altijd op de eenheid van België staat te hameren, vindt het dan blijkbaar geen probleem dat de kijker nu plots die zenders niet meer kan ontvangen of hij moet zijn installatie aanpassen.
Ahja, die zitten nu plots op Hotbird, zodanig dat je weer een dure installatiewijziging mag doen.
raf1 schreef:HD-zenders uit basisaanbod naar betalend HD XL Pack.
Weer van die leugenachtige desinformatie...
HD XL pack werd gelanceerd in 2009, en was een extra betalend pakket, het bevatte : Discovery HD, Animal Planet HD, BBC HD en Sundance HD
Discovery HD zit ondertussen in het basispakket.
Animal Planet HD zit nog altijd in een betaalpakket, in Play.
BBC HD is opgedoekt door de BBC zelf, het was een zender die gemaakt werd toen de BBC net met HD begon. Allerlei programma's van de 4 kanalen (BBC 1-4) werden er in HD op uitgezonden.
Daarna heeft de BBC al zijn kanalen ineens naar HD gebracht, en was er dus geen nood meer aan die extra zender.
Sundance HD zit in het basispakket.
Dus conclusie : het is precies het omgekeerde van wat jij vertelt.
De meeste zenders van dat betaalpakket zijn overgegaan naar het basispakket, terwijl jij hier het omgekeerde beweert!
raf1 schreef:Zenders uit basisaanbod naar betalend Pluspakket.
Welke zenders zouden dat dan zijn?
Het Pluspakket bestaat trouwens al jaren niet meer.
Ik ken wel zenders bij TV Vlaanderen die naar een duurder pakket gegaan zijn, zoals Cartoon Network.
fendtje schreef:Vorige maand mail live tv gratis.
Live tv geactiveerd.
Nu mijn domiciel verdomme die live tv staat als extra te betalen.
Woensdag mail naar Tvvlaanderen.
En vrijdag reeds antwoord dat dit verrekend wordt volgende maand.
Er is nog een verschil met mailen "het komt in orde" en dat het ook echt in orde is.
Op de forums van sat4all lees ik heel veel klachten over de klantendienst van TV Vlaanderen.
Jij klaagt dat je bij Telenet iedere keer een andere aan de lijn krijgt.
De meesten klagen bij TV Vlaanderen dat ze telefonisch gewoon niet te bereiken zijn.
En via mail kan het soms heel lang duren tegen dat ze antwoord krijgen.
Of ze krijgen antwoord dat alles in orde komt, en dan blijkt het niet zo te zijn.
Als je dan beseft hoe klein TV Vlaanderen wel is in verhouding met Telenet, en hoeveel klachten er toch over komen, dan kan die klantenservice absoluut niet goed zijn.
http://www.test-aankoop.be/forum/Topic/544804