Nog 9 Hue (whites) lampen gekocht, dan is ineens heel de living "ge-Hue'd". Me niet laten verleiden door het starter kit aanbod, omdat ik die Hub's toch nooit ga kwijt krijgen.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Dat is wel een bijzonder lage PPI. Ik heb 3840 x 2160 op een 27".. Uiteraard een groot prijsverschil, daar niet van. Maar ik denk wel dat je ergens zal teleurgesteld zijn door de (on)scherpte?EotT schreef:AOC Q3279VWF
32 inch monitor, 2560x1440, €199
En met de Mobile Vikings deal krijg ik er nog 5% in viking punten bij.
Benieuwd of het niet té groot gaat zijn. Heb nu een 24 inch. Verschil zal wel groot zijn, en zal even wennen zijn.
Dat valt wel mee hoor, dat is even veel als full hd op 24 inch wat ik nu heb, dus dat is wel ok. Ik zie trouwens niet het nut van altijd maar meer pixels, op een bepaald moment zie je daar toch niets meer van.Fliz schreef: Dat is wel een bijzonder lage PPI.
Ha, een mede-evohomer !! Ga je die gebruiken als single zone thermo?? Of heb jer wat kranen bijgekocht?MClaeys schreef:14 december komen ze de ketel aansluiten en had nog geen thermostaat besteld. Deze middag de Honeywell Openterm versie aangeschaft voor € 219. Ik denk dat ik een van de laaste was want ik zie dat hij niet meer leverbaar is nu. Dik op tijd voor de aansluiting van de ketel alvast.
Vorige week voor zelfde prijs gekocht op geekbuying.satsurfer schreef:https://www.bol.com/nl/p/samsung-evo-pl ... duct_title
geen geld voor 64 GB en 100 MB/s lezen, 60 MB/s schrijven
In het begin single zone, met de bedoeling uit te breiden met de vloerverwarming kit, maar die is echt wel prijzig helaas.tdemeyer schreef:Ha, een mede-evohomer !! Ga je die gebruiken als single zone thermo?? Of heb jer wat kranen bijgekocht?MClaeys schreef:14 december komen ze de ketel aansluiten en had nog geen thermostaat besteld. Deze middag de Honeywell Openterm versie aangeschaft voor € 219. Ik denk dat ik een van de laaste was want ik zie dat hij niet meer leverbaar is nu. Dik op tijd voor de aansluiting van de ketel alvast.
Gisteren op ibood bij de Flash deals aan 144 euro.fiestaboyke schreef:Ik hoopte dat ik ergens een samsung ssd 850 evo op de kop kon tikken maar blijkbaar nergens een actie ofzo voor te vinden
Samsung 850 EVO 500GB in december 2015 voor de prijsstijgingen nog aangekocht op amazon.de voor €125.fiestaboyke schreef:Ik hoopte dat ik ergens een samsung ssd 850 evo op de kop kon tikken maar blijkbaar nergens een actie ofzo voor te vinden
via amazon en bol heb ik toch iets meer vertrouwen dat het geen NAMAAK is!!! en voor zo'n prijs, lijkt het meer namaak....Tim H. schreef:Vorige week voor zelfde prijs gekocht op geekbuying.satsurfer schreef:https://www.bol.com/nl/p/samsung-evo-pl ... duct_title
geen geld voor 64 GB en 100 MB/s lezen, 60 MB/s schrijven
Ook net 2 mini s besteld in DE 59.9 voor de 2 en gratis verzendingcloink schreef:2 Google Home Mini's gescoord in Duitsland voor 29€ 't stuk (wel nog 11€ verzending, but hey...).
Kan je ook laten weten waar ?buthead schreef:Ook net 2 mini s besteld in DE 59.9 voor de 2 en gratis verzendingcloink schreef:2 Google Home Mini's gescoord in Duitsland voor 29€ 't stuk (wel nog 11€ verzending, but hey...).
Directe linkBertG3 schreef:Kan je ook laten weten waar ?buthead schreef:Ook net 2 mini s besteld in DE 59.9 voor de 2 en gratis verzendingcloink schreef:2 Google Home Mini's gescoord in Duitsland voor 29€ 't stuk (wel nog 11€ verzending, but hey...).
toch lees ik ditbuthead schreef:Directe linkBertG3 schreef:Kan je ook laten weten waar ?buthead schreef:Ook net 2 mini s besteld in DE 59.9 voor de 2 en gratis verzendingcloink schreef:2 Google Home Mini's gescoord in Duitsland voor 29€ 't stuk (wel nog 11€ verzending, but hey...).
https://www.tink.de/google-home-mini
Gewoon in de winkelmand gedaan en meteen via paypal betaaldyezzer schreef:toch lees ik ditbuthead schreef:Directe linkBertG3 schreef:Kan je ook laten weten waar ?buthead schreef:Ook net 2 mini s besteld in DE 59.9 voor de 2 en gratis verzending
https://www.tink.de/google-home-mini
Aktuell liefern wir Produkte leider ausschließlich nach Deutschland und Österreich
hoe heb je het dan voor mekaar gekregen om naar België kosteloos te laten leveren?
Ik dacht het al dat u het zo gedaan hebt, ga ik dus ook proberenbuthead schreef: Gewoon in de winkelmand gedaan en meteen via paypal betaald
Code: Selecteer alles
There has been an issue whilst processing your order
The following error has occurred whilst trying to process your order:
SQLSTATE[40001]: Serialization failure: 1213 Deadlock found when trying to get lock; try restarting transaction, query was: DELETE FROM `catalog_product_bundle_stock_index`
ja, die heb ik toch gekregen...btw extra korting wegens nieuws brief aanmelding, dat wist ik niet, dus eventueel handig bij een volgende bestelling.JoskeVermeulen schreef:Als je je aanmeld op de nieuwsbrief krijg je nog eens €5 korting dus eigenlijk €54,90 voor 2 Google Home Mini's met verzending.
Ik kreeg trouwens net deze error na het afronden van bestelling:Van PayPal wel bevestigingsmail gekregen dat de betaling uitgevoerd is. Krijg je nog een aparte bevestiging via mail van tink.de zelf?Code: Selecteer alles
There has been an issue whilst processing your order The following error has occurred whilst trying to process your order: SQLSTATE[40001]: Serialization failure: 1213 Deadlock found when trying to get lock; try restarting transaction, query was: DELETE FROM `catalog_product_bundle_stock_index`
Jammer van die 5euro maar heb geen problemen gehadJoskeVermeulen schreef:Als je je aanmeld op de nieuwsbrief krijg je nog eens €5 korting dus eigenlijk €54,90 voor 2 Google Home Mini's met verzending.
Ik kreeg trouwens net deze error na het afronden van bestelling:Van PayPal wel bevestigingsmail gekregen dat de betaling uitgevoerd is. Krijg je nog een aparte bevestiging via mail van tink.de zelf?Code: Selecteer alles
There has been an issue whilst processing your order The following error has occurred whilst trying to process your order: SQLSTATE[40001]: Serialization failure: 1213 Deadlock found when trying to get lock; try restarting transaction, query was: DELETE FROM `catalog_product_bundle_stock_index`
Net mailtje van support, ongeacht de SQL foutmelding hebben ze de bestelling goed ontvangen dus je mag je aan een pakje verwachten.yezzer schreef:ja, die heb ik toch gekregen...btw extra korting wegens nieuws brief aanmelding, dat wist ik niet, dus eventueel handig bij een volgende bestelling.
we gaan zien en hopen dat de bestelling niet tegen gedraaid wordt, iets wat me toch niet echt zou verwonderen...
jammer dat ze de alexa dot niet hebben...
Heb hem besteld, moet nu alleen op m'n werk nog eens m'n mail laten vertalen want blijkbaar kon ik alleen maar bestellen met die 30 maand gratis amazon primeJoskeVermeulen schreef:Samsung 850 EVO 500GB in december 2015 voor de prijsstijgingen nog aangekocht op amazon.de voor €125.fiestaboyke schreef:Ik hoopte dat ik ergens een samsung ssd 850 evo op de kop kon tikken maar blijkbaar nergens een actie ofzo voor te vinden![]()
Nu ook nog beschikbaar aan €126 op .fr