Pagina 3 van 5
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:51
door maxke
Deze A2F-gebruiker wenste vandaag een TT op te stellen.
Zowel de statuspagina als de
www.adsl2fit.be,www.webvisie.net paginas zijn onbereikbaar.
Regio : Oelegem
Internet naar mijn "normale" en internationale verkeer geeft geen enkele time-out. Misschien een lokaal probleem , maar dan enkel voor sites onder Webvisie ??
Greetz !
Geplaatst: 28 jun 2004, 12:19
door Sasuke
Maxke,
Er zijn inderdaad wat troubles bij hen. Sommige mensen kunnen niet inloggen zelfs .. de website en de status site liggen er momenteel uit.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 28 jun 2004, 12:51
door A2F Staff
@ ALL - Alle inlogproblemen zijn opgelost
Re: Vragen aan Webvisie
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:09
door Limburg
@A2F
Limburg schreef:Wat vindt Webvisie waaraan hun product moet voldoen qua snelheid en packetloss op een aansluiting waar het modem goed synchroniseert op minimaal 4096/512 met een ruime S/N ratio.
1- Is dit minimaal (ook 'savonds) 300kbit, 500kbit, 700kbit, 1Mbit, 1.5Mbit, 2Mbit of 3Mbit/s?
Toelichting:
Snelheid: Wanneer je dit met andere Belgische ADSL aanbieders vergelijkt, bv Skynet, deze levert gemiddeld tussen 2250 tot 2650 kbit/s (ook 'savonds)
Bij Scarlet zit het tussen 2000 en 2650 kbit/s, bij de andere, wat grotere clubs ook zoiets.
Nou is het helemaal niet erg wanneer Webvisie een produkt verkoopt dat wat snelheid betreft een stukje lager zit, immers de andere zaken zoals downloadquota, uploadsnelheid enz. tellen ook mee.
Maar een download snelheid van 300kbit/s of lager (zoals hier momenteel s'avonds) is voor mij absoluut niet acceptabel, voor een ander misschien weer wel.
A2F schreef:Vr Jun 25, 2004 8:40
@ Limburg - Er kunnen geen garanties worden gegeven wat betreft snelheid (behalve op het KingSize-abonnement). Waarom niet? Simpel, ook wij krijgen die niet en je kan niks geven wat je zelf niet krijgt...
De verschillen in "snelheid" zijn een gevolg van een aantal technische factoren, waarvan oa. de opbouw van het onderliggend netwerk er een is. Aangezien dit een nogal technische verklaring heeft, gaan we het hoe en waarom hier niet uitleggen. (zij di ebij ons geweest zijn hebben een gedetaileerde uitleg hieromtrent gekregen en hebben ons achteraf allemaal bevestigd dat het quasi onmogelijk is dit "online" uit te leggen)
Geen garanties, goed. Maar welke snelheid moeten wij als klant redelijk beschouwen?
Vind U dat snelheiden zoals in onderstaand log acceptabel moeten zijn voor uw klanten? (vooral avonduren)
Zoniet, welke dan wel?
A2Fspeedlog.txt
Er zijn afgelopen weken momenten geweest dat de snelheid even boven de 3Mbit/s uitkwam, dit was of 'smorgens vroeg, of op momenten dat een flink deel van de gebruikers door storing offline was.
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:11
door KL
deze A2F'er had graag gevraagd aan A2F wanneer zijn signaal in orde wordt gebracht
Er is een mail, TT, en PM verstuurd maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:13
door A2F Staff
@ Limburg - Snelheid is voor elke klant ene verschillende perceptie - Wat is breedband? Laat ons de definitie van de ons omringende landen aannemen : alles +128kbps in downstream...
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:15
door A2F Staff
@ KL - Downgrade is gecancelled - contact gehad met S, wachtende op antwoord
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:18
door ubremoved_539
A2F Staff schreef:@ Limburg - Snelheid is voor elke klant ene verschillende perceptie - Wat is breedband? Laat ons de definitie van de ons omringende landen aannemen : alles +128kbps in downstream...
Woehaha... 128 kbps ? Dus als jullie dat aan je klanten bieden is er volgens jullie geen vuiltje aan de lucht, en is het louter de klant zijn perceptie dat hij niet krijgt wat hij wenst ?
Ik denk dat de perceptie bij ADSL klanten op 300 Kbyte/s ligt, en bij TN klanten op 500 Kbyte/s. Da's heel wat anders dan jullie perceptie van 16 Kbyte/s.
Enfin... wel leuk dat je natuurlijk dergelijk statement wil maken, weten de (potentiele) klanten ook meteen waar ze aan toe zijn.
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:28
door sgt
kan het gesprek van snakehit misschien verplaats worden want dat neemt 2paginas in beslag en dat zijn nu niet echt vragen aan a2f waar we als andere gebruikers veel mee zijn.
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:31
door vroenkiewoenkie
zeg eens even R2504, ik heb maar één vraag:
Waarom?
Wat is jouw probleem nu precies? Ben je een A2F gebruiker met een vraag??? ik dacht het niet.
Da's echt een erg goed idee van je, op het moment dat A2F de vragen op individuele basis beantwoordt en dus meer moeite steekt in de communicatie begin jij op je dooie gemak zoals altijd weer contrair te doen.
contructief of zwijgen, da's mijn mening
vroenk
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:45
door ubremoved_539
vroenkiewoenkie schreef:altijd weer contrair te doen.
contructief of zwijgen, da's mijn mening
Oh, maar ik doe niet contrair... ik lag me gewoon dood als een breedband provider hier doodleuk komt vertellen dat we in Belgie 128 kbps moeten verstaan als we over breedband praten. Kom dus binnenkort niet zeuren als je niet meer hebt dan 16 Kbyte/s download he.
Na de download limiet van 40 GB weet je dus al waar je je aan kan verwachten, kunnen we binnenkort weer allemaal gaan schreeuwen dat we erop achteruit gaan in Belgie en met z'n allen verwijzen naar hoe zalig het wel is in Nederland (waar A2F dan blijkbaar de mosterd vandaan haalt).
Een bende kiekes zijde gelle... constructief zijn, laat me niet lachen
Jullie verdienen gewoon niet beter dan A2F !
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:50
door sander
r2504,
ik ben hier bijlange niet de enigste die er zo over denkt en ik denk dat ik dan ook voor een aantal mensen spreek.
Gij hebt geen a2f, wij wel, die dat problemen hebben zouden hier dan ook graag mee praten met a2f, en op uw manier jah... dat helpt ons niet voor uit !! integendeel ! gij hebt geen a2f dus bemoei u der dan ook ni mee !
Wij (a2f gebruikers) zouden graag op een normale opbouwende manier met a2f praten over de mogelijke problemen die er nog zouden zijn.
en dus NIET op uw manier !!!
dus om kort te zijn: stfu !
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:57
door ubremoved_539
sander schreef:ik ben hier bijlange niet de enigste die er zo over denkt en ik denk dat ik dan ook voor een aantal mensen spreek.
Vandaar dat die andere mensen in een andere thread een oproep doen voor een protestmars op de kantoren van Webvisie ? Voor je dus denkt in naam van iemand te spreken, zou ik me eerst toch maar eens goed informeren. Enfin, ik spreek in mijn naam en heb aan niemand verantwoording af te leggen.
sander schreef:Wij (a2f gebruikers) zouden graag op een normale opbouwende manier met a2f praten over de mogelijke problemen die er nog zouden zijn.
Was je dat al geen dikke 8 maand aan het doen ? Als hier een aantal mensen (en als je goed leest ben ik dat helemaal niet alleen) niet regelmatig komen zeuren dan stond je nu nog waar je 8 maand geleden stond.
Trouwens het is heel simpel voor A2F... ze lossen gewoon hun problemen op, of anders stoppen ze met de breedbandmarkt te verzieken met loze beloftes en luchtkastelen.
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:12
door sander
En die mensen worden vooral ook niet opgestookt door sommige mensen die hier informatie verspreiden op het forum waarvan ze zelf niet weten wat er waar van is. Die hier geruchten versturen zonder er ook bij na te denken. Mensen zoals jij dus.
Als je wat beter zou lezen zou je ook zien dat die mensen het ook apprecieren om op een fatsoenlijke manier te praten in deze topic. En deze mensen weten ook wel dat je met praten meer bereikt dan met afbreken. Maar om dat in te zien moet je natuurlijk wel wat fatsoen hebben en moet je even de moeite doen om verder te zien dan je neus lang is.
En ik weet niet of je het hebt gemerkt (waarschijnlijk niet aangezien je niets met a2f te maken hebt). Is het sinds 8 maand geleden en nu HEEEEEL fel gebeterd en zijn er nog maar enkelen die problemen ondervinden. De grote meerderheid heeft een zeer goede adsl verbinding ! Ik ken er verschillende die zelfs een betere lijn hebben dan welke adsl provider ook (zelfs skynet). Dus please, dont be such a pain in the ass and shut up
adsl2suck
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:15
door eapresley
Inderdaad r2504,dit lolletje heeft al lang genoeg geduurd.
Al maanden word er beterschap beloofd en tot nu toe niks van verandering.2a 3 keer per maand zonder internet,een enorm lage snelheid die sterkt lijkt op isdn speeds.
ADSL2FIT,Webvisie,net4all allemaal dezelfde pot nat.
Ik geraak verdomme sneller antwerpen door met al die verkeersproblemen dan ik men mails kan binnen halen
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:18
door Limburg
A2F Staff schreef:@ Limburg - Snelheid is voor elke klant ene verschillende perceptie - Wat is breedband? Laat ons de definitie van de ons omringende landen aannemen : alles +128kbps in downstream...
Duidelijk, bedankt.
Jammer dat ik dat niet wist ten tijde van het afsluiten van het jaarcontract, ik ging er toen van uit dat snelheiden zouden zijn zoals bij Skynet, Scarlet enz., die indruk werd ook bevestigd door de wervende kreten op uw website.
Dus 'avonds moet ik tevreden zijn met 30-40kByte/s, geen grond tot klagen.
Wat de omringende landen betreft, met één land, Nederland, ben ik goed op de hoogte.
Heb vrienden met aansluitingen op XS4ALL.nl en Demon.nl.
(vast IP, alles toegelaten, zoiets als A2F vroeger was).
Daar is 2Mbit/s altijd 2Mbit/s (afwijkingen niet groter dan bij Skynet hier)
En wat betreft r2504, ik stoor me niet aan hem.
Hij legt heel precies de vinger op de zere plek.
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:22
door ubremoved_539
sander schreef:En die mensen worden vooral ook niet opgestookt door sommige mensen die hier informatie verspreiden op het forum waarvan ze zelf niet weten wat er waar van is. Die hier geruchten versturen zonder er ook bij na te denken. Mensen zoals jij dus.
Die mensen moeten niet opgestookt worden... die ondervinden dat dagelijks aan de lijve. En als jij denk dat het allemaal geruchten zijn, wel dan heeft A2F meer sci-fi gehalte dan de X-Files.
sander schreef:En deze mensen weten ook wel dat je met praten meer bereikt dan met afbreken. Maar om dat in te zien moet je natuurlijk wel wat fatsoen hebben en moet je even de moeite doen om verder te zien dan je neus lang is.
Die mensen proberen al maanden aan de telefoon te praten met A2F... maar dat lukt niet omdat ze gewoon niet bereikbaar zijn. Oh ja, en dan hier even het charme offensief komen uithangen...moooiiiii.
sander schreef:En ik weet niet of je het hebt gemerkt (waarschijnlijk niet aangezien je niets met a2f te maken hebt). Is het sinds 8 maand geleden en nu HEEEEEL fel gebeterd en zijn er nog maar enkelen die problemen ondervinden.
HEEEEL fel slechter kon het alvast niet. Trouwens die enkelen... da's wat A2F jou wil doen geloven, of waar baseer jij je dan wel op ?
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:24
door ubremoved_539
Limburg schreef:En wat betreft r2504, ik stoor me niet aan hem.
Hij legt heel precies de vinger op de zere plek.
Bedankt Limburg... trouwens wie zich eraan stoort leest gewoon verder, dat doe ik ook met dingen die me niet intresseren. We zijn trouwens in een vrij land.
Wat die zere plek betreft... tja, dat doet pijn he, en dat kunnen sommigen niet verdragen. De waarheid komt inderdaad hard aan.
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:28
door sander
ik baseer mij op de feiten en niet op de geruchten
achja
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:28
door Sandman
mensen... A2F zegt hier niet dat hij 128kbps breedband beschouwt... hij vraagt hier wat is de definitei van breedband? in het buitenland is dat alles sneller als 128... ik heb hier toch een pak snellere verbinding als datte hoor
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:30
door ubremoved_539
Sandman schreef:mensen... A2F zegt hier niet dat hij 128kbps breedband beschouwt... hij vraagt hier wat is de definitei van breedband? in het buitenland is dat alles sneller als 128... ik heb hier toch een pak snellere verbinding als datte hoor
Sandman... dan moet je onderstaande vraag van Limburg nog eens goed lezen...
Limburg schreef:Geen garanties, goed. Maar welke snelheid moeten wij als klant redelijk beschouwen? Vind U dat snelheiden zoals in onderstaand log acceptabel moeten zijn voor uw klanten? (vooral avonduren) Zoniet, welke dan wel?
... en kijken hoe subtiel men bij A2F hier een antwoord op geeft.
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:35
door Gast
A2F Staff schreef:@ Limburg - Snelheid is voor elke klant ene verschillende perceptie - Wat is breedband? Laat ons de definitie van de ons omringende landen aannemen : alles +128kbps in downstream...
r2504 ik denk dat jij niet goed kan lezen: hier staat "WAT IS breedband" hier staat niet "WAT GEEFT A2F".
Er zijn heeeeel wat klanten die een zeer goede snelheid hebben, waaronder dus bv sandman, maar hij is zeker niet de enige ! Maar, nogal logisch, mensen waar het goed bij gaat komen hier ook niet klagen eh. Je hoort natuurlijk maar enkel die paar waar het slecht bij gaat.
En je hoort dan ook mensen die er niets mee te maken hebben en die denken dat ze er alles van weten waardoor er dus weer geruchten ontstaan die niet waar zijn.
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:44
door ubremoved_539
Anonymous schreef:r2504 ik denk dat jij niet goed kan lezen: hier staat "WAT IS breedband" hier staat niet "WAT GEEFT A2F".
BS ! Limburg stelt een heel duidelijk de vraag over wat hij mag verwachten, en de enige die niet goed kan lezen is blijkbaar A2F welke heel mooi rond de pot draait en even komt vertellen wat wij moeten verstaan onder breedband. Da's totaal naast de kwestie.
Waarom kan men niet gewoon eerlijk vertellen dat men streeft naar dezelfde snelheid zoals andere ADSL providers met identiek dezelfde profielen... of als men dat niet doet er eerlijk in zijn, en zeggen dat 128 kbps is waar je tevreden moet mee zijn... of was men eerlijk ?
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:49
door sander
ach waarom doe ik nog moeilijk, dit is hier zoals een hond wijsmaken dat hij een kat is en een kat een hond is.
A2F zal dat wel bedoelen ja daarom dat ze mensen helpen die minder dan 1mbit halen en er heel veel gebruikers zijn die 3mbit hebben en meer !!!
400kbyte/sec is zeker geen uitzondering maarja U weet het beter he !
Geplaatst: 28 jun 2004, 14:58
door ubremoved_539
sander schreef:400kbyte/sec is zeker geen uitzondering maarja U weet het beter he !
Ik wil best geloven - en heb dat ook nooit tegengesproken, ondanks wat je laat uitschijnen - dat er beterschap is en dat sommige personen goede resultaten hebben (heb ik trouwens al persoonlijk ondervonden bij een A2F gebruiker thuis... maar ja, ik weet van niks he) maar deze blijken alles behalve stabiel te zijn.
Wanneer er dan een duidelijke vraag komt van... och, je leest het toch niet, laat staan dat je het snapt. Lees al men posts er maar eens op na, je zal niets kunnen vinden dat niet correct is, wat niet wegneemt dat het soms keiharde realiteit is.
Geplaatst: 28 jun 2004, 15:05
door sander
er is een realiteit en er is jou realiteit...
Wat betreft dat stabiel zijn: dat is ook maar weer bij sommige mensen, net die mensen die hier op het forum komen, die mensen die erover klagen (de goeie niet natuurlijk) en dus net die mensen die jij kent !
en daarom dat jij zo'n beeld maakt van a2f ! omdat mensen zonder problemen hier niet komen praten en jij ze dus niet kent.
Ik ken verschillende mensen die een STABIELE lijn hebben en een HEEL deftige speed !
Het is toch niet omdat hier 6 mensen klagen over A2F dat het overal slecht gaat? Dan kan je toch niet zeggen dat je de harde realiteit kent als je maar een klein percentage van die mensen hebt gesproken...
Geplaatst: 28 jun 2004, 15:10
door Sasuke
r2504,
Zeggen dat er niets niet correct is, is een beetje hypocriet hé. Ik kan me nog levendig genoeg een aantal discussies voorstellen waarin jij ook afkwam met wilde theorieën.(Cfr. cash-flow van Webvisie, aangekochte bandbreedte e.d. meer)
Al bij al vind ik nu wel dat het beter gaat .. maar inderdaad, stabiel is het nog niet.
Vanaf 23u00 's avonds tot zo'n 6u 's morgens is er een goede stijgende lijn tot een 410KB/sec. Maar gedurende de dag haal ik maximaal een 100-200KB/sec, en dit d.m.v. meerdere threads en dit zijn dan nog pieksnelheden.
Maar ik heb daar niets te klagen over. Mijn verbinding is snel genoeg voor mij, de connectie op zich is wel stabiel én ik heb een ongelimiteerd verbruik. Wat wil je nu nog meer (in mijn situatie dan hé)
Wat de mensen betreft die zo'n slechte connectie hebben dat ze zelfs niet goed hun mail kunnen lezen. Die moeten dringend dan maar eens actie ondernemen. Doe een aantal testen en maak een brief naar webvisie. Zorg ervoor dat je interne bekabeling is uitgesloten en ook je pc geen fouten bevat en stuur dan een brief waarin je een oplossing vraagt. Als je zo van die vragen stelt van: "Beste, waarom kan ik niet sneller downloaden dan 30KB/sec" .. mja daar zou ik ook niet op antwoorden dat we onmiddellijk de lijn zullen uitmeten en actie ondernemen bij BGC (kost geld hé)
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 28 jun 2004, 15:24
door Tae
Allee dan toch nog ene die dat probleem heeft van in den dag lage speeds en s avonds gaat die naar omhoog.
Maar vandaag is het wel echt slecht hoor in de dag misschien omdat ik tegen hun schenen heb geschopt
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Jun 28 2004 om 15:23:38 UTC+0200)
Download : 8.6 KByte/sec
Upload : 0.5 KByte/sec
We zijn weer terug waar we begonnen zijn
Geplaatst: 28 jun 2004, 15:36
door ubremoved_539
Sasuke schreef:Zeggen dat er niets niet correct is, is een beetje hypocriet hé. Ik kan me nog levendig genoeg een aantal discussies voorstellen waarin jij ook afkwam met wilde theorieën.(Cfr. cash-flow van Webvisie, aangekochte bandbreedte e.d. meer)
Da's inderdaad correct, en er zijn hier veel veronderstellingen gemaakt, maar ik denk niet dat ik er ooit heel ver vanaf ben geweest.
Trouwens Webvisie heeft ondertussen zelf toegegeven een aantal maal zijn bandbreedte naar het internet verhoogd te hebben (er zal dus toch wel iets van aan geweest zijn... voor hun plezier doen ze het alvast niet). Ik denk ook niet dat ik ooit Webvisie zijn cash-flow in twijfel heb getrokken... wel dat bandbreedte centjes kost, maar da's iets anders !
Ik wil gerust toegeven dat ik hard ben... maar zelf moet ik ook correct zijn naar mijn klanten toe. Of dat Webvisie dit is naar zijn klanten toe, daar wil ik me al niet meer over uitspreken... da's aan de klanten.
Geplaatst: 28 jun 2004, 16:38
door eapresley
Sasuke schreef:r2504,
Wat de mensen betreft die zo'n slechte connectie hebben dat ze zelfs niet goed hun mail kunnen lezen. Die moeten dringend dan maar eens actie ondernemen. Doe een aantal testen en maak een brief naar webvisie. Zorg ervoor dat je interne bekabeling is uitgesloten en ook je pc geen fouten bevat en stuur dan een brief waarin je een oplossing vraagt. Als je zo van die vragen stelt van: "Beste, waarom kan ik niet sneller downloaden dan 30KB/sec" .. mja daar zou ik ook niet op antwoorden dat we onmiddellijk de lijn zullen uitmeten en actie ondernemen bij BGC (kost geld hé)
Grtz,
Sasuke
SASUKE,Mijn lijn en mijn volledige interne bekabeling en zelf mijn pc is uitgetest door belgacom.Alles perfect en zou zonder problemen de 300 en meer KB die ik bij skynet had moeten kunnen halen.
En als uit de test van belgacom blijkt dat de gebruiker geen schuld treft in de zaak word de factuur netjes naar webvisie gestuurd.In mijn geval hebben zij belgacom gestuurd zonder ik er naar gevraagt heb.
Geplaatst: 28 jun 2004, 16:41
door Sasuke
Awel dan,
Wat zit je dan hier nog te klagen ? Stuur dan een aangetekende brief met uw bewijs dat die BGC technieker u heeft gegeven dat alles ok is. Dan kan a2f toch niks meer zeggen ??
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 28 jun 2004, 16:51
door eapresley
eapresley schreef:Sasuke schreef:r2504,
In mijn geval hebben zij belgacom gestuurd zonder ik er naar gevraagt heb.
Ik heb die technieker niet gevraagt,bewijs gaat naar de opdrachtgever.
Dit is het troubleticket die ik toen geopend heb,waar ik tot op heden geen antwoord gekregen heb
5/04/2004 14:37:52 Klant
Belgacom heeft zojuist langsgeweest om men lijn en installatie te controleren.Alles is perfect,en men afstand naar de centrale is slechts 2km.
Dus men probleem ligt dus niet aan de installatie maar aan jullie.Dus wat word er ondernomen aan dit probleem.Want 22 kbyte per seconde valt niet onder breedband internet.
Bellen van de helpdesk bied ook geen oplossing 14.30 U en alle lijnen gesloten,terwijl die normaal tot 17 u open zijn.Lijkt me niet echt een goede klantservice
of dan toch een antwoord
11/04/2004 10:53:27 Support
Er waren problemen met de telefooncentrale nav verbouwingen in onze kantoren. Full Line reset requested
Toch niet echt een antwoord op men vraag of wel?
Full line reset lost alles op
Yeah right
Geplaatst: 28 jun 2004, 20:54
door A2F
Vind me ons nu nog maar eens een arrogante firma, maar hier wordt dus NIET op gereageerd... Onze bovenstaande stelling wordt dubbel en dik bewezen... Het "eikel-gehalte" van sommigen stijgt het niveau van een 100-jarige eik meer dan te boven, misschien moeten we gewoon een "café" opendoen... maar dan nog, dan zou het bier waarschijnlijk niet koud genoeg zijn en de koffie niet warm genoeg...
Djeezes man, wat kunnen jullie lullen....
Geplaatst: 28 jun 2004, 20:56
door CueBoy
A2F schreef:Vind me ons nu nog maar eens een arrogante firma, maar hier wordt dus NIET op gereageerd... Onze bovenstaande stelling wordt dubbel en dik bewezen... Het "eikel-gehalte" van sommigen stijgt het niveau van een 100-jarige eik meer dan te boven, misschien moeten we gewoon een "café" opendoen... maar dan nog, dan zou het bier waarschijnlijk niet koud genoeg zijn en de koffie niet warm genoeg...
Djeezes man, wat kunnen jullie lullen....
Yessssss, eindelijk - na dagen ongeduldig wachten - mag ik, hier komt'ie :
@A2F : wat een constructieve, opbouwende, positieve bijdrage... *zucht*
Geplaatst: 28 jun 2004, 20:59
door A2F
idi... 't was maar om in de trend te blijven... zeggen we niks is't ni oke, zeggen we wel iets is't ook ni oke...
Geplaatst: 28 jun 2004, 21:15
door CueBoy
A2F schreef:idi... 't was maar om in de trend te blijven... zeggen we niks is't ni oke, zeggen we wel iets is't ook ni oke...
Ik wou alleen maar aanduiden dat iedereen zijn grens heeft...
Verder is het niet zozeer belangrijk
of er iets gezegd wordt, maar eerder
wat er gezegd wordt (denk ik)
CueBoy, zich terugtrekkend uit dit topic als niet-A2F klant.
Geplaatst: 28 jun 2004, 21:19
door Tae
Ik had beter mijn mond gehouden zie nu. Het is gewoon te erg voor woorden.
Kunnen jullie dit eens verklaren ??? Ik heb hier niets opstaan van wat dan ook dat bandbreedte vraagt (P2P, streaming, etc) want dat is zelfs nog niet de moeite om daaraan te beginnen.
Ik kan beter mijn pc afzetten en wat tv gaan kijken want een pagina laden duuuurt wel heel lang dus zelfs gewone internet dingen nu doen gaat ook al helemaal niet mits REUZEGEDULD.
Dit heeft mij bijna 4 a 5 minuten geduurd voor een snelheidstest af te leggen.
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Jun 28 2004 om 21:18:00 UTC+0200)
Download : 2.5 KByte/sec
Upload : 0.5 KByte/sec
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor dit probleem ??!!!!
Geplaatst: 28 jun 2004, 21:25
door spacekiek
Tae, 'k heb dit probleem ook al 'n 20 dagen deze maand. 5Kb/s down, 0.5Kb/s up ...
Gedurende die andere 8 dagen waren de speeds EXTREEM goed zelfs... Ik heb het alweer eens doorgegeven en men is ermee bezig. Ik vraag me nu echt wat dit nu eigenlijk is, aangezien het zo random verschillende mensen treft , of vergis ik me???
Geplaatst: 29 jun 2004, 17:22
door Gast
ik kom deze avond op 29-6 online en blijf dit tot 3-7
mijn statuspagina staat op 38.4 gig
ik download 10 gig
wat komt er op mijn statuspagina te staan ?
word de 8.4 gig in rekening gebracht of word de status gereset op 30-6 en 31-7
Geplaatst: 29 jun 2004, 17:44
door alfadude
@cueboy: Zalige reactie, ik lag hier gewoon plat.
@gast: alles boven de 40GB willen ze aanrekenen.
Maar hou je metertje maar in het oog.
De mijne sprong terwijl ik op smallband stond in 1 uur tijd 5 GB omhoog.
En zeggen dat ik mijn mail nog maar amper binnen krijg.
@A2F: Ja ik weet dat dit weer geen constructieve bijdrage is maar die leveren jullie ook niet. Ik vind trouwens dat jullie dringend een cursus "hoe ga ik om met klanten" moeten volgen.
Met Vriendelijke groet.
AlFaDuDe.