Pagina 3 van 4
Geplaatst: 26 jun 2004, 23:13
door A2F
@ Tae -gelieve je kenbaar te maken dan kunnen we je "case" van dichterbij bekijken
Geplaatst: 27 jun 2004, 19:38
door A2FGebruiker
Om te beginnen kunnen jullie eens je site in orde maken.Want staat al weken nix zinnigs op.En jullie kunnen ook eens een forum opzetten op jullie eigen site zodat jullie ook gratis hulp kunnen bieden ipv van jullie betalend nummer de helft van de tijd non actief te zetten.Dan worden de rest van de mensen die deze forum niet kennen geholpen.
dubbele post verwijderd
Weetgraag
Geplaatst: 27 jun 2004, 21:41
door A2F
@ user - er is een Troubleticketing-systeem actief, dus je kan je grieven gerust daar kwijt, tevens bestaat er nog altijd zoiets als email (
[email protected] of
[email protected]), je kan dus moeilijk zeggen dat we geen mogelijkheden bieden buiten het betalend nummer...
Geplaatst: 27 jun 2004, 21:49
door Tae
Check je PM maar A2F
Geplaatst: 27 jun 2004, 21:52
door A2F
@ Tae- checked - kan je je uitgaande traffiek eens bekijken, deze ligt enorm hoog! - toch eens kijken naar virussen - malware - P2P-toestanden - ...
Geplaatst: 27 jun 2004, 21:56
door Tae
Kan kloppen maar kun je dan eens verklaren waarom het s avonds altijd beter gaat met de speeds en dan vooral smorgens rond een uur of 05.00
In den dag dalen die speeds zienderogen naar 30kb s en s'avonds rond 22.00 - 24.00 naar de 100kb s en hoe later hoe beter de speeds worden ???
Dit heb ik nooit gehad met Skynet dat was een hele dag aan een stuk 250kb s.
Mijn conclusie is dat het nooit wat gaat worden en dat er nooit echt een verbetering in de lucht hangt ondanks die uitschieters.
Ook vond ik het raar dat ineens mijn range weer goed was en daarvoor altijd 10 to max 20kb s kregen voor die maand :s
Geplaatst: 27 jun 2004, 22:00
door A2F
@ tae - er bestaat zoiets als een voortdurende wisselwerking tussen up- en download... Zet al die P2P-rommel uit en je zal verbaasd staan over de "gain"
Geplaatst: 27 jun 2004, 22:31
door Tae
btw heb alles eens afgezet dus al die rommel waarover je het hebt en veel resultaat krijg je ook niet hoor
Here you go misschien maar 50kbs winst gedaan Zzzzz
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Jun 27 2004 om 22:26:18 UTC+0200)
Download : 88.2 KByte/sec
Upload : 48.7 KByte/sec
Een ding zijn ze nog niet afgeleerd daar bij A2F dat is de schuld in de klant zijn schoenen schuiven
Ach we zullen zien wat er de resterende maanden zal gebeuren he dan trek ik mijn conclusies wel .
In ieder geval een ding dat positief is dat ze al terug willen comentaar geven op de vragen van de klant dat was ook wel anders geweest twee maanden geleden. Nog een ding ben altijd vriendelijk onthaald geweest op de helpdesk al spreken ze ons eerst aan in het Frans
Geplaatst: 28 jun 2004, 10:41
door Gast
@ user - er is een Troubleticketing-systeem actief, dus je kan je grieven gerust daar kwijt, tevens bestaat er nog altijd zoiets als email (
[email protected] of
[email protected]), je kan dus moeilijk zeggen dat we geen mogelijkheden bieden buiten het betalend nummer...
Wrm openen jullie geen publiek forum zoals dit hier.Hebben jullie schrik ofwa??Bang dat de gebruikers zullen ontdekken dat jullie je niet aan de afspraken houden en dat degene die jullie loon betalen zich wel aan de afspraken proberen te houden.Ik werd 3 keer afgesloten ,2 keer terecht.De derder keer werd ik afgesloten omdat ik de nieuwe voorwaarden niet had getekend,wat volgens jullie moest(wegens virusverspreiding).
1 woord nodig voor beschrijving van A2F :
AFZETTERS[/list]
Geplaatst: 28 jun 2004, 10:43
door ubremoved_539
A2F Staff schreef:@ pluppie - een doordenkertje : het is een tweesnijdend zwaard en de beste stuurlui staan aan wal...
Ohhh... we spelen met de klanten hun voeten... en nu zijn die kwaad op ons. Hoe zou dat toch komen ?
Geplaatst: 28 jun 2004, 10:46
door Sasuke
Anonymous schreef:@ user - er is een Troubleticketing-systeem actief, dus je kan je grieven gerust daar kwijt, tevens bestaat er nog altijd zoiets als email (
[email protected] of
[email protected]), je kan dus moeilijk zeggen dat we geen mogelijkheden bieden buiten het betalend nummer...
Wrm openen jullie geen publiek forum zoals dit hier.Hebben jullie schrik ofwa??Bang dat de gebruikers zullen ontdekken dat jullie je niet aan de afspraken houden en dat degene die jullie loon betalen zich wel aan de afspraken proberen te houden.Ik werd 3 keer afgesloten ,2 keer terecht.De derder keer werd ik afgesloten omdat ik de nieuwe voorwaarden niet had getekend,wat volgens jullie moest(wegens virusverspreiding).
1 woord nodig voor beschrijving van A2F :
AFZETTERS[/list]
@Gast ... waarom dat forum ? Dat doen andere isp's toch ook niet ? En de ISP's die dit wel doen hebben daar apart personeel voor ... a2f is een klein bedrijf .. geen multinational ISP. Als zij nu een forum zouden openen dan worden die (uiteraard) overspoeld met berichten (nog meer dan hier) en dan kunnen ze dit inderdaad niet meer opvolgen ... en dan ga jij NOG harder klagen. Wil je dat dan ??
Nee, dan doen ze het volgens mij liever zo ... zie de antwoorden op ons forum als een soort EXTRA service, want zij hoeven dit echt niet te doen. Zoals ze zelf reeds zeggen, troubletickets én e-mail kunnen ook.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 28 jun 2004, 10:49
door ubremoved_539
Sasuke schreef:Als zij nu een forum zouden openen dan worden die (uiteraard) overspoeld met berichten (nog meer dan hier) en dan kunnen ze dit inderdaad niet meer opvolgen
Als hun service zou werken zie ik geen reden dat het overspoeld zou worden... maar als ze natuurlijk hun klanten blijven bedriegen zoals nu het geval is, tja... eigen schuld, dikken bult ?
Geplaatst: 28 jun 2004, 10:52
door Sasuke
r2504,
Al eens het forum gezien van de "werkende" skynet ADSL gebruikers ??
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 28 jun 2004, 10:57
door A3F Staff
@ rxxxxx - het wordt hoogtijd dat ge uw vuilbekkerij laat waar ze thuishoort... Of is het omdat uw reacties op het Telenet-forum evenmin geapprecieerd worden dat je hier wat komt doen waar je zo goed in bent? afbreken ja, opbouwen ho maar...
Trouwens ik herhaal het nog eens je bent GEEN klant van ons, je gebruikt zelfs GEEN ADSL...
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:05
door ubremoved_539
A3F Staff schreef:@ rxxxxx - het wordt hoogtijd dat ge uw vuilbekkerij laat waar ze thuishoort... Of is het omdat uw reacties op het Telenet-forum evenmin geapprecieerd worden dat je hier wat komt doen waar je zo goed in bent? afbreken ja, opbouwen ho maar...
Trouwens ik herhaal het nog eens je bent GEEN klant van ons, je gebruikt zelfs GEEN ADSL...
Kwetst de waarheid ? Je kan misschien dan meteen alle andere klanten ook uit kafferen dat het hun eigen fout is.
Trouwens het opbouwen is aan jullie... maar dan liefst geen luchtkastelen.
En wat ik gebruik, daar weet jij nu eens geen bal vanaf.
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:07
door A2F Staff
Je bent geen ADSL-klant van ons, zoveel is zeker...
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:09
door Sasuke
A3F Staff schreef:@ rxxxxx - het wordt hoogtijd dat ge uw vuilbekkerij laat waar ze thuishoort... Of is het omdat uw reacties op het Telenet-forum evenmin geapprecieerd worden dat je hier wat komt doen waar je zo goed in bent? afbreken ja, opbouwen ho maar...
Trouwens ik herhaal het nog eens je bent GEEN klant van ons, je gebruikt zelfs GEEN ADSL...
A3F, (:p)
Graag rustig blijven .. ook al is het niet leuk. Iedereen kan hier nog altijd posten wat ze willen zolang het binnen de netiquette valt. Hij post hier enkel zijn "ongezouten" mening. Meer niet.
Ik ben dan ook niet altijd akkoord met hem .. en ben ook al eens in flames gevlogen, maar laat ons het een beetje professioneel houden deze keer.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:14
door A2F Staff
@ Sas - I rest my case...
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:14
door KL
allemaal kalm blijven hehe
A2F wil je ff inloggen en je pm eens checken aub
ik WIL geholpen worden!
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:19
door ubremoved_539
A2F Staff schreef:Je bent geen ADSL-klant van ons, zoveel is zeker...
Hoe weet je dat zo zeker ? Tot enkele maanden geleden trouwens wel, zij het dan niet rechtstreeks maar wel via een zeer nauwe familieband. En ook nu nog heb ik de mogelijkheid om goed genoeg te weten of er al of niet problemen zijn met jullie produkt, en ik denk trouwens dat dit op dit forum ook wel duidelijk is.
Get straight, en los dus eerst je problemen op een professionele manier op voor je hier andere potentiele klanten (en daar reken ik mezelf -niet -meer bij) komt vol schelden. Jullie manier van handelen is verre van wat verwacht kan worden van een professioneel bedrijf, hoe klein (al verwacht ik daar zelf nog beter) of hoe groot het ook moge wezen.
Laten we Sasuke zijn raad opvolgen... en als bedrijf heb jij die meer nodig dan ik vrees ik.
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:22
door Gast
't Is 11h20 en de brol ligt weer plat bij hen (geen website, geen statuspagina, ...).
Leve de 56k modem, het wordt erger met de dag.
Het is om te janken eigenlijk....
Ik surf tussen haakjes nu even snel als via A2F
zucht zucht zucht
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:28
door Sensei Zeon
guest, je bent ingelogged op scarlet als je dit post dus ...
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:47
door KL
geef mij een teken van leven
Geplaatst: 28 jun 2004, 11:57
door Lukse
[offtopic]
KL schreef:geef mij een teken van leven
Laat me horen, hoe het met je gaat!
[/offtopic]
Geplaatst: 28 jun 2004, 13:31
door hihi
Geplaatst: 28 jun 2004, 16:46
door trigger
A2F Staff schreef:@ trigger - kan je acct-id ff doorgeven zodat we "de zaak" kunnen nakijken
Hier is ie dan, na enkele dagen vertraging, maar, ik hoop dat A2F dit berichtje toch nog leest: Acc-iD: 120-0001005-37
Dank bij voorbaat
Trigger
Geplaatst: 28 jun 2004, 20:45
door A2F
@ trigger - profile cleared
Geplaatst: 29 jun 2004, 00:58
door trigger
en moet ik nu enige verandering ondervinden ofzo ?
niet dus
greetz
Trigger
Geplaatst: 29 jun 2004, 09:42
door Gast
wrm gaat juullie site gereed zijn.Staat al weken nix zinnigs op
[mod]Door Noppes: Dubbele post verwijderd[/mod]
Geplaatst: 29 jun 2004, 09:58
door Gast
wrm moet wnr zijn
Geplaatst: 29 jun 2004, 19:08
door zzino
Hier bij mij ook van deze maandag zeer lage speeds:
Resultaten van
http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jun 29 2004 om 14:18:17 UTC+0200)
Download : 7.1 KByte/sec
Upload : 7.1 KByte/sec
Connection : 122.0 Conn/min
Ping test Nederland : 36.0 ms
Wat het rare eraan is, als ik met een maat iets over msn stuur gaat dit zeer vlot +/- 40k-50k en hij heeft ook A2F, dus dit is zeer raar. Kunnen we hier spreken over extreem packetloss???
Geplaatst: 01 jul 2004, 00:22
door Terro
Pppppppffffff er begint me hier iets op te vallen (en al verschillende keren ondervonden):
Vanaf 23/6 tot gisteren (30/6) had ik het rustig gehouden, alleen maar surfen en het downloaden van de nieuwe Slackware (2cd's). Sinds gisteren had ik een paar downloads gestart en wat is er nu ? Rond ongeveer 00.00 krijg ik een disconnect en zit ik terug op een snelheid van rond de 70Kilobit/s ... Dus zolang je je lijn maar gebruikt om te surfen en een kleine download, dan gebeurt er niets, maar als je wat meer download val je gegarandeerd op "smallband".
Dit begint aan te voelen als pesterijen ... 'k zal maar weeral een TT aanmaken ...
Geplaatst: 01 jul 2004, 00:34
door Shag
Terro schreef:Pppppppffffff er begint me hier iets op te vallen (en al verschillende keren ondervonden):
Vanaf 23/6 tot gisteren (30/6) had ik het rustig gehouden, alleen maar surfen en het downloaden van de nieuwe Slackware (2cd's). Sinds gisteren had ik een paar downloads gestart en wat is er nu ? Rond ongeveer 00.00 krijg ik een disconnect en zit ik terug op een snelheid van rond de 70Kilobit/s ... Dus zolang je je lijn maar gebruikt om te surfen en een kleine download, dan gebeurt er niets, maar als je wat meer download val je gegarandeerd op "smallband".
Dit begint aan te voelen als pesterijen ... 'k zal maar weeral een TT aanmaken ...
Ah ik heb ook een disconnect gehad om 0u00, maar de snelheden zijn hetzelfde gebleven.
Geplaatst: 01 jul 2004, 00:54
door Snakehit
iedereen heeft disconnect gehad. Was om data-volume terug op punt te krijgen beter gezegd op 0.
Geplaatst: 01 jul 2004, 02:27
door Styno
Disconnect om 23:59:14 en reconnect om 23:59:17
en het is weer om zeep...
Hoe is dat nu toch mogelijk? Verklaar me dat eens.
Nu kan ik morgen dus weer naar de helpdesk zitten bellen.
Als een lijn goed werkt BLIJF ER DAN VAN AF !!!
Styno
Geplaatst: 01 jul 2004, 08:48
door Sasuke
Ik heb ook die disconnect gehad (iedereen wss),
Maar mijn snelheden zijn ook nog even goed. Ik haal de volle 400KB/Sec én 50KB/sec upload.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 01 jul 2004, 08:53
door Sensei Zeon
same here sasuke
Geplaatst: 01 jul 2004, 09:21
door Styno
Dat is zeer leuk voor jullie, maar bij mij is er dus wel degelijk iets meer aan de hand.
Deze morgen heeft Webvisie support al een lijnreset gedaan, maar dat lost spijtiggenoeg niets op.
Styno
Geplaatst: 01 jul 2004, 10:17
door Styno
Het is in orde nu.
Een tweede lijnreset did the trick.
Styno
Geplaatst: 02 jul 2004, 02:22
door trigger
Van dat van die "smallband" geloof ik dus geen reet hé:
als je paar posts trug leest, lees je: "profile cleared" (A2F tegen mij dus)...
Veranderde NIKS
Nu, na 2 lijnresets (of algehele disconnects of hoe je het ook wil noemen), heb ik nog STEEDS speeds tussen de 5-20K down & max 4k up.....
Greets
Trigger