Pagina 3 van 4

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 18:06
door meon
Als ze voor vandaag redeemed moeten zijn kan je ze maar beter proberen nog proberen opmaken ;)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 18:06
door LaserJet
philippe_d schreef:Ik las op een ander Forum dat er zijn die Spotify Premium tot 2021 ge-activeerd hebben ...
Waar blijft Base die codes halen :-) ?
Nog een slim persoon op deze wereldbol :banana: :beerchug:

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 18:07
door jnsvr
meon schreef:Als ze voor vandaag redeemed moeten zijn kan je ze maar beter proberen nog proberen opmaken ;)
Challenge accepted? ;-)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 18:36
door silencer
Heb nu ook 2,5 jaar gratis spotify :) thxs gmail !

Als je het reglement leest dan kun je vinden dat je meerdere malen mag deelnemen :)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 18:41
door johcla
Ik heb mijn kinderen nu allebei ook maar een jaar Spotify kado gedaan, dan kan hun muziek bij mij uit de Google Play Music :)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 19:34
door LaserJet
Zoals ik dacht. Het meerendeel profiteert optimaal van deze kans.

En terecht natuurlijk.

Nu is het terug wachten op de haat berichten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 21:48
door Tomby
Ik denk dat de haatberichten er vooral kwamen uit het feit dat je op die manier andere mensen hun kansen ontzegde, zeker toen het mooie liedje ineens gedaan bleek. Het mag nu echter duidelijk zijn dat, ondanks dat het precies wel al een paar keer 'plat' gelegen heeft, nog altijd iedereen optimaal kan blijven profiteren en er van andermans kansen ontnemen geen sprake is. Je mag er ook zeker van zijn dat dit nieuws ondertussen toch al wat verspreid geraakt is, en volgens mij toch honderden mensen enkele jaren Spotify zullen hebben.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 31 dec 2014, 21:57
door Tomby
silencer schreef:Als je het reglement leest dan kun je vinden dat je meerdere malen mag deelnemen :)
Reglement is ook op verschillende punten niet echt consistent. Zo staat er ook dat wie onvolledige of valse adres/naam-gegevens invult, uitgesloten wordt van de wedstrijd. De wedstrijd kun je hierbij natuurlijk interpreteren als kans maken op de iPhone. Bovendien moet je zelfs nergens adres- of naamgegevens invullen.
Ook moet je de codes zogezegd ten laatste vandaag activeren, terwijl er in de voorwaarden staat dat de actie loopt van 28 oktober tem 9 januari. Als het al zo lang loopt, vind ik het al raar dat er al niet veel langer 'misbruik' gemaakt is van de actie. Of het kan ook zijn dat de codes veel minder snel minderden dan ze dachten en ze er dan maar mee rondgooien zoals nu het geval.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 01 jan 2015, 11:57
door jnsvr
Eerste vermelding op Social Media door BASE lijkt 25 december te zijn ( Toen is het spelletje ook allemaal begonnen dat het mogelijk bleek te zijn dat iedereen hier aan kon deelnemen.

Voordien nergens via dat medium iets te bespeuren. Zag ook ergens iemand klagen dat die best op de hoogte wou gebracht worden hiervan als BASE-klant, dus een mailing lijkt voordien ook niet uitgestuurd te zijn.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 01 jan 2015, 14:44
door euromusic
Het formulier is blijkbaar weg nu. Dus ik denk dat het er nu echt mee gedaan is :P

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 16:32
door jnsvr
Ik had Spotify Premium nog een tijdje dmv van de gratis code(s), maar plots lijkt de account terug naar een normale account overgezet te zijn.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 16:34
door Tomby
Hier ook. Vraag is: heeft dit met die wedstrijd te maken, of is het nog altijd dit probleem : http://tweakers.net/nieuws/102198/spoti ... rades.html .

EDIT: volgens de support pagina lijkt het dus wel degelijk een probleem te zijn : https://support.spotify.com/nl/ .

"We're aware that some of our Premium customers may currently be receiving the Free service instead of Premium. We're very sorry about this and are working hard to solve this as quickly as possible.
2015-04-07 04:04:06 UTM"

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 16:39
door jnsvr
Oeh misschien valt alarm dan. Ik ben benieuwd !

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 16:42
door Dima_2005
Dit probleem is zich enorm aan het spreiden... Heb gehoord dat er enorm veel mensen hierdoor getroffen zijn en dat het niet een kleine minderheid is. Het is in het bijzonder in de laatste 48u dat het eigenlijk erger geworden is. Op 30 Maart was het echt een kleine minderheid. Maar nu ze het proberen te fixen, maken ze het alleen maar erger. :bang:

De app op mobile werkt gelukkig nog en de gewone Windows-app geeft geen advertenties. Dus het is echt zuiver een bug in hun accountsysteem.

Ikzelf heb er ook "last" van zo te zien. Het heeft wel niks met vouchers te maken omdat andere mensen die nog nooit vouchers gebruikt hebben er ook last van hebben.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 17:09
door euromusic
Heb mijn mobiele app op offline gezet, gelukkig kan ik hem dus zeker nog 28 dagen gebruiken tot ze dit hopelijk oplossen :) If not dan neem ik gewoon terug betaalde premium.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 17:48
door iRockabizzydilly
Net even gecontroleerd, hier hetzelfde issue. Mijn premium is 'verdwenen' en offline playlist is niet meer bruikbaar. 'k Had beter de app niet opgestart blijkbaar want gisteren was er niks aan de hand. Intussentijd gebruik(te) ik Tidal als test. Hopelijk snel een fix.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 18:10
door BertG3
Sorry, maar ik vind dit persoonlijk toch echt wel een grote blunder...

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 19:09
door tommekentom
Wij hebben hier vroeger ooit een abonnement gehad van BASE waar Spotify in het abonnement inbegrepen was. Dit is ondertussen reeds anderhalf jaar opgezegd (geen bereik met BASE in huidige woning) en onze Premium blijft steeds actief.

Dankjewel BASE!

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 07 apr 2015, 23:24
door on4bam
jnsvr schreef:Ik had Spotify Premium nog een tijdje dmv van de gratis code(s), maar plots lijkt de account terug naar een normale account overgezet te zijn.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.
Ik heb wel een idee hoe dat komt als het om die gratis accounts gaat. :wink:

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 08 apr 2015, 11:40
door Argon
Hmm, heb ook zo'n account aangemaakt door de actie van Base verleden jaar. Momenteel ook terug een Free user en geen Premium. Hopelijk vallen we niet door de mand en is het inderdaad een bug :-)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 08 apr 2015, 11:49
door on4bam
Consider yourself "fallen through the basket". Alle info van de actie is gelogd en de fakers gaan zeker hun gratis premium niet kunnen opgebruiken.

Sommigen moeten altijd overdrijven natuurlijk en dan valt het op :wink:

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 09 apr 2015, 10:24
door Argon
Ik vrees inderdaad dat we door de mand gevallen zijn (ik althans). Spotify account is nog altijd een Free en geen Premium meer...

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 09 apr 2015, 11:51
door Petervanakelyen
Idem hier. Jammer maar natuurlijk niet geheel onverwacht :)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 09:07
door cyberbozzo
Hier ook (free ipv premium).

Echter: op het support forum van Spotify zie ik nog altijd meldingen komen van gebruikers die hun account onterecht van premium naar free hebben zien omschakelen... Even afwachten wat dat geeft.
Mijn gift cards staan echter wel nog in mijn account interface bij Spotify.

Misschien support eens contacteren :banana:

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 09:11
door on4bam
De misbruikte codes zijn bekend bij Spotify en gecancelled.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 13:17
door FunkStar
Kan goed zijn on4bam maar een bron zou wel aangenaam zijn :)
Anders blijft het speculatie

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 13:19
door on4bam
From the horses mouth. Top spotify BE.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 16:26
door Tomby
Ook content met de 3 maand gratis die we zo hadden hoor :).
Vind het overigens wel vreemd dat er vervolgens weer niet gewoon via mijn CC aangerekend wordt. Ik was al Premium en betaling gebeurde gewoon automatisch elke maand.
Dus het kan even goed zijn dat support manueel onze accounts zou moeten fixen (net zoals je op de forums leest) maar denk niet dat er iemand aan support gaat willen toegeven dat hij een paar tiental promo codes gebruikt heeft :).

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 16:43
door Tomsworld
Bij mij was het toch al afgelopen, ik had 2 maanden, maar soit base moet hun systeem maar sluitend maken, code per sms sturen of bevestigingscode per sms was voldoende.

Op zich luister ik te weinig muziek, ik vind het een beetje duur.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 17:37
door LaserJet
toch ook goed gebruik gemaakt van Spotify de afgelopen maanden

en aan iedereen die ook codes wist te bemachtigen, goed zo :beerchug:

uiteindelijk hebben alle partijen er baat bij gehad :wink:

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 10 apr 2015, 19:17
door euromusic
Kvind het wel spijtig dat Base de codes heeft laten blokkeren, maar ik betaalde die 10 euro per maand toch ervoor al dus uiteindelijk was het een mooie bonus van 3 maanden :) (kga nu terug gewoon premium nemen)

En plus, Base had hun systeem maar wat beter moeten maken, het was uiteindelijk hun eigen fout. Technisch gezien waren we ook de ToS van de wedstrijd aan het volgen (1 code per emailadres)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 11 apr 2015, 01:59
door silencer
cyberbozzo schreef:
Misschien support eens contacteren :banana:
Done

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 13 apr 2015, 00:11
door cyberbozzo
Reeds reactie?
Zal morgen eens zien of ik ook tijd heb om een ticket open te doen.

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 13 apr 2015, 16:34
door silencer
Nog steeds geen reactie ! Ondertussen overgestapt naar Deezer (daarmee kan je wel je nummers selecteren zonder premium).

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 13 apr 2015, 22:14
door Vaganzza
Ik ben nu ook Deezer aan het testen. Ik denk dat ze een groter aanbod hebben qua artiesten tov Spotify (waar ik bepaalde artiesten niet vind). Deezer's aanbod is dan ook zeker 10 miljoen nrs groter uiteraard :)

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 14 apr 2015, 12:11
door Kenniey
Antwoord van Spotify Support:
Hi there,

Thanks for getting in touch.

Your Premium has been removed from your account due to some discrepancies that have been identified with the codes that you have redeemed upon your account. We would like to have this looked into, so could you please provide us with the following details:

- Where the codes were purchased from
- Any receipts or emails you have for the codes

We look forward to your reply.

Kind regards,

Spotify Customer Support


Ik blijf het toch een fout vinden van Base om zo een slecht invulformulier te gebruiken voor een wedstrijd.
Een check op telefoonnummer of emailadres was genoeg geweest.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 14 apr 2015, 12:29
door BertG3
Modbreak:
Fullquote niet toegestaan.
Kenniey schreef:Antwoord van Spotify Support:
Hi there,

Thanks for getting in touch.

Your Premium has been removed from your account due to some discrepancies that have been identified with the codes that you have redeemed upon your account. We would like to have this looked into, so could you please provide us with the following details:

- Where the codes were purchased from
- Any receipts or emails you have for the codes

We look forward to your reply.

Kind regards,

Spotify Customer Support


Ik blijf het toch een fout vinden van Base om zo een slecht invulformulier te gebruiken voor een wedstrijd.
Een check op telefoonnummer of emailadres was genoeg geweest.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Wat ga je daar dan op antwoorden ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 14 apr 2015, 12:37
door FunkStar
Simpel antwoord toch:

Code: Selecteer alles

- Where the codes were purchased from
Base

Code: Selecteer alles

- Any receipts or emails you have for the codes
De emails die je ontvangen hebt.
BEDANKT VOOR UW REGISTRATIE!

Volg gewoon deze 4 simpele stappen om uw ultieme muziekervaring te beginnen!
...

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 14 apr 2015, 12:46
door BertG3
Ik heb enkel dit gekregen:
Hi,

Thanks for your message. We're sorry that we haven't been able to reply yet. We just wanted to say don't worry, we haven't forgotten about you!

Things are a little busy here right now. But we've got our top people on the job and someone will get back to you shortly.

There's no need to reply to this email. We've given your case top priority. Just hang in there a little longer.

Thanks for bearing with us. We look forward to getting you back to your music as soon as possible.

Kind regards,
Spotify Customer Support
[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Geplaatst: 14 apr 2015, 12:57
door Kenniey
Modbreak:
Fullquote niet toegestaan.
BertG3 schreef:Ik heb enkel dit gekregen:
Hi,

Thanks for your message. We're sorry that we haven't been able to reply yet. We just wanted to say don't worry, we haven't forgotten about you!

Things are a little busy here right now. But we've got our top people on the job and someone will get back to you shortly.

There's no need to reply to this email. We've given your case top priority. Just hang in there a little longer.

Thanks for bearing with us. We look forward to getting you back to your music as soon as possible.

Kind regards,
Spotify Customer Support
[Afbeelding Post made via mobile device ]
Die mail kreeg ik gisteren, dus waarschijnlijk krijg je morgen een echt antwoord.

[Afbeelding Post made via mobile device ]