noodoproep via OVH werkt niet

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

freakske_b schreef: Dailing rules zijn OK. Als ik 117 bel krijg ik na lang wachten de bezettoon en op het scherm verschijnt "temporary failure". De oproep verschijnt NIET bij in de lijst van gebelde nummers. In de logfile staat "internet telephony with [email protected] via sip.ovh.be failed. Cause: Temporarily Not Available (480)"
Duidelijk een OVH probleem!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”