![Afbeelding](http://i42.tinypic.com/p14i9.png)
Maar ze lezen toch wel mee heb ik de indruk, want ik vind niks meer terug...
Wil dat zeggen dat de (nieuwe) antennes op de masten dan van Alcatel zijn, of heb je daar info over? Geen Huawei zoals bij Proximus neem ik aan?Tim H. schreef:tech machindra verhaal : Momenteel doet Alcatel het onderhoud van het BASE netwerk...heel deze tak binnen Alcatel wordt vanaf 1 maart bij tech machindra gezet
'k Heb de indruk dat je over inside info beschikt? Aangezien je aangaf dat komende week interessant wordt bij Base...Tim H. schreef:BASE gebruikt
2G : Ericsson
3G : ZTE
4G : ZTE
SDH : Ericsson en Alcatel
DWDM : Alcatel
antennes : Kathrein
De kwaliteit en dekking van het Proximus 3G netwerk is zo bedroevend, dat ik er serieus aan denk naar Base over te stappen.nickz schreef:
Verder heeft Proximus natuurlijk nooit de intentie gehad om de goedkoopste te zijn, maar wel om de beste kwaliteit te bieden. Zij investeren dan ook het meeste en het snelste in hun netwerk. Als consument moet je dan zelf maar de afweging maken tussen prijs en kwaliteit.
Euhm ik passeer minstens 1x per week en heb overal in sint amandsberg 3G. Dus waar sta je dat jij geen 3G hebt? Is idd een feit dat edge bij base werkbaar is, in tegenstelling tot proximusnete schreef:Tja, als je bv. Edge in Centrum Sint-Amandsberg in open lucht, en op de trein van Gent naar Antwerpen en van Antwerpen naar Neerpelt enkel in een paar stations 3G hebt schitterend vindt.... Gent-Luchthaven is al niet veel beter. Mijn zoon woont op 200m van het centrum van Grote-Brogel, buiten met veel geluk soms 1 streepje 3G, binnen hoogstens Edge. Ik heb de indruk dat zij enkele nog met 4G bezig zijn, de nieuwe melkkoe.
Plus, Edge bij Proximus is gewoon niet vooruit te branden. Bij Base is dat vrij goed werkbaar.
Dat is geen inside info, maar wie goed oplet, vindt wel wat...iRockabizzydilly schreef: 'k Heb de indruk dat je over inside info beschikt? Aangezien je aangaf dat komende week interessant wordt bij Base...
Begin Grondwetlaan (vanaf Antwerpsesteenweg).krisken schreef: Euhm ik passeer minstens 1x per week en heb overal in sint amandsberg 3G. Dus waar sta je dat jij geen 3G hebt? Is idd een feit dat edge bij base werkbaar is, in tegenstelling tot proximus
Lord Utopia schreef:Dat is geen inside info, maar wie goed oplet, vindt wel wat...iRockabizzydilly schreef: 'k Heb de indruk dat je over inside info beschikt? Aangezien je aangaf dat komende week interessant wordt bij Base...