70/6 profiel bij edpnet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Dus die helpdesk kan niet eens zien op welke BAS de PPPOE sessie loopt ? Dat is geen helpdesk waardig :bang:
Afbeelding Afbeelding
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Edpnet termineert niet op een Belgacom BBRAS maar op eigen ASR routers, ze kunnen dat wel zien zie maar je session history op my.edpnet.
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

^ Ik stel voor dat fryelectro hier eens op antwoordt. Je zal je ogen niet geloven !
Afbeelding Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ze hebben inderdaad hun eigen bras staan in Sint Niklaas en Brussel.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Maar ze hadden de lijn van fryelectro wél compleet verkeerd geconfigureerd ! Hoe dom kan je zijn als ze niet zien op welke BAS de PPPOE sessie wordt opgebouwd ? :bang:
Afbeelding Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

gbmed schreef:Maar ze hadden de lijn van fryelectro wél compleet verkeerd geconfigureerd
Wie is "ze" ?
Zou de fout in dit geval niet bij Belgacom gebeurd zijn, die de lijn moeten opleveren ?
Akoord, edpnet had dit misschien moeten zien ...
fryelectro schreef:Blijkbaar zat ik nog steeds te authenticeren op de BAS van BGC ipv die van edpnet
Kan je eens kijken in de FritzBox sytem logs op welke BAS je connecteert?
Bij mij staat er: MSR91GKK5-H101L1711L00LZ (xxx.msr91gkk5.isp.belgacom.be)
Zo kunnen we in de toekomst nog gebruikers helpen die met een zelfde probleem zitten?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

philippe_d schreef:
gbmed schreef:Maar ze hadden de lijn van fryelectro wél compleet verkeerd geconfigureerd
Wie is "ze" ?
Zou de fout in dit geval niet bij Belgacom gebeurd zijn, die de lijn moeten opleveren ?
Akoord, edpnet had dit misschien moeten zien ...
Zucht ... De fout ligt 100 % bij EDPNET. Ze hadden dit niet misschien moeten zien, na één maand nota bene, maar onmiddellijk ! Moet dat écht zo lang duren vooraleer ze zien (of moeten toegeven) dat de PPPOE sessie niet op hún BAS wordt opgezet ? :bang:
fryelectro schreef:Blijkbaar zat ik nog steeds te authenticeren op de BAS van BGC ipv die van edpnet
Kan je eens kijken in de FritzBox sytem logs op welke BAS je connecteert?
Bij mij staat er: MSR91GKK5-H101L1711L00LZ (xxx.msr91gkk5.isp.belgacom.be)
Zo kunnen we in de toekomst nog gebruikers helpen die met een zelfde probleem zitten?
Dat heeft hij gedaan en er stond een MSR van BGC in. En het is vooral EDPnet die hier het nodige uit te leren heeft. :nono:
Afbeelding Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

gbmed schreef:Zucht ... De fout ligt 100 % bij EDPNET. Ze hadden dit niet misschien moeten zien, na één maand nota bene, maar onmiddellijk !
Als ik het goed begrijp: Belgacom maakt een fout door de lijn verkeerd op te leveren, en je geeft de schuld 100% aan EDPNet ?
Ik neem aan dat zoiets zéér zelden voorvalt (lees: ik hoop ...), en dus de diagnose van het probleem niet voor de hand ligt.

Wat ik mij afvraag (gewoon uit interesse)
  • - Kan een Belgacom BAS dan een PPPoE sessie voor een EDPNet klant opzetten?
    - Heeft de Belgacom BAS (vb msr91gkk3) dan een pool van EDPNet IP adressen ter beschikking? Of hoe werkt dat?
gbmed schreef:
Kan je eens kijken in de FritzBox sytem logs op welke BAS je connecteert?
Dat heeft hij gedaan en er stond een MSR van BGC in. En het is vooral EDPnet die hier het nodige uit te leren heeft. :nono:
Blijkbar weet je meer dan wat hier op het Forum staat?
Maar mijn vraag was eigenlijk op welke BAS hij nu connecteert :wink:
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
skills
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 28 keer

Een Belgacom BAS kan een PPPoE sessie opzetten voor een edpnet klant als edpnet aangesloten is op het wholesale netwerk van Belgacom.
Lange tijd geleden zaten alle klanten van edpnet op Belgacom wholesale want ik herinner me nog dat ze een grote migratie hebben gedaan van alle klanten. Dat is toen een migratie geweest van wholesale naar het broba netwerk, vermits edpnet toen communiceerde dat ze een eigen Cisco BRAS zouden installeren.
Mijn vermoeden is dat edpnet nog steeds aangesloten zit op het wholesale netwerk, anders zou fryelectro nooit online geraakt zijn op een Belgacom BAS. Vermits alle klanten nu op BROBA zitten heb ik geen flauw idee waarom ze nog op wholesale zouden zitten, maar goed daar zullen wel bepaalde redenen voor zijn.
En ja philippe_d, Belgacom kan eender welke IP's uitdelen op hun BRAS, dus ook edpnet IP's, zo werkte het voor alle klanten toen ze nog op wholesale zaten.
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

philippe_d schreef:
gbmed schreef:Zucht ... De fout ligt 100 % bij EDPNET. Ze hadden dit niet misschien moeten zien, na één maand nota bene, maar onmiddellijk !
Als ik het goed begrijp: Belgacom maakt een fout door de lijn verkeerd op te leveren, en je geeft de schuld 100% aan EDPNet ?
Ik neem aan dat zoiets zéér zelden voorvalt (lees: ik hoop ...), en dus de diagnose van het probleem niet voor de hand ligt.
Het is duidelijk dat je het helemaal niet begrijpt. Heb jij ooit in de telecomwereld gewerkt ? Ik denk het niet, want anders zou je beter moeten weten. Belgacom voert exact uit wat de klant (in deze de OLO EDPnet) vraagt. Bij deze heeft EDPnet verkeerdelijk doorgegeven dat de klant als Wholesale klant moest worden geconfigureerd, terwijl het een BROBA configuratie had moeten aanvragen.
Wat ik mij afvraag (gewoon uit interesse)
  • - Kan een Belgacom BAS dan een PPPoE sessie voor een EDPNet klant opzetten?
    - Heeft de Belgacom BAS (vb msr91gkk3) dan een pool van EDPNet IP adressen ter beschikking? Of hoe werkt dat?
Dit is ondertussen al uitgelegd door "skills". Maar ik moet hierbij wél toevoegen dat EDPnet nog steeds klanten heeft op BASsen van BGC in Wholesale. Dus dit betekent dat er nog steeds virtuele routers zijn geconfigureerd in de BGC BASsen met bepaalde IP pools die ooit zijn aangevraagd door EDPnet aan de RIPE. Nog een kleine les in geschiedenis: EDPnet is lange tijd Wholesales klant geweest van Scarlet dat op zijn beurt een BROBA klant was van BGC. Toen Scarlet werd overgenomen door BGC werd het de facto zélf een Wholesales klant. Voor het gebruik van VDSL2 apparatuur heeft EDPnet een samenwerking met BGC gesloten. De DSL apparatuur bij BGC, de BASsen bij EDPnet, dus het BROBA model.
Blijkbar weet je meer dan wat hier op het Forum staat?
Oops, ik wist niet dat dit niet mocht ;-)
Maar mijn vraag was eigenlijk op welke BAS hij nu connecteert
Op één van EDPnet natuurlijk ...
Laatst gewijzigd door gbmed 15 mei 2013, 10:39, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

gbmed schreef:Het is duidelijk dat je het helemaal niet begrijpt.
Vandaar mijn vraag :)
Bedankt vor de uiteg.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 472
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 382 keer

gbmed schreef:Belgacom voert exact uit wat de klant (in deze de OLO EDPnet) vraagt. Bij deze heeft EDPnet verkeerdelijk doorgegeven dat de klant als Wholesale klant moest worden geconfigureerd, terwijl het een BROBA configuratie had moeten aanvragen.
Ik vrees dat we toch soms klanten verkeerdelijk opgeleverd zien worden op een wholesale profiel, ipv op een BROBA/WBA profiel, Belgacom doet zeker zijn best, maar soms loopt het ook daar fout. Dit is trouwens één van de redenen waarom we nog steeds connectiviteit bieden op wholesale, we hebben daar geen actieve klanten meer op.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Joachim schreef:we hebben daar geen actieve klanten meer op.
Mja mijn enigste frustratie is dat de edpnet support mij een maand lang niet heeft willen geloven aangezien ik al heel de tijd aan het zeggen was dat er een cap was op mijn lijn. Er was dus wel degelijk een cap, die van mijn vorige BGC abo.

Anyway, blij dat ik geen actieve klant meer ben op dat segment want zelfs die IP's zijn verkeerd geregistreerd aangezien ik op een aantal sites ineens de .nl versie kreeg te zien omdat mijn IP zogezegd uit Nederland kwam (vb de coolblue site).

Hier geen wrok tegenover edpnet want ik kon wel op Internet enzo hoor, alleen was het niet correct en was het erg moeilijk om de support hiervan te overtuigen. Als techneut is zoiets frustrerend als je zelf weet waar het issue zit.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 472
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 382 keer

Dat begrijp ik, als het niet goed loopt kunnen jullie me altijd een DM sturen, ik probeer het dan wel in orde te krijgen. Verder werken we er aan om onze kwaliteit te verhogen, sommige collega's scoren spijtig genoeg niet voldoende hierop :oops: .
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

fryelectro schreef:Hier geen wrok tegenover edpnet want ik kon wel op Internet enzo hoor, alleen was het niet correct en was het erg moeilijk om de support hiervan te overtuigen. Als techneut is zoiets frustrerend als je zelf weet waar het issue zit.
Joachim schreef:Dat begrijp ik, als het niet goed loopt kunnen jullie me altijd een DM sturen, ik probeer het dan wel in orde te krijgen. Verder werken we er aan om onze kwaliteit te verhogen, sommige collega's scoren spijtig genoeg niet voldoende hierop :oops: .
Ik zie een oplossing : Userbasers op de helpdesk zetten :) Meestal mensen die graag dingen proberen en testen met een hart voor electronica en een ziel voor techniek. :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 472
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 382 keer

Ik denk dat userbase members vaak reeds helpdesk doen voor edpnet :beerchug:
skills
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 28 keer

Sure no problem, naar waar sturen we de factuur ?
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 472
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 382 keer

Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Joachim schreef:Dat begrijp ik, als het niet goed loopt kunnen jullie me altijd een DM sturen, ik probeer het dan wel in orde te krijgen. Verder werken we er aan om onze kwaliteit te verhogen, sommige collega's scoren spijtig genoeg niet voldoende hierop :oops: .
Bedankt voor dit officiëel bericht, dat siert U.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Even voor de volledigheid melden dat ik ondertussen terug op 70/6 sync maar helaas niet veel meer dan 55 mbit er door krijg:

Afbeelding
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
gbmed
Erelid
Erelid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 126 keer

Het is dus écht voor de happy few !

1) < 400 meter van de ROP én verzwakking van < 0,4 dB
2) én genoeg capaciteit ingekocht door EDPnet

Werk aan de winkel voor hun dus ....
Afbeelding Afbeelding
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Dat heeft EDPNET toch gezegd hier op het forum dat het voor de "happy few" zou zijn.... geen zekerheid dus voor 70 Mb...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

gbmed schreef:Het is dus écht voor de happy few !

1) < 400 meter van de ROP én verzwakking van < 0,4 dB
2) én genoeg capaciteit ingekocht door EDPnet

Werk aan de winkel voor hun dus ....
Not really : de klant krijgt waar hij voor betaalt : 50mbit. Alles wat meer is, is een leuk geschenkje voor hem...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik ben dezelfde mening toegedaan.
Gezien de specificaties van het EDPNet abbo (50/6), kan je geen 70/6 "eisen".

Omdat EDPNet niet capt (op PPPoE niveau) zullen sommige gebruikers, die op een LEX zitten waar EDPNet een hogere capaciteit heeft, van een snelheid van 70 mbps kunnen genieten, wat "mooi meegenomen" is ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Mochten ze 50/6 kunnen garanderen bij meer users zou dat al zeer mooi zijn ...
Afbeelding
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Kom net terug uit vakantie en merk dat ik door DLM op het 70/6 profiel geplaatst ben tijdens mijn afwezigheid. Leuke verrassing! :-D

Code: Selecteer alles

**************************************
* VDSL2Tool 2.3 - http://hierzo.net/ *
**************************************
                        download          upload
Line:                  69976 kbps        6048 kbps
Modem max:             103116 kbps        n/a Estimated!
Calculated max:        84663 kbps         17738 kbps Estimated!
Profile:               17a
Line length:           366 m Estimated!
Training margin:       14.6 dB
Attenuation:           12.0 dB
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

ik sinds vandaag edpnet,
direct de test gedaan van de lijn en snelheid, wat ziet m'n oog :p

Code: Selecteer alles

                       download          upload
Line:                  29920 kbps        6048 kbps
Modem max:             92120 kbps        n/a Estimated!
Calculated max:        75635 kbps         15847 kbps Estimated!
Profile:               17a
Line length:           235 m Estimated!
Training margin:       24.7 dB
Attenuation:           7.2 dB
best wel verrast van het resultaat.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Als je lijn voldoet aan de criteria voor een 17a profiel (<400m, <0.4dB) dan krijg je een gegarandeerde sync van 30/6.
DLM zal in de komende weken jouw lijn monitoren, en indien mogelijk verhogen naar 50/6, of zelfs naar 70/6.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

na enkele maanden nog steeds:

download upload
Line: 30064 kbps 6048 kbps
Modem max: 116164 kbps n/a Estimated!
Calculated max: 95376 kbps 19983 kbps Estimated!
Profile: 17a
Line length: 220 m Estimated!
Training margin: 30.7 dB
Attenuation: 6.3 dB

dus nog niet veel veranderd hier :(
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Wat de echte reden is bij u dat je het niet krijgt kan natuurlijk van veel zaken afhangen, maar ik weet dat er o.a. zijn die met eveneens goede cijfers zoals u, ook geen verhoging krijgen , om de eenvoudige reden dat bij andere bgc klanten die ook op de verspreidingskabel zitten hierdoor een onstabiele lijn krijgen.
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Ja...maar er zijn blijbkaar ook nog andere factoren waardoor er geen profielverhoging is:

Ik was al aan het wachten sinds begin dit jaar en had al meerdere keren hulp gevraagd op het forum en aan Eva. Deze laatste gaf aan in mei aan dat DLM niet actief was en dat ze het nu wel voor me ingeschakeld hadden. In augustus nog altijd geen verandering en heb ik nog eens hulp gevraagd aan Eva. Ze konden niets voor me doen, DLM moet automatisch gaan en het stond reeds actief.

Als laatste wanhopige poging heb ik nog een post op het forum gezet. Een technieker heeft me via DM benaderd en geholpen: binnen 10 dagen op 50Mbit, nog geen week erna op 70Mbit :banana:
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

Gaan we dat eens navragen dan of het aanstaat aan Eva
Haar eens zoeken ;)
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

volgens mij is het probleem dat je als antwoord krijgt dat het inderdaad actief staat (dat heb ik toch ook als antwoord gekregen, en het was dus niet het geval) dus mss toch beter via technieker op het forum proberen
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

Ken hier niet direct een technieker van edpnet of wie ik ook moet hebben.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”