Internet On GSM volume (was: Belgacom lanceert 4G op 5 nov)
- broke23
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 25 keer
Tomsworld schreef:Enkel in een pack kan je de free mb combineren dus met de smart abbo's.
Heb ik (comfort pack tv internet telefoon en gsm smart 15)
En heb dus nog een sim van 500 apart (wil deze gelinkt aan mijn 1 gb dan)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Mannen, jullie hebben het over het comfort pack (die inderdaad extra data oplevert op jouw gsm abonnement naar keuze).
Onderwerp gaat over volume pack (optie) "Internet On Gsm". Die bestaat onder andere als comfort (500mb aan 9,99€), favorite (2gb aan 19,99€) etc.
Zie ook https://userbase.be/nieuws/6-telecom/37 ... ernet-fors
Onderwerp gaat over volume pack (optie) "Internet On Gsm". Die bestaat onder andere als comfort (500mb aan 9,99€), favorite (2gb aan 19,99€) etc.
Zie ook https://userbase.be/nieuws/6-telecom/37 ... ernet-fors
Data betalen we zelf (pack wordt wel met korting aangeboden), enkel onderling bellen/smsen en abonnementskosten zijn inbegrepen.jphermans schreef:Dan is uw werkgever heel zuinig met wat ie zijn mensen geeft.
Ik heb 3gb voor België en dan nog eens 1.5gb voor roaming en dit krijg ik nooit op.
Mijn collega's hebben hetzelfde. Dit is wel bij Proximus en werkgever heeft een keyaccount.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
Heel late trap op dit topic, ondertussen zijn de Internet On Gsm data ook aangepast, nieuwe volumes en nieuwe prijzen, alleen heb ik enkel de prijzen met onze korting.
50 MB -> stopt dus -> 500 MB
500 MB -> 500 MB
nieuw -> 1,5 GB
2 GB -> 3 GB
5 GB -> 6 GB
8 GB -> 9 GB
En een basis abonnement (=0 euro )heeft onbeperkt gratis sms / mss / bellen naar nummers in de CUG, roaming in eu gratis.
Enkel een fixed price per minuut mobiel/vast ( geen piek/dal) en data dat betalend is
50 MB -> stopt dus -> 500 MB
500 MB -> 500 MB
nieuw -> 1,5 GB
2 GB -> 3 GB
5 GB -> 6 GB
8 GB -> 9 GB
En een basis abonnement (=0 euro )heeft onbeperkt gratis sms / mss / bellen naar nummers in de CUG, roaming in eu gratis.
Enkel een fixed price per minuut mobiel/vast ( geen piek/dal) en data dat betalend is