Ik heb dat ook. Gewoon op OK klikken en het programma zou voort z'n werk moeten doen. Maar de ontwikkeling van Skynettool werd stopgezet. Dus je zal het zo moeten doen vrees ik...
Cheers
iBench bug report topic
Hi, je hebt nu wel een oud bericht boven gehaald...zie wat men hier kan lezen. > http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 2427#22427
Ah, Sub was me voor
Dit bericht dateert al van Za Dec 13, 2003 11:05 pmNuKeM schreef:Kan verholpen worden door in de settings, general tab de "check for updates on startup" optie uit te vinken.
Er zijn toch waarschijnlijk geen updates meer gepland... (we laten skynettool een stille dood sterven en ISP Monitor de boel overnemen).
Ah, Sub was me voor
Hello,
Heel mooi tools.
Ik heb frans in the settings gezet.
Als ik volume check doet, ik krijg eerst franstalige pagina, en op de voorlatste pagina (met grafic), het pagina switch naar nederlands.
Voor het rest, als werkt perfekt
Heel mooi tools.
Ik heb frans in the settings gezet.
Als ik volume check doet, ik krijg eerst franstalige pagina, en op de voorlatste pagina (met grafic), het pagina switch naar nederlands.
Voor het rest, als werkt perfekt
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 00:25
- Locatie: Wilsele
- Contacteer:
Beste, de volume check werkt bij mij niet omdat ik op de belgacom eservices een andere login en paswoord gebruik, misschien iets voor de toekomst dat men in deze betreffende velden meer karakters kan invullen want nu kan ik daat mijn correcte gegevens niet ingeven want men usernaam en paswoord zijn veel langer dan de toegestane input van karakters.
Mvg,
PSolutions
Proud Linux User & Here to Serve & Protect you from Bill Gates
PSolutions
Proud Linux User & Here to Serve & Protect you from Bill Gates