Belgacom TV krijgt nieuwe functies
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Wij hebben een sms gekregen dat we de komende 4 dagen (tem de 29ste), de modem en decoder niet mogen uitschakelen, door de komst van nieuwe Belgacom TV-functies. Enig idee wat precies?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Bij mij is het ook al een hele tijd dat ik op 50 Mbps sync.
Uit nieuwsgierigheid heb ik daarjuist mijn decoder eens een factory-reset laten uitvoeren en software versie Charles 2_2.7.5.78 is binnen gekomen.
Wel moet ik dan nog de taal op Nederlands zetten omdat ik hem zelf binnengetrokken heb via een Factory-reset, bij u zal dit niet het geval zijn en zal je de taal niet moeten instellen omdat Belgacom zelf deze software op je decoder gaat pushen, dit Is ondertussen een bekend fenomeen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik daarjuist mijn decoder eens een factory-reset laten uitvoeren en software versie Charles 2_2.7.5.78 is binnen gekomen.
Wel moet ik dan nog de taal op Nederlands zetten omdat ik hem zelf binnengetrokken heb via een Factory-reset, bij u zal dit niet het geval zijn en zal je de taal niet moeten instellen omdat Belgacom zelf deze software op je decoder gaat pushen, dit Is ondertussen een bekend fenomeen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Inderdaad, heb even factory reset gedaan en hij is binnen. Apps zijn tof, maar je moet elke keer naar de appstore gaan om vervolgens de app die je wilt te gaan zoeken. Nergens om hem te "installeren" ofzo. Ook heb ik bij de "TV Maps" al een mooie dt-fout opgemerkt .
"welke straten u het best vermijd". Moet vermijdt zijn, toch?
"welke straten u het best vermijd". Moet vermijdt zijn, toch?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Zolang er maar geen DDT fouten staan
De vertalers van de apps zullen geen taalpuristen zijn !
Die Maps reageren tamelijk traag vind ik, maar het is de vraag of je dergelijke toepassingen veel op je TV zal gebruiken!
De vertalers van de apps zullen geen taalpuristen zijn !
Die Maps reageren tamelijk traag vind ik, maar het is de vraag of je dergelijke toepassingen veel op je TV zal gebruiken!