Met de allereerste alpha lang geleden, was ik niet tevreden.
Hopelijk zit er toch een positieve evolutie in

Ik ben op dit moment dus nog niet overtuigd van de Windows 8 voor pc.
Tablets en Phone wel.
Toch wel, ze trachten deze drempel te verlagen met andere hardware (touch muizen bvb). In principe is het gewoon Windows 7 met een fullscreen startmenu, zeker nu er nog niet veel "metro"-apps zijnvasonline schreef:Waarschijnlijk gaan er geen gewone computers meer verkocht worden is het idee bij Microsoft
Welke versie heb je eigenlijk in RTM ? Ik zie hier dat er een Enterprise RTM is die geldig is voor 90 dagen.MClaeys schreef:Momenteel draai ik de RTM native, via een truukje kan je hem installeren zonder key (hij vraagt wel om de 3 uur om een key dan) en ik moet zetten dat ik sinds de laatste versie die ik had staan (dev preview of consumer, ik weet het niet meer) iets minder ergernissen heb.
Ja, zo kan je het inderaad ook bekijken.MClaeys schreef:Toch wel, ze trachten deze drempel te verlagen met andere hardware (touch muizen bvb). In principe is het gewoon Windows 7 met een fullscreen startmenu, zeker nu er nog niet veel "metro"-apps zijnvasonline schreef:Waarschijnlijk gaan er geen gewone computers meer verkocht worden is het idee bij Microsoftmaar het is even wennen inderdaad.
Ik hou van een cleane desktop en startbalk... mijn courante programma's start ik dus gewoon op vanuit het Start menu.iceke schreef:Uiteindelijk heb je nu ook al 99% van je programma's in je startbalk of op je bureaublad staan.