Pagina 3 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:09
door Marlboro
Jack daniels; ik meende van wel hoor, ik meende als je aboke hebt van 24maand je vanaf maand 18 gratis kan opzeggen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:11
door Jack Daniels
Is abo van 12 maand. Anderzijds is de prijs om naar mobiele nummers te bellen bij Generation Connect duurder dan bij MV. Bij MV zit je aan maximaal 24 cent/minuut. Bij Generation Connect is het 25 cent.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:12
door iceke
beetje off-topic.. ik heb m'n vriendin gisteren overgezet van proximus naar MV, zij belt amper voor 5€ in de maand, sms't niet, maar wil wel internet op haar smartphone(enkel voor haar mails, dus verbruik is ook gene vette). Doe ik er dan beter aan om haar terug over te zetten naar dit of haar gewoon bij MV te laten zitten. Hoe zit dat eigenlijk bij MV ? moet ik haar GSM elke maand herladen voor 15€ of kan ze die gewoon opbellen en gaat er krediet van haar kaart per mb buiten de maand die herladen heeft ?
Zelf bel ik meer dan 25€ op per maand op bij MV, qua prijs gaat dat blijkbaar niet veel schillen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:17
door Jordy1990
Hug? Kwee nie, nie gezien, ik heb gewoon mijn gsm nr moeten geven en nr behoud aanklikken en mijn klantnummer. Kan me al nie herinneren ik op proximus moest gaan klikken?

Godverdomme djzu, nu zien ik het, ik heb een grote fout gemaakt, goed je dat zegt, gvdm, kutboel. Kheb het aan mijne rekker, proximus klanten kunnen niet overschakelen ofwa?


Ik heb exact hetzelfde gedaan, ik heb nu enkel een herlaadkaart. De 20 euro is ook al betaald, ik zal wel vernemen hoe Proximus hiermee omgaat :) Maar eerlijk gezegd verwacht ik wel problemen Proximus kennende :roll:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:18
door Marlboro
Iceke; bij mv blijft ge uw geld behouden, bij proximus ga ge die meende ik kwijt zijn, bij mv kunt ge u geld opsparen bij proxi niet.

Edit;Blijkbaar zit ik fout, vergeet wat ik gezegd heb,mijn excuses iceke.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:20
door Marlboro
Jordy1990 schreef:
Hug? Kwee nie, nie gezien, ik heb gewoon mijn gsm nr moeten geven en nr behoud aanklikken en mijn klantnummer. Kan me al nie herinneren ik op proximus moest gaan klikken?

Godverdomme djzu, nu zien ik het, ik heb een grote fout gemaakt, goed je dat zegt, gvdm, kutboel. Kheb het aan mijne rekker, proximus klanten kunnen niet overschakelen ofwa?


Ik heb exact hetzelfde gedaan, ik heb nu enkel een herlaadkaart. De 20 euro is ook al betaald, ik zal wel vernemen hoe Proximus hiermee omgaat :) Maar eerlijk gezegd verwacht ik wel problemen Proximus kennende :roll:


Gvdm, vind da echt een schande eigen klanten niet eens kunnen overschakelen, nu moet ik alweer een nieuw nummer gaan kiezen manman,ppff, maarja, ik kom me 20 euro per maand goedkoper uit e :-), mijn abo kan ik normaal gezien binnen een goeie maand opzeggen (gratis normaal gezien), tzal nie lang duren se :-).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:22
door Lord Utopia
Dus wie voor 50 euro herlaadt, is zijn 50 euro kwijt na een maand? Ik denk het niet. Het werkt zoals bij MV: je herlaadt voor 20 euro, je verbruikt enkel van je smsjes en volume -> je hebt nog 20 euro over na 31 dagen, die kan je daarna 11 maanden gebruiken zonder te herladen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:23
door Marlboro
Oke, is het dan toch zo, mijn excuses dan, ik geraak er echt omdenduur nimmer aan uit,ppff, ik word er soms moe van van al dat gedoe.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:24
door iceke
Ik wil m'n geld helemaal niet opsparen, ik vraag me af wat er na 30 dagen gebeurt met m'n geld als ik niet oplaad ? kan ik dan niet meer bellen ? of geen internet meer ? of ga ik dan moeten betalen voor internet (prijs?).
Bij Proximus is dit duidelijk, bellen aan zelfde prijs 25cent en surfen aan € 0,50/MB.... bij mv vind ik dit niet direct terug.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:28
door Marlboro
Je kan nog alles doen maar het gaat sowieso uiteraard ook van je geld af :-).

Surfen is ook hetzelfde tarief
Bellen 0.24cent per minuut.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:32
door 2Flip
iceke schreef:Ik wil m'n geld helemaal niet opsparen, ik vraag me af wat er na 30 dagen gebeurt met m'n geld als ik niet oplaad ? kan ik dan niet meer bellen ? of geen internet meer ? of ga ik dan moeten betalen voor internet (prijs?).
Bij Proximus is dit duidelijk, bellen aan zelfde prijs 25cent en surfen aan € 0,50/MB.... bij mv vind ik dit niet direct terug.

Bij MV is het op dat vlak zelfs nog beter:
Bellen 24ct/min (of 14ct/min als je herlaad voor 40euro).
Sms'en na de 31dagen is à 10ct/sms (https://mobilevikings.com/nl/offer/rates/full-option/)
Data buiten de bundel is à 50ct/mb MAAR er is een "grace period". Na de 31 dagen kan je nog even gratis surfen (zelfs tot meerdere weken ;) )

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:36
door iceke
Heb het gevonden : € 0,50 per verbruikte MB,gerekend per 10 KB.
Dan blijf ik voor haar gewoon bij MV, prijs voor bellen is gewoon hetzelfde, sneller netwerk hoeft niet en herladingen van 15€ zijn dan sneller op dan herladingen van 20€-> terug sneller gratis internet.
Zelf blijf ik ook bij MV -> 20cent per minuut ipv 25cent

Het aanbod is dus enkel interessant omdat het Proximus netwerk sneller is ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:41
door Marlboro
Iceke; die 0.50 cent per MB is toch evenduur nu proximus vs mobile vikings?
En bij proximus heb je 80 belminuten.

Ge herlaad dus iedere maand voro 25euro ofzo dan bij mv?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:47
door 2Flip
Data buiten de bundel is inderdaad even duur.
Maar als je voor 20euro herlaad tov, duurt het langer eer je geld op is (dus als je geen geld wilt opsparen, dan duurt het langer eer je terug gratis surft).
80belminuten is ook niet correct, ze stellen dit zo wel voor, maar als je goed leest zou je dat die 80 belminuten eigenlijk de 20euro is.

Dus: overstappen is enkel interessant voor het snellere netwerk + de roam-mb's ;)
Voor de prijs moet je het alleszins niet doen!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:48
door timofp
Marlboro schreef:Heb dan maar een nieuw nummer aangevraagd maarja, ik ga die andere 20 euro voor noppes hebben overgeschreven,gaan ze me toch terug moeten betalen dan zenne.


Ik heb ook 2 maal besteld mogelijk, omdat de eerste bestelling blijkbaar niet lukte (geen bevestiging op scherm en geen bevestigginsmail) tweede bestelling had ik ook geen bevestigingsmail, wel bevestiginsscherm met bestelnummer. Maar je kan binnen de 14 dagen zonder opgaaf van reden afzien van een online aankoop, dus dat is geen probleem :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:52
door Marlboro
De 2de keer dat ik dernet heb besteld en dus nieuw nr heb aangevraagd heb ik ook die bevestiging niet gekregen maar het geld zal wel van de rekening gaan, ik weet dus nu nog nie eens of het gelukt zal zijn of niet,lol.
Als ik via mijn pc banking kijk dan zie ik toch 2 keer 20 euro dat er straks zal afgaan.

Bevestingsmail geen enkele keer gekregen, heb nog niemand dit zien posten dat ze ne mail hebben gekregen.

ps; je zegt van een aankoop online afzien maar hoe krijgt ge u geld dan terug enz...en waar en hoe doe je dit dan? Ik ben een leek op dat vlak.

Re: Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 00:57
door sospiet
Stroper schreef:Zolang het niet zonder beperking van het aantal gebruikers is, lijkt het mij eerder een actie om MV te laten doodbloeden ipv. een degelijk alternatief. Ik zal mij moeten bedwingen maat ik ga er toch niet op intekenen om die reden


Ik zou eerder denken dat het zonder beperking in gebruikers pas een echte bedrijging is Ik Denk dat mv wel 5000 gebruikers kan missen, zé hebben zelfs op un fb en Twitter gepost dat zé blij zijn dat andere hun volgen, zolang die cap van 5k er is zal het geen bedreiging vormen denk ik, ik ben alvast overgeschakeld


Edit:
Ik heb ook geen bevestegings mail gehad, en nog meer mensen die ik ken ook niet dus is een probleem bij proxymus vermoed ik ...


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 01:02
door decat
Marlboro schreef:
Bevestingsmail geen enkele keer gekregen, heb nog niemand dit zien posten dat ze ne mail hebben gekregen.



Ik heb een kaartje besteld om te testen (zonder nummeroverdracht) en kreeg direct een bevestigingsmail. Betaling werd per Visa gedaan.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 01:02
door timofp
@Marlboro, Ik heb naar Proximus gebeld en ze zeiden dat je een mail moest krijgen. Staat ook op de website.

Voor de koop te ontbinden, gewoon even naar de klantendienst bellen, dan storten ze het geld terug. Stond ook bij het bestellen dat je dit recht had.

Bij mijn eerste bestelling (mastercard) geen bevestigingsmail en geen bevestiginsscherm met bestelnummer
Bij mijn tweede bestelling (bankkaart) wel bevestiginsscherm met bestelnummer, maar ook geen mail

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 01:24
door Marlboro
decat schreef:
Marlboro schreef:
Bevestingsmail geen enkele keer gekregen, heb nog niemand dit zien posten dat ze ne mail hebben gekregen.



Ik heb een kaartje besteld om te testen (zonder nummeroverdracht) en kreeg direct een bevestigingsmail. Betaling werd per Visa gedaan.



Jaja, maar via visa is dat geld meteen ontvangen, dat zal mss de reden zijn waarom jij wel al een email hebt gekregen, ik heb het via bankcontact gedaan en als ik naar pc banking ga dan zie ik dat geld nog op wacht staat en dat zal er morgenvroeg dan afgaan, dan pas zal ik denk ik een email krijgen (ik kan fout zijn in mijnen theorie).

Dat blijft nog steeds een groot probleem bij proximus; goeie werking en communicatie naar hun klanten toe.

Straks moet ik nog eens proberen en ben ik al 60-80 euro kwijt,grmbbll.

Re: Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 06:46
door Stroper
sospiet schreef:
Stroper schreef:Zolang het niet zonder beperking van het aantal gebruikers is, lijkt het mij eerder een actie om MV te laten doodbloeden ipv. een degelijk alternatief. Ik zal mij moeten bedwingen maat ik ga er toch niet op intekenen om die reden


Ik zou eerder denken dat het zonder beperking in gebruikers pas een echte bedrijging is Ik Denk dat mv wel 5000 gebruikers kan missen, zé hebben zelfs op un fb en Twitter gepost dat zé blij zijn dat andere hun volgen, zolang die cap van 5k er is zal het geen bedreiging vormen denk ik, ik

Zonder beperking is het een vorm van concurrentie, nu lijkt het mij eerder iets om 1/12 van het (potentiele) klantenbestand van MV in te pikken door5000 mensen (met verlies?) te laten loos gaan op het eigen netwerk. Een mastodont als belgacom kan dat wel slikken voor MV zit zoiets moeilijker.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 06:58
door ThomasN
Proximus-info: U bent nu ingeschreven op Generation Connect. Van harte welkom !


Bestaande proximusklant en deze nacht overgezet naar het nieuwe tariefplan na contact met helpdesk / 6000

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 08:38
door FlashBlue
Net gebeld, omwv ook geen mail ontvangen.

Betaling via kbc online was gewoon goed toegekomen, bestelling stond ook klaar, was gewoon ergens iets misgelopen bij versturen van mails blijkbaar, want er waren meerdere mensen die er last van hadden.

Moet wel zeggen, was aangenaam verrast, om 8h10 gebeld, direct iemand aan de lijn, heel vriendelijk. Niet wat ik gewoon was van proximus/belgacom. Goed bezig daar.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 08:42
door helmuteke
Euuh ,

ik heb ook net gebeld.
Ben 2 keer doorgeschakeld geweest en niemand dat van het produc wist .
Toen zelf naar de e-shop gebeld en daar goed geholpen geweest . En idd vandaag wordt alles verwerkt.
Eshop nr : 0800-99974

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 08:43
door vDR
Staat er iets nuttig in die mail?
Ik heb niet direct tijd om daarvoor rond te bellen :D

Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 08:49
door Rke
Kan je met dit Generation Connect tarief ook tethering gebruiken op een iPhone 4?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 09:12
door xenne
als je hier op inschrijft kan je ten alle tijde naar andere provider? je hangt niet vast aan één of ander contract?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 09:19
door FlashBlue
@Helmut, je moet idd de support van E-shop hebben, de rest kan geen bestellingen opzoeken. (080099974 inderdaad)

@Xenne, is een prepay, dus je kan normaal altijd weg.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 09:38
door beele
Zonet even besteld :-D Dit was te mooi om te laten liggen.

Eindelijk deftige ontvangst en snel mobiel internet!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 09:55
door FlashBlue
Ik vraag me wel af hoe het zit met die "limiet" van 5000 klanten.

1) tis een hard limit in de e-shop, en ern is gewoon niet veel interesse dus limiet nog niet gehaald

2) er is geen limiet en ze zegge gewoon "max 5000" om geen argwaan te wekken.

3) er is een limiet van 5000, maar ze blijven orders aannemen, en iedereen >5000 krijgt de promo gewoon niet.


Wie zal het zeggen...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 09:58
door Michael
Geen limiet.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:02
door fieldoxide
Ik heb voor de moment een generation mtv abonnement van 25 euro de maand , dit contract loopt nog tot en met 25 mei 2013 .
Is het in mijn geval mogelijk om dit contract om te zetten naar een generation connect zonder het betalen van een 'schadevergoeding ' ?
Ben niet zeker of dit wel mogelijk is aangezien generation connect een 'pre-paid ' formule is .

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:16
door Serious
Ik heb nog heel wat krediet op mijn MV kaart staan. Iemand een idee of ik de proximus kaart nu kan bestellen, maar kan wachten met activeren tot mijn MV leeg is? Of ben ik sowieso mijn MV krediet kwijt als ik nu een kaart bestel met nummer overdracht?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:22
door q-tec
Ik vraag me wel af hoe het zit met die "limiet" van 5000 klanten.

Ik denk dat proximusboyke dat kan beantwoorden maar of hij dat gaat doen is.... :P

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:23
door FlashBlue
Serious schreef:Ik heb nog heel wat krediet op mijn MV kaart staan. Iemand een idee of ik de proximus kaart nu kan bestellen, maar kan wachten met activeren tot mijn MV leeg is? Of ben ik sowieso mijn MV krediet kwijt als ik nu een kaart bestel met nummer overdracht?


De overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator. U kunt de nieuwe simkaart gebruiken wanneer het scherm van uw gsm "Proximus" vermeldt nadat u uw PIN-code hebt ingegeven.


Dus, simkaart zal worden opgestuurd, met document waarop datum activatie opstaatn.
Lijkt me niet dat dat uitstelbaar is ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:25
door LPS
Ik heb gisteren ook gebeld om me te laten overzetten, en rond 2u deze nacht het ik er een bevestigingssms voor ontvangen. Ik ben nu dus al Generation Connect met m'n Proximus prepaidkaartje. Snel! Vanavond eens opladen en testen se :')

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:26
door Serious
FlashBlue schreef:
Serious schreef:Ik heb nog heel wat krediet op mijn MV kaart staan. Iemand een idee of ik de proximus kaart nu kan bestellen, maar kan wachten met activeren tot mijn MV leeg is? Of ben ik sowieso mijn MV krediet kwijt als ik nu een kaart bestel met nummer overdracht?


De overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator. U kunt de nieuwe simkaart gebruiken wanneer het scherm van uw gsm "Proximus" vermeldt nadat u uw PIN-code hebt ingegeven.


Dus, simkaart zal worden opgestuurd, met document waarop datum activatie opstaatn.
Lijkt me niet dat dat uitstelbaar is ?



Heb dit nergens gevonden :).. Is wel spijtig, ik ga niet m'n resterend krediet weggooien. Maar ik vrees dat als ik wacht, ik niet meer bij die 5000 ga zitten..

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:29
door LPS
Ik geloof nooit dat Proximus mensen die een nummeroverdacht hebben aangevraagd uiteindelijk het volledige product niet zullen activeren (incl promo's). Ik zou me geen zorgen maken.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:31
door ldw
Die eerste 20 euro dat je betaalt, is louter om lid te worden? Dan heb je dus nog geen krediet?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 08 dec 2011, 10:32
door Serious
Bestel je een nieuwe kaart online, dan betaal je € 20. Dit bedrag komt feitelijk overeen met een eerste herlaadbeurt. Wanneer je ze ontvangt, is je kaart dus al geladen met € 20 krediet (goed voor 80 belminuten), plus alle herlaadbonussen: 2000 sms’en, 2 GB om te surfen in België en 10 MB om te surfen in 28 landen in Europa.