Overstap naar Belgacom >> ontgoocheling, UPDATE: TEVREDEN !!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
lirec
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

samsung schreef:Ik vind het een zeer mooi gebaar van Telenet maar ik denk niet dat ik erop zal ingaan daar ik uitermate tevreden ben met belgacom en dat ik mijn digitale tv kan behouden zonder kosten van nieuwe activatie of dergelijke.
Vrij logisch nogal: als je
-gewoon telenet volledig opzegt
-op naam van je vrouw/vriendin gewoon een nieuw abbonnement vraagt op digitale tv

betaal je geen installatiekost, geen activatiekost (wat jij nu hebt) maar krijg je ook nog eens 4 maanden gratis huur van de digicorder (=32€)

kortom: de klantendienst heeft 1: jou tevreden gehouden niet te moeilijk te doen 2: je voor 32€ in't zak gezet

bewijs: http://telenet.be/222/0/1/nl/thuis/televisie.html
samsung
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Je hebt misschien een punt maar ik heb geen zin in al dat gedoe. Als er dan iets verkeerd loopt met de heractivatie op mijn vriendin haar naam kan ik dagen of langer zonder TV zitten en dat is dan ook niet de bedoeling dus ben ik tevreden met mijn huidige promotie bij belgacom en mijn huidig abonnement bij telenet voor de digitale tv :-) maar misschien hebben andere mensen wel iets aan deze tip waarvoor dank !!
lirec
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

Kan ik begrijpen dat je in opzeggen/heraanvragen geen zin hebt. Mijn punt is enkel dat je helemaal niet moet denken dat telenet je en plezier heeft gedaan.

Verder lijkt het erop dat je internet/telefoon telefonisch hebt opgezegd. Met een beetje pech vertikt telenet het deze correct af te zeggen en mag je blijven betalen tot je aangetekend deze producten hebt opgezegd MET een maand vooropzeg.

Dus: als telenet het nu correct behandeld is het ok, heb je minder last gehad
MAAR: als telenet de kleine regeltjes dat je aangetekent moet opzeggen naleeft zou mijn manier net een hoop ellende besparen. Trouwens: zonder tv vallen doe je nooit, het analoge signaal komen ze niet van vandaag op morgen afsluiten hoor.
samsung
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Ah die mevrouw aan de telefoon ging een document verzenden om de opzeg te regelen en ik moet het dan aangetekend terugzenden dus da zal geen probleem zijn. Heb ik dat document niet voor 4de van de maand zend ik gewoon zelf aangetekend een brief daar het voor de 6de van de maand moet gebeuren dus dat komt allemaal wel in orde :-)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”