Telenet kondigt aanpassing Algemene Voorwaarden aan

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Trojan schreef:Waar zijn die 200.000 klanten ineens naartoe? Gaan lopen naar belgacom misschien?

Genomineerd voor oplettend oog van het jaar! :D

1,4 Mio in eerste reclame, 1,2 Mio in de tweede! Ik lig strike!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Bij mijn tante is er overlaatst ook een verkoper aan de deur geweest, Telenet lag snel buiten :twisted:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

honda4life schreef:Bij mijn tante is er overlaatst ook een verkoper aan de deur geweest, Telenet lag snel buiten :twisted:



Hier bij mij ook ,andersom. :lol:Waarom al maanden reclame maken hier over VDSL2,als ze het niet kunnen aansluiten hier??
Tevreden Turbo Telenetter ,uit de overige 1.176.000 tevreden klanten :-D
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Goztow schreef:
Trojan schreef:Waar zijn die 200.000 klanten ineens naartoe? Gaan lopen naar belgacom misschien?

Genomineerd voor oplettend oog van het jaar! :D

1,4 Mio in eerste reclame, 1,2 Mio in de tweede! Ik lig strike!



+1
Maar let op, als ze onder het miljoen klanten zakken drukken ze waarschijnlijk wel opnieuw op "de knop" :-)
Met een beetje geluk is er alweer een "spetterende" verandering op komst!

:bang:
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

3) 1300 hotspots
Met de opkomst van mobiel internet zijn hotspots een uitstervend ras.


* zeker als 2,5G (Edge) nu ook voldoende is voor 3G?
* M'n geen capaciteit (zendmasten) meer mag bijplaatsen en m'n zelfs moet afbouwen om te voldoen aan de verstrenging inzake volt/meter uitstoot?
Er zijn nu al momenten s'avonds dat je amper nog iets van snelheid hebt op 3G omdat de meesten op de antenne in je buurt online zijn...
extra fiber naar de zendmast gaat nog wel... maar de "draaggolven" kunnen moeilijk uitgebreid worden...
dit in tegenstelling tot bekabeld internet :-)

In Engeland/Frankrijk/USA/Rusland is m'n wel degelijk nog hard bezig met wifi hotspots...
Ook de nieuwe generatie Telenet modems hebben nu standaard "wifi" ingebouwd die je moeilijk kunt uitschakelen (geen GUI naar het toestel; geen externe antenne... hooguit een instelling op MijnTelenet)...

Mobile Vikings is ook begonnen met Voip over Wifi ... Ze zitten ook vast aan de trage uitrol van 3G van Base
"Overal mobiel internet maar Traag" :-)
wie haalt er hier nu 3,5mbit 3G of 7,2mbit hsdpa?
als je al 3G hebt ... mag je al blij zijn als je 1mbit kunt halen en hopelijk betaal je er geen 35euro/maand voor?

Vorig weekend nog naar een verkoopszaal geweest... ze wilden de verkopers niet op de wifi, bang voor een Stuxworm :-)
...elke verkoper had dus een 3G stickje in hun laptop...traag...
tging niet vlot
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

skynetbbs schreef:3) 1300 hotspots
Met de opkomst van mobiel internet zijn hotspots een uitstervend ras.


Hotspots staan trouwens altijd op de verkeerde plaats, zijn van de concurrentie of gewoon absurd duur... het is dus nooit een deftige oplossing geweest als je het mij vraagt (tenzij zoals in de US en Canada haast iedere zaak het gratis geeft aan z'n klanten).

skynetbbs schreef:* M'n geen capaciteit (zendmasten) meer mag bijplaatsen en m'n zelfs moet afbouwen om te voldoen aan de verstrenging inzake volt/meter uitstoot?


Net andersom, met moet net meer masten gaan plaatsen om aan de (absurde) norm te voldoen... resultaat is dat je kleinere cellen krijgt en dus ook meer capaciteit hebt op je netwerk.

skynetbbs schreef:extra fiber naar de zendmast gaat nog wel... maar de "draaggolven" kunnen moeilijk uitgebreid worden...
dit in tegenstelling tot bekabeld internet :-)


Daarom dat men 4G (LTE) heeft... véél meer capaciteit dan 3G.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Een hotspot is enkel handig als het open is en gratis is. Voor de rest:

1. weet je nooit op voorhand of er één gaat zijn,
2. doe je toch je inloggegevens niet mee, want er zijn wel andere dingen waaraan je denkt als je op reis gaat,
3. ga je voor de zekerheid als je echt Internet nodig hebt toch nog voor een andere oplossing want je weet nooit of de hotspot nog bestaat en indien wel, of je er een deftige snelheid en bereik op gaat krijgen,
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Hotspots staan trouwens altijd op de verkeerde plaats, zijn van de concurrentie of gewoon absurd duur... het is dus nooit een deftige oplossing geweest als je het mij vraagt (tenzij zoals in de US en Canada haast iedere zaak het gratis geeft aan z'n klanten).

Telenet : de "turbonet" klanten hadden het altijd al gratis... sinds kort kun je het voor 1 euro als optie nemen ipv 10 euro...
Belgacom: de klanten kregen 2h per maand gratis toegang...
je vindt ze vnl in die Carestels .... ik heb ze altijd tegengekomen in "bandencentrales" maar daar blijf ik meestal niet te lang plakken :-)
sommige tankstations (Q8?) waren ook voorzien geloof ik?

Net andersom, met moet net meer masten gaan plaatsen om aan de (absurde) norm te voldoen... resultaat is dat je kleinere cellen krijgt en dus ook meer capaciteit hebt op je netwerk.

ja m'n "moet" dat doen om aan die norm te voldoen... maar m'n kan niet...want ze krijgen geen bouwvergunning hiervoor... (Not In My Backyard mentaliteit)
Meest logische zou dan zijn dat ze elkaars masten gaan delen... dat gebeurd voor sommige... maar ze staan ook vaak reeds tov elkaar waardoor het niet veel uithaalt

Daarom dat men 4G (LTE) heeft... véél meer capaciteit dan 3G.

ja dat zei m'n van wifi-N ook... maar ipv 3 accesspoints die elkaar niet kunnen storen (kanaal 1-6-11 op de 2,4ghz wifi band); kan nu 1 wifi-n accesspoint de volledige 2,4ghz gaan opsoeperen (maar nog altijd gestoord worden door bluetooth, draadloze camera's, babyphones, regen/sneeuw...) de 5ghz heeft dan weer last om door muren te geraken; leuk als de AP in de buurt van je DLNA wifi Televisie steekt... maar als die AP in je garage staat ben je dus niks met je 5Ghz ap
Ik vermoed dat LTE ook wel een soortgelijk issue is... op papier mooi voor 100mbit mobiele internet verbindingen maar in praktijk...
zou is de roundtrip op EDGE veel beter dan op 3G... lagere ping (maar nog altijd slechter) ... betere voip ook mogelijk op EDGE/GPRS dan op 3G hierdoor... wel minder bandbreedte (maar als je daar dan een goede voip codec hebt)
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

[quote="Trivial"]
Maar let op, als ze onder het miljoen klanten zakken drukken ze waarschijnlijk wel opnieuw op "de knop" :-)
Met een beetje geluk is er alweer een "spetterende" verandering op komst!






Geloof jij nu echt in sprookjes. Buur 800 meter hier vandaan net op de NL grens, heeft FiberPower120
120Mbps downspeed 10Mbps upspeed voor net geen 87,50 euro incl radio - HD TV. Dat we als Telenetters daar naar streven,toch niet naar VDSL2.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 12 okt 2010, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Goztow schreef:Een hotspot is enkel handig als het open is en gratis is. Voor de rest:

1. weet je nooit op voorhand of er één gaat zijn,
2. doe je toch je inloggegevens niet mee, want er zijn wel andere dingen waaraan je denkt als je op reis gaat,
3. ga je voor de zekerheid als je echt Internet nodig hebt toch nog voor een andere oplossing want je weet nooit of de hotspot nog bestaat en indien wel, of je er een deftige snelheid en bereik op gaat krijgen,


hangt ervan af... Centerparcs maakt wel reklame dat ze "kpn hotspots" hebben....
deze zijn benaderbaar via de WeRoam agreement met Telenet...
Toch afgelopen vakantie gebruik van kunnen maken ... en goede snelheid gehaald vanuit m'n bungalow... m'n vakantiefoto's geraakten mooi online...
Dat wil je niet proberen via Edge aan dure Roaming kosten :-)

inloggegevens? toch identiek aan die van je WebMail? of check jij je email niet op reis bijv via Cybercafé ofzo desnoods?
Wifi autoconnectie kun je automatiseren dmv een client te installeren -> check out http://www.easywifi.com ook zij ondersteunen de Telenet login (weroam) of Fonspot login of een ander type login... en dit op jouw laptop... Nokia ....iPhone...Android, Windows Mobile... toestel
Dus ook 1malig instellen en je mag je login gegevens weer vergeten :-)

deftige snelheid/bereik... in het slechtste geval heb je 512kbit en ontvangst in een daarvoor gereserveerde ruimte (de lobby?)... Maar in praktijk heb je dus een 54mbit wifi verbinding op 30meter gedeeld door misschien 1-3mensen....
tov een 3,5-7,2mbit 3G verbinding over 30km (en dus ook gedeeld door duizenden mensen) als het dus geen Edge is van amper 20kbyte/s
je hebt in het buitenland nog amper de kans dat er een "rook ruimte" is ... in tegenstelling tot België waar dit keer op keer uitgesteld wordt... in Amerika is het nu zelfs al verboden om in "openbaar" te roken (eg buiten... in het park....op het strand... in de trein/bus...) gewoon geen apparte ruimtes meer voorzien... kunt daar beter "thuis" blijven dus :-)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Rikkyrocker schreef:Geloof jij nu echt in sprookjes. Buur 800 meter hier vandaan net op de NL grens, heeft FiberPower120
120Mbps downspeed 10Mbps upspeed voor net geen 87 euro incl HD TV. Dat we als Telenetters daar naar streven,toch niet naar VDSL2.

Ze hebben idd een voorsprong op "Fiber To The Home"...
maar in Belgie werd er de afgelopen 10 jaar ook kilometers fiber onder de grond gestopt... het is gewoon wachten tot de laatste mijl in gebruik wordt genomen
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Deze mail heb ik eind vorige week ontvangen van telenet : ben benieuwd wat dat mag betekenen . :-)
http://img156.imageshack.us/img156/2827 ... hot01u.jpg
Laatst gewijzigd door fieldoxide op 12 okt 2010, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Goztow schreef:Een hotspot is enkel handig als het open is en gratis is.

Inderdaad, voor particuliere gebrukers zal dat wel waar zijn.

Maar misschien niet voor business users. Tot voor kort werkte ik voor een multinational. Op al onze laptops stond een "Mobile Office" programma, waarmee we ons wereldwijd konden inloggen op (betalende) hotspots, waarmee ze roaming akkoorden hadden: alle hotels waar we kwamen, stations, luchthavens, autowegrestaurants ...
Inloggevens hadden we niet nodig, creditkaarten ook niet ... het programma logde zelf in. Zal wel niet gratis geweest zijn, maar als gebruikers hadden we daar geen last van (bedrijf zal wel de roaming facturen gekregen hebben ;))
Op die manier kon ik in België overal de Telenet hotspots gebruiken.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat doet er uiteindelijk niet toe. Ze geven zelf toe dat 24.000 gezinnen niet toekomen met de datalimieten. Zo maar eens 24.000 gezinnen de rug toekeren... En dat voor een bedrijf waar elke klant gelijkwaardig is.

skynetbbs schreef:
Rikkyrocker schreef:Geloof jij nu echt in sprookjes. Buur 800 meter hier vandaan net op de NL grens, heeft FiberPower120
120Mbps downspeed 10Mbps upspeed voor net geen 87 euro incl HD TV. Dat we als Telenetters daar naar streven,toch niet naar VDSL2.

Ze hebben idd een voorsprong op "Fiber To The Home"...
maar in Belgie werd er de afgelopen 10 jaar ook kilometers fiber onder de grond gestopt... het is gewoon wachten tot de laatste mijl in gebruik wordt genomen

FiberPower120 is géén FTTH maar gewoon coax docsis 3.0!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

@skynetbbs : uiteraard check ik mijn mail op reis, maar uiteraard gebruik ik geen @ISP adres voor evidente redenen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Lord Utopia schreef:FiberPower120 is géén FTTH maar gewoon coax docsis 3.0!


ok, maar deze bvb is echte fiber : http://www.solcon.nl/particulier/internet/glasvezel vanaf 35€/maand

en dan is er nog de provider Solcon en Xms

xms :
Internet



Met het Internetpakket heeft u supersnel internet:

* 50 Mb/s ontvangen én verzenden
* 5 e-mailboxen.
* Tot maximaal 25 e-mailadressen (5 aliassen per e-mailbox).
* Antivirusservice. Uw binnenkomende post wordt automatisch gescand op virussen.
* Spamfilter
* Newsserver van 512Kbit/s; upgrade mogelijk.
* 100 MB ruimte om uw eigen internetsite op onze server te plaatsen. Desgewenst kunt u uw website ook op uw eigen computer publiceren, de verbinding is er snel genoeg voor.
* Upgrade naar 100 Mb/s en 200 Mb/s mogelijk. 200 mb/s is helaas nog niet overal leverbaar.

Dit pakket kost u € 42,50 per maand.


Afbeelding
Laatst gewijzigd door bambipower op 12 okt 2010, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
de koe zegt boe
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Enkele maanden terug,kon niemand maar ook niemand meer dan 200GB data verzetten,incl nachtsurfen,of het koste 'n bom geld aan volume blokken.
Nu je veeeeeeeel meer volume kan verbruiken,met hetzelfde product,zonder meerkost,zijn er 24.000 niet meer tevreden.
Dan moeten ze maar vertrekken naar andere provider.En niet blijven zeuren.VDSL2 heeft ook zijn gebreken.Is ook nie super.
Denk je dat bij andere providers iedereen tevreden is?
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 12 okt 2010, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Rikkyrocker schreef:Enkele maanden terug,kon niemand maar ook niemand meer dan 200GB data verzetten,incl nachtsurfen,of het koste 'n bom geld aan volume blokken.
Nu je veeeeeeeel meer volume kan verbruiken,met hetzelfde product,zonder meerkost,zijn er 24.000 niet meer tevreden.
Dan moeten ze maar vertrekken naar andere provider.En niet blijven zeuren.


Ja, maar vroeger waren er veel meer 'niet tevreden'
En je kan enkel naar een andere provider als je beschikt over een dsl lijn.
Ik heb zo jaren niet kunnen overstappen, omdat mijn huurappartement geen dsl lijn liggen had.
Je kan pas spreken van 'soepel overstappen' als er concurentie is op kabel.
de koe zegt boe
Trivial
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 apr 2008, 23:28
Bedankt: 4 keer

Rikkyrocker schreef:
Trivial schreef:Maar let op, als ze onder het miljoen klanten zakken drukken ze waarschijnlijk wel opnieuw op "de knop" :-)
Met een beetje geluk is er alweer een "spetterende" verandering op komst!


Geloof jij nu echt in sprookjes. Buur 800 meter hier vandaan net op de NL grens, heeft FiberPower120
120Mbps downspeed 10Mbps upspeed voor net geen 87,50 euro incl radio - HD TV. Dat we als Telenetters daar naar streven,toch niet naar VDSL2.



Het was cynisch bedoeld.... maar never mind :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

skynetbbs schreef:
Daarom dat men 4G (LTE) heeft... véél meer capaciteit dan 3G.

ja dat zei m'n van wifi-N ook... Ik vermoed dat LTE ook wel een soortgelijk issue is... op papier mooi voor 100mbit mobiele internet verbindingen maar in praktijk...


Als je niets van de technologie af weet heeft het weinig zin dergelijke "ik vermoed" conclusies te trekken :roll:

Trouwens ik begrijp je "ja dat zie men van WIFI-N ook..." uitspraak niet echt als je verder hotspots ligt te promoten.

Maar ik denk dat ze hier serieus of-topic zitten...
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

r2504 schreef:Als je niets van de technologie af weet heeft het weinig zin dergelijke "ik vermoed" conclusies te trekken :roll:

idd m'n moet 1 kilometer van de zendmast zitten voor de optimale 4G snelheid
er zouden 200 concurrent sessies mogelijk zijn (binnen een 5mhz cel)
http://en.wikipedia.org/wiki/3GPP_Long_Term_Evolution
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

skynetbbs schreef:idd m'n moet 1 kilometer van de zendmast zitten voor de optimale 4G snelheid


Waar lees jij dat... ik zie enkel dat cellen in omvang kunnen varieren van minder dan 1 km tot meer dan 100 km. De ideale cel omvang is trouwens grotendeels afhankelijk van het benodigde aantal concurrent sessies, en zal daarom kleiner zijn in een grootstad dan op het platteland.

skynetbbs schreef:er zouden 200 concurrent sessies mogelijk zijn (binnen een 5mhz cel)


Vermenigvuldig dit met de beschikbare bandbreedte en je kan dus heel wat concurrent sessies hebben... en zoniet verklein je je cel. Je vergelijking met WIFI en hotspots gaat dus totaal niet op, je bent gewoon appelen en peren aan het vergelijken.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

r2504 schreef:Waar lees jij dat... ik zie enkel dat cellen in omvang kunnen varieren van minder dan 1 km tot meer dan 100 km. De ideale cel omvang is trouwens
grotendeels afhankelijk van het benodigde aantal concurrent sessies, en zal daarom kleiner zijn in een grootstad dan op het platteland.

Current state ->

ook afhankelijk van welke frequenty er gebruikt wordt voor LTE
indien dit 900mhz is... wat eventueel in niet-stedelijk gebied gebruikt kan worden :
optimal cell size of 5 km
reasonable performance of 30km
Acceptable performance up to 100km
indien dit 2,6ghz wordt, vnl gebruikt in stedelijk gebied : cell sizes may be 1 km or even less




skynetbbs schreef:er zouden 200 concurrent sessies mogelijk zijn (binnen een 5mhz cel)


Vermenigvuldig dit met de beschikbare bandbreedte en je kan dus heel wat concurrent sessies hebben... en zoniet verklein je je cel. Je vergelijking met WIFI en hotspots gaat dus totaal niet op, je bent gewoon appelen en peren aan het vergelijken.[/quote]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

skynetbbs schreef:Current state ->


Current state is dat men in Belgie momenteel slechts enkele labo-stijl testen aan het doen is (oa. in Mechelen door Telenet) en dat LTE op zich technisch gezien de meest vooruistrevende technologie is wat betreft wireless en dit zowel voor snelheid, bandbreedte als concurrent users.

Verder wordt het me minder en minder duidelijk wat je punt is... of tracht je nog steeds aan te geven dat LTE slechter is dan een incidentieel hotspot met een cel van gemiddeld 50 meter !?
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

r2504 schreef:
skynetbbs schreef:Current state ->

Current state is dat men in Belgie momenteel slechts enkele labo-stijl testen aan het doen is (oa. in Mechelen door Telenet) en dat LTE op zich technisch gezien de meest vooruistrevende technologie is wat betreft wireless en dit zowel voor snelheid, bandbreedte als concurrent users.


Idd Telenet doet die labo testen...
Belgacom slaagt ze over en noemt LTE voorlopig nog "embryonaal"... of het nu ligt aan het feit dat er nog geen 4G veiling is geweest of er nog amper 4G gsm's op de markt zitten... of omdat ze toch nog meer moeten dan op een knopje drukken om het te activeren?
(http://userbase.be/nieuws/telecom/230-b ... esten-over)

en zowiezo gaan we ervan uit dat technologie voorwaarts gaat en 2G -> 2.5G -> 3G -> 4G ... the sky is the limit
(en iedereen met een iPhone 4G denkt dat ze op 4G aan't bellen zijn zelle :-)
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Kan ik bv een verschillende datum opgeven voor mijn abbo bij telenet stop te zette voor telefoon en internet? Bv. Ik maak een afspraak bij belgacom voor mijn telefoon daar te laten overnemen op 26 november. Internet laat ik afsluiten op 10 decmber, de dag voor mijn volgende "aanrekening" begint .....
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Niemand die hier antwoord op weet?



fiestaboyke schreef:Kan ik bv een verschillende datum opgeven voor mijn abbo bij telenet stop te zette voor telefoon en internet? Bv. Ik maak een afspraak bij belgacom voor mijn telefoon daar te laten overnemen op 26 november. Internet laat ik afsluiten op 10 decmber, de dag voor mijn volgende "aanrekening" begint .....
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ja, volgens mij lukt dat
dan moet je 2 opzegbrieven versturen (eentje internet en eentje telefoon), met elk een aparte einddatum

http://www.aanbieders.be/document/inter ... elenet.doc
de koe zegt boe
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

En zou ik ook niet in de brief vermelden dat ik op een schriftelijke bevestiging wacht? Hoe moet ik anders weten dat het goedgekeurd is .... En aangetekend verzenden?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Je moet geen bevestiging hebben: je zegt eenzijdig op...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Opzegbrief naar Telenet zopas op de post gedaan, met ontvangstbevestiging voor alle zekerheid.
Belgacom Internet Intense + TV comfort aangevraagd,was laatste dag v/d huidige promotie...
Telenet heeft op zich een prima (wel duur) product, maar wat de doorslag gaf was toch het ongelooflijke gedoe met het vrije downloaden en de belachelijke toerentalmeter... kon hier echt niet mee verder, had even afgewacht maar ze blijken toch te volharden in de boosheid.
Volgende maand dus BGC, kijken hoe dat gaat/evolueert :wink:
En alweer een (relatieve) grootverbruiker (volgens TN) ertussenuit :|
Black is the colour of my true love's hair
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Modbreak:
Gelieve de quote knop niet te gebruiken als je antwoordt op de vorige post. zie Forumregels
Chinaski schreef:Opzegbrief naar Telenet zopas op de post gedaan, met ontvangstbevestiging voor alle zekerheid.
Belgacom Internet Intense + TV comfort aangevraagd,was laatste dag v/d huidige promotie...
Telenet heeft op zich een prima (wel duur) product, maar wat de doorslag gaf was toch het ongelooflijke gedoe met het vrije downloaden en de belachelijke toerentalmeter... kon hier echt niet mee verder, had even afgewacht maar ze blijken toch te volharden in de boosheid.
Volgende maand dus BGC, kijken hoe dat gaat/evolueert :wink:
En alweer een (relatieve) grootverbruiker (volgens TN) ertussenuit :|

Zou ik ook doen,als ik niet tevreden was.
Net op tijd voor huidige promotie.
Succes - Het ga je goe.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Hahaha, als hij niet moet quoten kan hij het ineens wel !

Hij was waarschijnlijk (net als ik trouwens) wel tevreden over het product, maar niet over het bedrijf die dat product aanbied, met al hun waanzinnig mysterieuze regeltjes die nergens op slaan en geen garantie geven voor de toekomst....
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Allez mensen ik ga weer lekker heel de avond analoog Nederland 1 kijken.
Zit op 5 meter van flatscreen TV .
Zie met die afstand het verschil nie tussen HD en analoog,en verbruikt 'n pak minder GB's
En ik zie effe veel. Doei
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Modbreak:
Gelieve de quote knop niet te gebruiken als je antwoordt op de vorige post. zie Forumregels
Rikkyrocker schreef:Allez mensen ik ga weer lekker heel de avond analoog Nederland 1 kijken.
Zit op 5 meter van flatscreen TV .
Zie met die afstand het verschil nie tussen HD en analoog,en verbruikt 'n pak minder GB's
En ik zie effe veel. Doei

:eek: :bang: :???: :roll:
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Modbreak:
Gelieve de quote knop niet te gebruiken als je antwoordt op de vorige post. zie Forumregels
Devilzown schreef:
Rikkyrocker schreef:Allez mensen ik ga weer lekker heel de avond analoog Nederland 1 kijken.
Zit op 5 meter van flatscreen TV .
Zie met die afstand het verschil nie tussen HD en analoog,en verbruikt 'n pak minder GB's
En ik zie effe veel. Doei


:eek: :bang: :???: :roll:

gewoon iemand die dringend een afspraak nodig heeft bij de oogarts...
en waarschijnlijk met zijn kop tegen de voorruit in het verkeer gaat :-)
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Heb HD niet nodig voor Nederland 1- 2 -3 en CNN ,Beeld is zo al zuiver genoeg.Vlaamse zenders intereseren mij totaal niet.
Oh ja,Ik volg elke week 'Blik op de weg' dat scheelt wel veel. :cop:
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

honda4life schreef:Bij mijn tante is er overlaatst ook een verkoper aan de deur geweest, Telenet lag snel buiten :twisted:

Het loopt blijkbaar toch niet zo goed , BGC verlengt aanbieding 'Internet Intense' al voor de derde keer op rij .Gisteren dinsdag was toch de laatste dag?
Ben benieuwd voor morgen.
Had trouwens gisteren ook 2 verkopers van scarlet aan de deur.Vriendelijk bedankt.

http://www.adsl-telecoms.be/nl/componen ... DgodJVi9ew
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Rikkyrocker schreef:Het loopt blijkbaar toch niet zo goed

Als je zo'n die hard fan bent van Telenet kan ik geloven dat je je er niet goed bij voelt.

Misschien dus eens je oogkleppen afzetten en terug met twee voeten op de grond gaan staan. Ik ben zelf Telenet klant voor al hun producten, heb absoluut geen probleem met het volume... maar ik durf tenminste eerlijk zeggen dat men duidelijk een probleem heeft.
Rikkyrocker
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 349
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:23
Bedankt: 1 keer

Modbreak:
Gelieve de quote knop niet te gebruiken als je antwoordt op de vorige post. zie Forumregels
r2504 schreef:
Rikkyrocker schreef:Het loopt blijkbaar toch niet zo goed


Als je zo'n die hard fan bent van Telenet kan ik geloven dat je je er niet goed bij voelt.

Misschien dus eens je oogkleppen afzetten en terug met twee voeten op de grond gaan staan. Ik ben zelf Telenet klant voor al hun producten, heb absoluut geen probleem met het volume... maar ik durf tenminste eerlijk zeggen dat men duidelijk een probleem heeft.

Ik voel me prima.
Nooit volume problemen gehad.
Je hebt er altijd die nooit genoeg hebben.
Ze zullen het volume wel aan kunnen,wat geven ze dan de nieuwe klanten.
Geldwolven in Mechelen zijn ze zeker,de andere net hetzelfde.
Je moest eens weten,hoeveel mails ik gestuurd heb naar Telenet over hun vrij downloaden techniek.En geld gewin.Help geen bal.
Voor de rest ben ik tevreden,Heb nooit problemen gehad op die 5 jaar.Zoals somminge hier op het forum.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker op 20 okt 2010, 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”