ja, de rest allemaal niet mogelijk, niet te ontvangen en de ontvangstkwaliteit en speedtest van de nodes is eigenlijk beneden peil, op vandaag...
Op een paar 100m van hun antennes, die steeds op hoge gebouwen staan van minstens +- 30m, met alle geluk 1mb down en upload in het beste geval, meestal een stuk minder.....Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er bijna niemand op geconnecteerd is...
Meermaals al weest wardriven in Kortrijk (wireless-Buba), Koolskamp, Ingelmunster....De andere nodes weet ik niet...
Het rare is dat ik enkel de 2.4Ghz nodes kan ontvangen, ben al met m'n 5ghz Nanobridge aan het zoeken geweest naar de backbone op 5 Ghz, en heb vrij zicht,
niet te vinden, zelfs niet bovenaan op de Poelberg, waar ik vrij zicht heb op alles muv richting kust, ik ontving er de gewone nodes van Gent, Kortrijk, Ingelmunster,
zelfs Ronse, Waregem niet, maar misschien staat daar geen zendinstallatie , is het enkel een repeater...
Zal nog eens met Stefaan van Wireless Antwerpen moeten afspreken om zelf een repeater te instaleren
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)