Pagina 3 van 4
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 01:30
door Booster
Ook hier bedroevend traag de laatste dagen : zone 012
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 03:05
door broli
Hier is even een lijstje van de mensen die hier last van hebben in deze thread om eens een overzicht te hebben:
Booster
desteven
BeTuned
InnerDrive
Coop
orosseel
smoke2000
Kanter
SpoBo
foxhound
AeroFury
Infin1ty
fulcrum9
pietje666
KiLLa
Dodewaard
Teebee
Software
Jethz
barbapapa5800
fulcrum9
dendemen2004
Hyperz
broli
Byteraver
freazy
Teebee
byter
Luke
alfadude
kakature
Dus toeval is zeker geen optie meer voor dommel. Hopelijk is het tegen morgen gefixt.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 04:00
door orosseel
Nu heb ik precies een betere snelheid, maar het kan tijdelijk zijn natuurlijk nu iedereen slaapt...
Over enkele uren eens verder bekijken.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 04:20
door InnerDrive
orosseel schreef:Nu heb ik precies een betere snelheid, maar het kan tijdelijk zijn natuurlijk nu iedereen slaapt...
Over enkele uren eens verder bekijken.
Het gaat hier nog altijd even traag hoor
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 07:06
door Software
Hier is het ondertussen al terug in orde:
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 07:34
door Kanter
Hm, bij mij nog niet...
Zone 03. Hopelijk fixen ze het vandaag
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 07:53
door AeroFury
Hier ook terug 4Mbps+... Hopelijk blijft het zo.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 08:24
door Genghis
Ik volg de thread louter informatief, maar het valt op dat Cityconnect klanten geen last hebben/hadden, en al de rest wel (ongeacht locatie).
Lijkt mij sterk op een capaciteitsprobleem.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 08:37
door Goztow
Al die scarlet en scarlet reseller klanten zitten nu op het BGC netwerk.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 08:59
door freazy
Hier (zone 056) ietsje beter maar nog niet wat het moet zijn
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 09:04
door KiLLa
Hier is het ook nog niet verbeterd (014, Mol)
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 09:23
door AeroFury
De verbetering was blijkbaar maar van korte duur... Zit terug aan 1Mbps..
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 09:54
door Coop
Heb reactie van Dommel gekregen, of het probleem er nog was ? ja dus !
Hopelijk doen ze er iets aan.
zware sites laden niet en youtube gaat voor geene meter.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 09:57
door pietje666
heeft der iemand al is gebeld ofzo en wat zeiden ze?
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 10:20
door dendemen2004
ik heb zojuist gebeld, maar de computerstem zegt dat ik wordt doorgeschakeld, maar dan zegt ze dat het nummer niet klopt en dan wordt het gesprek verbroken..
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 10:23
door JM
Nog steeds veel te traag bij mij. Zone 014
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 10:28
door frankv
Hier ook nog altijd traag. Regio Wilrijk.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 10:30
door Kill0rBee
Hier sinds gisteren ochtend zeer traag (053 zone)
Nu nog steeds. Waardoor ik een live stream waarvoor ik betaald had helemaal niet heb kunnen bekijken.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 10:46
door orosseel
InnerDrive schreef:orosseel schreef:Nu heb ik precies een betere snelheid, maar het kan tijdelijk zijn natuurlijk nu iedereen slaapt...
Over enkele uren eens verder bekijken.
Het gaat hier nog altijd even traag hoor
Het was inderdaad gewoon doordat iedereen sliep deze nacht, denk ik. Want nu heb ik terug volgende snelheden:
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:10
door orosseel
Ik heb net gebeld met de technische dienst van Dommel.
Ze zijn zich niet bewust van problemen. Dat snap ik dus niet!
Ik heb doorgegeven dat de snelheid sinds gisterenmorgen drastisch verlaagd is en dat wel meerdere klanten (hier op het forum) er last van hebben.
Ze gingen het nader bekijken wat er aan de hand is en mij terug contacteren.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:22
door InnerDrive
orosseel schreef:Ik heb net gebeld met de technische dienst van Dommel.
Ze zijn zich niet bewust van problemen. Dat snap ik dus niet!
Ik heb doorgegeven dat de snelheid sinds gisterenmorgen drastisch verlaagd is en dat wel meerdere klanten (hier op het forum) er last van hebben.
Ze gingen het nader bekijken wat er aan de hand is en mij terug contacteren.
Heb net exact dezelfde telefoon gehad, ze zijn blijkbaar nog niet op de hoogte van het probleem, toen ik zei dat er meer mensen waren waarvan ik gehoort had dat deze problemen hadden kreeg ik als reactie dat ze er zich niet over uitspreken dat het hier over een algemeen probleem betreft.
Ze gaan de zaak in ieder geval escaleren (ik neem aan dat dit wil zeggen dat ze eerst gaan onderzoeken wie hierdoor getroffen is en dan contact opnemen met belgacom die hun netwerk verzorgt).
Nu weet ik niet hoe lang dit gaat duren maar ik neem aan langer dan als het hier om een alleenstaand probleem zou gaan.
Het is wel goed dat ze mensen bellen erover , ze zijn er toch mee bezig al direct van de eerste werkdag, het had erger gekunt.
Ik raad wel aan dat iedereen zo snel mogelijk een ticket aanmaakt met vermelding van traag internet sinds 23 augustus, dan zal alles wel een stuk sneller gaan.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:23
door HaraldDP
Ook hier, in zone 09 al 2 dagen problemen. De snelheid is erbarmelijk :s
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:25
door estilo
Hier dus ook al sinds gistere grote problemen met de snelheid. (011, lommel)
Hopelijk gaan ze er snel werk van maken!
Edit: heeft net een ticket aangemaakt
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:28
door orosseel
Inderdaad, zeker iedereen hier op dit forum ticket aanmaken.
Dan krijgen ze bij Dommel ook een beter zicht op de locatie van de problemen, het soort connectie, ...
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:30
door dendemen2004
Ik heb zojuist nog een keer gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn van de Technische dienst dus dat vond ik wel netjes. De persoon vertelde mij dat er al meerdere meldingen waren binnengekomen en dat hij het probleem heeft doorgegeven. Er zou ergens een storing zijn op het netwerk bij Dommel zelf. Hij vertelde mij ook dat ze er intern mee bezig zijn en dat hij verwachten dat het in de loop van de dag is opgelost.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:31
door estilo
dendemen2004 schreef:Ik heb zojuist nog een keer gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn van de Technische dienst dus dat vond ik wel netjes. De persoon vertelde mij dat er al meerdere meldingen waren binnengekomen en dat hij het probleem heeft doorgegeven. Er zou ergens een storing zijn op het netwerk bij Dommel zelf. Hij vertelde mij ook dat ze er intern mee bezig zijn en dat hij verwachten dat het in de loop van de dag is opgelost.
Laten we hopen dat ie gelijk heeft!
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:40
door Gimp
Zelfde probleem hier... Zone 03 (Brasschaat)
Hopeloos om een pagina te openen waar een aantal plaatjes op staan
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 11:44
door KiLLa
Hier een MP3 aan het downloaden tegen 10kB/sec, om van te wenen...
heb zonet ook m'n overschakeling naar VDSL2 aangevraagd, dan blijf ik hopelijk in de toekomst gespaard van zulke snelheden...
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:03
door Bitneuker
Zone 014 - Herentals
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:03
door broli
Heb ze hier net een ticket gestuurd en ga ze mss later bellen. Ik vind het grappig dat zij er niet bewust van waren. Hebben zij dan geen fail safe dat rood begint te branden als opeens een hele pak users 20x trager surft.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:12
door djbase666
Inderdaad, dommel extreem traag sinds gisteren.
Men dommel netconnect in boechout(03), plus account op't werk in kontich(03) beide uiterest traag, en haal amper 100k/s
Echter ik ben er niet van overtuigd dat het probleem enkel bij dommel ligt... we hebben hier op't werk ook nog een 2de adsl lijn met skynet adsl go op, en deze geeft dezelfde symptonen... Vrij bizar vind ik..., Terwijl een vriend van me in antwerpen en tevens collega met cityconnect full speed thuis haalt (03) en geen latency via dommel...
Groetjes,
Djbase
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:15
door kakature
Hier ook niet beter (056) maar goed, ik ben blij dat Dommel er al weet van heeft. 'k Zal toch nog eens gaan zagen voor het geval ze het vergeten zijn
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:15
door broli
djbase666 schreef:Inderdaad, dommel extreem traag sinds gisteren.
Men dommel netconnect in boechout(03), plus account op't werk in kontich(03) beide uiterest traag, en haal amper 100k/s
Echter ik ben er niet van overtuigd dat het probleem enkel bij dommel ligt... we hebben hier op't werk ook nog een 2de adsl lijn met skynet adsl go op, en deze geeft dezelfde symptonen... Vrij bizar vind ik..., Terwijl een vriend van me in antwerpen en tevens collega met cityconnect full speed thuis haalt (03) en geen latency via dommel...
Groetjes,
Djbase
Ik denk dat er tot nu toe geen enkel cityconnecter het probleem heeft.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:20
door djbase666
Vandaar ik denk dat het probleem bij belgacom ligt, dus dat dommel daar moet zagen en vandaar ze dat ook niet direct gezien hebben, omdat dommel voor adsl1 en vdsl daar van huurt
Cityconnect = eigen bureau netwerk lijkt in orde
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:34
door Bitneuker
WooHooo Fixed
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:35
door Gimp
Ik zie een lichtpuntje
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:39
door orosseel
Dit gaat de goede richting uit ...
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:39
door dendemen2004
Het is opgelost , heb weer de oude vertrouwde snelheid
De persoon van de Technische Dienst belt mij zo terug om te vragen of het in orde is.
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:40
door smoke2000
werkt hier terug normaal
Re: Dommel = Traag
Geplaatst: 24 aug 2009, 12:41
door djbase666
Inderdaad, effe modem af en aan en werkt terug normaa
cool