Pagina 3 van 8
Geplaatst: 01 sep 2008, 23:09
door broli
Misschien gaan ze 5 min aan een nieuws post beginnen besteden als we dat mond op mond reclame stop zetten of sterker nog als we negatieve reclame gaan verspreiden. Dommel moet wakker worden en haar klanten een beetje met respect behandelen.
Geplaatst: 02 sep 2008, 09:25
door Yogi
hier werkt het weer....
Het is wel niet goed dat het zoveel uitvalt. OK dat het in het begin niet werkt snap ik nog, maar als het al een maand aan het draaien is, en telkens uitvalt is toch net iets te veel van het goede...
Geplaatst: 02 sep 2008, 10:03
door woete
EN voip werkt weer niet;
zowel inkomende als uitgaande gesprekken.
Geplaatst: 02 sep 2008, 10:11
door Yogi
ge hebt gelijk,
er zit weer een mega delay op ofzo :s
het is de laatste week echt erg met die VoIP
Geplaatst: 02 sep 2008, 10:21
door woete
Was dit voorheen ook al, meerdere dagen storing, of is dit nu de eerste keer?
Gek eigenlijk, ik word homeconnect omdat voipcheap de laatste tijd wat streken had (soms haperingen en uitval naar telenet). Wat blijkt homeconnect zijn voip is gewoon bagger. Als ik dat op voorhand had geweten ...
Geplaatst: 02 sep 2008, 10:50
door Jimmypop
En voip ligt weer maar eens uit
Ik zal toch eens een mailke sturen naar de ombudsdienst !
Geplaatst: 02 sep 2008, 11:38
door Yogi
twerkt hier weer (voor effe

)
Geplaatst: 02 sep 2008, 11:46
door broli
Is bij jullie de telefoon ook dood of is er een kiestoon?
Geplaatst: 02 sep 2008, 11:59
door klooooon
broli schreef:Is bij jullie de telefoon ook dood of is er een kiestoon?
nu kan ik terug bellen maar ervoor had ik GEEN kiestoon
Geplaatst: 02 sep 2008, 12:04
door woete
Ok inderdaad, voip werkt terug, en vandaag heb ik eerste oproep binnengekregen met nummerweergave (sinds activatie 29-08).
Maar er is veel storing op de lijn als ik download via torrentclient, ik versta andere mensen goed, maar zij mij niet. Dit is louter een instelling in de modem denk ik die dat kan oplossen.
Voorheen had ik met speedtouch en fritz!box nooit hoperingen door down- en upload.
Geplaatst: 02 sep 2008, 12:04
door broli
klooooon schreef:broli schreef:Is bij jullie de telefoon ook dood of is er een kiestoon?
nu kan ik terug bellen maar ervoor had ik GEEN kiestoon
Bedankt, dus het ligt aan mij.
Geplaatst: 02 sep 2008, 12:05
door Yogi
broli schreef:Is bij jullie de telefoon ook dood of is er een kiestoon?
Ik had 2 mogelijkheden:
1. Bezet toon
2. ik kreeg de melding: het nummer wat u wilt bereiken antwoord niet.
Btw, als je belt, het kan tot 20 seconden ofzo duren eer hij effectief begint te bellen heb ik ook wel gemerkt
Geplaatst: 02 sep 2008, 12:18
door broli
Nu werkt hij weer volledig.

Geplaatst: 02 sep 2008, 12:36
door BBB
broli schreef:Nu werkt hij weer volledig.

hier niet, ik kan weer niet meer opgebeld worden ...
Geplaatst: 02 sep 2008, 12:43
door Zuttasoxx
mja volgens mij is het omdat ze updates aan het doorvoeren zijn dat het net nu up en down gaat. Soit ik kan naar thuis bellen.. Kweet niet van jullie
Geplaatst: 02 sep 2008, 14:24
door barbapapa5800
ik kan hier prima bellen momenteel

Geplaatst: 02 sep 2008, 14:38
door BBB
barbapapa5800 schreef:ik kan hier prima bellen momenteel

Bellen kan ik zelf ook, maar ik kan sinds deze morgen al niet meer opgebeld worden. Op mijn gsm krijg ik "number busy".
Geplaatst: 03 sep 2008, 01:04
door metaldeth
Aan degenen met problemen, blijft jullie voip lichtje op de modem ook branden tijdens die problemen?
Geplaatst: 03 sep 2008, 07:45
door klooooon
metaldeth schreef:Aan degenen met problemen, blijft jullie voip lichtje op de modem ook branden tijdens die problemen?
jep !
Geplaatst: 03 sep 2008, 10:21
door bravo
Mijn VOIP lichtje is uitgegaan twee dagen terug, en had plots geen internet meer. Internet heb ik ondertussen terug in orde gekregen op basis van het schermafdruk van Brolli, maar bij VOIP blijft staan dat ik geen accounts heb. Das al 2 dagen zo. Iemand een idee hoe ik dat kan "laten" pushen door Dommel?
Geplaatst: 03 sep 2008, 10:33
door tjahhh
Bravo dat kan alleen door een re-instal van homelink software.
Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt, en is echt alleen mogelijk door opnieuw de installatie te doorlopen.
Als je alles handmatig instelt op de siemens dan word er niks door gepushed helaas.(althans bij mij niet).
Met vriendelijke groet,
Jilles
Geplaatst: 03 sep 2008, 11:19
door Zuttasoxx
bravo schreef:Mijn VOIP lichtje is uitgegaan twee dagen terug, en had plots geen internet meer. Internet heb ik ondertussen terug in orde gekregen op basis van het schermafdruk van Brolli, maar bij VOIP blijft staan dat ik geen accounts heb. Das al 2 dagen zo. Iemand een idee hoe ik dat kan "laten" pushen door Dommel?
inderdaad. De dat files wegdoen van je homeconnect folder.. Daarna optie 3 kiezen (ding met telefoon) daarna gaat hij instellingen van je modem weer eens wijzigen.. Maar zoals ik eerder in ee nander topic eens gezegd hebt..
Zodra ALLES werkt, je isntellingen van je modem langs geavanceerde instlelingen ==> beheer ==> opslaan herstellen
En dan op opslaan drukken zodat volgende kee rje de instellingen zelf direct op kan zetten, zonder dat dommel hier moet pushen
Geplaatst: 03 sep 2008, 11:25
door bravo
oké, dan gaan we dat eens proberen! Merci voor de tips!!! En dat opslagen: ga ik meteen doen als m'n voip terug werkt

Geplaatst: 03 sep 2008, 13:39
door broli
Levens lesje geleerd precies

.
Geplaatst: 03 sep 2008, 13:57
door barbapapa5800
hier net iets heel vreemd.
ik neem de telefoon, bel iemand op en de telefoon gaat normaal over.
niemand nam de telefoon op en toen kreeg ik een faxtoon.
zodra ik neerlegde kreeg ik telefoon terug, maar als ik opneem, krijg ik een kiestoon.
weer afleggen, weer telefoon, weer kiestoon.
zo zit ie in een constante "loop".
heb nu de stekker uitgetrokken omdat het gewoonweg niet stopt.

Geplaatst: 03 sep 2008, 16:44
door barbapapa5800
nu 3 uur later nog steeds hetzelfde fenomeen???
Geplaatst: 03 sep 2008, 16:50
door frado
herstart uw modem?
Geplaatst: 03 sep 2008, 17:08
door barbapapa5800
oke, de telefoon werkt niet meer vanzelf, maar bellen lukt nog steeds niet...
toch bedankt

Geplaatst: 03 sep 2008, 17:30
door haelters
Ik ben al meer niet bereikbaar geweest dan bereikbaar. Als ik dan al kan bellen en gebeld worden, dan zitten er bijna altijd storingen op de lijn.
Bovendien heb ik nog nooit mijn GSM kunnen bellen.
Mijn tickets staan al twee maand open ! GEEN antwoord.
Ik wil bellen naar de 011 lijn, maar daar krijg ik momenteel enkel de fax aan de lijn. Eerst "kies 1 voor nederlands", ik druk 1, dan zegt dat madameke "dial 2 for english", wat ik dan ook doe-> daarna krijg ik de fax.
Dus: Via tickets en mail krijg je geen antwoord, via tf krijg je geen verbinding.
GOE BEZIG DOMMEL.
Wat we wel plezier doet, is dat ik intussen al twee van hun potentiele klanten mijn uitleg gedaan heb en ze uiteindelijk elders gegaan zijn.
Ik denk dat als het op het einde van de week niet opgelost is, ik klacht zal indienen bij de ombudsman (iets wat daar waarschijnlijk op de stapel zal belanden).
Geplaatst: 03 sep 2008, 18:28
door barbapapa5800
doe dat niet.
dat zou dommel wel eens een doodsteek kunnen geven.
vergeet niet dat ze nog steeds de goedkoopste zijn die unlimited aanbieden.
mocht dommel overkop gaan kunnen we weer naar iets anders op zoek.
ik betwijfel of we voor 50 euro unlimited + usenet in een abbo kunnen krijgen bij een andere provider

Geplaatst: 03 sep 2008, 18:38
door frado
barbapapa5800 schreef:doe dat niet.
dat zou dommel wel eens een doodsteek kunnen geven.
vergeet niet dat ze nog steeds de goedkoopste zijn die unlimited aanbieden.
mocht dommel overkop gaan kunnen we weer naar iets anders op zoek.
ik betwijfel of we voor 50 euro unlimited + usenet in een abbo kunnen krijgen bij een andere provider

lol dat van ombudsman maakt toch niet veel uit hoor:)
Geplaatst: 03 sep 2008, 21:57
door metaldeth
Als de ombudsman effectief iets zou doen waarvan ik last heb ga ik daar persoonlijk hun kot afbreken, letterlijk.
Geplaatst: 03 sep 2008, 22:06
door bravo
tjahhh schreef:Bravo dat kan alleen door een re-instal van homelink software.
Ik heb dit al meerdere keren meegemaakt, en is echt alleen mogelijk door opnieuw de installatie te doorlopen.
Als je alles handmatig instelt op de siemens dan word er niks door gepushed helaas.(althans bij mij niet).
Met vriendelijke groet,
Jilles
Heb net een re-install gedaan, en gekozen voor optie 3, ik wil mijn modem in gebruik nemen. Niets... Bij de melding dat hij probeert m'n modem te detecteren, krijg ik een foutmelding. Iets van "De objectvariable of With block-variabele is niet ingesteld". Dus kan m'n software de modem niet opnieuw laten installeren... Heb nog altijd wel m'n internet door middel van die instellingen van Broli, maar hij pusht dus geen data naar m'n modem.
Kan het liggen omdat ik dat draadloos instel? Denk het toch niet hé...
Geplaatst: 03 sep 2008, 22:06
door broli
metaldeth schreef:Als de ombudsman effectief iets zou doen waarvan ik last heb ga ik daar persoonlijk hun kot afbreken, letterlijk.
Breek is het kot af van de duopolissen. Ga dan naar de kleine manne die alles probere te doen om belgie maffialoos te houden (alhoewel ze een beetje falen

).
Geplaatst: 03 sep 2008, 22:25
door metaldeth
broli schreef:metaldeth schreef:Als de ombudsman effectief iets zou doen waarvan ik last heb ga ik daar persoonlijk hun kot afbreken, letterlijk.
Breek is het kot af van de duopolissen. Ga dan naar de kleine manne die alles probere te doen om belgie maffialoos te houden (alhoewel ze een beetje falen

).
Een beetje falen? Ik zat bij Telenet, en toen we vernamen dat er sommigen 30GB extra downloadvolume hadden gekregen onder de dreiging op te stappen hebben wij dat ook gevraagd. Niet gekregen natuurlijk (was ondertussen ook al in de pers geweest) en klacht ingediend bij de ombudsdienst. Die hebben die klacht verworpen omdat ze geen bewijzen hadden, terwijl Telenet dat zelfs niet eens ontkende. Het was zogezegd een promotie, maar die was wel niet aangekondigd zoals dat wettelijk moet.
Telenet is inderdaad geen haar beter, maar in hun positie zouden er vele hetzelfde doen, en waarom ook niet? Niemand probeert moeite te doen hen tegen te houden, zelfs niet degenen die daarvoor aangesteld zijn.
Geplaatst: 03 sep 2008, 22:36
door broli
De bipt verdient geen miljoenen op maandelijke basis. Ik kan uw standpunt nog niet inzien omdat ik zelf goed werd geholpen met positieve afloop.
Geplaatst: 04 sep 2008, 15:54
door chessboxing
Weet iemand meer over hoe ik mede homeconnect gebruikers kan contacteren via voip. Want ik kan mijn lief niet bereiken en omgekeerd :d
Geplaatst: 04 sep 2008, 19:10
door klooooon
chessboxing schreef:Weet iemand meer over hoe ik mede homeconnect gebruikers kan contacteren via voip. Want ik kan mijn lief niet bereiken en omgekeerd :d
niet !
van dommel van dommel gaat nog niet
Geplaatst: 04 sep 2008, 21:25
door bravo
ter info: als je een (her)installatie van de modem doe, doe dit dan NOOIT draadloos. Dan crasht de software.
Geplaatst: 05 sep 2008, 20:46
door SniFManS
klooooon schreef:chessboxing schreef:Weet iemand meer over hoe ik mede homeconnect gebruikers kan contacteren via voip. Want ik kan mijn lief niet bereiken en omgekeerd :d
niet !
van dommel van dommel gaat nog niet
is dit een feit of heeft het te maken met problemen die dommel nog moet zien op te lossen ?