Pagina 3 van 5

Geplaatst: 21 aug 2008, 11:59
door Gent32m
Wat soms helpen kan, is op je eigen ticket replyen (eventjes je vraag terug in de aandacht zetten) en het ticket (na posten) daarbij openlaten.

Enfin, is maar een truc hoor. In het andere geval (bij heel oude tickets) loop je denk ik het risico dat men er niet meer op reageert...

Re: Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !

Geplaatst: 21 aug 2008, 12:10
door Gent32m
Sasuke schreef:De keuzes spreken voor zich. Gelieve het topic vrij van laster of lof te houden, een eventuele op- of aanmerking op de Poll zelf is OK.


Sasuke, misschien kun je deze tekst uit je startertopic nog aanpassen ?

En dit topic als sticky thread (op termijn) misschien terug in het sub-forum van Dommel plaatsen ?

Alvast bedankt voor je energie.
Electrabel :wink:

Geplaatst: 21 aug 2008, 12:50
door Stormlord
Gent32m,

replyen op je eigen ticket helpt gewoonlijk niks. Ik trouwens vorig jaar ook al ondervonden dat ze hun tickets niet of niet binnen een redelijke termijn antwoordden. Dit is systematisch, en komt niet enkel door Homeconnect. Daarvoor was het ook al zo.

Geplaatst: 21 aug 2008, 13:08
door Gent32m
Hoi Stormlord,

Van alle (+- 10) tickets die ik heb gestuurd, zijn ze allemaal beantwoord geraakt. Sommige binnen de 5 werkdagen. Het merendeel (de laatste maanden) maar na 4-5 weken (waarvoor ze zich verontschuldigd hebben).

Ik heb nu nog één ticket open staan. Bij het uitblijven van een reactie na twee weken post ik die opnieuw (met reply open). En als dat niet helpt, probeer ik het via de helpdesk.

De vragen in mijn tickets waren nooit dringend (altijd informatief). Ik zat niet op het antwoord te wachten...

Geplaatst: 21 aug 2008, 14:51
door Dfrog
Ik heb even mijn suggestie en clonclusie afgesplitst in een nieuw topic

Dommel is zeer slecht wat de helpdesk betreft

Geplaatst: 21 aug 2008, 20:53
door pavaha
Ik ben weggegaan omdat de helpdesk zeer slecht is

Geplaatst: 30 aug 2008, 21:58
door B__V
ik ga ook weg ! sorry maar 6 weken gaat er wel over ze voor een dringend ticket te beantwoorden .
het is echt schandalig ne mens zo met zen voeten spelen :evil:

Geplaatst: 30 aug 2008, 22:39
door ketter
pavaha en B___V dan moet je naar telenet of belgacom gaan he als het daar beter is. :roll:
Ik zeg niet dat jullie geen gelijk hebben maar ik snap soms niet waarom sommige mensen die helpdesk zoveel nodig hebben ?
Trouwens als je de uitslag van de poll bekijkt is het duidelijk genoeg dat de grote hoop geen probleem heeft bij Dommel. :lol: :lol:

Geplaatst: 30 aug 2008, 22:41
door ketter
Gent32m schreef:De vragen in mijn tickets waren nooit dringend (altijd informatief). Ik zat niet op het antwoord te wachten...


Gent32m zie dit nu niet als een prsoonlijke aanval maar door zo een tickets geraken ze veel te veel achter.

Geplaatst: 30 aug 2008, 23:06
door liger
ketter schreef:pavaha en B___V dan moet je naar telenet of belgacom gaan he als het daar beter is. :roll:
Ik zeg niet dat jullie geen gelijk hebben maar ik snap soms niet waarom sommige mensen die helpdesk zoveel nodig hebben ?
Trouwens als je de uitslag van de poll bekijkt is het duidelijk genoeg dat de grote hoop geen probleem heeft bij Dommel. :lol: :lol:

TEn eerste zoals ik zei, het zou ondenkbaar zijn moest meerderheid van hun klanten problemen hebben. Daar gaat het ook niet om, het gaat er om ALS er problemen ontstaan die te kunnen oplossen. Momenteel gaat het ZEER moeilijk daar of helemaal niet.
Ten 2de kan je statiestiek zoals deze zeer makkelijk draaien zoals je zelf wil. Jij zegt 33% is tevreden, ik kan zeggen: dommel is ZO slecht dat zelfs 1/3 van hun klanten al problemen heeft ondervonden. Geen een is objectief genoeg.
DEZE poll kan, volgens mij, niet de cruciale vraag beantwoorden "hoe snel, effectief worden problemen opgelost?". Maar mij moet je niet vragen hoe je een poll opstelt die deze vragen WEL kan OBJECTIEF beantwoorden. Is vrij moeilijk

Geplaatst: 30 aug 2008, 23:20
door on4bam
ketter schreef:Ik zeg niet dat jullie geen gelijk hebben maar ik snap soms niet waarom sommige mensen die helpdesk zoveel nodig hebben ?


In mijn geval
1. outages van de hosting gerelateerd aan 1 van hun servers (Hamley) Oplossing is er nooit gekomen (ik aanzie stap over op een ander product niet als oplossing).
2 Facturatieprobleem. Korting werd de laatse 2 maanden dat ik 2 producten had (Netconnect + hosting) niet verrekend (nog niet opgelost trouwens).

Probleem 1 zelf opgelost door een nieuwe hostingprovider te nemen.
Probleem 2 word 1 dezer opgelost door een nieuwe ISP te nemen.

Had Dommel een helpdesk de naam waardig dan was 1 + 2 opgelost en bleef ik klant, nu niet dus.

Wat betreft "veel nodig" de 2 problemen deden zich voor sinds februari en begin juni, in de 4 jaar dat ik klant was stel ik vast dat het helpdesk fenomeen zich begon voor te doen in het laatste jaar (lancering cityconnect)

Voor een technisch probleeem heb ik de helpdesk niet nodig maar voor dingen die buiten mijn bereik liggen daar heb je nu eenmaal een helpdesk voor nodig.

Geplaatst: 01 sep 2008, 13:41
door N1N1
Ik probeer mijn boostpack al sinds april op te zeggen en toch blijven die *@#* mij een volledige faktuur opsturen.
Bellen en mailen helpt niet.
Heb al 5 service calls hiervoor openstaan dewelke ze sluiten zonder gevolg.
Reageren op mail doen ze na 14 dagen als ze al reageren natuurlijk.
Dus betaal ik die 6 euro supplement van boost pack niet meer, enkel nog mijn abbo van 35.95.
Resultaat, ze hebben vandaag mijn verbinding verbroken.

Ze hebben het recht niet gezien ik mijn basisabbonnement toch betaald heb !

Zijn dat daar *@#* of hoe zit dat ?

Geplaatst: 01 sep 2008, 13:57
door Uzzi
Amaai, das pas een eerste post, met de nodige verwensingen bij en alles :roll:

Als je Dommel op dit forum een beetje gevolgd zou hebben, dan zou je gemerkt hebben dat de betalingsopvolging en boekhouding bij Dommel volledig automatisch verloopt. Wanneer een factuur of een deel van een factuur niet betaald is (om voor het even welke reden) dan wordt je na een aantal weken automatisch afgesloten.

Enigste oplossing is, hoe moeilijk het ook klinkt, contact opnemen met Dommel om de situatie uit te klaren.

Geplaatst: 01 sep 2008, 14:58
door N1N1
Uzzi schreef:Amaai, das pas een eerste post, met de nodige verwensingen bij en alles :roll:

Als je sinds april met dit probleem zonder oplossing noch reaktie zit zou je er ook zo over denken. Maar zal flames wegnemen.

Uzzi schreef:Als je Dommel op dit forum een beetje gevolgd zou hebben, dan zou je gemerkt hebben dat de betalingsopvolging en boekhouding bij Dommel volledig automatisch verloopt. Wanneer een factuur of een deel van een factuur niet betaald is (om voor het even welke reden) dan wordt je na een aantal weken automatisch afgesloten.


Misschien makkelijk voor hen, maar zeker geen klantvriendelijk systeem...
Heb 4 maanden 6 euro teveel betaald om aan afsluiting te ontsnappen en zal ze nooit terugzien... gelukkig heb ik geen dommiciliëring.

Uzzi schreef:Enigste oplossing is, hoe moeilijk het ook klinkt, contact opnemen met Dommel om de situatie uit te klaren.


Been there done that...
kotsbeu... kan mss beter tijd in alternatief zoeken steken.

Geplaatst: 01 sep 2008, 15:18
door OpThaCop
Je boostpack zeg je best af mits een brief te sturen en aangetekend te laten sturen.

Geplaatst: 01 sep 2008, 15:20
door Uzzi
De klantvriendelijkheid is momenteel inderdaad ver te zoeken. Er is al genoeg gespeculeerd over het waarom en over de oplossingen en de termijn ervan. We kunnen alleen maar hopen dat het op (de korte) termijn terug goed komt.

Tot voor een paar maanden stond ik te springen om te kunnen overstappen naar Dommel (Speedconnect, als en wanneer dat er komt). Als ik nu alle horrorverhalen hoor, is mijn goesting zo ongeveer over.

Geplaatst: 01 sep 2008, 15:40
door N1N1
OpThaCop schreef:Je boostpack zeg je best af mits een brief te sturen en aangetekend te laten sturen.


Ik heb voor de boostpack gekozen voor de upload snelheid. Nu blijkt iedereen dezelfde snelheid te hebben zonder speedpack dus niet nodig.
Midden februari (ja dat is de originele datum) vraag ik aan dommel of er een alternatief is om meer upload te hebben ipv speedpack op te zeggen.
Na 3 weken krijg ik antwoord dat dit niet kan, en dat ik kan opzeggen door te replyen op de mail, wat ik gedaan heb.
Door hun late reply heb ik 2x moeten bijbetalen omdat ik deze een maand op voorhand moet opzeggen. 5 maanden later sta ik even ver.
waarom per snailmail als men tegenwoordig over snelmail en telefoon beschikt.
Maakt niet uit hoe je communiceerd, alles hangt ervan af wat ze met de info doen. In dit geval ... niets.

Verder ben ik tevreden over de verbinding, hoewel ze mijn verbinding 1 a 2 maal per dag resetten. Waarom ? Geen idee maar tis altijd rond de middag en rond middernacht

Geplaatst: 01 sep 2008, 16:31
door on4bam
N1N1 schreef:Verder ben ik tevreden over de verbinding, hoewel ze mijn verbinding 1 a 2 maal per dag resetten. Waarom ? Geen idee maar tis altijd rond de middag en rond middernacht


"Ze" resetten niets. Om de 36 uur heb je wel een disconnect (BC doet dat). Als je echt 2 disc per dag hebt moet je de settings van je modem eens nakijken.

Geplaatst: 01 sep 2008, 16:39
door N1N1
on4bam schreef:"Ze" resetten niets. Om de 36 uur heb je wel een disconnect (BC doet dat). Als je echt 2 disc per dag hebt moet je de settings van je modem eens nakijken.


Settings reeds nagekeken, alles correct ingesteld.
Heeft via Belgacom altijd gewerkt. Sinds Dommel disconnects.

Geplaatst: 02 sep 2008, 19:00
door verb
Hmm dat belooft als ik mijn Netconnect + boostpack wil laten omzetten naar Netconnect Start als ik het ouderlijk huis verlaat. Van mij krijgen ze 2 weken, indien geen reactie zeg ik heel den bazaar op en betaal ik niks meer.

Geplaatst: 02 sep 2008, 19:43
door liger
gewoon eerst opzeggen en dan opnieuw aanvragen.

Geplaatst: 02 sep 2008, 22:07
door a3ke
verb schreef:Hmm dat belooft als ik mijn Netconnect + boostpack wil laten omzetten naar Netconnect Start als ik het ouderlijk huis verlaat. Van mij krijgen ze 2 weken, indien geen reactie zeg ik heel den bazaar op en betaal ik niks meer.


zeg alvast maar alles op dan :D

Geplaatst: 03 sep 2008, 02:47
door natas666
na lang geaarzeld te hebben om over te stappen van telenet naar dommel wegens de afstand van 5km tot de centrale en de niet gegarandeerde snelheid, toch maar de overstap gedaan naar homeconnect.
Vanaf de aankoop van de modem tot de aansluiting op 9 juli is een 14-tal dagen verlopen en vanaf dan tot nu is er al meer dan 700 GB download langs mijn lijntje doorgekomen aan een continue snelheid van 3,7Mbit/sec.
Iets te traag om real time video streams te bekijken maar zeker snel genoeg om vlot te surfen.
voordeel is wel dat de download nu ook overdag kan gebeuren en dat heel dat telemeter gedoe verleden tijd is.
Wat telefoon betreft is de kwaliteit wel redelijk zuiver maar de persoon die je opbelt hoort soms een echo van zijn eigen stem, dus daar is zeker nog verbetering mogelijk.
Al bij al best tevreden en mocht de snelheid nog omhoog kunnen dan was het super.

Geplaatst: 03 sep 2008, 11:07
door nonkie
700 GB downloaden op 14 dagen? Met een effectieve snelheid van 3.7 Mbps. Volgens mijn berekening kom je op een 560 GB max.
Als er nog veel zo een misbruik maken van hun lijn komt er binnenkort ook een limiet bij de provider die vrijheid geeft aan zijn klanten.

Geplaatst: 03 sep 2008, 11:20
door X-2datop
natas666 schreef:Vanaf de aankoop van de modem tot de aansluiting op 9 juli is een 14-tal dagen verlopen en vanaf dan tot nu is er al meer dan 700 GB download langs mijn lijntje doorgekomen aan een continue snelheid van 3,7Mbit/sec.
Amai, ge moet daar echt fier op zijn... kan volgens mij nooit allemaal relevant zijn hetgene je download. ook al volg je alle TV series in HD kunt ge niet aan die hoeveelheid Gb's geraken. Enfin, doe maar allemaal zo'n volume. Dan kan binnenkort ook Dommel zijn boel opdoeken door de flagrante grootverbruikers. Ik geef toe dat de limieten in belgië achterhaald zijn, en dat 15Gb of zelfs 40Gb te weinig is voor sommigen in deze tijd. Maar om nu te zeggen dat het nodig is dat je 500+ Gb per maand gaat downloaden, dat kan NOOIT, maar dan ook NOOOIT legaal/normaal gebruik zijn :)

Grtz,
X

Geplaatst: 03 sep 2008, 16:40
door broli
natas666: Dat moet toch wel een serieuze typo zijn hoop ik. Of anders ben je de -censored-. Ongelimiteerd is 1 ding misbruik is iets anders. Dit is een familie product geen dedicated hosting service.

EDIT: Gelieve geen scheldwoorden te gebruiken. Dat is voor niets nodig.

Geplaatst: 03 sep 2008, 17:00
door Sasuke
Broli,

Ongeacht je standpunt, je kan dit ook in normale taal verstaanbaar maken. Scheldwoorden zijn hier niet op zijn plaats.

Grtz,
Sasuke

Geplaatst: 03 sep 2008, 21:04
door kaise1
nonkie , man sommige lezen toch echt geen reply hé :evil:
Vanaf 23 julli dus tot nu op zin reply op 3 september heeft deze goede ziel dus 700 gig's binnengeslurpt wat heel matig is als je van TELENET komt en de eerste keer wat vrijheid hebt:twisted:
iedere maand zoveel slurpen is idd twisted, of voor vriendjes te verkopen ect
Leer f*** iets wat aandachtig te lezen verdomme :roll:
Die mens gaat binnen enkele maandjes en 60 gig ofzo per maand slurpen...is de normale gang van zaken...
BTW er zijn er maar weinige die niet illlegaal downen ook al zeggen ze van niet, de legalen nemen dan een light of ee 40 gig max account mijn gedacht...

Geplaatst: 03 sep 2008, 21:33
door THDBASED
Slurpen is dat prison lingo voor downloaden?

Geplaatst: 03 sep 2008, 21:45
door kaise1
is idd downloaden, liefst illegaal zoiets als leechen :wink:

Geplaatst: 03 sep 2008, 22:12
door nonkie
kaise1 schreef:nonkie , man sommige lezen toch echt geen reply hé :evil:
Vanaf 23 julli dus tot nu op zin reply op 3 september heeft deze goede ziel dus 700 gig's binnengeslurpt wat heel matig is als je van TELENET komt en de eerste keer wat vrijheid hebt:twisted:
iedere maand zoveel slurpen is idd twisted, of voor vriendjes te verkopen ect
Leer f*** iets wat aandachtig te lezen verdomme :roll:
Die mens gaat binnen enkele maandjes en 60 gig ofzo per maand slurpen...is de normale gang van zaken...
BTW er zijn er maar weinige die niet illlegaal downen ook al zeggen ze van niet, de legalen nemen dan een light of ee 40 gig max account mijn gedacht...


Mijn excuses voor het misverstand. Als je het op een beleefde manier zou gezegd hebben dan had ik het evengoed gesnapt hoor!
Maar neemt niet weg dat dit nog misbruik maken is van de situatie. Een gemiddelde van 12 GB per dag. Vergeet niet dat door dergelijke personen limieten terug ingevoerd worden of stand houden.

Geplaatst: 03 sep 2008, 22:24
door Fireblade
ach, ik had de eerste 10 dagen wel een verbruik van 15 GB per dag. Nu is het slechts 1 a 2 GB per dag meer, soms een uitstulping, soms zelfs minder. Het mindert wel.

Geplaatst: 04 sep 2008, 10:35
door OpThaCop
natas666 schreef:Vanaf de aankoop van de modem tot de aansluiting op 9 juli is een 14-tal dagen verlopen en vanaf dan tot nu is er al meer dan 700 GB download langs mijn lijntje doorgekomen aan een continue snelheid van 3,7Mbit/sec.

Jongens (en meisjes?), hieruit maak ik op dat :
1) Aankoop modem tot aansluiting (op 9 juli) : 14 dagen. Natas666 had dus de modem 14dagen in bezit, vooraleer de aansluiting gebeurde.
2) De periode van 9 juli (zijn aansluiting), tot zijn post (3 september) heeft hij/zij 700GB gedownload.

Even summeren : Juli => Augustus => September
De periode is dus """ongeveer""" 2 maanden (om het makkelijk te nemen) en dus 700GB/2 per maand oftewel 350GB / maand.

Sommigen beweren 700GB/maand, wat dus (volgens mij) niet klopt.

Desalnietemin is die 350GB nog steeds veel.. Zelfs voor je eerste periode "vrijheid van limieten".

Geplaatst: 04 sep 2008, 11:05
door kaise1
nonkie schreef:Mijn excuses voor het misverstand. Als je het op een beleefde manier zou gezegd hebben dan had ik het evengoed gesnapt hoor!


Mijn excuses back voor deze heel onbeleefde reply..(had wat teveel wijn op)
Zou beter niet meer komen lezen in dat geval :x

In t'begin van dommel hadden we zulke vrijheden nog niet maar 50 gig (zonder happy hours), kocht er dan ook 50 bij en voor de rest op mediumband, en kwam toch ook op 250+ voor een paar maanden enfin als ge van telenet komt moet je toch begrijpen dat ze zich ff laten gaan...

Geplaatst: 04 sep 2008, 11:10
door N1N1
verb schreef:Hmm dat belooft als ik mijn Netconnect + boostpack wil laten omzetten naar Netconnect Start als ik het ouderlijk huis verlaat. Van mij krijgen ze 2 weken, indien geen reactie zeg ik heel den bazaar op en betaal ik niks meer.


Internetverbinding heb ik ondertussen teruggekregen, mijn website is nog steeds offline en de boostpack hebben ze nog steeds niet opgezegd...
Aansluiten gaat snel, ervan af geraken blijkbaar niet... en ondertussen blijven ze me maar aanmanen om te betalen...
Volgens mij ligt het probleem bij de 2nd line support die niet naar behoren werkt en niet bij de helpdesk.

Is er geen overheidsinstantie die we kunnen contacteren om deze malafiede praktijken aan te geven ?

Geplaatst: 04 sep 2008, 11:18
door kaise1
X-2datop schreef: Enfin, doe maar allemaal zo'n volume. Dan kan binnenkort ook Dommel zijn boel opdoeken door de flagrante grootverbruikers.
Grtz,
X


Ze trekken ze juist aan (boostpack, medium 4.6 Mbit, geen fupecht ogelimiteerd), weten ook wel dat de meeste klanten na enkele maandjes kalmeren ;)
Wat betreft dat legaal downen, geven een ongelimiteerde giganews usenet accounts, voor wat om wat text te lezen of wat linux distro te downen ofzo ? :lol:

Geplaatst: 04 sep 2008, 14:38
door Confusion
Ik heb op 20 augustus dat contract verstuurd naar dommel, hoelang duurt het gemiddeld eer ik een brief of mail krijg ter confirmatie met de codes enz?

edit: juist eindelijk iemand aan de lijn gehad en die zei me dat activatie pas voor de 15 september zou voorzien zijn aangezien ze wachten op BGC :(
Das al geen goei begin zenne, pffffff.....
Brief zou me morgen of overmorgen verstuurd worden met alle gegevens, maar daar twijfel ik wel aan en vrees dat die persoon maar wat zei om er vanaf te zijn :(

Geplaatst: 04 sep 2008, 16:19
door N1N1
N1N1 schreef:
Internetverbinding heb ik ondertussen teruggekregen, mijn website is nog steeds offline en de boostpack hebben ze nog steeds niet opgezegd...
Aansluiten gaat snel, ervan af geraken blijkbaar niet... en ondertussen blijven ze me maar aanmanen om te betalen...
Volgens mij ligt het probleem bij de 2nd line support die niet naar behoren werkt en niet bij de helpdesk.

Is er geen overheidsinstantie die we kunnen contacteren om deze malafiede praktijken aan te geven ?


Zal u nog meer zeggen ... Internet is weer verbroken.
helpdesk zei me destijds nog dat ik gewoon moest blijven betalen tot het in orde was en ik zou dan een tegoed krijgen voor het teveel betaalde.
Blijkt nu :
Wat ik 3 maanden teveel betaald heb ben ik kwijt en betalen ze niet terug.
Wat ik nu al 2 maanden niet betaald heb moet ik betalen of ze blijven mijn verbinding verbreken tot betaling.

Ik moet dus blijven bijbetalen omdat zij weigeren om dit op te zeggen ????
Begrijpen die dan niet dat ik dat heb opgezegd en niet meer wil ?
Maffia is er klein bier naast... dus mensen bezint eer ge met dommel begint.

Geplaatst: 04 sep 2008, 18:36
door nonkie
N1N1 schreef:
verb schreef:Hmm dat belooft als ik mijn Netconnect + boostpack wil laten omzetten naar Netconnect Start als ik het ouderlijk huis verlaat. Van mij krijgen ze 2 weken, indien geen reactie zeg ik heel den bazaar op en betaal ik niks meer.


Internetverbinding heb ik ondertussen teruggekregen, mijn website is nog steeds offline en de boostpack hebben ze nog steeds niet opgezegd...
Aansluiten gaat snel, ervan af geraken blijkbaar niet... en ondertussen blijven ze me maar aanmanen om te betalen...
Volgens mij ligt het probleem bij de 2nd line support die niet naar behoren werkt en niet bij de helpdesk.

Is er geen overheidsinstantie die we kunnen contacteren om deze malafiede praktijken aan te geven ?

Je kan de ombudsdienst inschakelen.

@ Kaise1, excuses aanvaard. :wink:

Geplaatst: 05 sep 2008, 03:49
door natas666
na ff enkele reacties op mijn post gelezen te hebben kan ik wel zeggen dat ikzelf 700 GB (en dat is geen typo) op bijna 2 maand tijd, héél matig vind en dat dit zeker niet zal minderen daar ik, voordat ze bij TN de achterpoortjes gedicht hebben dit ook al deed. Het enige verschil bij TN is dat het vlugger ging dan nu.
Tevens wil ik ook opmerken dat er géén sprake is van illegale content en dat ik slechts één bijkomend abonnement heb op een site die dagelijks 5 nieuwe DVD's ter beschikking stelt van zijn abonnees, en waar reeds meer dan 5000 DVD's beschikbaar zijn voor download.
Mensen die mij reeds kennen van bij Tik weten wel welke site ik bedoel en de frustraties die ik had toen die achterpoortjes bij TN gesloten werden en ik dus bijlange na niet meer van mijn bijkomend abonnement gebruik kon maken.
Download limieten zijn en blijven concurrentievervalsend omdat TN hun eigen filmverhuring niet meerekent in hun limieten en dit wel meetellen als hun abonnees een film willen huren op een andere site.
Als dommel nu eens als een normaal Europees bedrijf kon beschouwd worden i.p.v. steeds vergeleken te worden met die 2 Vlaamse monopolisten dan moeten jullie toch beseffen dat voor wat zij aanbieden nog vet betaald worden voor hun abonnementen en zeker in het buitenland weg-geconcurreerd zouden worden door abonnementen van 20 tot 30 euro voor hetzelfde product dat dommel aanbiedt en waar limiet-loos de normaalste zaak van de wereld is.