Pagina 3 van 4
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:37
door Rogue
Zelete schreef:Waar zie je dat profiel trouwens ergens? Of is dat de sync speed ofzo?
https://crm.schedom-europe.net/
inloggen en dan "my packages" en op de I klikken
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:40
door Devilzown
Rogue schreef:Ben je al verbonden e.d.? Misschien(wss) hebben ze het extra druk en hebben ze een realistischere datum vastgezet.
Ja, ben mss niet echt duidelijk geweest.
Heb het week of 2 geleden besteld, het is al actief sinds maandag.
Er is al meer op gedownload dan ik per maand kreeg van telenet trouwens
Ik ben nu ononderbroken verbonden via mijn dommel connectie sinds maandag. Maandagavond stond er ook: uw lijn is opgeleverd (iets in die trend). Maar als ik nu kijk staat er weer een activatiedatum.
De synchwaardes van mijn modem geven wel aan dat ik op een 4.6mbit profiel zit. (Belgacom profiel) Niet op het 4mbit down/0.448up profiel waar dommel mee adverteerd. Wordt dit eventueel overgeschakeld oid?
Of gebruikt dommel 4.6mbit profielen?
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:43
door Lord Utopia
Je haalt de 4.6 niet effectief
Het 4.6 profiel = 4 Mb pracktisch.
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:43
door Zelete
Rogue schreef:Zelete schreef:Waar zie je dat profiel trouwens ergens? Of is dat de sync speed ofzo?
https://crm.schedom-europe.net/
inloggen en dan "my packages" en op de I klikken
Bedankt, maar ik zie daar toch echt niks staan van snelheid hoor
Heb het van kop tot teen nagelezen
Bij mijn router staat dit wel:
Line rate - upstream: 512 Kbps
Line rate - downstream: 4640 Kbps
^^ Gevonden dus
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:44
door Lord Utopia
Je profiel staat in je modemgegevens.
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:45
door Rogue
Devilzown schreef:
Ja, ben mss niet echt duidelijk geweest.
Heb het week of 2 geleden besteld, het is al actief sinds maandag.
Er is al meer op gedownload dan ik per maand kreeg van telenet trouwens
Ik ben nu verbonden via mijn dommel connectie.
De synchwaardes van mijn modem geven wel aan dat ik op een 4.6mbit profiel zit. (Belgacom profiel) Niet op het 4mbit down/0.448up profiel waar dommel mee adverteerd. Wordt dit eventueel overgeschakeld oid?
Misschien een databasefoutje dan. Ik zou zeggen kijk er binnen een paar dagen nog eens naar; indien het dan niet in orde is, even bellen voor rechtzetting.
Dat 4,6Mbit/512Kbit-profiel is een perfect normaal profiel van het BGC-netwerk. Je verbinding wordt gewoon door dommel(of bgc?) gecapped op 4Mbit/448Kbit
@ Zelete
Ik had je vraag inderdaad verkeer begrepen. Die profielen zijn inderdaad gwn je sync-snelheden
@ lord utopia
Dat is niet juist, Je haalt 4Mbit effectief omdat je die krijgt. Daar gaat overhead vanaf en je houdt nog ongeveer 3,5Mbit over in de praktijk
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:47
door Devilzown
Lord Utopia schreef:Je haalt de 4.6 niet effectief
Het 4.6 profiel = 4 Mb pracktisch.
Ik ben een adsl field tech, dat snap ik nu zelf ook wel hoor
Als dommel adverteerd met 4096/448 profielen, ga ik er vanuit dat ik ook op zo'n profiel zou synchen. Niet op 4600/512. Tenzij dommel met realistische snelheden adverteerd
(Ze zouden de enige zijn
)
Maar de vraag is dus, wordt mijn lijn overgeschakeld, of is er een foutje in hun systeem oid?
Geplaatst: 05 jun 2008, 23:52
door Devilzown
Rogue schreef:Devilzown schreef:
Ja, ben mss niet echt duidelijk geweest.
Heb het week of 2 geleden besteld, het is al actief sinds maandag.
Er is al meer op gedownload dan ik per maand kreeg van telenet trouwens
Ik ben nu verbonden via mijn dommel connectie.
De synchwaardes van mijn modem geven wel aan dat ik op een 4.6mbit profiel zit. (Belgacom profiel) Niet op het 4mbit down/0.448up profiel waar dommel mee adverteerd. Wordt dit eventueel overgeschakeld oid?
Misschien een databasefoutje dan. Ik zou zeggen kijk er binnen een paar dagen nog eens naar; indien het dan niet in orde is, even bellen voor rechtzetting.
Dat 4,6Mbit/512Kbit-profiel is een perfect normaal profiel van het BGC-netwerk.
Je verbinding wordt gewoon door dommel(of bgc?) gecapped op 4Mbit/448Kbit
Hazo
Dacht dat dommel echt verschillende profielen gebruikte.
Geplaatst: 10 jun 2008, 21:33
door Devilzown
Ondertussen meld mijn controlepaneel dat mijn lijn actief is sinds 09/08.
Vreemd, want ben al actief 02/08
Geen onderbreking gehad en ondertussen nog altijd zeer tevreden over Dommel
Ik ben moeite aan het doen om mijn limiet te overschrijden, maar het lukt ni goe
Geplaatst: 10 jun 2008, 21:49
door gerree
Geen diepe dalingen bij dommel!
zoals bij belgacom bv
geen 11 kb/s opeens bij een download
meestal full speed hier 420 kb/s
Geplaatst: 10 jun 2008, 21:54
door MJ
Devilzown schreef:Ik ben moeite aan het doen om mijn limiet te overschrijden, maar het lukt ni goe
Toen ik pas klant was had ik 50GB (een dik jaar geleden schat ik), ik wou dan ook de volle 50GB elke maand erdoor jagen (om toch maar zoveel mogelijk waar voor je geld te krijgen
). Daarna steeg het naar 75GB en moest ik al meer moeite doen, nu met 100GB doe ik helemaal geen moeite meer, ik doe wat ik wil zonder zorgen te maken, ik kijk nog amper nog hoe ver ik tegen de limiet zit, ik weet dat ik rond de 50-60GB/maand zit.
Geplaatst: 10 jun 2008, 22:24
door Devilzown
MJ schreef:Devilzown schreef:Ik ben moeite aan het doen om mijn limiet te overschrijden, maar het lukt ni goe
Toen ik pas klant was had ik 50GB (een dik jaar geleden schat ik), ik wou dan ook de volle 50GB elke maand erdoor jagen (om toch maar zoveel mogelijk waar voor je geld te krijgen
). Daarna steeg het naar 75GB en moest ik al meer moeite doen, nu met 100GB doe ik helemaal geen moeite meer, ik doe wat ik wil zonder zorgen te maken, ik kijk nog amper nog hoe ver ik tegen de limiet zit, ik weet dat ik rond de 50-60GB/maand zit.
Het is heerlijk om u niet te moeten inhouden
De snelheid is wel wat lager dan telenet, maar het gebruiksgemak maakt dat compleet goed. Tijdens het surfen merk je het toch niet. En of ik mijn bestanden nu op 10 minuten of 25 minuten heb. Da maakt ni uit
Geplaatst: 11 jun 2008, 06:54
door Marie-Anne
Los van m'n overstap (UPC naar Dommel: 3 weken geen internet
!), DSLAM crash (Feb), disconnects en hoge pingtijden (inmiddels opgelost), begin ik meer en meer te beseffen dat de drijvende kracht achter Dommel (Bart en Sandra) eigenlijk een
DIKKE pluim verdienen
Het Dommel team werkt zich dag-en nacht een slag in de rondte om een eerlijk, fraai en bovenal betaalbaar (eind)product neer te zetten.
Ook over support heb ik geen klagen (meer).
Op een schaal van 1 t/m 10, geef ik Dommel (momenteel) een
9 (negen).
Geplaatst: 11 jun 2008, 08:28
door margaaas
uit het contract,:
3.3.a. betaling via overschrijving:
De verwerking van de betaling gebeurt automatisch indien de Klant de hiervoor op de pro forma faktuur voorziene gestructureerde mededeling op de juiste manier gebruikt bij de overschrijving van de betaling en indien het vermelde faktuurbedrag (incl. BTW) exact wordt overgeschreven.
Enkel in dit geval kan een automatische en snelle verwerking gegarandeerd worden en dit binnen de 24 uur na ontvangst van het overgeschreven bedrag op de rekening van SCHEDOM NV/SA.
Indien bij de betaling de juiste gestructureerde mededeling en/
of het juiste bedrag niet werd gebruikt,zal SCHEDOM NV/SA proberen de betaling zo spoedig mogelijk te linken aan de juiste pro forma faktuur.
Doch in dit geval kan geen verwerkingstermijn worden voorop gesteld
Een kennis betaalde verleden week,zijn factuur via de bankautomaat,hij twijfelde aan het bedrag en ronde het af naar boven,om zeker te zijn dat hij genoeg had betaald.
Hierdoor zou volgens bovenvermelde uitleg zijn betaling problemen kunnen meebrengen.
Hij wou dan ook een email sturen met verwijzing naar zijn fout.
Groot was zijn verwondering toen hij zag dat 2 dagen na betaling de betaling geregistreerd was.
Zonder dat hij een bericht had moeten sturen.
Hij vraagt zich nu af, of ,:
"3.5. Bij een dubbel betaling die werd uitgevoerd door de Klant, kan deze
SCHEDOM NV/SA hiervan op de hoogte brengen door dit via e-mail aan
[email protected] door te sturen. De Klant dient hierbij duidelijk
melding te maken van:
- de datum van beide betalingen;
- de bedragen van beide betalingen;
- het rekeningnummer van de Klant waarop een eventuele terugstorting
kan gebeuren;
- de keuze van de Klant om de betaling meteen terug uit te voeren op zijn
rekening
(hierbij wordt een administratieve kost van 10,00 euro
aangerekend) of dat de Klant het teveel gestortte bedrag wenst vrij te
houden voor een bestelling of verlenging in de toekomst (bij deze optie
dient bij ontvangst van de volgende faktuur hiervoor een mail verstuurd
te worden aan
[email protected] waarin de Klant melding doet van
deze overeenkomst samen met het ticketnummer waar deze
overeenkomst betrekking op heeft)."
van toepassing kan zijn op die paar centjes die teveel zijn betaald.
Want,wat er gebeurt,als men wat teveel betaald,daar vindt hij in het contract niets over.
En van het teveel betaalde,kan hij ook nergens iets terug vinden.
Bron,:
http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... 812&top=10
Geplaatst: 11 jun 2008, 08:44
door meon
Da's een topic waar je helemaal alleen in discussie bent met jezelf? Of gebruik je het forum van Test-Aankoop als archief van je dossier?
Geplaatst: 11 jun 2008, 09:04
door Marie-Anne
Man, man, man wat een mierenneukerij.
Overschrijvingsfout(je)
?
Na de eerste de beste betalingsherinnering, meteen het bankrekeningafschrift, waarop de feitelijke betaling staat, voorzien van het
juiste betalingskenmerk (+++012/3456/78900+++) aan Dommel faxen
!!
Een niet Dommel e-mail adres b.v. qmail biedt (hier) uitkomst
Geplaatst: 11 jun 2008, 09:13
door margaaas
meon schreef:
Da's een topic waar je helemaal alleen in discussie bent met jezelf? Of gebruik je het forum van Test-Aankoop als archief van je dossier?
Het is er in ieder geval het duidelijkst uitgelegd voor iedereen
en vrij van storende commentaar.
Marie-Anne schreef:Man, man, man wat een mierenneukerij.
De vraag is wel,vanwege wie ?
Je kan best eerst alles eens duidelijk lezen want dat heb je nog niet gedaan ,
zie ik hier,:
http://sibbia.files.wordpress.com/2007/ ... l-ball.jpg
Geplaatst: 11 jun 2008, 10:31
door Gent32m
margaaas,
Sorry maar je bent echt een zaaaaaaaaaaaaaaaaag
Heb je niets beters met je tijd te doen ?
Hier ben je nu al maanden (straks jaren) over aan het zagen !
Deze fout ligt niet enkel bij Dommel.
Ze ligt even goed bij jezelf. Maar dat wil jij maar niet inzien...
Tot treurix toe...
Wat wil je nu eigenlijk (het meest) ?
a) Je gelijk krijgen
b) Je onrecht van de daken schreeuwen.
c) Dommel in zijn ongelijk stellen.
d) Vooral niet in eigen boezem kijken.
e) Vooral niet samen zoeken naar een oplossing
f) Vooral niet constructief te werk gaan
g) Vooral geen begrip hebben voor de ander (en gemaakte fouten)
h) Vooral geen begrip hebben voor jezelf (en eigen fouten)
i) Vooral geen geduld hebben met de ander
j) Vooral geen geduld hebben met jezelf
Zo iemand als jij, zouden we beter eens aan één of ander psychoanalytisch onderzoek onderwerpen
Stond je moeder altijd voor je klaar toen je klein was ? Was je enig kind ? Kreeg je altijd je zin ? Heb je leren samenwerken met anderen ? Heb je leren omgaan met anderen ? Kun je denken in een team ? Als een team ? Of denk je enkel vanuit jezelf...
Enfin, vele vragen. Alleen jij kent de antwoorden...
Persoonlijk zou ik hier niet teveel wakker van liggen. Als je echt problemen hebt met Dommel (of jezelf). Ga dan op een ander. Er is keuze genoeg.
Ik ben heel tevreden van Dommel. Vind dit een top ISP. En moest ik niet meer tevreden zijn. Dan ga ik op een ander. Die keuze heb ik. Ipv maar te blijven zagen en klagen... En ondertussen niets aan je situatie te veranderen.
Weet je, Argenta heeft een paar maanden geleden 2.500 euro aan intrest van me gestolen (door vervroegde terugbetaling van kasbons, die me indertijd "mondeling" als kasbons zonder wederbelegginsvergoeding zijn aangeboden). Ik heb een klacht bij de bemiddelingsdienst van de banken ingediend. Meer kan ik niet doen. 2.500 euro is ook geen klein bier. Echter ik ga hier verder geen tijd meer in steken. Ben ik die 2.500 euro kwijt, dan is dat maar zo. Ik heb nu betere en andere dingen te doen. Zoals het huis te schilderen, mijn computer (HTPC) in orde te krijgen, etc..
Life goes on...
En bij Argenta ziet men mij alvast niet meer
Zeker niet voor sparen of verzekeringen.
Voor de gratis VISA kaartjes, etc ben ik er wel nog bij
Geplaatst: 11 jun 2008, 10:49
door margaaas
Gent32m schreef:margaaas,
Wat wil je nu eigenlijk (het meest) ?
a) Je gelijk krijgen
b) Je onrecht van de daken schreeuwen.
c) Dommel in zijn ongelijk stellen.
d) Vooral niet in eigen boezem kijken.
e) Vooral niet samen zoeken naar een oplossing
f) Vooral niet constructief te werk gaan
g) Vooral geen begrip hebben voor de ander (en gemaakte fouten)
h) Vooral geen begrip hebben voor jezelf (en eigen fouten)
i) Vooral geen geduld hebben met de ander
j) Vooral geen geduld hebben met jezelf
Ik wil af van het gevoel dat men met mijn voeten speelt en krijgen waar ik recht op heb.
en probeer te voorkomen,dat een ander ook zou meemaken,wat er met mij al is gebeurd
Ik stop hier ook met commentaar want heb al te veel geschreven
Geplaatst: 11 jun 2008, 11:04
door deej
margaaas schreef:Ik stop hier ook met commentaar want heb al te veel geschreven
Eindelijk een zinnige uitspraak.
Geplaatst: 11 jun 2008, 12:25
door ketter
margaaas bij al je berichten bij testaankoop spreekt U zichzelf meermaals tegen.
Je hebt overal betalingsproblemen als ik het zo zie.Als je niet met geld en bankzaken om kan gaan laat het dan iemand voor je doen die dit wel kan.
Geplaatst: 11 jun 2008, 12:55
door yama
@margaas nu heb je op bijna iedere topic joen nen haak ingeslegen
we weten nu al meer dan genoeg over je situatie als ge dat op een eigen
topic zet ok maar nu al maanden met ceurix margaas margaaas...
begint dat op mn zenuwen te werken .
En hoop ik van harte dat ge eindelijk niet meer op iedere topic je probs op
zet .
Maar je relaas op een eigen topic zet en daar desnoods alleen verder lult.
Maar nu ben ik volledig offtopic mijn excuses daarvoor maar wou het ook ff zeggen neh tis ter ut
.
Geplaatst: 11 jun 2008, 13:36
door Rogue
deej schreef:margaaas schreef:Ik stop hier ook met commentaar want heb al te veel geschreven
Eindelijk een zinnige uitspraak.
Leuk die uitspraken, nu ze nog naleven.
Geplaatst: 11 jun 2008, 17:05
door Software
Hoe lang duurt het voor je geactiveerd bent bij dommel.
Ik heb nu een vaste lijn met belgacom adsl.
Als ik morgen mijn bestelling (netconnect) doe bij dommel en ik stuur contract/betaling vrijdag op, hoe lang duurt het dan ?
Geplaatst: 11 jun 2008, 17:09
door Lord Utopia
Software schreef:Hoe lang duurt het voor je geactiveerd bent bij dommel.
Ik heb nu een vaste lijn met belgacom adsl.
Als ik morgen mijn bestelling (netconnect) doe bij dommel en ik stuur contract/betaling vrijdag op, hoe lang duurt het dan ?
Als je nu al BelgacomADSL hebt, kan het zijn dat je zelfs niets merkt. Je moet gewoon je inloggegevens veranderen in je modem.
Geplaatst: 11 jun 2008, 17:10
door Devilzown
Software schreef:Hoe lang duurt het voor je geactiveerd bent bij dommel.
Ik heb nu een vaste lijn met belgacom adsl.
Als ik morgen mijn bestelling (netconnect) doe bij dommel en ik stuur contract/betaling vrijdag op, hoe lang duurt het dan ?
5-10 werkdagen.
Bij mij was het iets minder dan 2 weken na inschrijving in orde.
Geplaatst: 11 jun 2008, 17:13
door elldiablo
Marie-Anne ---> Man, man, man wat een mierenneukerij.
Maarzaag ---> De vraag is wel,vanwege wie ?
mmmm
nog niet door zeker ??
Geplaatst: 11 jun 2008, 22:34
door Burny
Ik moet mijn mening over Dommel toch gaan bijstellen.
Gisteren is mijn buurman ten onrechte afgesloten. Het is een stipte betaler en alles was correct ingevuld bij de overschrijving. Na de eerste aanmaning dadelijk een ticket aangemaakt. Toen daar geen reactie op kwam, hem laten bellen. Aan de telefoon werd bevestigd dat er inderdaad een fout was gemaakt en dat ze het in orde zouden brengen, zonder verdere tussenkomst van ons. Daarna nog een aanmaning gehad en weer gereageerd op het ticket. Geen reactie en gisteren was zijn verbinding dan weg. Blijkbaar staat de betaling nog steeds al 'openstaand' in de CRM.
Ik heb nu gemailt met alle info die ze in het ticket vroegen, en hoop dat dit snel in orde komt.
Maar
A) ten onrechte iemand afsluiten (stipte betaler, zelfs juni is al lang betaald)
B) telefonisch bevestingen dat er iets fout is en dat het opgelost is en dan toch afsluiten
Dat kan toch niet :s Hier is toch nog verbetering nodig. Dringend.
Geplaatst: 11 jun 2008, 22:50
door margaaas
^^Kaarsjes branden helpt,het begint al^^,:
Mijn woorden zijn nog niet koud
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 9:31
Gent32m schreef:margaaas,
Wat wil je nu eigenlijk (het meest) ?
a) Je gelijk krijgen
b) Je onrecht van de daken schreeuwen.
c) Dommel in zijn ongelijk stellen.
d) Vooral niet in eigen boezem kijken.
e) Vooral niet samen zoeken naar een oplossing
f) Vooral niet constructief te werk gaan
g) Vooral geen begrip hebben voor de ander (en gemaakte fouten)
h) Vooral geen begrip hebben voor jezelf (en eigen fouten)
i) Vooral geen geduld hebben met de ander
j) Vooral geen geduld hebben met jezelf
Ik wil af van het gevoel dat men met mijn voeten speelt en krijgen waar ik recht op heb.
en probeer te voorkomen,dat een ander ook zou meemaken,wat er met mij al is gebeurd
Bron,:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 129#227129
Geplaatst: 11 jun 2008, 23:36
door Burny
Fouten gebeuren, al vind ik dit vrij onvoorstelbaar.
Veel zal afhangen van de aangeboden oplossing/compensatie. Voorlopig hou ik de goeie moed erin, met het geloof dat Dommel dit netjes gaat oplossen.
Geplaatst: 12 jun 2008, 01:42
door xenne
ja Burny, straffe kost. lijken wel margaanse toestanden, al is dit nog straffer omdat er geen sprake is van een foute betaling of zoiets, blijkbaar een fout in hun systeem. en dan zeggen dat het in orde gaat gebracht worden en dan nog afsluiten... pijnlijk!
laat maar weten hoe het afloopt en of ze enige compensatie aanbieden (heb nog nergens gelezen dat dommel dat doet)
Geplaatst: 12 jun 2008, 03:34
door margaaas
Burny schreef:Fouten gebeuren, al vind ik dit vrij onvoorstelbaar.
Veel zal afhangen van de aangeboden oplossing/compensatie. Voorlopig hou ik de goeie moed erin, met het geloof dat Dommel dit netjes gaat oplossen.
Tip,: als je hem wil helpen,tot dat hij terug geactiveerd word,kan je hem waarschijnlijk even met uw gegevens laat inloggen, en zou hij al een tijdje voortkunnen = een tijdelijke noodoplossing.( niet voortvertellen,hé )
Want dommel kennende sturen ze hem,via zijn gedeactiveerd internet emails met uitleg en instructies.
Mijn eerder gestelde vraag word waarschijnlijk ook wat duidelijker.
margaaas schreef:
Ik ben niks van plan en mijn oorspronkelijke vraag was ,:
margaaas schreef:Omdat jullie de 2 kennen.
Mag bijvoorbeeld ,marg***s inloggen op de pc van ceurrrix met zijn eigen inloggegevens
via de gedeactiveerde verbinding als dat mogelijk is ? ?
En daar zag ik nog geen zinnig antwoord op.
Ene snapte de vraag niet.
En daar geef ik geen commentaar op om het hier kalm te houden,
als dat mag ?
xenne schreef:laat maar weten hoe het afloopt en of ze enige compensatie aanbieden (heb nog nergens gelezen dat dommel dat doet)
Ik zou in ieder geval als ze mijn op 2/4/2008 gedane betaling terugvinden met de gegevens die ik hen bezorgde ,
en me terug activeren,minstens één maand kwijt zijn,
zonder (volgens Dommel)aanspraak te kunnen maken op énige vorm van compensatie.
Waar ik niet mee akkoord kan gaan.
Wie wel ?
grts
Geplaatst: 12 jun 2008, 17:45
door Burny
xenne schreef:ja Burny, straffe kost. lijken wel margaanse toestanden, al is dit nog straffer omdat er geen sprake is van een foute betaling of zoiets, blijkbaar een fout in hun systeem. en dan zeggen dat het in orde gaat gebracht worden en dan nog afsluiten... pijnlijk!
laat maar weten hoe het afloopt en of ze enige compensatie aanbieden (heb nog nergens gelezen dat dommel dat doet)
Pijnlijk inderdaad. Deze middag kreeg ik reeds een antwoord van de Tech support. Ze hebben de gegevens doorgegeven aan de financiele dienst.
Compensatie is onmogelijk.
Helaas staat de factuur nog steeds open.
@ Margaas: bedankt voor je bijdrage. Ik ga het echter niet riskeren, ik wil geen enkel risico lopen
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:18
door margaaas
Ik heb juist een antwoord op de mail gekregen die ik om 10.30 uur verzond en een herhaling is van de mails van gisteren en eergisteren +
een verwijzing naar ,:
http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... 812&top=10
Het antwoord was,:
email schreef:Geachte,
Bedankt voor de informatie. Uw betaling werd afgeboekt.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter"
Heb hen ineens geantwoord,:
Geachte,
Eindelijk heb je het betalingsbewijs dat al sinds 10/4/2008 ter uwer beschikking staat bekeken en mij terug geactiveerd aan de hand van de zich daarop bevindende informatie
U zal dus ook geconstateerd hebben dat de betaling gebeurd was.
Ik vraag u wat gebeurt er met die maand die betaald is en waarvoor u niets hebt geleverd ?
en wacht op hun zinnig wederwoord.
grts
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:39
door Burny
Margaas,
Ik weet niet of je mijn geval of je eigen probleem daarmee sneller opgelost krijgt hoor. Ik veronderstel toch dat die titel een verwijzing is naar mijn probleem? Ik heb liever niet dat je op die manier de verwijzing maakt.
Mocht mijn probleem ontaarden, dan wil ik gerust eens samenzitten om verdere stappen te bekijken. Maar daar ga ik op dit moment zeker niet van uit, ik behoud mijn vertrouwen in Dommel.
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:47
door margaaas
Als je goed leest zie je dat ik al terug geactiveerd ben.
Dus dat gedeelte is al ok.
@ Burny
Het ging over u en is al verwijderd
Burny schreef:
Compensatie is onmogelijk.
Helaas staat de factuur nog steeds open.
@ Margaas: bedankt voor je bijdrage. Ik ga het echter niet riskeren, ik wil geen enkel risico lopen
Hoe kom je er bij dat compensatie onmogelijk is ? ?
Men heeft al eens deactivatie van 4 dagen rechtgezet ,
door die 4 dagen opnieuw toe te kennen aan de klant.
Ze kunnen alles als ze maar willen.
Met uitzondering van alles waartoe ze niet bekwaam zijn.
En daar kunnen ze niet aan doen
Waarvoor ze vergeven mogen worden.
Geplaatst: 12 jun 2008, 18:48
door Burny
margaaas schreef:Als je goed leest zie je dat ik al terug geactiveerd ben.
Dus dat gedeelte is al ok.
Fijn om te horen, hopelijk wordt mijn probleem wat sneller opgelost, vandaag of morgen nog bv
Geplaatst: 13 jun 2008, 02:55
door xenne
de aanhouder wint, margaaas, 't zal mij benieuwen of dommel u nog een compensatie aan zal bieden. 't is iig niet hun gewoonte....
Geplaatst: 13 jun 2008, 12:31
door margaaas
Die gaan (volgens mij,maar wie ben ik?) uit zichzelf niets aanbieden.
Ik verwacht dat ze mijn vraag in verband met de betaalde maar niet geleverde maand gaan negeren en niet zullen beantwoorden.
Geen probleem ,de ombudsman zal er wel naar vragen en die zullen ze (denk ik)niet negeren.
Ik eis de 3 dagen per onterechte dag dat ik gedeactiveerd was en die ze door hun manier van handelen hebben toegezegd op het door hen geopend ticket van 10/4/2008.
+ De euros die ze me al meer gekost hebben ,
dan wanneer ik niet gedwongen werd hun dure 070 helpdesktelefoonnummer
te bellen ,omdat ze zogezegd niet over een gewoon zonaal telefoonnummer kunnen beschikken.
Dommel heeft het nu met
"Bedankt voor de informatie. Uw betaling werd afgeboekt"
in orde gebracht zonder dat ik hen meer info heb gegeven dan de info,die ik hen op 10/4/2008 gaf.
Wat ze nu gedaan hebben konden ze dus 2 maand geleden ook gedaan hebben.
Dat ze maar eens een reden geven van het tegenovergestelde.
Een voorbeeld,:
margaaas schreef:
Indien bij de betaling de juiste gestructureerde mededeling en/
of het juiste bedrag niet werd gebruikt,zal SCHEDOM NV/SA proberen de betaling zo spoedig mogelijk te linken aan de juiste pro forma faktuur.
Doch in dit geval kan geen verwerkingstermijn worden voorop gesteld
Een kennis betaalde verleden week,zijn factuur via de bankautomaat,hij twijfelde aan het bedrag en ronde het af naar boven,om zeker te zijn dat hij genoeg had betaald.
Hierdoor zou volgens bovenvermelde uitleg zijn betaling problemen kunnen meebrengen.
Hij wou dan ook een email sturen met verwijzing naar zijn fout.
Groot was zijn verwondering toen hij zag dat 2 dagen na betaling de betaling geregistreerd was.
Zonder dat hij een bericht had moeten sturen.
Bron,:
http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... 812&top=10
Als ze dat kunnen,mag mijn geval ook geen probleem zijn.
Dommel heeft het niet willen oplossen denk ik ?
Waarom ? ?
Dat weten zij beter dan ik.
Het slimste voor hen zou zijn,dat ze gewoon toegeven dan kan het den doofpot in.
Als ze liever de rechter er zijn oordeel over horen geven,
met de nodige publiciteit en media daarbij,
moeten ze niet te lang rond de pot draaien,maar het laten weten.
Geplaatst: 13 jun 2008, 16:44
door klooooon
Juist eens gebeld naar hun helpdesk om wat info te vragen ivm homeconnect
en rara binne de minuut iemand aan de lijn en zelfs nen deftige uitleg gekregen
zo moet dat zijn se