Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik weet niet hoe het bij bij andere routers zit, maar ik moet de lijn op "Persistent" zetten (dus niet manual of on-demand). Om dan een manuele reconnect te doen moet ik gewoon de lijn laten dicht leggen, hij opent die meteen daarna weer omdat die op persistent staat.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Mijn speedtouch 510 reconnect dus niet snel genoeg. Het queryen naar de BAS duurt te lang gok ik. Nu vraag ik me af als je via de cli de bas naam fixed configged dat je net dat beetje extra zou winnen om sneller te zijn dan de database.
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Fargo schreef:
Damastaer schreef:lol, laatst had ik 16 gigb

mm, maar ik ken iemand die is in de 100GIG heeft afgehaald, en dit is niet om te lachen, lol.
als ik het bewijs heb zal ik het is posten.

En ik moet mij hier dringend is registreren!

als je uitrekent hoeveel je kan downloaden maximaal op die laatste 36 uur van de maand met een gemiddelde van 350kb/s dan kom je nog maar aan een 44GB,dus waar haalt hij die 100gb vandaan? :eek:

het kan als je de verschillende truukjes toepast, met 2 a 3 volumepaks erbij, ik HAD een bewijs van iemand die zowaar 100 Gig heeft kunnen downloaden :-D 10 Maal zoveel lol
guess_who
Member
Member
Contacteer:

dat trucje van blijven afhalen op je connectie van voor middernacht is dus niet gelukt. mn verbinding werd vakkundig afgesloten een kwartier na middernacht... :evil:
het zou al erg toevallig moeten zijn dat dit juist per toeval om 0u15 gebeurt...
had het nog een kwartiertje langer geduurd, had ik mijn pakketje binnen... => nu alweer 100 MB op juli :(
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Ge moogt blij zijn dat maar 100MB is :-)

Dendien hier is vergeten afsluiten zodat ie nu start met 5GB. Gelukkig heb ik nu nog 10GB.

Note to myself: afsluiten voor middernacht 8)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

guess_who schreef:dat trucje van blijven afhalen op je connectie van voor middernacht is dus niet gelukt. mn verbinding werd vakkundig afgesloten een kwartier na middernacht... :evil:
het zou al erg toevallig moeten zijn dat dit juist per toeval om 0u15 gebeurt...
had het nog een kwartiertje langer geduurd, had ik mijn pakketje binnen... => nu alweer 100 MB op juli :(

Je moet leren lezen alvorens te beweren dat "het truukje" niet lukt !
Overal staat duidelijk dat je je lopende verbinding moet afsluiten voor middernacht. Het verbruikt volume wordt nl. "geplaatst" op de dag dat je verbinding wordt afgesloten.
If you can't beat them, confuse them.
Damastaer
Plus Member
Plus Member

haha n00bs,...

ik heb lekker 17 gig binnen..
Miles
Plus Member
Plus Member

Damastaer schreef:haha n00bs,...

ik heb lekker 17 gig binnen..

Hey man good for you...good for you :?
Damastaer
Plus Member
Plus Member

sorry, als dit hard aankomt, mm, toch effe anonymous proxy server gebruiken, voor dat ze hier aan mijn huis staan ...
Kwabber
Pro Member
Pro Member

En wat bewijst ge nu met uw post?

Als ik zeg dat ik iedere maand 22GB binnensleur, ben ik dan stoer? :roll:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Damastaer schreef:sorry, als dit hard aankomt, mm, toch effe anonymous proxy server gebruiken, voor dat ze hier aan mijn huis staan ...

Mooie anonymous proxy heb je dan zeg. Ik zie hier nogthans een mooi skynet IP staan :) Als je hem gebruikt hebt tenminste. Trouwens maar 17 gig... Moet zijn dat je graag VP's koopt.

Cheers
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Euh, en is dat veel dan? :S
Ik heb al ooit meer dan het dubbele er doorheen gesleurd, en dat zonder VP's te kopen. Vorige maand wel netjes onder de 10 GB gebleven, goed van mij eh! :D
Akira
Elite Poster
Elite Poster

hahah n00ps ik had in juni 55GB binnen terwijl ik maar 2vps gekocht had
en proxis zijn nutteloos voor alledaagse gebrukers tenzij ge ne hacker zijt maar dan weet ge ws iets af van proxies :)

ge gebruikt toch nie de proxy.skynet.be? :-)
de pispaal <<
guess_who
Member
Member
Contacteer:

CueBoy schreef:
guess_who schreef:dat trucje van blijven afhalen op je connectie van voor middernacht is dus niet gelukt. mn verbinding werd vakkundig afgesloten een kwartier na middernacht... :evil:

Je moet leren lezen alvorens te beweren dat "het truukje" niet lukt !
Overal staat duidelijk dat je je lopende verbinding moet afsluiten voor middernacht. Het verbruikt volume wordt nl. "geplaatst" op de dag dat je verbinding wordt afgesloten.

leer zelf lezen: mijn verbinding werd DOOR SKYNET vakkundig afgesloten (wat is er nu vakkundig aan je eigen verbinding afsluiten :roll: )
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Dat is het net. Je moet je verbinding afsluiten VOOR middernacht om op de vorige maand te downloaden, niet er na.

Cheers
Afbeelding
guess_who
Member
Member
Contacteer:

Sub Zero schreef:Dat is het net. Je moet je verbinding afsluiten VOOR middernacht om op de vorige maand te downloaden, niet er na.

Cheers

welk deel is er nu zo moeilijk te begrijpen aan mijn post? :roll:
mijn verbinding heb ik dus verbroken VOOR middernacht, maar mijn adsl signaal viel weg een kwartier na middernacht (dus niet door mij gedaan!)

ik denk niet dat ik het nog duidelijker kan stellen :?
we zullen het maar wijten aan het late uur zeker :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Wel, wat is het probleem dan? Verbinding voor middernacht verbroken. Dan begin je juli toch met een schone lei/meter? Het feit dat je verbinding wegvalt na middernacht verandert toch niks aan de zaak? Het za wel een rare kronkel in mijn hersenen zijn :)

Cheers
Afbeelding
guess_who
Member
Member
Contacteer:

Sub Zero schreef:Wel, wat is het probleem dan? Verbinding voor middernacht verbroken. Dan begin je juli toch met een schone lei/meter? Het feit dat je verbinding wegvalt na middernacht verandert toch niks aan de zaak? Het za wel een rare kronkel in mijn hersenen zijn :)

Cheers

welja ik wil dus die truc proberen om nog 36u op de oude maand te blijven downloaden, en skynet sluit mijn verbinding na een kwartier alweer af => plan mislukt.

zo simpel is het...
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

guess who, dat gaat gewoon niet, het volume komt er de maand dat je disconnect bij, niet de maand dat je connect
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
guess_who
Member
Member
Contacteer:

SeNsEi Ze0n schreef:guess who, dat gaat gewoon niet, het volume komt er de maand dat je disconnect bij, niet de maand dat je connect

ah ik had het dus verkeerd begrepen... ok sorry voor het snauwen, ben niet erg wel gezind.
maar wat je zegt van datgene dat erbij komt als je disconnect klopt toch niet helemaal, want alles wat ik nog heb kunnen downloaden in dat ruime kwartier (dus verbinding van voor middernacht) kwam op juni te staan...
Akira
Elite Poster
Elite Poster

waw een kwartier leechen :D
en wat is er vakkundig aan een disconnect door skynet?
ik em da al vaak gehad(1 keer 8 keer op 2uur)
en ze sluiten dan de verbindiing niet maar de verbinding wordt gewoon verbroken door problemen met het netwerk e.d.
en hoe kan je adsl signaal nog acitef geweest zijn na een kwartier of langer sinds uw disconnect?
de pispaal <<
Seal
Pro Member
Pro Member

guess_who schreef:
SeNsEi Ze0n schreef:guess who, dat gaat gewoon niet, het volume komt er de maand dat je disconnect bij, niet de maand dat je connect

ah ik had het dus verkeerd begrepen... ok sorry voor het snauwen, ben niet erg wel gezind.
maar wat je zegt van datgene dat erbij komt als je disconnect klopt toch niet helemaal, want alles wat ik nog heb kunnen downloaden in dat ruime kwartier (dus verbinding van voor middernacht) kwam op juni te staan...

Misschien was je sessie al terug online voor middernacht?
Als je dan even na middernacht disconnect, komt dat toch bij de vorige dag. In dit geval zijnde juni.
Of ben ik ook al fout?

Ben ik ff blij dat ik bij A2F zit.
Daar maakt het niet uit. Nu niet dat ik + 20 GB/maand afhaal maar toch.
Bij menig ander zou ik al bijbetalen of op smalband staan.
guess_who
Member
Member
Contacteer:

Mr.Cide schreef:waw een kwartier leechen :D
en wat is er vakkundig aan een disconnect door skynet?
ik em da al vaak gehad(1 keer 8 keer op 2uur)
en ze sluiten dan de verbindiing niet maar de verbinding wordt gewoon verbroken door problemen met het netwerk e.d.
en hoe kan je adsl signaal nog acitef geweest zijn na een kwartier of langer sinds uw disconnect?

het was dus de bedoeling om meer te kunnen doen eh :p
vakkundig was ironisch bedoeld ;)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Seal schreef:Als je dan even na middernacht disconnect, komt dat toch bij de vorige dag. In dit geval zijnde juni.
Of ben ik ook al fout?

Bij Skynet ben je fout.

Het is nu ongeveer al 20-maal gezegd in dit topic, dat je moet disconnecten voor middernacht... en toch zijn er mensen die het blijven hebben over disconnecten na middernacht. Is dit nu echt zo moeilijk te begrijpen ?

Als je wilt "leechen" (over je 10Gb gaan op breedband), dan moet je 36u voor het einde van de maand reconnecten... zo moeilijk is dit nu toch niet :???:
If you can't beat them, confuse them.
Wright
Plus Member
Plus Member

Is er ook zo iets voor telenet dat je kan omzeilen :???:
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wright schreef:Is er ook zo iets voor telenet dat je kan omzeilen :???:

Absoluut !!! trek je modem uit voor 3 weken!!! :lol:
Wright
Plus Member
Plus Member

En wat heeft dat voor nut :eek:
Miles
Plus Member
Plus Member

Wright schreef:En wat heeft dat voor nut :eek:

Euhm Wright...pak de Van Dale ns en zoek het woordje "Sarcasme" op
Akira
Elite Poster
Elite Poster

staat onder de S
een andere mogelijkheid is om een gehackte firmware op uw modem te flashen, ne neef van mij heeft daardoor supersnelheden en een limiet van 1TB :)
de pispaal <<
Gast

hoeveel MB moet je nog over hebben om te disconnecten ? wanneer moet je terug connecteren ?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Een paar MB is voldoende. Maar pak 100MB ofzo, om toch wat veilig te zitten. Wanneer? Wanneer je zelf wilt ;)

Cheers
Afbeelding
Gast

moet je dat dan voor middernacht disconnnecteren en na middernacht terug connecteren , ik heb nu nog 120 MB en zou dit vandaag nog doen

sorry voor die domme vragen ben hier maar nieuw e
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Werkt dit ook bij het Light abonnement van skynet ?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Euhm... Die voor middernacht disconnecten en na middernacht connecten werkt alleen op de laatste dag van de maand he. Als het halverwege in de maand is zou ik mijn 36u afwachten. :)

Cheers
Afbeelding
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Sub Zero schreef:Euhm... Die voor middernacht disconnecten en na middernacht connecten werkt alleen op de laatste dag van de maand he. Als het halverwege in de maand is zou ik mijn 36u afwachten. :)

Cheers

Dit verklaard waarom ik vorige maand maar 300mb extra heb kunne downloaden :twisted:
Was men eerste omzeil test en was dus stevig gefaald, waarschijnlijk door men noobheid op dit vlak :oops: :lol: 8)
Damastaer
Plus Member
Plus Member

Mr.Cide schreef:hahah n00ps ik had in juni 55GB binnen terwijl ik maar 2vps gekocht had
en proxis zijn nutteloos voor alledaagse gebrukers tenzij ge ne hacker zijt maar dan weet ge ws iets af van proxies :)

zie je nu wie de stoere uit hangt Kwabber lol, i like this forum...

Maar bon ten eerste n00bs is met een b van bel ...
en ten tweede proxy.skynet.be >>> lol

(wie heeft b-shrek2ws.avi al binnen? Dus Shrek.2.DVDrip.Brutus.Widescreen? he ik had hem 40 min na de release ... :-D moet je maar doen he...
Nu allemaal: huh? DVDRip huh Brutus, ik download alleen van kazaa: HIGH quality DVDrip, en dan heb je zo een cam .... LOLOLOL da noem ik nooberij...

Wie heeft er naar Netwerk gekeken op Nederland? (das zowat de tegenhanger van Terzake in Belgie)

ps: ja nu voel ik mij stoer...
guess_who
Member
Member
Contacteer:

Damastaer schreef:
Mr.Cide schreef:hahah n00ps ik had in juni 55GB binnen terwijl ik maar 2vps gekocht had

zie je nu wie de stoere uit hangt Kwabber lol, i like this forum...

Maar bon ten eerste n00bs is met een b van bel ...
en ten tweede proxy.skynet.be >>> lol

(wie heeft b-shrek2ws.avi al binnen? Dus Shrek.2.DVDrip.Brutus.Widescreen? he ik had hem 40 min na de release ... :-D moet je maar doen he...
Nu allemaal: huh? DVDRip huh Brutus, ik download alleen van kazaa: HIGH quality DVDrip, en dan heb je zo een cam .... LOLOLOL da noem ik nooberij...

Wie heeft er naar Netwerk gekeken op Nederland? (das zowat de tegenhanger van Terzake in Belgie)

ps: ja nu voel ik mij stoer...

pf ik heb de FS (repack) ook al een tijdje geleden gedownd. kazaa heeft allang afgedaan.
nu is dat bijlange niet meer moeilijk om een pas gereleaste film te downloaden. zelfs de grootste noob kan aan die films raken.
1 algemene site waar staat hoe het noemt en dan is het nog maar een kwestie van geluk hebben bij het zoeken :roll:
Akira
Elite Poster
Elite Poster

hmms sommigen hadden blijkbaar het sarcasme van mijn post niet door :|
de pispaal <<
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Damastaer schreef:(wie heeft b-shrek2ws.avi al binnen? Dus Shrek.2.DVDrip.Brutus.Widescreen? he ik had hem 40 min na de release ... :-D moet je maar doen he...

Die is toch al 2 dagen uit?
Hm. eMule is niet zó slecht precies ...
Kwabber
Pro Member
Pro Member

Damastaer schreef:(wie heeft b-shrek2ws.avi al binnen? Dus Shrek.2.DVDrip.Brutus.Widescreen? he ik had hem 40 min na de release ... :-D moet je maar doen he...

Oh ik heb de nieuwe audio cds al binnen (in mp3formaat wel) nog voordat ze in de winkel liggen. Moet je ook kunnen doen é :roll:

/me voelt zich totaal niet stoer nu 8)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”