Caey schreef:Goendi schreef:
Beetje serieus blijven hé... Er lopen hier massa's posters rond die obsessief en dogmatisch elke handeling of berichtgeving van/over belgacom in het negatieve trekken. Als een ISP medewerker zich dan mengt, krijgt hij de volle lading, met onderliggende melding 'jij werkt daar, dus jouw mening telt niet'. Hij/zij krijgt vervolgens de wind van voren, op verre van een beschaafde manier, maar dient zelf beleefd te blijven? Het is al te makkelijk nu zo te grienen, had 2 keer nagedacht voor je hem/haar zo aanpakt, en dan zou de reactie ook mooier zijn. Men oogst wat men, jawel, zaait. Dus ni zagen als je ni vrij bent van zonden.
En de medewerkers van TIK wat is daar dan voor te verzinnen?
Je kan het ook anders bekijken, wanneer een zogenoemde ISP medewerker 'dogmatisch' (wat wil dat woord eigenlijk zeggen trouwens in deze context?) iedere vorm van negatieve kritiek bekritiseert tot beledigens toe en andere positieve commentaren dan evenredig gaat ophemelen dan krijg je uiteraard een situatie als deze waar je voor en tegenstanders hebt. Als die dan nog eens gaat zeggen van 'die kennen we al' en 'misschien eens uw rekeningen betalen' tjah dan maak je helemaal geen vrienden meer natuurlijk.
Ik ken andere mensen die bij Belgacom werken en ik moet zeggen die zijn belange aan niet zo arrogant en zelfingenomen als de eerder vermelde Belgacom medewerker. (ze werken wel in R&D en niet in het callcenter, misschien dat ze daar eerder aangename persoonlijkheden zoeken en niet de meest assertieve)
Nuja in feit gebeuren de meeste posts tijdens de werkuren, als er iemand een probleem mee heeft moeten ze maar mailen naar Belgacom of zelfs de ombudsman. Belgacom is en blijft verantwoordelijk voor zijn werknemers tijdens het uitoefenen van hun arbeidsovereenkomst.
caey, je leert het blijkbaar niet. wat ik post en hoeveel en wanneer, al dan niet tijdens de werkuren, dat gaat jou geen zier aan.
oja, even tussen haakjes, nu zit ik thuis, geniet van een dagje verlof na een zwaar weekend, of moet ik mij nu ook verantwoorden? en andere keren als ik post, waar ik zit dan? Weet je dat?
En het is duidelijk te merken dat je niet weet welke job ik nu doe. Ik heb ooit op de professionele klantendienst gewerkt hoor maar noem dit geen callcenter, want dat is het niet. Een callcenter zijn mensen die utbound doen en daarmee vaste scripts volgen. Dit gebeurt niet op de interne klantendienst bij belgacom hoor. dus je kennis daarvan is onvoldoende om daar een oordeel over te hebben. En als ik ergens niet zoveel vanaf weet, dan zwijg ik erover of ik probeer er een idee te krijgen van wat het is. Intussen heb ik een andere functie en bij momenten zal ik hier nog veel zijn en bij momenten minder, maar je bent niet van mij af hoor
ik ga ook nog even duidelijk trachten uit te leggen waarom ik hier ben.
ik respecteer ieder zijn mening, zou jij ook beter doen, en als er opmerkingen zijn over belgacom waarmee ik niet akkoord ga, probeer ik dit te weerleggen en uit te leggen waarom belgacom soms bepaalde standpunten inneemt. Daar is toch niets verkeerd mee. Maar ja, jij en sommigen anderen beginnen dan te schieten.
Pasop, ik ga niet met alles akkoord wat Belgacom doet, verre van zelfs.
Ik ga hier die dingen niet herhalen maar uit vorige posts uit het verleden is dat al duidelijk gebleken.
wat die andere collega's van belgacom betreft waarover je spreekt. dat zijn enerzijds collega's die hun job goed doen, maar aan de andere kant half nog niet weten hoe belgacom functioneert. opgelet, dit is geen verwijt hé naar die mensen toe zoals jij het misschien gaat interpreteren, maar dat is een vaststelling.
tot slot, wie beledigt wie? in je reply heb je, als je tussen de regels leest, mij weer ferm beledigd en alleen omdat ik voor belgacom werk.
Is triestig. Dat je het niet op belgacom hebt, ok geen probleem, maar probeer dit dan op een volwassen manier te uiten, maar dat je daarom ook schiet op mensen die voor belgacom werken, dat is pas kinderachtig.
Ik zal je nog een voorbeeld geven. Ik heb het persoonlijk niet op Telenet.
Maar ik val hen niet aan. En dat komt niet doordat ik voor belgacom werk hoor. Maar ga ik daarom Telenet en zijn medewerkers aanvallen. Nee hoor. En waarom niet? Dat is uit te leggen met 1 woord. RESPECT.