Samen met u nog 3 anderen: approved!trobbelke schreef:heb me ook maar eens ingeschreven op Linkedin, en de Userbase group daar...
Nog 2 en we hebben de magische kaap van 100 leden bereikt!
Samen met u nog 3 anderen: approved!trobbelke schreef:heb me ook maar eens ingeschreven op Linkedin, en de Userbase group daar...
Ola, 'goed volk' krijgt er ineens een extra dimensie bijSasuke schreef:Bijlange niet: 'm Heeft nu een vrouw in zijn vriendenkring zitten, NuKeM is contentmeon schreef:Ik neem aan: "professioneel volk uit sectoren die je verwacht bij userbase"
En opnieuw inloggen?meon schreef:LinkedIn is kapot, ik selecteer de 2 mensen, doe approve, krijg "The selected applicants have been approved.", maar blijven wel in het lijstje staan ...
Linkedin is toch wel handig hoor. Mensen die ik tegenkom met wie ik een goede ervaring heb zet ik er steevast in, al was het maar om contact te houden. En daarnaast kan je via het netwerk toch ook wel andere mensen leren kennen die ofwel bij je kunnen komen werken ofwel je verder kunnen helpen met iets.Kenneth schreef:Nu keer zien hoe da spel werkt. Vraag me bij de meeste van die sites wel af wat het nut ervan is maar daar ga ik hopelijk wel achter komen é
Voor mij is het belangrijkste voordeel dat mijn contacten altijd actueel zijn (aangezien ieder zijn profiel regelmatig bijwerkt).Kenneth schreef:Aan de andere kant wil ik het nut van een dergelijke site niet óverschatten. Een sociaal en professioneel netwerk is misschien wel handig maar ik volg NuKeM in zijn stelling dat babbelen nog altijd beter werkt dan mailkes sturen. Je bereikt misschien minder mensen maar het contact is volgens mij van een betere kwaliteit
Wel, ik ben een beetje van hetzelfde gedacht! Je hebt zo mensen waar je éénmaal mee samen werkt en je vind deze dan ook wel op de site, maar ik vind het nogal "stalkerig" overkomen ook om deze persoon onmiddellijk aan uw "vriendenlijst" toe te voegen.NuKeM schreef:Ik blijf het raar vinden om als je contact met iemand legt, hem direct te gaan opzoeken op linkedin om hem toe te voegen...
Momenteel doe ik alles nog op de oude manier: je gaat ergens naartoe, krijgt ook aanwezigheidslijst, babbelt wat met mensen en wisselt businesskaartjes uit. Nadien breng je eventueel op die lijst ook aan wie mogelijk interessant kan zijn en hou je dat allemaal ergens bij.
Linkedin gaat nog heel wat verder natuurlijk, te ver voor mij zelfs. Ik blijf het iets stalkerig/overdreven/intrusief vinden. Maar bon, misschien is dat mijn gedacht maar of zie ik het verkeerd.