Buschauffeurs De Lijn staken na beschieting bus in Dilbeek

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Pi R² schreef:ge kunt uwe kleine nog zo goed opvoeden, ge kunt die niet verbieden om savonds al ies weg te gaan enzo,
Klopt, hebben zelf een dochter van 14 en we moeten die stillekes aan beginnen loslaten.
Let wel ,stap voor stap en alles in degelijk overleg.
Ga es in Borgerhout kijken hoe jong ze daar om hoe laat over straat lopen.
Pi R² schreef: Wa de bussen betreft, staken voor losstaande gevallen, das het gewone volk tegen u injagen. Alle, wa willen ze nu,
Het volk zit totaal niet in met bestuurders van bus of tram.
En dat gevoel is al lang wederzijds hoor.
Als er iets gebeurt komt niemand helpen, getuigenis van iemand?
Vergeet het maar.
Pi R² schreef: Steekt de chauffeurs dan in een beschermde kooi gelijk in een bank éh, ma da zullen ze wel nie willen.
Reken maar van wel,of dacht je dat ze nog steeds graag luisteren naar het zoveelste miserieverhaal of zelfmoordpoging elvendertig van de volgende wacko, of denk je dat ze het leuk vinden om door al die marginalen vol gehoest te worden met bacterien en virussen.
Even nog snel je gezicht vol sigaretterook laten blazen door verstokte rokers?
Helemaal afsluiten tot tegen het plafond, als ik wil zeveren ga ik wel op cafe.
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Als ze nu ies op den tv zeggen dat ze staken omdat ze in een beschermd kooike willen zitten - wa ik technisch en economisch nie onoverkomelijk acht en als enigste effectieve oplossing zie - dan kan ik nog wa begrip tonen, dan ist tenminste ies een concreet punt da in mijn ogen effect heeft. Ge moogt dan ook meteen een noodknop vragen om direct de politie te roepen, aja, want als er ietske gebeurt zit ge derin vast éh en komde deruit dan hebde slaag. Maar blauw opt straat, camera's, bla bla bla, dikke bullshit en der moogde nie om staken.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Als die mannen het kunnen dan moeten wij het toch ook hoffelijk kunnen?
Of zijn het die barbaren uit het zuid-oosten waarop we onze stem niet durven te verheffen?

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”