En dan beweren dat Belgacom een deftige service levert?hollebollegijs schreef:is een normale periode hoor. als je dat op voorhand weet is dat toch geen probleem.lithion schreef:Dit is 3 weken na goedkeuring door het ministerie. Er zijn volgens Belgacom gewoon geen techniekers beschikbaar.hollebollegijs schreef:even een opmerking over die i-line. je mag blij zijn dat dit in 3 weken gelukt is. en dat dit zolang duurt, is niet de fout van belgacom maar het ministerie moet telkens zijn goedkeuring hiervoor en daarmee dat dit zolang duurt.
Belgacom lanceert nieuw ADSL-abonnement met klein volume
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
-
- Elite Poster
ja, belgacom levert een goede service. ze halen niets voor niets de ene award na de andere. en dit is nu eenmaal een feit.lithion schreef:En dan beweren dat Belgacom een deftige service levert?hollebollegijs schreef:is een normale periode hoor. als je dat op voorhand weet is dat toch geen probleem.lithion schreef:Dit is 3 weken na goedkeuring door het ministerie. Er zijn volgens Belgacom gewoon geen techniekers beschikbaar.hollebollegijs schreef:even een opmerking over die i-line. je mag blij zijn dat dit in 3 weken gelukt is. en dat dit zolang duurt, is niet de fout van belgacom maar het ministerie moet telkens zijn goedkeuring hiervoor en daarmee dat dit zolang duurt.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Toch niet voor consumer abonnementjes...hollebollegijs schreef:ja, belgacom levert een goede service. ze halen niets voor niets de ene award na de andere. en dit is nu eenmaal een feit.
-
- Elite Poster
toch wel hoor.r2504 schreef:Toch niet voor consumer abonnementjes...hollebollegijs schreef:ja, belgacom levert een goede service. ze halen niets voor niets de ene award na de andere. en dit is nu eenmaal een feit.
natuurlijk zijn er altijd ontevreden klanten. die heb je overal. maar de fout ligt niet altijd bij de firma in kwestie.
sommigen klanten zijn gewoon ongeduldig of vragen onmogelijke dingen. en sommigen zijn nooit tevreden, wat je ook doet.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Deel van't meubilair
Link graag... ik ken trouwens geen Awards die handelen over consumer ADSL lijntjes.hollebollegijs schreef:toch wel hoor.
-
- Elite Poster
ik heb het over de klantendiensten in het algemeen.r2504 schreef:Link graag... ik ken trouwens geen Awards die handelen over consumer ADSL lijntjes.hollebollegijs schreef:toch wel hoor.
-
- Deel van't meubilair
Zo heb je natuurlijk altijd gelijk (of prijs). Nu persoonlijk heb ik geen ADSL, en van vrienden hoor ik ook niet echt klagen, al zitten deze allen bij alternatieve ADSL providers.hollebollegijs schreef:ik heb het over de klantendiensten in het algemeen.
-
- Elite Poster
Ze leveren zo'n fantastische service dat de mailboxen bij mijn i-line nog altijd niet werken terwijl die al meer dan een jaar aangesloten is. Ik heb dat ooit twee keer laten weten, maar aangezien ik die toch niet nodig heb laat ik het maar zo. Het blijft een geweldige service.hollebollegijs schreef:natuurlijk zijn er altijd ontevreden klanten. die heb je overal. maar de fout ligt niet altijd bij de firma in kwestie.
sommigen klanten zijn gewoon ongeduldig of vragen onmogelijke dingen. en sommigen zijn nooit tevreden, wat je ook doet.
-
- Elite Poster
heb je je gericht tot de juiste diensten?lithion schreef:Ze leveren zo'n fantastische service dat de mailboxen bij mijn i-line nog altijd niet werken terwijl die al meer dan een jaar aangesloten is. Ik heb dat ooit twee keer laten weten, maar aangezien ik die toch niet nodig heb laat ik het maar zo. Het blijft een geweldige service.hollebollegijs schreef:natuurlijk zijn er altijd ontevreden klanten. die heb je overal. maar de fout ligt niet altijd bij de firma in kwestie.
heb je voldoende gegevens doorgegeven?
heb je het juiste mailadres of faxnummer doorgegeven naar waar men de gegevens mocht versturen?
je moet niet altijd de fout aan belgacom geven. belgacom maakt fouten, dat onken ik niet, net zoals ieder individu of bedrijf, klein of groot, en ja jij ook. Ik zelfs. Maar vergeleken met de tevreden klanten is dit bijna te verwaarlozen. Maar ja zoals gezegd er zijn klanten die altijd zagen en klagen, niet alleen over belgacom, maar in het algemeen. daar kan je toch niets goed voor doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Het is de laatste 5 jaar zeker verbeterd, maar daarvoor stonden de fora zoals be.providers en be.telecom vol met klachten over de service van Belgacom.hollebollegijs schreef:ik heb het over de klantendiensten in het algemeen.r2504 schreef:Link graag... ik ken trouwens geen Awards die handelen over consumer ADSL lijntjes.hollebollegijs schreef:toch wel hoor.
Getuige bv een posting uit 2001 http://groups.google.nl/group/be.teleco ... ode=source
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Weet u het nog?
Ik wel.
-
- Elite Poster
Ja. Helpdesknummer gekregen bij de aansluiting.hollebollegijs schreef: heb je je gericht tot de juiste diensten?
Ze vragen zelf naar je klantnr ed. Meer kan je toch niet geven hé?heb je voldoende gegevens doorgegeven?
Welke gegevens? Ze hebben de lijst met accounts opgestuurd, maar deze werken dus gewoon niet. Daarvoor contact opgenomen en dat zou in orde gebracht worden. Als je dat twee maal meldt verwacht je toch dat ze dat in orde brengen. Een jaar later werken deze dus nog niet.heb je het juiste mailadres of faxnummer doorgegeven naar waar men de gegevens mocht versturen?
Hier gaat Belgacom dus in de fout en vertikt het dan ook om het op te lossen. Als iemand dan afkomt met award voor service heb ik dus wel serieus mijn bedenkingen.je moet niet altijd de fout aan belgacom geven. belgacom maakt fouten, dat onken ik niet, net zoals ieder individu of bedrijf, klein of groot, en ja jij ook. Ik zelfs. Maar vergeleken met de tevreden klanten is dit bijna te verwaarlozen. Maar ja zoals gezegd er zijn klanten die altijd zagen en klagen, niet alleen over belgacom, maar in het algemeen. daar kan je toch niets goed voor doen.
-
- Elite Poster
Limburg schreef:Het is de laatste 5 jaar zeker verbeterd, maar daarvoor stonden de fora zoals be.providers en be.telecom vol met klachten over de service van Belgacom.hollebollegijs schreef:ik heb het over de klantendiensten in het algemeen.r2504 schreef:Link graag... ik ken trouwens geen Awards die handelen over consumer ADSL lijntjes.hollebollegijs schreef:toch wel hoor.
Getuige bv een posting uit 2001 http://groups.google.nl/group/be.teleco ... ode=source
Weet u het nog?
het is zeker verbeterd. vroeger was het erger. het aantal klachten van belgacom is intussen enorm gedaald, die van de concurrentie daarentegen....
er zijn zelfs andere providers die meer klachten hebben als belgacom
Ik wel.
Er is concurentie die nimmer klachten krijgt en er is concurentie die veel klachten krijgen.hollebollegijs schreef:Limburg schreef:hollebollegijs schreef:r2504 schreef:
Weet u het nog?
het is zeker verbeterd. vroeger was het erger. het aantal klachten van belgacom is intussen enorm gedaald, die van de concurrentie daarentegen....
er zijn zelfs andere providers die meer klachten hebben als belgacom
Ik wel.
Dan is er ook nog een verschil tussen veel klachten waar niets mee wordt gedaan en concurrentie met veel klachten die er wel iets aan doen.
Zeggen deze gegevsn iets over de kwaliteit van de klantenservice van Belgacom? Neen Zo'n Award zegt mij ook niets, met een storting op een bankrekeningnummer kan ik mijn bedrijf ook een Award laten winnen, en met meer stortingen nog meer.
Nu zeg ik niet dat Belgacom dat gedaan heeft, ik zeg alleen dat een award alleen niets zegt.
Iping is bijvoorbeeld een bedrijf wat providers vergelijkt, hun oordeel zou veelzeggender zijn.
Nu denk ik niet dat het veel uit haalt want de slechte naam die Belgacom bij sommigen heeft, heeft niets te maken met de effectieve service op dit moment, maar meer met het beeld ervan.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Mijn oud werkgemer haalde ene award achter de andere binnen B2B, online commerce, etc. Heeft weinig met geld te maken gewoon met de juiste mensen te kennen. Bij ons was het bvb zo dat vele mensen uit de juy investeerders waren of aandeelhouders... . Serieus.dbr schreef:Zeggen deze gegevsn iets over de kwaliteit van de klantenservice van Belgacom? Neen Zo'n Award zegt mij ook niets, met een storting op een bankrekeningnummer kan ik mijn bedrijf ook een Award laten winnen, en met meer stortingen nog meer.
Nu zeg ik niet dat Belgacom dat gedaan heeft, ik zeg alleen dat een award alleen niets zegt.
Iping is bijvoorbeeld een bedrijf wat providers vergelijkt, hun oordeel zou veelzeggender zijn.
Zelf hechte die daar dan ook nooit veel belang aan, maar gebruikte het eerder naar klanten toe waar dat wel zijn effect heeft.
Trouwens zelf de mediamarkt heeft vele awards gewonnen en dat is nu een van de meest klantonvriendelijke bedrijven die ik ken met aftersales om van te huilen. Awards m.a.w betekent heel weinig voor iemand die 2 minuten nadenkt.
Silence schreef:Awards m.a.w betekent heel weinig voor iemand die 2 minuten nadenkt.
Dat ziet er wel interessant uit, voor wie het goedkoper wil als bvb ADSL Go of ADSL plus.kaween schreef:Op dit soort diensten loopt erg vaak een soort promo. Nu ook trouwens, getuige http://www.uw-telecom-adviseur.be/18.html waar die 135€ toch blijkbaar achterwege wordt gelaten.
Aandeelhouders of investeerders hebben baat bij goede resultaten, want dat betekent meer winst. Dus is er via een omweg toch geld bij betrokken.Silence schreef:Mijn oud werkgemer haalde ene award achter de andere binnen B2B, online commerce, etc. Heeft weinig met geld te maken gewoon met de juiste mensen te kennen. Bij ons was het bvb zo dat vele mensen uit de juy investeerders waren of aandeelhouders... . Serieus.dbr schreef:Zeggen deze gegevsn iets over de kwaliteit van de klantenservice van Belgacom? Neen Zo'n Award zegt mij ook niets, met een storting op een bankrekeningnummer kan ik mijn bedrijf ook een Award laten winnen, en met meer stortingen nog meer.
Zelf hechte die daar dan ook nooit veel belang aan, maar gebruikte het eerder naar klanten toe waar dat wel zijn effect heeft.
Trouwens zelf de mediamarkt heeft vele awards gewonnen en dat is nu een van de meest klantonvriendelijke bedrijven die ik ken met aftersales om van te huilen. Awards m.a.w betekent heel weinig voor iemand die 2 minuten nadenkt.
Mediamarkt is goed is massaverkoop of dozen schuiven, de meeste mensen hebben geen problemen met het product dat ze aankopen en dus is het oordeel positief nog los van de vraag over de betrouwbaarheid van het onderzoek. Hun nieuwste truk is trouwens het omtoveren van Media Markt winkels naar Saturn winkels zodat het lijkt alsof er meer concurentie is. En zodat de prijsverschillen per winkel niet opvallen.(Antwerpen century Center heeft andere prijzen als andere mediamarkt winkels daarom is de nieuwe vestiging in de stadsfeestzaal een Saturn geworden Zelfde voor Rotterdam)
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
-
- Deel van't meubilair
Je weet toch dat Media Markt en Saturn eigendom zijn van dezelfde keten !?dbr schreef:Hun nieuwste truk is trouwens het omtoveren van Media Markt winkels naar Saturn winkels zodat het lijkt alsof er meer concurentie is.
dat bedoelt hij ook. Ze verzinnen 2 verschillende namen voor dezelfde winkel zodat de consument denk dat hij er één van kan kiezen. Maar in werkelijkheid komt het geld altijd bij dezelfde terecht.r2504 schreef:Je weet toch dat Media Markt en Saturn eigendom zijn van dezelfde keten !?dbr schreef:Hun nieuwste truk is trouwens het omtoveren van Media Markt winkels naar Saturn winkels zodat het lijkt alsof er meer concurentie is.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
S-Dat gebeurt heel vaak. Kijk mar naar de waspoeders, bijvoorbeeld.hellsnake schreef:dat bedoelt hij ook. Ze verzinnen 2 verschillende namen voor dezelfde winkel zodat de consument denk dat hij er één van kan kiezen. Maar in werkelijkheid komt het geld altijd bij dezelfde terecht.r2504 schreef:Je weet toch dat Media Markt en Saturn eigendom zijn van dezelfde keten !?dbr schreef:Hun nieuwste truk is trouwens het omtoveren van Media Markt winkels naar Saturn winkels zodat het lijkt alsof er meer concurentie is.