vanaf 10 december enorme toename datalimiet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Petrikske schreef:
localhost schreef:@UB mods: gelieve deze topic in de gaten te houden.
Slotje? :twisted:
Argusogen zijn voldoende. Ik heb er alle vertrouwen in.
Laatst gewijzigd door localhost 21 nov 2007, 10:46, in totaal 1 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Surprise, surprise ! :lol:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

KK schreef:Vanop het Tik forum:
Robby schreef:Om meteen duidelijkheid te verschaffen (geheimdoenerij is helemaal niet nodig): er werd geen sluitend antwoord gegeven op een eventuele gelijkstelling met de Turbo-ex-UPC-abo's, noch voor enige andere verhoging.
Er verandert dus NIKS. Tik heeft zijn reputatie van waardeloos clubje weer alle eer aangedaan :lol:
Er werd geen sluitend antwoord gegeven. Welk deel daarvan moet er uitgelegd worden? Geen sluitend antwoord, dat wil zeggen dat er geen definitief ja of nee antwoord gegeven werd. OK?

proxiboyke schreef:zeg localhost wie denkte gij wel dagge zijt !!!
ik verspreid niets !!!!
deze info werd me telefonisch meegegeven.
Ik wil U gerust mijn gsmnr geven, normaal moet telenet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijk kunnen weten bij wie ik ben terechtgekomen en wie me deze info heeft gegeven
Ik denk dat ik mezelf ben.
Jij bent de topicstarter, wat doe je anders dan een boodschap verspreiden?
Mijn info dat jouw info een gerucht is, werd mij gegeven door de Director Product Marketing Internet, Dann Rogge. Dat is voor zover ik weet de persoon die het laatste woord heeft over aankondigingen ivm productwijzigingen.

Als je me wil contacteren, mail naar amedee[at]tik.be.

NB: het is een gerucht. Typisch aan geruchten is dat ze soms juist zijn en soms niet. Ik beweer niet dat jouw gerucht onjuist is, ik beweer alleen maar dat het onmogelijk is om te controleren en dat, de geschiedenis van Telenet kennende, de waarschijnlijkheid zéér laag is. Áls het gerucht klopt: des te beter. Maar het is niet de normale manier waarop die informatie verspreid wordt.

EDIT: typo. Tnx 4 the PM ;-)
Laatst gewijzigd door localhost 21 nov 2007, 12:36, in totaal 2 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
KK
Elite Poster
Elite Poster

localhost schreef:Er werd geen sluitend antwoord gegeven. Welk deel daarvan moet er uitgelegd worden? Geen sluitend antwoord, dat wil zeggen dat er geen definitief ja of nee antwoord gegeven werd. OK?
Denk je echt dat Tik tot in het oneindige rond de pot kan blijven draaien? Geef gewoon toe dat heel die vergadering WEER eens een flop was.

Hetgene waar jullie de laatste weken zoveel lawaai om gemaakt hebben was na een kwartiertje al besproken, zonder "sluitend antwoord". Dit is dus simpelweg NEE.

Ik dacht dat de bedoeling van die 'vergaderingen' was dat jullie net wel sluitende antwoorden kregen. Nu staan we nog even ver als voorheen.
Tik heeft zich dus weer eens laten afschepen. Ik heb zo'n voorgevoel dat er vanaf nu in alle talen zal gezwegen worden over de kwestie UPC.

Opdoeken die handel!
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

KK schreef:Opdoeken die handel!
Silence! I kill you!
Infidel! :P
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

als ze duidelijk NEE zeggen weten ze dat ze een stormloop van kwaaie reakties krijgen
als ze geen sluitend antwoord geven hopen ze dat iedereen zich stil houd en alles binnen paar weken overgewaait is.
Laatst gewijzigd door ik000ike 21 nov 2007, 13:29, in totaal 1 gewijzigd.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
KK
Elite Poster
Elite Poster

Dat is inderdaad de tactiek van Telenet. Als Tik nu een beetje geloofwaardig wil overkomen bij haar leden, zorgen ze ervoor dat dit niet zomaar overwaait. Maar ik vrees dat Tik gewoon dezelfde tactiek als Telenet gaat gebruiken. Ze zijn in ieder geval al goed bezig met het verdedigen van Telenet op hun forum (zoals altijd net na een geflopte vergadering).
ik000ike
Pro Member
Pro Member

tja , ze kunnen wa zeveren over hdtv om de aandacht te verleggen ipv
duidelijkheid te eisen of te geven ivm limits en upload speed.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

KK schreef:Opdoeken die handel!
Een eerste signaal zou toch minstens een persbericht mogen zijn dat de Telenet klantenvereniging ernstig overweegt om het bijltje erbij neer te leggen omdat TN hen niet ernstig neemt en de vraag van 60.000 internetters onbelangrijk vindt. Natuurlijk voorzien van een mooie vergelijking met formules van Dommel, EDPnet... en zelfs het buitenland.

In plaats van TN steeds achterna te hollen is het tijd om de feiten wat meer te gaan benadrukken in de pers.

PS. Blijkbaar is TIK reeds opgedoekt... hun forum ligt plat 8)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

r2504 schreef:PS. Blijkbaar is TIK reeds opgedoekt... hun forum ligt plat 8)
Werkt hier gewoon hoor...
Blue-Sky
Erelid
Erelid

r2504 schreef:PS. Blijkbaar is TIK reeds opgedoekt... hun forum ligt plat
Tik, werkt hier ook zonder problemen, zoals meon al schreef.
(pas quote hieronder toegevoegd)
NB: het is een gerucht. Typisch aan geruchten is dat ze soms juist zijn en soms niet. Ik beweer niet dat jouw gerucht onjuist is, ik beweer alleen maar dat het onmogelijk is om te controleren en dat, de geschiedenis van Telenet kennende, de waarschijnlijkheid zéér laag is. Áls het gerucht klopt: des te beter. Maar het is niet de normale manier waarop die informatie verspreid wordt.
:wink:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Luister , als TN een zeer simpel probleem na 8 maand nog niet kan oplossen in men persoonlijk geval , wat zullen ze dan al de "dromen" dat ik hierjuist gelezen heb kunnen waarmaken :lol:

Ik tel de dagen af tot 28/11 wanneer dommel hier actief gaat

snelheid gaat helft minder zijn , volume gaat x2 in mijn geval en prijs maar 1/3 van bij telenet

En nu hopen dat de mannen van Tik me kunnen helpen in die lachwekkende onbetaalde facturen van Telenet van de laatste maanden

Dus concreet : eerste zien , dan geloven
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Dit is geen TIK-zwartmakerij thread, die mensen kunnen niet meer dan hun best doen en door dergelijke uitspraken kan de moed in hun schoenen zakken.

Blijf alstublieft on-topic!
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
KK
Elite Poster
Elite Poster

Als ze na een kwartier al uitgepraat waren over een kwestie waar ze een maand lang amok over gemaakt hebben, dan kan je dat moeilijk 'hun best doen' noemen vind ik.

Hun geloofwaardigheid stond bij mij al op een laag pitje, en daar schiet nu totaal niks meer van over.
ik000ike
Pro Member
Pro Member

KK schreef:Als ze na een kwartier al uitgepraat waren over een kwestie waar ze een maand lang amok over gemaakt hebben, dan kan je dat moeilijk 'hun best doen' noemen vind ik.

Hun geloofwaardigheid stond bij mij al op een laag pitje, en daar schiet nu totaal niks meer van over.
en dan kwam de helft nog telaat op de vergadering? :roll:
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

zippie666
Pro Member
Pro Member

KK schreef:Als ze na een kwartier al uitgepraat waren over een kwestie waar ze een maand lang amok over gemaakt hebben, dan kan je dat moeilijk 'hun best doen' noemen vind ik.

Was het dan de bedoeling dat ze door de politie uit het Telenetgebouw gezet zouden worden? Dan zou je wel blij geweest zijn? Ge zijt daar wel tegen mensen bezig hé, boel maken en bedreigen om die mensen 'te dwingen' van aan hun eisen te voldoen gaat niet gaan hoor... Je mag jezelf van mijn part gaan vastketenen aan hun fietsenstalling ofzo, mij niet gelaten, maar op die manier ga je ook niets bereiken :twisted:

Tik beschikt niet echt over dwangmiddelen, ze hebben een adviserende rol, wat meer kunnen ze dan doen dan adviseren? :?
KK
Elite Poster
Elite Poster

Tik heeft redelijk wat bekendheid, dus als ze willen kunnen ze gemakkelijk een vergelijking op hun website zetten van alle providers, met volledige gegevens over snelheden, limieten en prijzen. Dan zal Telenet daar zeker niet gunstig uitkomen.

Gewoon de klant zwart op wit bewijzen dat er wel degelijk betere alternatieven zijn, en die gegevens doorspelen aan verschillende bekende websites (hierbij denk ik aan ZDNet, Tweakers.nl, ...).

Telenet in een slecht daglicht plaatsen door hun leden de waarheid onder de neus te duwen. Maar dat durven ze niet, want zelfs hun eigen nieuwsbrief moeten ze eerst laten goedkeuren door Telenet, net als een schoolkind dat zijn rapport door zijn ouders moet laten ondertekenen.

Enkele weken stond het geval UPC zelfs in de kranten, dus ze kunnen wel degelijk stof doen opwaaien als ze willen en durven. Maar om één of andere reden hebben ze schrik van een beetje te hard tegen de schenen van Telenet te schoppen. Op hun eigen forum hebben ze deze week nog gezegd dat Telenet niet kon lachen met al die media aandacht rond UPC, en sindsdien is Tik zo braaf als een lammetje. Toeval? Ik denk het niet.

Een mens zou op den duur nog beginnen denken dat ze daar in Mechelen elke keer zwijggeld toegestopt krijgen :lol:
zippie666
Pro Member
Pro Member

De pers is inderdaad aangeschreven geweest door tik, en inderdaad met succes. Ik denk dat we wel van een succes kunnen spreken als er in de krant een artikel verschijnt dat de klantenvereniging niet akkoord gaat... Neen? Als je je verhouding breekt met Telenet sta je nergens meer hé, dan erkennen ze je niet meer als klantenvereniging en dan is er niemand meer om te gaan zagen en klagen bij hen... Dat is nog slechter, toch?

Ik vind dat je wat meer respect zou mogen hebben voor mensen die hun vrije tijd opofferen in de hoop iets te kunnen uitmaken voor het internetlandschap van België, het staat je vrij van je aan te melden bij Tik en zelf te proberen van een verandering teweeg te brengen :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

zippie666 schreef:Als je je verhouding breekt met Telenet sta je nergens meer hé, dan erkennen ze je niet meer als klantenvereniging en dan is er niemand meer om te gaan zagen en klagen bij hen... Dat is nog slechter, toch?
Nee, dat is absoluut niet slechter want het resultaat is hetzelfde: niks, nada, nul komma nul !

Het is zelfs nog beter... je geeft mensen geen valse hoop ! Op die manier stappen mensen misschien sneller op bij TN... en dat is veel effectiever dan het "wij betreuren" van TIK.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Hier m'n gedacht ook maar eens zetten
ceurrrix schreef:Eigenlijk zou de hele problematiek met een goed dossiertje aan de ombudsman voor telecomunicatie moeten worden voorgelegd,door Tik ,Testaankoop en eventueel met de reeds door http://www.geendatalimiet.be/ verzamelde handtekeningen als bewijs dat er iets niet klopt.
De klacht komt dan niet meer van een enkeling en moet dan wel au serieus genomen worden door de Ombudsman.
Er is trouwens nog niemand naar de Ombudsman gestapt met deze klacht,
en zonder klacht gebeurt er niets.
Voordelen ,: het komt nog eens in de actualiteit en de moment is goed gekozen.
De slapende actie "geen datalimiet" zou nog eens aanbevolen en verder gezet kunnen worden.

We zijn sindsdien toch ook weeral 18 maanden verder,en er is niets dat sneller evolueert dan het IT medium
ceurrrix schreef: Vergeleken met de omliggende landen betalen wij onredelijk hoge prijzen die niet kunnen verantwoord worden!!
Er zijn in Belgie +/- 1 000 000 internetters die vinden dat er teveel moet betaald worden voor te weinig GB in vergelijking met de rest van de wereld.
De andere internetters weten niets van die prijzen en kunnen dusdanig geen reden tot klagen hebben .

Als Dommel,Edpnet en enkele andere providers ,buitenlandse prijzen kunnen geven,waarom dan TN en BC niet ??
Ombudsman schreef:Elke klant die ontevreden is over zijn telecomoperator kan de ombudsdienst gratis vragen om tussen te komen. De ombudsman is bevoegd voor de volledige telecommunicatiesector. De ombudsdienst is een laatste toevlucht. Aangezien deze dienst niet tot doel heeft om de plaats van de klantendienst van de telecomoperatoren in te nemen, kan hij alleen optreden als een klant geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken naar aanleiding van zijn contacten met zijn telecomaanbieder.
Wat hier het geval is .Men mag hier zelfs spreken van een collectieve klacht
Het onderstaande zal er ook wel wat mee te maken hebben ,zeker ? ?
Persberichten
Resultaten Telenet eerste negen maanden 2007
Sterke financiële resultaten en recordaantal nieuwe RGU’s voor 9M 2007
EBITDA stijgt met 21%; marge bereikt een record van 48,5%
Herziene vooruitzichten tegen bovengrens van oorspronkelijke verwachtingen
België, 6 november 2007 – Telenet Group Holding NV (“Telenet” of de “onderneming”) (Euronext Brussels: TNET) maakt zijn geconsolideerde resultaten bekend volgens de International Financial Reporting Standards zoals toegepast door de EU (”EU GAAP”) voor de eerste negen maanden van 2007:

Belangrijkste resultaten
Sterke bedrijfsprestaties duwen de financiële resultaten naar de bovengrens van de oorspronkelijke verwachtingen voor de eerste negen maanden van dit jaar;
Triple play blijft de hoeksteen van de onderneming, met een aanhoudende sterke jaarlijkse groei van triple-play-klanten (+ 33%) en ARPU per unieke klant (+ 14%);
Inkomsten bedroegen € 691,0 miljoen, een stijging van 15%;
EBITDA van € 335,1 miljoen, een stijging van 21% en resulteerde in een EBITDA-marge van 48,5% voor de eerste negen maanden en van 50,0% voor het derde kwartaal;
Bedrijfsinvesteringen bedroegen € 137,5 miljoen, ofwel 20% van de omzet in vergelijking met 25% vorig jaar;
Vrije kasstroom, exclusief eenmalige aankoop van derivaten, steeg met 130% van € 66,7 miljoen vorig jaar tot € 153,5 miljoen voor de eerste negen maanden van 2007; en
Op 10 oktober 2007 werd de nieuwe Senior kredietfaciliteit opgenomen voor € 1,9 miljard, een netto schuldgraad van 4,2x tegenover laatste kwartaal geannualiseerde EBITDA; uitbetaling kapitaalvermindering van € 6,00 per aandeel gepland voor 19 november 2007.
Lees hier het volledig persbericht,: http://telenet.be/media/fs/1//others/pd ... 07-NED.pdf
Bron,: http://telenet.be/548/26014/1/nl/
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

r2504 schreef:60.000 internetters
Van waar haal jij dat aantal? We hebben maar 'n dikke 9000 leden.
r2504 schreef:in de pers.
Je overschat de interesse van de pers voor dit onderwerp.
Werkt hier prima. PEBKAC?
ik000ike schreef:en dan kwam de helft nog telaat op de vergadering? :roll:
Correctie: 20%.
KK schreef:Tik heeft redelijk wat bekendheid,
Bij onze 9000 leden, en misschien nog een klein beetje daarbuiten.
Bij de 841.000 andere internetklanten van Telenet: noppes.

Als je wil helpen: maak dan aub wat reclame voor Tik.
KK schreef:Een mens zou op den duur nog beginnen denken dat ze daar in Mechelen elke keer zwijggeld toegestopt krijgen :lol:
Beste kaka, nogal chance dat die smiley op het einde van de zin staat. :offtopic:
Laatst gewijzigd door localhost 22 nov 2007, 11:48, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

localhost schreef:
r2504 schreef:60.000 internetters
Van waar haal jij dat aantal? We hebben maar 'n dikke 9000 leden.
Maar er is een potentieel van minstens 60.000 klanten... het feit dat ze nog niet bij TN zitten zou daarom een extra stimulans moeten zijn. Nu ja, het snelheidsargument is evenzeer BS, maar dat kan men realiseren zonder inkomsten verlies.
localhost schreef:
r2504 schreef:in de pers.
Je overschat de interesse van de pers voor dit onderwerp.
Nochtans was TN niet zo gelukkig met het UPC bericht... trouwens een deftige drukkingsgroep hoeft niet noodzakelijk erkend te zijn door het bedrijf. Soms ben je beter onafhankelijk... dan hoef je geen hielen te likken.
localhost schreef:
Werkt hier prima. PEBKAC?
PEBKAC... dat ik een Critical phpBB error krijg ? Vermoedelijk heeft iemand van jullie de server herstart, of lag phpBB gewoon in de knoop.
localhost schreef:Als je wil helpen: maak dan aub wat reclame voor Tik.
Reclame... met welke valse beloftes... dat er iets gaat veranderen ? Wel, met tijd en boterhammen zal er evenveel veranderen als met TIK.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Zeg wat je wil, ze proberen toch en ik vind niet dat je zulke pogingen moet afbreken, ik zie niemand van wie hier kritiek heeft beter doen ! Ofwel soms !?
proxiboyke
Pro Member
Pro Member

net nog even gebeld
heb een andré aan de lijn gehad en die bevestigde dat de limieten omhoog gingen.
We zullen zien hé
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

proxiboyke schreef:We zullen zien hé
Je gaat zooveeel krijgen Boyke :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Petrikske 22 nov 2007, 14:18, in totaal 1 gewijzigd.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member

indien het niet waar is, vraag ik me dan af waarom ze zeggen van wel en zelfs hun naam durven zeggen ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Kun je in het vervolg zo'n gesprek niet opnemen ? Want we geloven niet al te veel wat je nu zegt ;)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Lord Utopia schreef:Kun je in het vervolg zo'n gesprek niet opnemen ? Want we geloven niet al te veel wat je nu zegt ;)
Dan moet hij hiervaan de agent wel op voorhand inlichten EN vragen of hij het mag publiceren ;)
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

naar wie heb je gebeld : de helpdesk? welk nummer?

maandag zelf nog gebeld gehad in opdracht van iemand, en er zou niets veranderen hadden ze mij gezegd. of ze wisten er iig toch niet vanaf; konden me enkel aanraden up te graden naar duurder produkt als ik meer limiet wou
Laatst gewijzigd door xenne 22 nov 2007, 14:27, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ditCh schreef:
Lord Utopia schreef:Kun je in het vervolg zo'n gesprek niet opnemen ? Want we geloven niet al te veel wat je nu zegt ;)
Dan moet hij hiervaan de agent wel op voorhand inlichten EN vragen of hij het mag publiceren ;)
Alles in het geheim ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Ofloo schreef:Zeg wat je wil, ze proberen toch en ik vind niet dat je zulke pogingen moet afbreken,
Je kan niet blijven proberen... op een dag moet je de balans durven opmaken en conclusies trekken. Blijkbaar ligt dit enorm moeilijk en blijft men gewoon verder doen.
Ofloo schreef:ik zie niemand van wie hier kritiek heeft beter doen ! Ofwel soms !?
Ik doe het nochtans even goed... mijn resultaat is ook nada.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member

0800 66860

het nr om een nieuwe internetaansluitin aan te vragen
tomg1804
Pro Member
Pro Member

xenne schreef:konden me enkel aanraden up te graden naar duurder produkt als ik meer limiet wou
<sarcasme>
Hoedat upgraden omdat je meer limiet wil?
Snelheid was toch belangrijker dan limiet, volgens telenet.
En mensen die Turbo pakken nemen dit toch omwille van het supersnelle 20 Mbit-internet en niet vanwege de 35Gb volume.
</sarcasme> :roll:
KK
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Je kan niet blijven proberen... op een dag moet je de balans durven opmaken en conclusies trekken. Blijkbaar ligt dit enorm moeilijk en blijft men gewoon verder doen.
Omkoping? Een mens zou het op den duur beginnen geloven (en deze keer zonder smiley).
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Afbeelding
Kriep
Plus Member
Plus Member

proxiboyke schreef:net nog even gebeld
heb een andré aan de lijn gehad en die bevestigde dat de limieten omhoog gingen.
We zullen zien hé
Ik heb me net een zoutmijn besteld, moet jij ook een korreltje hebben?
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
kal_el
Starter
Starter

We zullen zien hé
ik heb een marcella aan de lijn gehad :roll:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kal_el schreef:
We zullen zien hé
wat zei ze? :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

kal_el schreef:
We zullen zien hé
de vrouw van andré?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

proxidingske zal gewoon éne van client retention aan de lijn gehad hebben , die beloven toch alles 8) :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”