EDPNet is net zoals Belgacom

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik krijg het echt van die pipo eh... Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die gelukkig mogen zijn met zijn dienstverlening. Dan geef je hem een oplossing, dan gaat hij er niet op in maar haalt het zinnetje er uit dat volkomen terecht in zijn richting wordt gekaatst... Djeez, heb jij nu echt niet door dat het probleem in dit geval niet zozeer het ISP is, maar je eigen intonatie en arrogantie? EDPnet heeft NIETS te zien met Belgacom. Wat betreft de helpdesken van bij Belgacom, die halen enorm goede cijfers, en zijn kwa klantvriendelijkheid echt verre van slecht. Als jij tegen die mensen zo doet als je hier doet, en idem bij EDPnet, dan kan ik echt héél goed begrijpen dat ze echt geen zin meer hebben om u nog te woord te staan. En verdomme, dat is hun goed recht. Klant of niet, als je de basisbeginselen van opvoeding mist, dan mogen ze je van mij gerust terwille van de kwaliteit van hun eigen dienstverlening en eisen die ze aan hun klanten voorleggen weigeren. Klant is misschien koning, maar potverdekke ISP's zijn heus niet verplicht om klanten aan te nemen en van mij mogen ze zulke lastpakken echt de deur wijzen.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Sommige mensen nemen het begrip 'klant is koning' een beetje te letterlijk, en denken dat ze dus zomaar alles mogen :roll:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goendi schreef:Ik krijg het echt van die pipo eh... Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die gelukkig mogen zijn met zijn dienstverlening. Dan geef je hem een oplossing, dan gaat hij er niet op in maar haalt het zinnetje er uit dat volkomen terecht in zijn richting wordt gekaatst... Djeez, heb jij nu echt niet door dat het probleem in dit geval niet zozeer het ISP is, maar je eigen intonatie en arrogantie? EDPnet heeft NIETS te zien met Belgacom. Wat betreft de helpdesken van bij Belgacom, die halen enorm goede cijfers, en zijn kwa klantvriendelijkheid echt verre van slecht. Als jij tegen die mensen zo doet als je hier doet, en idem bij EDPnet, dan kan ik echt héél goed begrijpen dat ze echt geen zin meer hebben om u nog te woord te staan. En verdomme, dat is hun goed recht. Klant of niet, als je de basisbeginselen van opvoeding mist, dan mogen ze je van mij gerust terwille van de kwaliteit van hun eigen dienstverlening en eisen die ze aan hun klanten voorleggen weigeren. Klant is misschien koning, maar potverdekke ISP's zijn heus niet verplicht om klanten aan te nemen en van mij mogen ze zulke lastpakken echt de deur wijzen.


Big up ! :D
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

blackcobra schreef:Wel Bleu-skey dan zou ik dit kunnen aanzien als een aanval naar mij toe. En ik kan zelfs zeggen dat jij ook inbreuk doet in op een andere regel "gedraag je dus niet als moderator."

Eigenlijk is de wereld wel heel klein als je iemand op zijn vingers wilt tikken door hem te vertellen zich aan de regels te houwden, maar door dit te doen eigenlijk zelf de regels te breken.
Lees a.u.b. eens wat daar staat? in die Regel...
Opmerkingen in rood worden gebruikt om de gebruiker ergens op te wijzen dat niet in orde is. Gebruik dus deze kleur niet en gedraag je dus niet als moderator.

Heb je mij de Rode kleur zien gebruiken? (ik denk het niet)

'k Heb eerder de indruk dat je hier boel wilt komen schoppen, of zoals men soms wel een zegt/schrijft ...
"Een knuppel in het hoenderhok komt werpen"

De eerste reply gegeven door een moderator, was deze.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

pffff man die TS kan zagen. Ik kan die echt niet serieus nemen. Als het van mij afhing, kreeg hij een vriendelijke brief waarin ik zei dat ik hem zelfs niet als klant wilde. Hopeloos geval.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Op het einde is het informatief... ik heb ook weer iets bijgeleerd.

Wat ik dan weer niet begrijp is waarom je het contract niet hebt geanuleerd ? Je hebt toch een bepaalde tijd dat je een contract kan anuleren.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 mar 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Blue-Sky schreef:'k Heb eerder de indruk dat je hier boel wilt komen schoppen, of zoals men soms wel een zegt/schrijft ...
"Een knuppel in het hoenderhok komt werpen"


Ik heb de indruk dat die knuppel momenteel alleen tegen hemzelf gebruikt wordt ;)

BTW: houwden ... ffs 2e keer :) Je hebt alvast bewezen dat je geen ezel bent want die stoten zich niet 2x aan dezelfde steen :beerchug:
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”